Dus de nummer 220 moet midden in de nacht en de nummer 2000 mag om 12.00 overdag dat klopt ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Top2000 is een 24/7-lijst. Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed. Dat geeft het een extra stukje sfeer. Een pauze inlassen is niets.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:19 schreef laxus13 het volgende:
Ach zo slecht vind ik die Sanne Hans ook weer niet, best een leuk liedje meisje
Vaak, maar de meeste nummers hebben een sentimentele waarde, en zelfs Jan Smit heeft een bepaalde fanbasis die het draagt. Ik ken dus echt niemand die zegt 'Die Miss Montreal, nou, dat is écht geweldig'.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak zou die 'vraag' nog voorbij komen?
Ik vind Sanne leuker dan Janquote:Op woensdag 26 december 2012 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak, maar de meeste nummers hebben een sentimentele waarde, en zelfs Jan Smit heeft een bepaalde fanbasis die het draagt. Ik ken dus echt niemand die zegt 'Die Miss Montreal, nou, dat is écht geweldig'.
Die zijn er genoegquote:Op woensdag 26 december 2012 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak, maar de meeste nummers hebben een sentimentele waarde, en zelfs Jan Smit heeft een bepaalde fanbasis die het draagt. Ik ken dus echt niemand die zegt 'Die Miss Montreal, nou, dat is écht geweldig'.
Hierin verschillen we dus van mening. Ken je de Top4000? Wat vind je daar van?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus de nummer 220 moet midden in de nacht en de nummer 2000 mag om 12.00 overdag dat klopt ook niet.
Kan zijn dat mensen bij Just a Flirt goede herinneringen hebben.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stotteraars die haar als heldin zienquote:Op woensdag 26 december 2012 11:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kan zijn dat mensen bij Just a Flirt goede herinneringen hebben.
Dat blijkt, ja.quote:
Ik Stotter een beetje maar zie haar dus echt niet als een heldinquote:
Nep-stotteraarquote:Op woensdag 26 december 2012 11:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik Stotter een beetje maar zie haar dus echt niet als een heldin
Over De Muurquote:Op woensdag 26 december 2012 11:26 schreef Jovatov het volgende:
Van Klein Orkest staat natuurlijk nog wel 'over de muur' erin
quote:
Hoiquote:Op woensdag 26 december 2012 11:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Hai!
Ja, hier ook af en aan. Steeds maar weer gordijnen open & dicht.
Alle Japanners van NL stemmen hieropquote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef laxus13 het volgende:
Toch wel versassend dat dit elk jaar in de lijst komt
Ja en alle Koreanen stemmen op PSYquote:
Volgens mij ook. Maar het blijft een leuk nummer.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef Karina het volgende:
Deze hoor je denk ik echt alleen bij de Top2000 en verder nooit.
Achja, het is S. de Heer, daar kan je weinig van verwachtenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:32 schreef Eska het volgende:
Toch een klein protest bij de enige Japanse plaat. Want 'Forbidden Colours' staat ook in de lijst, en ondanks dat daar alleen Sylvian z'n naam bij staat is het ook van Ryuichi Sakamoto.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:32 schreef Eska het volgende:
Toch een klein protest bij de enige Japanse plaat. Want 'Forbidden Colours' staat ook in de lijst, en ondanks dat daar alleen Sylvian z'n naam bij staat is het ook van Ryuichi Sakamoto.
Ja dus op de onderste vraagquote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef cafca het volgende:
Staat forbidden colours van Ruichi Sakomoto en David Sylvian eigenlijk in de lijst?
Maar, he wacht....dat staat er echt inquote:Op woensdag 26 december 2012 11:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja en alle Koreanen stemmen op PSY
Ja op 1125quote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef cafca het volgende:
Staat forbidden colours van Ruichi Sakomoto en David Sylvian eigenlijk in de lijst?
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, he wacht....dat staat er echt in
Deoiquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef cafca het volgende:
Oh, Eska heeft hem al beantwoord, zie ik
Is gewoon de moderne Gaia/Robbie Valentine ditquote:Op woensdag 26 december 2012 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Het komt dan wel uit 2012, maar het misstaat wmb niet in de Top 2000.
Dat zullen we volgend jaar wel zienquote:Op woensdag 26 december 2012 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Deze heb ik inderdaad vaak gehoord en verveelt nog steeds niet. Kanttekening is wel dat ik de titel/artiest nog steeds niet ken, dat helpt vaak mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zit hij niet op z'n gewone uren.... (ik blief Sander niet zoquote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Achja, het is S. de Heer, daar kan je weinig van verwachten
Gelukkig is het niet de versie van Sandra, want dan kwamen we nooit aan Bohemian Rhapsody toequote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Karina het volgende:
Toch raar dat je op zulke recente nummer kunt stemmen.
79quote:
Vrij toevallig heb ik dat ook bij deze. Komt genoeg op 3FM langs maar elke keer vraag ik me weer af wat de titel is.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze heb ik inderdaad vaak gehoord en verveelt nog steeds niet. Kanttekening is wel dat ik de titel/artiest nog steeds niet ken, dat helpt vaak mee.
Wat mij betreft kapt hij er helemaal mee. Irritante gast.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Waarom zit hij niet op z'n gewone uren.... (ik blief Sander niet zo)
Mee eens, weinig aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat mij betreft kapt hij er helemaal mee. Irritante gast.
Ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh tijd voor de jaarlijkse Sander de Heer bash zie ik.
die kan ik an sich ook nog wel pruimen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:39 schreef Fred_B het volgende:
Leuke plaat deze
In elk geval beter dan die reclame-cover van dit nummer.
Dat versta ik ook altijdquote:Op woensdag 26 december 2012 11:40 schreef laxus13 het volgende:
Zingt hij nou The Company Is Gay of hoor ik totaal iets anders
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:40 schreef laxus13 het volgende:
No milk today, it wasn't always soquote:Op woensdag 26 december 2012 11:40 schreef laxus13 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |