quote:
dt is die zieke shit indd helmeal als je in de club bentquote:Op woensdag 26 december 2012 14:18 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja klopt glow in de dark zolen
wanneer ik altijd van buiten de school in liep bij de trappen je zag neon zolen zieke shit
ja maar snachts laad ie niet op man, of je moet hem bij een lamp houdenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dt is die zieke shit indd helmeal als je in de club bentsohierso neon
neon in mn waggie neon in mn pattas neon overal
'/care'quote:Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
weg uit me topic met je bloedkopquote:Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef lulzy het volgende:
Ik heb het uitgevogeld! Ricardo is verstandelijk gehandicapt!
ja i know ik ken t probblem.. maarja je moet wat over hebben om te shinen hequote:Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja maar snachts laad ie niet op man, of je moet hem bij een lamp houden
soms doe ik dat wels voordat ik weg ga
Ai, maar is keer proberen benieuw hoelang ze meegaanquote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja i know ik ken t probblem.. maarja je moet wat over hebben om te shinen he
ikzelf heb gewoon keuken altijd licht aan hele nacht en dan leg ik ze op keukentafel werkt prima
Kom vechten dan, tokkiequote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
weg uit me topic met je bloedkop
Daar heb je lang over gedaan, je hebt zeker een laag IQ?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef lulzy het volgende:
Ik heb het uitgevogeld! Ricardo is verstandelijk gehandicapt!
Sorry dat ik Ricardo niet 24/7 in de gaten houd. Sorryquote:Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Daar heb je lang over gedaan, je hebt zeker een laag IQ?
Kan ik niet maken man, zonde van je pauper kleding, ach what the hell. Ga er maar vast bloedend in een hoekje liggen dan kom ik er straks aanquote:
Na 1 post niet door hebben dat Ricardo1989 een debiel isquote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef lulzy het volgende:
[..]
Sorry dat ik Ricardo niet 24/7 in de gaten houd. Sorry
Paperkleding? Wat draag jij - H&M?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef lulzy het volgende:
[..]
Kan ik niet maken man, zonde van je pauper kleding, ach what the hell. Ga er maar vast bloedend in een hoekje liggen dan kom ik er straks aan
of zeker zon WE hommotjequote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Paperkleding? Wat draag jij - H&M?
duidelijk, zelfs in het uitvak maken we meer lawaai dan die kut mvv'ersquote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
al die mense die hiero reageren komen volgensmij uit braband ofzo![]()
![]()
boertjes
Was jij niet een kneus die uit Friesland of Groningen kwam?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
al die mense die hiero reageren komen volgensmij uit braband ofzo![]()
![]()
boertjes
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
duidelijk, zelfs in het uitvak maken we meer lawaai dan die kut mvv'ers
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Was jij niet een kneus die uit Friesland of Groningen kwam?
En dan durf jij commentaar the hebben op brabo's. Alles buiten de Randstad isquote:Op woensdag 26 december 2012 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
[..]whut.
meschien west friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |