In de oliebol? Die is nu op hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef Fruitsalade het volgende:
Moet je er eens broccoli in doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef Fruitsalade het volgende:
Nee, in je moeder.Die is al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-weg-
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
3 minuten! 30 seconden zal genoeg zijn.
nog korter zelfsquote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
3 minuten! 30 seconden zal genoeg zijn.
Wat kan TS wel dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef Arthur. het volgende:
TS kan nog niet eens dingen in de magnetron doen
Magnetrons zijn eigenlijk ook alleen bedoeld voor mannen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef Arthur. het volgende:
TS kan nog niet eens dingen in de magnetron doen
quote:
Zo doe je je naam eer aan, maar ganzen zijn hele slimme dieren.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:35 schreef Domme_Gans het volgende:
Ben ik net naar de Morrokaanse bakker gelopen voor een ontbijt, 1 warm saucijzen broodje en 2 oliebollenIk had zo een honger dat ik bij thuiskomst het sauczijnbroodje en 1 oliebol meteen heb opgegeten. De tweede oliebol had ik voor 3 minuten op 700 watt in de magnetron gedaan, resultaat een gloeiend hete baksteen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |