Waarom zit hij niet op z'n gewone uren.... (ik blief Sander niet zoquote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Achja, het is S. de Heer, daar kan je weinig van verwachten
Gelukkig is het niet de versie van Sandra, want dan kwamen we nooit aan Bohemian Rhapsody toequote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Karina het volgende:
Toch raar dat je op zulke recente nummer kunt stemmen.
79quote:
Vrij toevallig heb ik dat ook bij deze. Komt genoeg op 3FM langs maar elke keer vraag ik me weer af wat de titel is.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze heb ik inderdaad vaak gehoord en verveelt nog steeds niet. Kanttekening is wel dat ik de titel/artiest nog steeds niet ken, dat helpt vaak mee.
Wat mij betreft kapt hij er helemaal mee. Irritante gast.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Waarom zit hij niet op z'n gewone uren.... (ik blief Sander niet zo)
Mee eens, weinig aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat mij betreft kapt hij er helemaal mee. Irritante gast.
Ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh tijd voor de jaarlijkse Sander de Heer bash zie ik.
die kan ik an sich ook nog wel pruimen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:39 schreef Fred_B het volgende:
Leuke plaat deze
In elk geval beter dan die reclame-cover van dit nummer.
Dat versta ik ook altijdquote:Op woensdag 26 december 2012 11:40 schreef laxus13 het volgende:
Zingt hij nou The Company Is Gay of hoor ik totaal iets anders
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:40 schreef laxus13 het volgende:
No milk today, it wasn't always soquote:Op woensdag 26 december 2012 11:40 schreef laxus13 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |