abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120792735
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

pi_120793436
Zo had ik vandaag dus iemand die net zo hard reed als ik. Waarschijnlijk op de cruise control. Op zich geen probleem, ware het niet dat hij op de linkerbaan naast me reed in plaats van op dezelfde baan voor me of achter me.

Kijk, dat vind ik nou dus vreselijk irritant, want doordat meneer (was een meneer) geen zin had om ietsje harder of ietsje langzamer te rijden, zou hij mij dwingen om op de rem te gaan als ik iemand op mijn baan tegenkom die langzamer rijdt dan ik.

Dus tja, heb ik maar wat benzine verbrand om hem nog net even er voor te zetten bij de eerstvolgende inhaalactie. Ik dacht: als 'ie toch op de cruise control rijdt, zal hij ook niet eventjes snel versnellen om me voor proberen te blijven, dus is prima veilig.

Ik vind dat dus rete irritant. Iemand die mij door zijn rijgedrag dwingt tot keuzes die ik helemaal niet wil maken.

Ik rij normaal motor, en dan vind ik het niet zo erg. 130pk op 190 kilo, ik ben zo weg. Maar met mijn auto, 90pk op 1100 kilo, vind ik het dus wel ontzettend irritant als ik 'opgesloten' wordt.
  woensdag 26 december 2012 @ 20:59:04 #3
392145 Charizard
Geniet nooit met mate
pi_120793586
Geen irritaties, jeuk of stoppels.
pi_120793701
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:53 schreef RetepV het volgende:
Zo had ik vandaag dus iemand die net zo hard reed als ik. Waarschijnlijk op de cruise control. Op zich geen probleem, ware het niet dat hij op de linkerbaan naast me reed in plaats van op dezelfde baan voor me of achter me.

Kijk, dat vind ik nou dus vreselijk irritant, want doordat meneer (was een meneer) geen zin had om ietsje harder of ietsje langzamer te rijden, zou hij mij dwingen om op de rem te gaan als ik iemand op mijn baan tegenkom die langzamer rijdt dan ik.

Dus tja, heb ik maar wat benzine verbrand om hem nog net even er voor te zetten bij de eerstvolgende inhaalactie. Ik dacht: als 'ie toch op de cruise control rijdt, zal hij ook niet eventjes snel versnellen om me voor proberen te blijven, dus is prima veilig.

Ik vind dat dus rete irritant. Iemand die mij door zijn rijgedrag dwingt tot keuzes die ik helemaal niet wil maken.

Ik rij normaal motor, en dan vind ik het niet zo erg. 130pk op 190 kilo, ik ben zo weg. Maar met mijn auto, 90pk op 1100 kilo, vind ik het dus wel ontzettend irritant als ik 'opgesloten' wordt.
tja,ga dan gewoon op de linkerrijstrook rijden
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_120793744
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:02 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

tja,ga dan gewoon op de linkerrijstrook rijden
Hmm, Vadertje Wet zegt dat je niet onnodig op de linker rijstrook moet rijden. Dat is zelfs strafbaar.

Helaas dat Vadertje Wet wat weinig dienaars heeft. Ook zo jammer dat Vadertje Wet niet discrimineert, waardoor ik dan op zich wel weer blij ben dat er wat weinig dienaars zijn. :D
pi_120793765
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hmm, Vadertje Wet zegt dat je niet onnodig op de linker rijstrook moet rijden. Dat is zelfs strafbaar.

Helaas dat Vadertje Wet wat weinig dienaars heeft. Ook zo jammer dat Vadertje Wet niet discrimineert, waardoor ik dan op zich wel weer blij ben dat er wat weinig dienaars zijn. :D
^O^
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_120797470
Iemand klemrijden op die manier is vervelend maar niet strafbaar. Doe het zelfs soms ook als ik inhaal. Maar wat moet ik dan doen, gas terugnemen omdat iemand straks langs die vrachtwagen wilt? Dan had diegene maar beter moeten anticiperen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120798823
Man man, geef gewoon ff gas erbij of tik even de koppeling aan en zet twee seconden later je cc weer aan. Niet zo'n probleem toch? Ook niet met 90 pk :P
  donderdag 27 december 2012 @ 00:13:10 #9
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_120801412
Of koop gewoon een auto met +200pk.

Regen, tegemoetkomend xenon en duisternis zijn een irritante combi op de weg. :{
(je ziet bijna geen %$#@ meer soms dan)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_120801695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
ijden op die manier is vervelend maar niet strafbaar. Doe het zelfs soms ook als ik inhaal. Maar wat moet ik dan doen, gas terugnemen omdat iemand straks langs die vrachtwagen wilt? Dan had diegene maar beter moeten anticiperen.
dus moet tie zich maar voor jou gooien (op tijd) kan je daarna kankeren dat tie niet snel genoeg inhaalt?

je kan ook 1 of 2 tikkies gas bijgeven en je bent hem zo voorbij, hoef je helemaal niemand klem te rijden.
pi_120801924
quote:
Iemand klemrijden op die manier is vervelend maar niet strafbaar. Doe het zelfs soms ook als ik inhaal. Maar wat moet ik dan doen, gas terugnemen omdat iemand straks langs die vrachtwagen wilt? Dan had diegene maar beter moeten anticiperen.
Ik zorg ervoor dat het voertuig in mijn dode hoek zit en pleur hem dan gewoon naar links, had hij maar moeten anticiperen op mijn dode hoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door cambriagmx op 27-12-2012 00:31:26 (me....) ]
pi_120802864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:53 schreef RetepV het volgende:

Hmm, je zou zomaar zeggen dat je Jitzzzze tegen gekomen bent.

Ik heb er in de auto ook meer last van dan op de motor. Vreselijk. Schiet ook gewoon niet op. Ik geef toch godverdomme niet voor niks gas, ga dan }:| Dat is al een irritatie op zich.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_120807893
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef cambriagmx het volgende:

[..]

Ik zorg ervoor dat het voertuig in mijn dode hoek zit en pleur hem dan gewoon naar links, had hij maar moeten anticiperen op mijn dode hoek.
Je dode hoek zit naast je, jij beukt iemand dus gewoon van de weg? Nou ja, zal wel grootspraak zijn :')
pi_120807898
Mijn auto is stuk zuiniger met 110 en wanneer ik vrachtwagen ga inhalen dat wachten die opgewonde standjes maar even want ik ga geen streep harder rijden.
pi_120807905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef cambriagmx het volgende:

[..]

:')
pi_120808076
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn auto is stuk zuiniger met 110 en wanneer ik vrachtwagen ga inhalen dat wachten die opgewonde standjes maar even want ik ga geen streep harder rijden.
Er achter blijven hangen met 80 is nog zuiniger..
sig verwijderd door FA
pi_120808181
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 07:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Er achter blijven hangen met 80 is nog zuiniger..
En fietsen is gratis.
pi_120810496
quote:
Ik anticipeerde ook prima. Ik gaf gas en gooide hem er voor terwijl het nog net kon. Volgens mij had ik nog zeker 4 meter ruimte over.

Met de motor op het circuit is het nog wel eens closer, in de centimeters. Ruimte zat dus.
pi_120810508
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:21 schreef Viezze het volgende:
Man man, geef gewoon ff gas erbij of tik even de koppeling aan en zet twee seconden later je cc weer aan. Niet zo'n probleem toch? Ook niet met 90 pk :P
Hij reed met cruise control, ik niet. ;)

Edit:

Zou best een auto met 200+ pk willen hebben. Maar ik heb een motorfiets voor de weg en eentje voor het circuit. Nog een snelle auto erbij is een beetje zonde van het geld, ik gebruik hem amper.
pi_120810944
Ik rij privé in een hok van ruim 1400 kg @ 90pk. Zat vermogen om bij te benen met de rest.

Met het werk heb ik 7800 kg @ 400pk, met een geladen oplegger is het 25ton.
(voordat jullie erover beginnen: ja, 400 maar. Crisisvolvo. De meeste auto's hebben minimaal 430...)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_120810990
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:02 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hij reed met cruise control, ik niet. ;)

Edit:

Zou best een auto met 200+ pk willen hebben. Maar ik heb een motorfiets voor de weg en eentje voor het circuit. Nog een snelle auto erbij is een beetje zonde van het geld, ik gebruik hem amper.
Ik heb ook een auto van 264pk en dan heb je inderdaad al dat soort zorgen niet. Probleem is dan weer dat iedereen voor je gevoel te langzaam rijdt :') Om maar weer even een quote aan te halen:

"Do you ever notice that when you're driving, anyone going slower than you is an idiot and everyone driving faster than you is a maniac?"
Facts don't care about your feelings
pi_120811411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik heb ook een auto van 264pk en dan heb je inderdaad al dat soort zorgen niet. Probleem is dan weer dat iedereen voor je gevoel te langzaam rijdt :') Om maar weer even een quote aan te halen:
Mijn motor heeft 130 pk op 195 kilo. Mijn Impreza weegt 1100 kilo, zeg maar.

Een korte berekening leert me dat ik een motorblok met 733 pk in mijn auto moet lepelen om dezelfde acceleratie te kunnen hebben als met mijn motorfiets. :)

Goed, een beetje moderne motor heeft 190 pk op 190 kilo, en voor een prima betaalbare prijs. Voor mijn auto moet ik dan ergens een motorblok van 1100 pk zien op te duikelen... :D

Naja, ik begrijp wel dat trekkracht ook nog belangrijk is en dat je de motoren gewoon niet kunt vergelijken.
pi_120811571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:40 schreef RetepV het volgende:

[..]

Mijn motor heeft 130 pk op 195 kilo. Mijn Impreza weegt 1100 kilo, zeg maar.

Een korte berekening leert me dat ik een motorblok met 733 pk in mijn auto moet lepelen om dezelfde acceleratie te kunnen hebben als met mijn motorfiets. :)

Goed, een beetje moderne motor heeft 190 pk op 190 kilo, en voor een prima betaalbare prijs. Voor mijn auto moet ik dan ergens een motorblok van 1100 pk zien op te duikelen... :D

Naja, ik begrijp wel dat trekkracht ook nog belangrijk is en dat je de motoren gewoon niet kunt vergelijken.
Dat is wel erg amerikaans denken. Die yanks zitten iedere keer met hetzelfde dilemma. 'Kut, we hebben een racehok dat teveel weegt en er moet een automaat in. Eh...dan maar een grotere motor erin....'
pi_120996695
Niet echt op de weg, maar kasthomo's op parkeerplaatsen die met remlichten proberen je aandacht te trekken als je alleen stopt om te pissen...
  maandag 31 december 2012 @ 04:54:34 #25
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120996941
quote:
Gewoon even wat gas terugnemen of bijgeven. Bij voorkeur gas bij, dan ben je die persoon voorbij en heb je er ook geen last meer van.
Door dat klemrijden krijg je dus dat mensen 'm voortaan op het laatste moment nog even ervoor gooien zodat jij moet remmen, óf dat ze na het inhalen links blijven hangen omdat ze bang zijn dat ze er anders niet tussen komen wanneer ze weer naar links moeten.
  maandag 31 december 2012 @ 15:04:41 #26
318842 Descendent
pi_121010420
Bij sommige mensen vraag ik me wel eens af wáár ze allemaal mee bezig zijn als ze autorijden/ verkeersdeelnemen.
- Stond vandaag eentje 10 seconden te slapen bij t stoplicht; ik toeter ff, blijft stilstaan en vervolgens springt t licht weer op rood... (en nee, zn motor sloeg niet af.)
- 2 mensen die vrolijk afremmen en stil gaan staan voor een groen stoplicht.... :?
- Sjappie op een brommertje die vage toeren uithaalt ronduit gevaarlijk rijdt.
En regelmatig mensen die geen lijn kunnen houden; dat ze binnen de BK half op t fietspad zitten of op de tegenovergestelde rijbaan, en op de snelweg dat ze 2 banen gebruiken...

Etc. :%
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Moderator maandag 31 december 2012 @ 15:19:03 #27
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121010952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hmm, je zou zomaar zeggen dat je Jitzzzze tegen gekomen bent.

Ik heb er in de auto ook meer last van dan op de motor. Vreselijk. Schiet ook gewoon niet op. Ik geef toch godverdomme niet voor niks gas, ga dan }:| Dat is al een irritatie op zich.
Nee, want ik heb geen cruise control :+
pi_121014234
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2012 15:04 schreef Descendent het volgende:
Bij sommige mensen vraag ik me wel eens af wáár ze allemaal mee bezig zijn als ze autorijden/ verkeersdeelnemen.
- Stond vandaag eentje 10 seconden te slapen bij t stoplicht; ik toeter ff, blijft stilstaan en vervolgens springt t licht weer op rood... (en nee, zn motor sloeg niet af.)
- 2 mensen die vrolijk afremmen en stil gaan staan voor een groen stoplicht.... :?
- Sjappie op een brommertje die vage toeren uithaalt ronduit gevaarlijk rijdt.
En regelmatig mensen die geen lijn kunnen houden; dat ze binnen de BK half op t fietspad zitten of op de tegenovergestelde rijbaan, en op de snelweg dat ze 2 banen gebruiken...

Etc. :%
Ik zat van de week achter iemand op een kruispunt, beide voorgesoorteerd voor links. Gaat ze eerst rijden, daarna ineens boven op de rem om een voetganger voor te laten gaan. Een voetganger die voor een rood voetgangerslicht stond te wachten 8)7 .
En waarschijnlijk vond ze mij een aso omdat ik toeterde :N .

En ik vind het dan zo teleurstellend hoe vaak dit soort acties door vrouwen worden uitgehaald ;(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  maandag 31 december 2012 @ 16:44:14 #29
318842 Descendent
pi_121014719
quote:
3s.gif Op maandag 31 december 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik zat van de week achter iemand op een kruispunt, beide voorgesoorteerd voor links. Gaat ze eerst rijden, daarna ineens boven op de rem om een voetganger voor te laten gaan. Een voetganger die voor een rood voetgangerslicht stond te wachten 8)7 .
En waarschijnlijk vond ze mij een aso omdat ik toeterde :N .

En ik vind het dan zo teleurstellend hoe vaak dit soort acties door vrouwen worden uitgehaald ;(
Klopt; generaliserend gezegd zijn bij debiel rijgedrag:
Vrouwen op de weg vaak onbenullig.
Mannen asociaal.
pi_121015054
Niet generaliserend maar tot nu toe gebaseerd op feiten; groot licht rijders zijn vrouw of bejaard.... :D
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 31 december 2012 @ 16:54:52 #31
318842 Descendent
pi_121015155
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
Niet generaliserend maar tot nu toe gebaseerd op feiten; groot licht rijders zijn vrouw of bejaard.... :D
Of mannelijke Aapjes in een iets te dure (duur uitziende) auto die vinden dat je op de snelweg niet snel genoeg voor ze aan de kant gaat.... :P
pi_121015212
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2012 16:54 schreef Descendent het volgende:

[..]

Of mannelijke Aapjes in een iets te dure (duur uitziende) auto die vinden dat je op de snelweg niet snel genoeg voor ze aan de kant gaat.... :P
Ja maar dat is expres. Ik heb het over dommies die het niet doorhebben :P
pi_121018439
quote:
3s.gif Op maandag 31 december 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:

Maar toch maken vrouwen minder brokken :P
Shine bright like a diamond.
pi_121018660
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:31 schreef June. het volgende:

[..]

Maar toch maken vrouwen minder brokken :P
In aantallen misschien.... als je het procentueel gaat bekijken ligt dat wel even anders natuurlijk ;)
pi_121021909
Irritatie van vandaag - je auto terugvinden zonder deurslot (maar nog wel afgesloten).
En nu durf ik 'm niet meer voor de deur te laten staan omdat er een gerucht gaat dat bendes actief zijn die eerst het deurslot jatten, sleutel kopieren, en dan terugkomen om de auto te halen....
pi_121032262
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:44 schreef JF_ het volgende:
Irritatie van vandaag - je auto terugvinden zonder deurslot (maar nog wel afgesloten).
En nu durf ik 'm niet meer voor de deur te laten staan omdat er een gerucht gaat dat bendes actief zijn die eerst het deurslot jatten, sleutel kopieren, en dan terugkomen om de auto te halen....
Nieuwe sloten erin.

Of zelf een startonderbreker maken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121036494
Fietsers zonder licht. Van die kleremongolen die tegen willens en wetens gewoon met de lamp uit blijven rondfietsen. Maar wel voorrang verwachten op rotondes en dergelijken :') en als je ze aanrijd omdat ze gewoon onzichtbaar zijn krijg jij als automobilist alsnog de schuld :r
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:07:22 #38
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_121041245
Wat ook irritant is, als je buiten de bebouwde kom rijdt op een weg waar net aan 2 auto's naast elkaar passen (oftewel jij en tegenligger kunnen elkaar net passeren, of je kunt iemand net inhalen), dat iemand voor je dan veel te langzaam rijdt en constant het inhalen onmogelijk maakt door precies in het midden te gaan rijden.

Vervelende is ook dat die twee vaak samen gaan. De mensen die gewoon een nette snelheid rijden, rijden vaak ook gewoon netjes aan de kant.

Ik verwacht natuurlijk niet dat mensen altijd maar de maximumsnelheid rijden, want soms is dat al gevaarlijk op dat soort wegen. Maar absurd sloom hoeft ook weer niet.
Schaap
pi_121041296
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef GlenSpey het volgende:
Fietsers zonder licht. Van die kleremongolen die tegen willens en wetens gewoon met de lamp uit blijven rondfietsen. Maar wel voorrang verwachten op rotondes en dergelijken :') en als je ze aanrijd omdat ze gewoon onzichtbaar zijn krijg jij als automobilist alsnog de schuld :r
Daarom een dashcam. :)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:03:06 #40
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_121045022
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:09 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Daarom een dashcam. :)
Offtopic eigenlijk, maar ik vind het de omgekeerde wereld om daarom met een dashcam rond te moeten gaan rijdenn.
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 20:06:49 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121045160
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

Offtopic eigenlijk, maar ik vind het de omgekeerde wereld om daarom met een dashcam rond te moeten gaan rijdenn.
True, maar het is blijkbaar nodig.
pi_121045549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

Wat jitz zegt. :)
pi_121045619
Ja die regelgeving is inderdaad erg krom. Binnenkort maar eens een dashcam aanschaffen.
pi_121065596
Goed, zit nu in mijn taxi op de taxiparkeerplek bij UMCG, voor mij een nieuwe e-klasse op geel kenteken, ding staat er al 30 minuten en ondertussen zijn er al heel wat taxi's geweest die daardoor niet konden parkeren..
Alleen maar omdat meneer te gierig/lui is om hem in de parkeergarage te zetten zoals het hoort..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121065636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:27 schreef Marco001 het volgende:
Goed, zit nu in mijn taxi op de taxiparkeerplek bij UMCG, voor mij een nieuwe e-klasse op geel kenteken, ding staat er al 30 minuten en ondertussen zijn er al heel wat taxi's geweest die daardoor niet konden parkeren..
Alleen maar omdat meneer te gierig/lui is om hem in de parkeergarage te zetten zoals het hoort..
Als ie daar niet mag parkeren gewoon zorgen dat ie weggesleept wordt
  Moderator woensdag 2 januari 2013 @ 11:34:32 #46
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121065732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja die regelgeving is inderdaad erg krom. Binnenkort maar eens een dashcam aanschaffen.
Het hoeft echt geen ding van honderden euro's te zijn. Ik heb er zelf eentje van een paar tientjes, en die neemt alles prima op wat er voor me gebeurt. Aangeschaft na het lezen van een verhaal van een jongen die achterop een brake tester geklapt was.
Ik hoop hem nooit nodig te hebben, maar ja, je weet maar nooit.
pi_121065760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Het hoeft echt geen ding van honderden euro's te zijn. Ik heb er zelf eentje van een paar tientjes, en die neemt alles prima op wat er voor me gebeurt. Aangeschaft na het lezen van een verhaal van een jongen die achterop een brake tester geklapt was.
Ik rijd vaak veel uren achter elkaar. Belangrijk voor mij is dus opslagcapaciteit
pi_121065819
ik ga die beelden echt niet opslaan, die kunnen ze tegen mij gebruiken :7
pi_121065895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Waar heb je die gekocht dan? Heb je een filmpje als voorbeeld? Ook al is het een paar seconden. Ben benieuwd naar de kwaliteit.
  Moderator woensdag 2 januari 2013 @ 11:41:58 #50
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121065909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:35 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik rijd vaak veel uren achter elkaar. Belangrijk voor mij is dus opslagcapaciteit
Dat is afhankelijk van het kaartje wat je erin stopt ;) Ik heb met 16gig ongeveer 6 tot 8 uur op HD kwaliteit met geluid. Camera neemt automatisch op over de oudste beelden. Ik kijk er dus ook nooit naar, en hoop dat zo te houden.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
ik ga die beelden echt niet opslaan, die kunnen ze tegen mij gebruiken :7
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')