Nee ik probeer op de een of andere manier tot hem door te dringen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij loopt het hele topic al te zieken vind je het gek dat hij boos word
TS is nog steeds een vuilniszak jas type.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS, hiervoor had je zeker het 'Nickelson vuilniszakken tijdperk'?
Wat heeft nichelson ermee te maken?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS, hiervoor had je zeker het 'Nickelson vuilniszakken tijdperk'?
Met Louis Vuitton schoenen eronder, met een G-Star broek waar uitermate overdreven zijn rand van zijn onderbroek bovenuit komt met BJORN BORG erop, zovan kijk mij shinen als een OGquote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
TS is nog steeds een vuilniszak jas type.
Ik laat je zien wat ik draagquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Met Louis Vuitton schoenen eronder, met een G-Star broek waar uitermate overdreven zijn rand van zijn onderbroek bovenuit komt met BJORN BORG erop, zovan kijk mij shinen als een OG
niks mis met BS-topicsquote:Op woensdag 26 december 2012 13:39 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Stop trouwens eens met van die BS-topics.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op woensdag 26 december 2012 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
niks mis met BS-topicsAls ze maar van de eckte komen
eckte neppe nektasjesquote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef Prullenbak6 het volgende:
[ afbeelding ]
jeweettog loius vuitton alles chimis diggen die dingen mang. deze shit is voor du eckte eckte
quote:
Mee eens, van dat proleten volk dat allemaal dingen van Louis Vuitton, Gucci, Dolce & Gabbana etc koopt. Om zo stoer te doen van ''kijk mij eens zogenaamd rijk zijn'' aan de koppen van deze personen kun je al zien dat het gewoon paupers zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Met Louis Vuitton schoenen eronder, met een G-Star broek waar uitermate overdreven zijn rand van zijn onderbroek bovenuit komt met BJORN BORG erop, zovan kijk mij shinen als een OG
Hahaha ik heb me ook stuk gelachen hey om dat topicquote:Op woensdag 26 december 2012 14:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
wat ik me nog steeds afvroeg hoe die jood nou precies bij die woorden kwam zo uit t niks gegrepen en toch past t zo mooi bij elkaar allemaal![]()
Het zijn zwervers en kampers die alles over laten komen van Turkije voor een paar euro'squote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Mee eens, van dat proleten volk dat allemaal dingen van Louis Vuitton, Gucci, Dolce & Gabbana etc koopt. Om zo stoer te doen van ''kijk mij eens zogenaamd rijk zijn'' aan de koppen van deze personen kun je al zien dat het gewoon paupers zijn.
Mooie nepperts man.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik hebzelf deze
http://nr1store.com/detai(...)0-tm-46#.UNr0wMJgWpo
draag je 2 truien over elkaar ? verder is die broek wel btje te skinny ouwe bijna emo style gewoon slim fit is mooi maar skinny nietquote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hallo hallo hier spreekt de politie hahahah hier de brandweer kunt u mij horen - zinquote:Op woensdag 26 december 2012 14:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb me ook stuk gelachen hey om dat topicVooral hierom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:
ja klopt glow in de dark zolenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
die nikes zijn touwens wel egt kaolo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |