Beetje jammer dit. Stop trouwens eens met van die BS-topics.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:37 schreef Ricardo1989 het volgende:
in Louis Vuitton Don, hoe moet dat?
Beetje privacy, etc.
Iedereen loopt te zeiken op me naam, word er moe vanquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef schetterklep het volgende:
Beetje hommo naamVindt je Ricardo niet goed genoeg? En wat bedoel je met die privacy?
Touche!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aldus de persoon die het volgende typt:
[..]
Die wou ik dan ook verwijderen, maar een mod heeft hem aangepast, dus dat lukt niet meer -_-quote:Op woensdag 26 december 2012 13:40 schreef Tinos85 het volgende:
Ricardo![]()
Tokkienaam.
En privacy, als je zelf een foto van Google Maps van je huis plaatst.
Historie is met ie jonge doe gwn ndrlands praten jwt.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Doe gewoon normaal TS, je bent godverdomme 23 of zo...
En leer spellen.
Ja ga maar lekker spelfouten zoeken in mijn post history............
Je hebt gelijk, met een naam als: Louis Vuitton Don zal dat nooit meer gebeuren.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Iedereen loopt te zeiken op me naam, word er moe van
dan moet hij wel langs de rechtbank héquote:Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.justis.nl/Producten/naamswijziging/index.aspx
Alsjeblieft, hopelijk heb je er wat aan.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Doe gewoon normaal TS, je bent godverdomme 23 of zo...
En leer spellen.
Ja ga maar lekker spelfouten zoeken in mijn post history............
BS-topics?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Stop trouwens eens met van die BS-topics.
Dan rot je toch lekker op kindjequote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Stierenschijt-topics.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:40 schreef Tinos85 het volgende:
Ricardo![]()
Tokkienaam.
En privacy, als je zelf een foto van Google Maps van je huis plaatst.
Hij is nieuw en vindt het allemaal nog een beetje spannendquote:
En er dan Louis Vuitton Don van willen maken? Dan zal iedereen vast stoppen met zeiken jaquote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wij denken dat jij het niet kunt spellen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Ricardo1989 het volgende:
Wat is er mis met Loius Vuitton? Denk dat jullie dat nie kunnen betalen
Ik heb gehoord dat Loius ook wel duur aan het worden is.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:56 schreef Tinos85 het volgende:
Misschien moet je inderdaad kijken naar Loius Vuitton in plaats van Louis Vuitton.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aldus de persoon die het volgende typt:
[..]
quote:
Bedankt vader.quote:
Het zijn te dure damestasjes? Wat moet je ermee als man.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Ricardo1989 het volgende:
Wat is er mis met Louis Vuitton? Denk dat jullie dat nie kunnen betalen
ga zelf is weg jonge clown met je pillekopquote:Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef lulzy het volgende:
Sukkeltje met zijn bullshit topics, gtfo
Die zijn wel swag vriendquote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik hebzelf deze
http://nr1store.com/detai(...)0-tm-46#.UNr0wMJgWpo
Ik wil t niet eens hebben.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Ricardo1989 het volgende:
Wat is er mis met Louis Vuitton? Denk dat jullie dat nie kunnen betalen
sneakers, van alles hebben ze, maar k heb ook een sporttas van Louis Vquote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef bouwfraude het volgende:
[..]
Het zijn te dure damestasjes? Wat moet je ermee als man.
Betalen met gestolen geld is ook stelen.
Doe eens kalm en rustig man.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:01 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ga zelf is weg jonge clown met je pillekop
23 for you informationquote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Doe eens kalm en rustig man.
Je bent geen 8 ofzo...
of wel?
Jij loopt het hele topic al te zieken vind je het gek dat hij boos wordquote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Doe eens kalm en rustig man.
Je bent geen 8 ofzo...
of wel?
echt he, wat een clownquote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij loopt het hele topic al te zieken vind je het gek dat hij boos word
Nee ik probeer op de een of andere manier tot hem door te dringen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij loopt het hele topic al te zieken vind je het gek dat hij boos word
TS is nog steeds een vuilniszak jas type.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS, hiervoor had je zeker het 'Nickelson vuilniszakken tijdperk'?
Wat heeft nichelson ermee te maken?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS, hiervoor had je zeker het 'Nickelson vuilniszakken tijdperk'?
Met Louis Vuitton schoenen eronder, met een G-Star broek waar uitermate overdreven zijn rand van zijn onderbroek bovenuit komt met BJORN BORG erop, zovan kijk mij shinen als een OGquote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
TS is nog steeds een vuilniszak jas type.
Ik laat je zien wat ik draagquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Met Louis Vuitton schoenen eronder, met een G-Star broek waar uitermate overdreven zijn rand van zijn onderbroek bovenuit komt met BJORN BORG erop, zovan kijk mij shinen als een OG
niks mis met BS-topicsquote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Stop trouwens eens met van die BS-topics.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op woensdag 26 december 2012 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
niks mis met BS-topicsAls ze maar van de eckte komen
eckte neppe nektasjesquote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef Prullenbak6 het volgende:
[ afbeelding ]
jeweettog loius vuitton alles chimis diggen die dingen mang. deze shit is voor du eckte eckte
quote:
Mee eens, van dat proleten volk dat allemaal dingen van Louis Vuitton, Gucci, Dolce & Gabbana etc koopt. Om zo stoer te doen van ''kijk mij eens zogenaamd rijk zijn'' aan de koppen van deze personen kun je al zien dat het gewoon paupers zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Met Louis Vuitton schoenen eronder, met een G-Star broek waar uitermate overdreven zijn rand van zijn onderbroek bovenuit komt met BJORN BORG erop, zovan kijk mij shinen als een OG
Hahaha ik heb me ook stuk gelachen hey om dat topicquote:Op woensdag 26 december 2012 14:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
wat ik me nog steeds afvroeg hoe die jood nou precies bij die woorden kwam zo uit t niks gegrepen en toch past t zo mooi bij elkaar allemaal![]()
Het zijn zwervers en kampers die alles over laten komen van Turkije voor een paar euro'squote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Mee eens, van dat proleten volk dat allemaal dingen van Louis Vuitton, Gucci, Dolce & Gabbana etc koopt. Om zo stoer te doen van ''kijk mij eens zogenaamd rijk zijn'' aan de koppen van deze personen kun je al zien dat het gewoon paupers zijn.
Mooie nepperts man.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik hebzelf deze
http://nr1store.com/detai(...)0-tm-46#.UNr0wMJgWpo
draag je 2 truien over elkaar ? verder is die broek wel btje te skinny ouwe bijna emo style gewoon slim fit is mooi maar skinny nietquote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hallo hallo hier spreekt de politie hahahah hier de brandweer kunt u mij horen - zinquote:Op woensdag 26 december 2012 14:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb me ook stuk gelachen hey om dat topicVooral hierom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:
ja klopt glow in de dark zolenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
die nikes zijn touwens wel egt kaolo hard
quote:
dt is die zieke shit indd helmeal als je in de club bentquote:Op woensdag 26 december 2012 14:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja klopt glow in de dark zolen
wanneer ik altijd van buiten de school in liep bij de trappen je zag neon zolen zieke shit
ja maar snachts laad ie niet op man, of je moet hem bij een lamp houdenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dt is die zieke shit indd helmeal als je in de club bentsohierso neon
neon in mn waggie neon in mn pattas neon overal
'/care'quote:Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
weg uit me topic met je bloedkopquote:Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef lulzy het volgende:
Ik heb het uitgevogeld! Ricardo is verstandelijk gehandicapt!
ja i know ik ken t probblem.. maarja je moet wat over hebben om te shinen hequote:Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja maar snachts laad ie niet op man, of je moet hem bij een lamp houden
soms doe ik dat wels voordat ik weg ga
Ai, maar is keer proberen benieuw hoelang ze meegaanquote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja i know ik ken t probblem.. maarja je moet wat over hebben om te shinen he
ikzelf heb gewoon keuken altijd licht aan hele nacht en dan leg ik ze op keukentafel werkt prima
Kom vechten dan, tokkiequote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
weg uit me topic met je bloedkop
Daar heb je lang over gedaan, je hebt zeker een laag IQ?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef lulzy het volgende:
Ik heb het uitgevogeld! Ricardo is verstandelijk gehandicapt!
Sorry dat ik Ricardo niet 24/7 in de gaten houd. Sorryquote:Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Daar heb je lang over gedaan, je hebt zeker een laag IQ?
Kan ik niet maken man, zonde van je pauper kleding, ach what the hell. Ga er maar vast bloedend in een hoekje liggen dan kom ik er straks aanquote:
Na 1 post niet door hebben dat Ricardo1989 een debiel isquote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef lulzy het volgende:
[..]
Sorry dat ik Ricardo niet 24/7 in de gaten houd. Sorry
Paperkleding? Wat draag jij - H&M?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef lulzy het volgende:
[..]
Kan ik niet maken man, zonde van je pauper kleding, ach what the hell. Ga er maar vast bloedend in een hoekje liggen dan kom ik er straks aan
of zeker zon WE hommotjequote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Paperkleding? Wat draag jij - H&M?
duidelijk, zelfs in het uitvak maken we meer lawaai dan die kut mvv'ersquote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
al die mense die hiero reageren komen volgensmij uit braband ofzo![]()
![]()
boertjes
Was jij niet een kneus die uit Friesland of Groningen kwam?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
al die mense die hiero reageren komen volgensmij uit braband ofzo![]()
![]()
boertjes
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
duidelijk, zelfs in het uitvak maken we meer lawaai dan die kut mvv'ers
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Was jij niet een kneus die uit Friesland of Groningen kwam?
En dan durf jij commentaar the hebben op brabo's. Alles buiten de Randstad isquote:Op woensdag 26 december 2012 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
[..]whut.
meschien west friesland
weeetje wel wat west friesland isquote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En dan durf jij commentaar the hebben op brabo's. Alles buiten de Randstad is
Van alles eigenlijk, Diesel, Armani etc een beetje kwaliteit is niet verkeerdquote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Paperkleding? Wat draag jij - H&M?
diesel kwaliteitquote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef lulzy het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk, Diesel, Armani etc een beetje kwaliteit is niet verkeerd
Wat een mooie ogenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
Gemiddled ventje op deze cite
[ afbeelding ]
Diesel Armaniquote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef lulzy het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk, Diesel, Armani etc een beetje kwaliteit is niet verkeerd
laatmaar nu is beterquote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
Gemiddled ventje op deze cite
[ afbeelding ]
Friesland blijft Frieslandquote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weeetje wel wat west friesland is![]()
![]()
![]()
egt brabands boertje
zo studentenhomotje, krijgt standaard paar tikke als ik er een ziequote:Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je foto is te groot ouwe zie alleen ee nlinker oor
Gucci ook wel en dan noem je Nike op. Pauperquote:Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Diesel Armani
Kom terug als je met Nike (yeezy of jordan), Gucci, Louis Vuitton loopt
Ik bedoel niet die skere Nike uitvoereingen, maar yeezy of jordanquote:Op woensdag 26 december 2012 14:31 schreef lulzy het volgende:
[..]
Gucci ook wel en dan noem je Nike op. Pauper
west friesland is noord hollandquote:Op woensdag 26 december 2012 14:31 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Friesland blijft Frieslandkneus. Die "West" ervoor verandert er geen fuck aan!
ja dat zag ik al aan dat linkeroor alleenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:31 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
zo studentenhomotje, krijgt standaard paar tikke als ik er een zie
niks mis met nike goede kwaliteit heb 1 petje al 4/5 jaar ofzo van hunquote:Op woensdag 26 december 2012 14:31 schreef lulzy het volgende:
[..]
Gucci ook wel en dan noem je Nike op. Pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |