In de oliebol? Die is nu op hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef Fruitsalade het volgende:
Moet je er eens broccoli in doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef Fruitsalade het volgende:
Nee, in je moeder.Die is al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-weg-
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
3 minuten! 30 seconden zal genoeg zijn.
nog korter zelfsquote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wat kan TS wel dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef Arthur. het volgende:
TS kan nog niet eens dingen in de magnetron doen
Magnetrons zijn eigenlijk ook alleen bedoeld voor mannen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef Arthur. het volgende:
TS kan nog niet eens dingen in de magnetron doen
quote:
Zo doe je je naam eer aan, maar ganzen zijn hele slimme dieren.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:35 schreef Domme_Gans het volgende:
Ben ik net naar de Morrokaanse bakker gelopen voor een ontbijt, 1 warm saucijzen broodje en 2 oliebollenIk had zo een honger dat ik bij thuiskomst het sauczijnbroodje en 1 oliebol meteen heb opgegeten. De tweede oliebol had ik voor 3 minuten op 700 watt in de magnetron gedaan, resultaat een gloeiend hete baksteen
hahahaha idd ja!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
Komt omdat ie zelf ook een marrokaan isquote:
Zeg liegebeest, wil je mij niet zo beledigen, ja!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Komt omdat ie zelf ook een marrokaan is
Het spijt mequote:Op woensdag 26 december 2012 14:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg liegebeest, wil je mij niet zo beledigen, ja!
Dat is goed domme gansquote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
De volgende keer dat je langs het water loopt, bijt ik in je ballen!
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ALLE TURKEN TRUG NAAR MORROKKOOOW!!!@!#!@11!1![]()
![]()
Wat een hypocriet ben jij zeg bahquote:Op woensdag 26 december 2012 13:35 schreef Domme_Gans het volgende:
Ben ik net naar de Morrokaanse bakker gelopen voor een ontbijt, 1 warm saucijzen broodje en 2 oliebollenIk had zo een honger dat ik bij thuiskomst het sauczijnbroodje en 1 oliebol meteen heb opgegeten. De tweede oliebol had ik voor 3 minuten op 700 watt in de magnetron gedaan, resultaat een gloeiend hete baksteen
Ringo ben jij dat?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Wat een hypocriet ben jij zeg bah![]()
Ik ben een vrouwtje van 1.58, dus dat was mijn lunch en ontbijtquote:Op woensdag 26 december 2012 18:03 schreef Syd het volgende:
Oliebollen als ontbijt? en je had zo een honger ?
Nee,nu kom je er niet meer onderuit mijn spellingsfouten verbeteren ,terwijl je "Morrokaanse" zegtquote:
Oooh, gaat het daarover. Ik was dat alweer vergetenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:04 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nee,nu kom je er niet meer onderuit mijn spellingsfouten verbeteren ,terwijl je "Morrokaanse" zegt
Dankje mijn naam begint met de Jquote:
Maar ik niet.Wraak is zoetquote:Op woensdag 26 december 2012 18:05 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Oooh, gaat het daarover. Ik was dat alweer vergeten
De mijne ook, neuken?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dankje mijn naam begint met de J
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |