Nee, want ik heb geen cruise controlquote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, je zou zomaar zeggen dat je Jitzzzze tegen gekomen bent.
Ik heb er in de auto ook meer last van dan op de motor. Vreselijk. Schiet ook gewoon niet op. Ik geef toch godverdomme niet voor niks gas, ga danDat is al een irritatie op zich.
Ik zat van de week achter iemand op een kruispunt, beide voorgesoorteerd voor links. Gaat ze eerst rijden, daarna ineens boven op de rem om een voetganger voor te laten gaan. Een voetganger die voor een rood voetgangerslicht stond te wachtenquote:Op maandag 31 december 2012 15:04 schreef Descendent het volgende:
Bij sommige mensen vraag ik me wel eens af wáár ze allemaal mee bezig zijn als ze autorijden/ verkeersdeelnemen.
- Stond vandaag eentje 10 seconden te slapen bij t stoplicht; ik toeter ff, blijft stilstaan en vervolgens springt t licht weer op rood... (en nee, zn motor sloeg niet af.)
- 2 mensen die vrolijk afremmen en stil gaan staan voor een groen stoplicht....![]()
- Sjappie op een brommertje die vage toeren uithaalt ronduit gevaarlijk rijdt.
En regelmatig mensen die geen lijn kunnen houden; dat ze binnen de BK half op t fietspad zitten of op de tegenovergestelde rijbaan, en op de snelweg dat ze 2 banen gebruiken...
Etc.
Klopt; generaliserend gezegd zijn bij debiel rijgedrag:quote:Op maandag 31 december 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat van de week achter iemand op een kruispunt, beide voorgesoorteerd voor links. Gaat ze eerst rijden, daarna ineens boven op de rem om een voetganger voor te laten gaan. Een voetganger die voor een rood voetgangerslicht stond te wachten.
En waarschijnlijk vond ze mij een aso omdat ik toeterde.
En ik vind het dan zo teleurstellend hoe vaak dit soort acties door vrouwen worden uitgehaald
Of mannelijke Aapjes in een iets te dure (duur uitziende) auto die vinden dat je op de snelweg niet snel genoeg voor ze aan de kant gaat....quote:Op maandag 31 december 2012 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
Niet generaliserend maar tot nu toe gebaseerd op feiten; groot licht rijders zijn vrouw of bejaard....
Ja maar dat is expres. Ik heb het over dommies die het niet doorhebbenquote:Op maandag 31 december 2012 16:54 schreef Descendent het volgende:
[..]
Of mannelijke Aapjes in een iets te dure (duur uitziende) auto die vinden dat je op de snelweg niet snel genoeg voor ze aan de kant gaat....
Maar toch maken vrouwen minder brokkenquote:Op maandag 31 december 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind het dan zo teleurstellend hoe vaak dit soort acties door vrouwen worden uitgehaald
In aantallen misschien.... als je het procentueel gaat bekijken ligt dat wel even anders natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2012 18:31 schreef June. het volgende:
[..]
Maar toch maken vrouwen minder brokken
Nieuwe sloten erin.quote:Op maandag 31 december 2012 20:44 schreef JF_ het volgende:
Irritatie van vandaag - je auto terugvinden zonder deurslot (maar nog wel afgesloten).
En nu durf ik 'm niet meer voor de deur te laten staan omdat er een gerucht gaat dat bendes actief zijn die eerst het deurslot jatten, sleutel kopieren, en dan terugkomen om de auto te halen....
Daarom een dashcam.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef GlenSpey het volgende:
Fietsers zonder licht. Van die kleremongolen die tegen willens en wetens gewoon met de lamp uit blijven rondfietsen. Maar wel voorrang verwachten op rotondes en dergelijkenen als je ze aanrijd omdat ze gewoon onzichtbaar zijn krijg jij als automobilist alsnog de schuld
Offtopic eigenlijk, maar ik vind het de omgekeerde wereld om daarom met een dashcam rond te moeten gaan rijdenn.quote:
True, maar het is blijkbaar nodig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Offtopic eigenlijk, maar ik vind het de omgekeerde wereld om daarom met een dashcam rond te moeten gaan rijdenn.
Wat jitz zegt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Offtopic eigenlijk, maar ik vind het de omgekeerde wereld om daarom met een dashcam rond te moeten gaan rijdenn.
Als ie daar niet mag parkeren gewoon zorgen dat ie weggesleept wordtquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:27 schreef Marco001 het volgende:
Goed, zit nu in mijn taxi op de taxiparkeerplek bij UMCG, voor mij een nieuwe e-klasse op geel kenteken, ding staat er al 30 minuten en ondertussen zijn er al heel wat taxi's geweest die daardoor niet konden parkeren..
Alleen maar omdat meneer te gierig/lui is om hem in de parkeergarage te zetten zoals het hoort..
Het hoeft echt geen ding van honderden euro's te zijn. Ik heb er zelf eentje van een paar tientjes, en die neemt alles prima op wat er voor me gebeurt. Aangeschaft na het lezen van een verhaal van een jongen die achterop een brake tester geklapt was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja die regelgeving is inderdaad erg krom. Binnenkort maar eens een dashcam aanschaffen.
Ik rijd vaak veel uren achter elkaar. Belangrijk voor mij is dus opslagcapaciteitquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het hoeft echt geen ding van honderden euro's te zijn. Ik heb er zelf eentje van een paar tientjes, en die neemt alles prima op wat er voor me gebeurt. Aangeschaft na het lezen van een verhaal van een jongen die achterop een brake tester geklapt was.
Ik hoop hem nooit nodig te hebben, maar ja, je weet maar nooit.
Waar heb je die gekocht dan? Heb je een filmpje als voorbeeld? Ook al is het een paar seconden. Ben benieuwd naar de kwaliteit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het hoeft echt geen ding van honderden euro's te zijn. Ik heb er zelf eentje van een paar tientjes, en die neemt alles prima op wat er voor me gebeurt. Aangeschaft na het lezen van een verhaal van een jongen die achterop een brake tester geklapt was.
Ik hoop hem nooit nodig te hebben, maar ja, je weet maar nooit.
Dat is afhankelijk van het kaartje wat je erin stoptquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik rijd vaak veel uren achter elkaar. Belangrijk voor mij is dus opslagcapaciteit
Dat heb je zelf in de hand natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
ik ga die beelden echt niet opslaan, die kunnen ze tegen mij gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |