Opa !quote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
Vreselijke punkmuziek.
Snap niet dat zo iets in de lijst staat.
How Soon Is Now?, This Charming Man, Still Ill, Panic, Ask en The Headmasters Ritual ookquote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaa zo terecht deze binnenkomer. Volgend jaar bigmouth strikes again en asleep erin!!
Magere troll. Sowieso zie ik hier weinig punk in.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
Vreselijke punkmuziek.
Snap niet dat zo iets in de lijst staat.
golfer is geen trollquote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Magere troll. Sowieso zie ik hier weinig punk in.
Dan nog kan een post een trollpost zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
golfer is geen troll
gek
Ik weet niet waarom maar ik word treurig van dit liedjequote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Daniel is travelling tonight on a plane
I can see the red tail lights heading for Spain
Oh and I can see Daniel waving goodbye
God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
They say Spain is pretty though I've never been
Well Daniel says it's the best place that he's ever seen
Oh and he should know, he's been there enough
Lord I miss Daniel, oh I miss him so much
Daniel my brother you are older than me
Do you still feel the pain of the scars that won't heal
Your eyes have died but you see more than I
Daniel you're a star in the face of the sky
Daniel is travelling tonight on a plane
I can see the red tail lights heading for Spain
Oh and I can see Daniel waving goodbye
God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
Oh God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
Oh, dus als ik niet met de meute meeloop en dat groepje adoreer ben ik een troll?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog kan een post een trollpost zijn.
kop dicht !quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dus als ik niet met de meute meeloop en dat groepje adoreer ben ik een troll?
Nee, maar dat wilde ik dan ook niet insinueren.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dus als ik niet met de meute meeloop en dat groepje adoreer ben ik een troll?
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kop dicht !
we zijn aan het luisteren
Kranenbargquote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef TheArt het volgende:
Kranenbarg die beweerde net toch even dat Johnny Marr de zanger was van The SmithsNu is Hang the DJ wel op zijn plaats.
Het verhaal is ook niet heel vrolijk. Misschien is dat het.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik word treurig van dit liedje
Was dat ook niet de bedoeling van dit nrquote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik word treurig van dit liedje
jajajjaja het is al overquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Jareth het volgende:
[..]
Het verhaal is ook niet heel vrolijk. Misschien is dat het.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
How Soon Is Now?, This Charming Man, Still Ill, Panic, Ask en The Headmasters Ritual ook
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was dat ook niet de bedoeling van dit nr
denk het welquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was dat ook niet de bedoeling van dit nr
The Headmaster Ritualquote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
How Soon Is Now?, This Charming Man, Still Ill, Panic, Ask en The Headmasters Ritual ook
Mijn favoriete band is Reynard Meyquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef golfer het volgende:
Bijna mijn all-time favoriete band, Santana.
Mijn favoriete band is de fietsbandquote:Op woensdag 26 december 2012 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn favoriete band is Reynard Mey
1 van mijn 3 favorieten. De andere 2 zijn How Soon Is Now? en I Know It's Overquote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
The Headmaster RitualGeweldig nummer.
Die zijn ook zeker goed, al ben ik ook erg fan van Some Girls Are Bigger Than Others en Girlfriend In A Comaquote:Op woensdag 26 december 2012 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 van mijn 3 favorieten. De andere 2 zijn How Soon Is Now? en I Know It's Over
Ik vin van welquote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk nummer dit.
Of niet Golfert ?
Ah, die eerste heeft wel wat, al is het zeker niet mijn favoriet. Die tweede is inderdaad heerlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zijn ook zeker goed, al ben ik ook erg fan van Some Girls Are Bigger Than Others en Girlfriend In A Coma
Net had je nog deze smiliequote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
I couldnt figure why
You couldnt give me what everybody needs
I shouldn't let you kick me when Im down
My baby
I find out everybody know that
Youve been using me
Im surprised you
Let me stay around you
One day Im gonna lift the cover
And look inside your heart
We gotta level before we go
And tear this love apart
(chorus)
There's no fight you can't fight
This battle of love with me
You win again
So little time
We do nothing but compete
There's no life on earth
No other could see me through
You win again
Some never try
But if anybody can, we can
And I'll be, I'll be
Following you
Oh baby I shake you from now on
Im gonna break down your defenses
One by one
Im gonna hit you from all sides
Lay your fortress open wide
Nobody stops this body from
Taking you
You better beware, I swear
Im gonna be there one day when you fall
I could never let you cast aside
The greatest love of all
(repeat chorus)
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Theeeeeeeere's no fight you cant fiiiight
Ook een heerlijk nummertje.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
[James Morrison]
Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again but you broke me
Now I can't feel anything
When I love you it's so untrue
I can't even convince myself
When I'm speaking it's the voice of someone else
Oh
It tears me up
I try to hold on but it hurts too much
I try to forgive but it's not enough to make it all okay
You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real
Oh
The truth hurts and a lie's worse
How can I give anymore when I love you a little less than before
[Nelly Furtado]
Oh
What are we doing
We are turning into dust
Playing house in the ruins of us
[Both]
Running back through the fire when there's nothing left to save
It's like chasing the very last train when it's too late
Oh
It tears me up
I try to hold on but it hurts too much
I try to forgive but it's not enough to make it all okay
I can't tell you something that ain't real
Oh
The truth hurts and a lie's worse
But we're running through the fire when there's nothing left to save
It's like chasing the very last train when we both know it's too late
[Nelly Furtado]
Too late
[Both]
I cant tell you something that ain't real
Well truth hurts and a lie's worse
Oh
Yeah
Yeah
I love you a little less than before
Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again
delen?😛quote:Op woensdag 26 december 2012 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is guilty, omdat Nelly Furtado
Ah, het treurige komt dit keer pas aan het einde van het uur.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
1598 Rosalyn Vitesse 1982
1597 (Where Do I Begin) Love Story Andy Williams 1971
1596 Water Of Love Dire Straits 1978
1595 Wintertime Kayak 1974
1594 Lovely Day Bill Withers 1978
1593 We Zullen Doorgaan Ramses Shaffy 1975
1592 Duel (Eye To Eye) Propaganda 1985
1591 Telkens Weer Willeke Alberti 1975
1590 Summer In The City Joe Cocker 1994
1589 Rappers Delight Sugarhill Gang 1979
1588 KL 204 (Als Ik God Was) Peter Koelewijn 1978
1587 The Flood Take That 2010
Aardig uurtje weer.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Headed for the heartache
You took my love and broke it
Torn it and provoked it
As I trusted
Your charming little ways
And all those lies of praise
What have you done
What have you done
It has been a long and crazy day
After I unfolded your mistakes
And that pretty evil face
How did you trick me
Into loving you
You're like poison on my soul
Was it worth it
You pushed it way too far
Speading rumours about my heart
Hey it ain't right
No it ain't right
And I will blame it all on you
For I will never dance again
The way I did when you were my man
Don't be calling me
You're messing with my head
I'm so angry but instead
I still want more
Inspite of all the lies
The phony alibis you've given my heart
The way I did when you were my man
Dat was 't weer voor mij, voor nu![]()
300 euro uitgeven en bij thuiskomst de frituurpan aan zetten ?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef golfer het volgende:
En met dit lekkere wijf gaan we nu weer even afsluiten en een hapje eten.
Idd. Twee keer.quote:
Om kwart voor 3 straks het beste nummer van Tom Pettyquote:Op woensdag 26 december 2012 18:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Om 20:00 het mooiste nummer, Living Doll.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:08 schreef NaturalScience het volgende:
Of dat de lijst ook qua exacte positionering volledig objectief is?
Is het aantal luisteraars tussen 3 en 5 's ochtends niet minder?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:08 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zit nu pas dat ze Slayer op 31 December om half 6 in de ochtend draaien, wanneer het aantal luisteraars ongeveer op z'n minst is.
Denken jullie dat ze dit zo zullen hebben gevormd? Of dat de lijst ook qua exacte positionering volledig objectief is?
Op 31 December denk ik het haast niet. Maar het zou kunnen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Is het aantal luisteraars tussen 3 en 5 's ochtends niet minder?
zeker! net als P Machineryquote:Op woensdag 26 december 2012 18:13 schreef tong80 het volgende:
1592 Duel (Eye To Eye) Propaganda 1985
Briljant
Qua geluidskwaliteit niet echt. Telegraph Road is vrij plat gemixed. Over elektrostaten komen de instrumenten niet echt los. Wel jammer.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:15 schreef Fred_B het volgende:
Dire Straits![]()
Al hebben ze wel betere nummers.
Nou vooruit. Vond het origineel van Andre van Duin beterquote:Op woensdag 26 december 2012 18:27 schreef laxus13 het volgende:
Gaan we nog door met z'n allen of haken we af
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nou vooruit. Vond het origineel van Andre van Duin beter
Lekker, smakelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 18:28 schreef het_fokschaap het volgende:
zo eerst even de rosé kalfsrollade verorberen!!!
Dat accent hè ?quote:
Eensquote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Er komen toch wel veel platen voorbij die wel erg laag staan. Zeker als je kijkt wat er duizend plaatsen hoger zoal staat.
Idd dat accentquote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat accent hè ?
Zag ze ooit in Ahoy samen met Frank Boeijen. Nou ja ik was er ladderzat bij.
Het valt me ook op dat er veel gestemd lijkt te zijn door de wat jongere stemmers die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Er komen toch wel veel platen voorbij die wel erg laag staan. Zeker als je kijkt wat er duizend plaatsen hoger zoal staat.
Altijd recente hitjes in de top 2000. Eigenlijk zouden nummers minimaal 5 jaar oud moeten zijn om in aanmerking te komen.quote:
Kritiek hebben omdat Joe Cocker een cover heeftquote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef laxus13 het volgende:
Matige cover, waarom is het origineel eruit gegaan en staat deze erin
Verbaas me er altijd over...quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Altijd recente hitjes in de top 2000. Eigenlijk zouden nummers minimaal 5 jaar oud moeten zijn om in aanmerking te komen.
Ik kan me nog herinneren dat Katie Melua - 9 million bicycles in de top 10 stond.
Lee Towers staat er tenminste met eigen werk in.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kritiek hebben omdat Joe Cocker een cover heeft![]()
De ultieme Idols artiest
Haha hij had beter Cover Cocker moeten hetenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kritiek hebben omdat Joe Cocker een cover heeft![]()
De ultieme Idols artiest
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lee Towers staat er tenminste met eigen werk in.
De eerste rap hit volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 18:44 schreef Molurus het volgende:
Dit was toch de eerste echte rap song uit de geschiedenis? Verdiende plek in de top 2000 in dat geval.
Dat is knap, dat nummer heeft namelijk nooit in de top 10 gestaanquote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Altijd recente hitjes in de top 2000. Eigenlijk zouden nummers minimaal 5 jaar oud moeten zijn om in aanmerking te komen.
Ik kan me nog herinneren dat Katie Melua - 9 million bicycles in de top 10 stond.
Zal ook wel de enige zijn in de Top2000.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:44 schreef Molurus het volgende:
Dit was toch de eerste echte rap song uit de geschiedenis? Verdiende plek in de top 2000 in dat geval.
MC Hammer en Gersquote:Op woensdag 26 december 2012 18:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Zal ook wel de enige zijn in de Top2000.
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is knap, dat nummer heeft namelijk nooit in de top 10 gestaan
Deze was de nummer twee in die lijst, The Message was de nummer 1quote:Op woensdag 26 december 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
Gekozen laatst tot Rapnummer ooit in the Rolling Stone.
Radio-2 loopt een beetje achter.
Tong gaat naar een etentje en feestje.
Tot morgen
I stand corrected, het was plek 23. Nog steeds zwaar belachelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is knap, dat nummer heeft namelijk nooit in de top 10 gestaan
Dat ben ik volledig met je eensquote:Op woensdag 26 december 2012 18:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
I stand corrected, het was plek 23. Nog steeds zwaar belachelijk.
Helaasheid der Dingen is een goede film. Wel Belgischquote:Op woensdag 26 december 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
off topic: net tijdens het eten een geweldig foute Nederlandse film gezienQuiz. Aanradertje mensen.
Deze was zo fout dat hij goed werdquote:Op woensdag 26 december 2012 18:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Helaasheid der Dingen is een goede film. Wel Belgisch
The End Van The Doors en In The Ghetto van Elvisquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Hebben we hier in dit topic trouwens al een rondje van favoriete nummers uit de Top 2000 gedaan?
Mijne zijn Eye in the Sky van Alan Parsons Project op nummer 303, en van de Nederlandstalige nummers Over de Muur van Klein Orkest op nummer 71.
Goede keus! Alleen erg jammer dat ze Sirius niet even voor de volledigheid ervoor plakken op de radio.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Hebben we hier in dit topic trouwens al een rondje van favoriete nummers uit de Top 2000 gedaan?
Mijne zijn Eye in the Sky van Alan Parsons Project op nummer 303, en van de Nederlandstalige nummers Over de Muur van Klein Orkest op nummer 71.
Inderdaad, voor mij is dat eigenlijk één nummer.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Goede keus! Alleen erg jammer dat ze Sirius niet even voor de volledigheid ervoor plakken op de radio.
Living Doll, Ruby van de Kaizerchiefs, Cold as ice van Foreignerquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Ah, ik ga dat ook wel even kijken. Om 20:00 wel even de radio keihard.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Voor de TV kijkers zometeen: TV / Top 2000 a GoGo #4 Sofietje!
Die plaat hoor ik ook maximaal één keer per jaar tijdens de top 2000, toch altijd wel weer even lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Zo, even gekeken wat er het volgende uur komt:
1586 Waiting For A Girl Like You Foreigner
1585 Save Tonight Eagle Eye Cherry
1584 Toveren Herman van Veen
1583 Breakfast At Tiffany's Deep Blue Something
1582 I Hear You Now Jon & Vangelis
1581 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys
1580 Vogue Madonna
1579 Freedom George Michael
1578 Fame David Bowie
1577 Backstabbers The O'Jays
1576 Zo Stil Bløf
1575 Me and Mrs. Jones Billy Paul
Wie is om 8 uur? Oh wellicht laten ze dat nummer dan ook horen en zien tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:58 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ah, ik ga dat ook wel even kijken. Om 20:00 wel even de radio keihard.
Living Doll.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is om 8 uur? Oh wellicht laten ze dat nummer dan ook horen en zien tijdens de uitzending.
Ik ben allang blij dat het origineel erin staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef TLC het volgende:
Wel een lichte schande dat Een vriend zien huilen van Herman van Veen niet eens in de top 2000 staat
Comfortably Numb - Pink Floyd, Telegraph Road - Dire Straits, A Day in the Life - Beatlesquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Dat inderdaad. Het verschilt ook per genre, beetje appels met peren vergelijken. Er zijn wat soulnummers die ik heel goed vind, wat stevigere nummers. ballads.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef Fred_B het volgende:
Voor de favoriete nummers heb ik eigenlijk geen idee, dat wisselt waarschijnlijk elke dag
Heel moeilijk inderdaad, zo niet onmogelijk; maar toch wel leuk om te zien wat de favorieten van anderen zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Het verschilt ook per genre, beetje appels met peren vergelijken. Er zijn wat soulnummers die ik heel goed vind, wat stevigere nummers. ballads.
Staat er niet inquote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Mooiste ballad uit de lijst: Loving You van Minnie Ripperton (ik ga er vanuit dat die erin staat, de lijst opent even niet op mijn laptop).
Nee sinds 2008 niet meerquote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
WAT, schandeVorig jaar nog wel dacht ik.
Wie is dat op jou UI? Ik dacht eerst Gert-Jan Drogequote:
Nu al aan de koffie?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Rustig hier. Iedereen gezellig aan het eten? Hier gaan we zo meteen aan de koffie/thee.
Hier nu uitbuiken. Boerenkool was lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Rustig hier. Iedereen gezellig aan het eten? Hier gaan we zo meteen aan de koffie/thee.
We beginnen hier gewoon vroeg of jullie gewoon laatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nu al aan de koffie?
Hier duren de kerstmaaltijden meestal van 8 tot 2
Dineren om 8 uur is voor mij vrij standaard, maar in het dagelijks leven duren deze maaltijden niet langer dan een uurquote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
We beginnen hier gewoon vroeg of jullie gewoon laat
Thee staat opquote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Living doll op zichzelf is wel te pruimen.quote:
Stefan Stasse is toffer dan alle andere dj's bij elkaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Stefan Stasse is zoveel leuker als DJ dan Kanenbarg
Mwhjah ik ken em dus van Ekdom en daar blijf ik hem mee associëren.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Living doll op zichzelf is wel te pruimen.
Verder nog wat gemist?
ik wil het niet weten. kan dat mens niet uitstaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Wat is deze 1565 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij
Nee ik ook niet dat gehinnikquote:Op woensdag 26 december 2012 20:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik wil het niet weten. kan dat mens niet uitstaan.
bij sommige liedjes probeer ik mij een voorstelling te maken van de mensen die daarop stemmen...quote:Wat is deze 1565 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij
Tijdens haar radioshow is er een onderdeel dat ze trending topic willen worden op Twitter met een bepaalde hashtag. Daar deed ik een keer aan mee met een negatieve tweet over de show en meteen ging een Claudiafan op me hatenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
bij sommige liedjes probeer ik mij een voorstelling te maken van de mensen die daarop stemmen...
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Jerney toen ze nog sexy was in haar blauwe pakje.
[ afbeelding ]
Gisteren postte ik haar ook al, ander plaatje nu.
haha op die oude clipjes ziet er sowieso wel vrij wasted uit, maar dat past er wel bijquote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar gebruikt heeft, maar ziet er niet al te best uit
Goede stem.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ah the BabysDie zanger
![]()
[ afbeelding ]
Al zag hij er achteraf gezien best gay uit
Teiltje staat al klaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:38 schreef Piebe het volgende:
[..]
Goede stem.
Al gezien wie er hierna komt, en dus één plaatsje hoger staat.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Kan niet anders...dit is namelijk echt slecht.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ze heeft zeker zelf 10000 keer gestemd.
Ik gok Karin Bloemen? Op NED. 1?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:42 schreef glittertje39 het volgende:
Ik wist trouwens niet dat het al carnaval was...wie is dat met die grote rode strik op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |