Het onderste schip in de OP is ook gemaakt van Lego.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk doen deze nep-lego schepen afbreuk aan die in de OP.![]()
Dat heeft de maker wel een paar avonden zoet gehoudenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het onderste schip in de OP is ook gemaakt van Lego.
Prima voor ErwinRommel dus!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef Light het volgende:
[..]
Dat heeft de maker wel een paar avonden zoet gehouden
De bovenste niet, die heeft iemand zelf op schaal nagebouwd. Op basis van foto's.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het onderste schip in de OP is ook gemaakt van Lego.
Mogguh. Vrijwillig aangeboden om vandaag te werken.... Why!?!?quote:
Weekend!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef Harde_Mepper het volgende:
Rechtsonder, net achter dat bosje.
Vrouwen achter het stuurquote:Op zaterdag 29 december 2012 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps.
http://www.dailymail.co.u(...)t-misses-runway.html
Volgens mij lag ze nu op de werf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zou wel tof zijn als dat schip ook gecamoufleerd in het museum te zien is.
Dat dan weer niet, wel een uitgebreide tentoonstelling over de ontsnapping. Die staat in het schip zelf, erg leuk om eens heen te gaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zou wel tof zijn als dat schip ook gecamoufleerd in het museum te zien is.
Kan, durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij lag ze nu op de werf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |