quote:Op woensdag 2 januari 2013 04:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met mijn ex had een DVD collectie van zo rond de 60K gulden, DVD's waren toen nog zo rond de 80 gulden en had er iets van 1000
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Gezondheid, man, dochter, hond.
Alles van materiele waarde is vervangbaar en minder waardevol, hoe blij je ook met dingen kunt zijn.
Als je tot aan je nek verlamd raakt, heb je niets aan een racefiets.
Ach, nog altijd persoonlijk? Stakker.quote:
Round 1.. fight!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Staal het volgende:
Oh en Shaolin, wacht maar af. Kijken of je dan nog gaapt.
Neuh, zonde van mijn energie.quote:
Toch mooi dat je zelfs in een uiterst simpel topic toch weer als de zure moralist over komt. Talent kan je niet ontzegd wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Staal het volgende:
Oh en Shaolin, wacht maar af. Kijken of je dan nog gaapt.
Ben je blij met je horloge?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch mooi dat je zelfs in een uiterst simpel topic toch weer als de zure moralist over komt. Talent kan je niet ontzegd worden
Je bent ook zuur. Als je dat zelf niet ziet, ben je ook nog eens blind. Maakt niet uit, maar realiseer het jezelf gewoon.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef Staal het volgende:
Grappig dat ik zuur genoemd word, terwijl ik langer dan een week geleden alleen maar postte blij te zijn en dat dit nu net de blingblingboys triggert om te bashen.
Geen idee waar je het over hebt, maar je bent zuur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef Staal het volgende:
Grappig dat ik zuur genoemd word, terwijl ik langer dan een week geleden alleen maar postte blij te zijn en dat dit nu net de blingblingboys triggert om te bashen.
Waar baseer je dat op? Ik heb met genoeg te kampen, dat klopt. Maar ik val hier niemand aan. In mijn omgeving word ik niet als zuur gezien ook. Gelukkig niet. Dan zou ik het me wel afvragen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je bent ook zuur. Als je dat zelf niet ziet, ben je ook nog eens blind. Maakt niet uit, maar realiseer het jezelf gewoon.
Nu doe je weer zuur. We zijn twee dagen onderweg in het nieuwe jaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb met genoeg te kampen, dat klopt. Maar ik val hier niemand aan. In mijn omgeving word ik niet als zuur gezien ook. Gelukkig niet. Dan zou ik het me wel afvragen.
Door een POLSnolletje en een blingblinghoertje omdat ik zijn rechtse werkloze pal een keer aanviel en door jou als onbekende op FOK! Ja, snikkend lig ik straks in de kussens.
De verhandelbaarheid van de dingen die je noemt is echter nul, dus waardeloos in de zin van dit topic.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Gezondheid, man, dochter, hond.
Alles van materiele waarde is vervangbaar en minder waardevol, hoe blij je ook met dingen kunt zijn.
Als je tot aan je nek verlamd raakt, heb je niets aan een racefiets.
Weet jij hoe die dochter er uit ziet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De verhandelbaarheid van de dingen die je noemt is echter nul, dus waardeloos in de zin van dit topic.
Persoonlijk? Waar heb je het in godsnaam over? Dat moralistische gelul in een topic welke duidelijk een andere insteek heeft is slaapverwekkend. That's all.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Ach, nog altijd persoonlijk? Stakker.
Welke rechtse werkloze pal heb je het over? Hou je een soort van dagboek bij met verhitte discussies op FOK!? Heb je de goede user wel voor je? Ik heb echt geen idee waar je over bazelt namelijk. Maar je komt inderdaad zuur overquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb met genoeg te kampen, dat klopt. Maar ik val hier niemand aan. In mijn omgeving word ik niet als zuur gezien ook. Gelukkig niet. Dan zou ik het me wel afvragen.
Door een POLSnolletje en een blingblinghoertje omdat ik zijn rechtse werkloze pal een keer aanviel en door jou als onbekende op FOK! Ja, snikkend lig ik straks in de kussens.
En nu on-topic, lees de OP.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn waardevolste bezig is mijn gezondheid, daarna mijn dochter, vriendin en kat. De rest is allemaal materialistisch en vervangbaar dus minder waardevol dan mijn gezondheid
Ah ok.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja:Wauw, ik wil ook zo'n collectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjesmooie klokjes
![]()
Steek je tampon ff rechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Beetje afwegen of het geen inbreuk maakt op vrijheid van eigen topic maken(art 9) .. horizontale grondrechten enzoquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef Maharbal het volgende:
En nu weer minder flamen, meer ontopic.
Het is nu wel duidelijk dat dit topic is bedoeld voor materiële dingen.
Pics !!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef Rode_banaan het volgende:
Mijn siliconenborsten. Sinds ik die heb, krijg ik heel wat meer opdrachten.
Maar die mag je van Oksel niet noemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
Mijn auto, al is die alweer acht jaar oud. Die zal nog wel iets van 5000 euro opleveren als ik de autosites mag geloven.
Oh ja stom van mijquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar die mag je van Oksel niet noemen.
Waarom eigenlijk nietquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar die mag je van Oksel niet noemen.
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet...alsof het een voorwerp is wat iedereen wel heeft zoals een paar sokken.
Moet wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...
Misschien een rare gedachtenkronkel van Oksel?
Zodra je het afbetaald hebt, dan mag je t noemenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef DonJames het volgende:
Huis mag je dus niet noemen? Dan de grond eronder
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zodra je het afbetaald hebt, dan mag je t noemen
Jouw eigendom, wat je aan een ander als onderpand gegeven hebt. Betaal nou eerst maar af.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.
Dus? De TT is niet "wat is jullie meest waardevolle afbetaalde bezit".quote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Jouw eigendom, wat je aan een ander als onderpand gegeven hebt. Betaal nou eerst maar af.
OP vermeldt ook duidelijk dat TS het huis uit sluit. Waarom er over door gaan? En wat boeit een huis van 3 ton als je er bij verkoopt niks aan overhoudt door de hypotheek, want ook daar ging OP over...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus? De TT is niet "wat is jullie meest waardevolle afbetaalde bezit".
Maar niet te verkopen via marktplaats.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:56 schreef denizZ30 het volgende:
Mijn organan zijn mijn duurste en belangrijkste dingen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Iedereen heeft een huis / auto. Zijn geen bijzondere artikelen. Mijn auto is ook mijn meest waardevolle bezig als ik 'm verkoop. Maar niet echt leuk dat te postenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Behalve dan als je dat huis kwijtraakt en dakloos wordt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft een huis / auto. Zijn geen bijzondere artikelen. Mijn auto is ook mijn meest waardevolle bezig als ik 'm verkoop. Maar niet echt leuk dat te posten
Technisch gezien is het door natrekking 1 onroerende zaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Technisch gezien is het door natrekking 1 onroerende zaak.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..
had jij een grap gemaakt?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..
De auto zelf is niks waard?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Desktop rond de 1500
Hi-Fi installatie rond de 2000
Poetscollectie voor de auto~700 (dure waxen)
Werklaptop 1800
Telefoon 350
Zoiets.
Wat voor een horloge?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:47 schreef Yellowcard het volgende:
Mijn horloge 6500
Op grote afstand gevolgd door tv en pc 1200....die nu jaren later waarschijnlijk rond de 300 waard zijn.
Bankstel
Bril
Dan tablet, smartphone en jas.....
Wat voor een ras?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef Foxy00 het volgende:
Mijn hond... inclusief zeldzame genen en stamboom. Is al gauw zo'n 2000 eur per pup
En nee. daarvan geldt geen dagwaarde.
Amerikaanse bulldogquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een horloge?
[..]
Wat voor een ras?
Nooit geweten dat die zo duur zijn. Ik kom als ik met mijn hond wandel regelmatig een man tegen die er 5 heeft.quote:
Je hebt ambull en Ambull he..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die zo duur zijn. Ik kom als ik met mijn hond wandel regelmatig een man tegen die er 5 heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |