Dus de nummer 220 moet midden in de nacht en de nummer 2000 mag om 12.00 overdag dat klopt ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Top2000 is een 24/7-lijst. Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed. Dat geeft het een extra stukje sfeer. Een pauze inlassen is niets.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:19 schreef laxus13 het volgende:
Ach zo slecht vind ik die Sanne Hans ook weer niet, best een leuk liedje meisje
Vaak, maar de meeste nummers hebben een sentimentele waarde, en zelfs Jan Smit heeft een bepaalde fanbasis die het draagt. Ik ken dus echt niemand die zegt 'Die Miss Montreal, nou, dat is écht geweldig'.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak zou die 'vraag' nog voorbij komen?
Ik vind Sanne leuker dan Janquote:Op woensdag 26 december 2012 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak, maar de meeste nummers hebben een sentimentele waarde, en zelfs Jan Smit heeft een bepaalde fanbasis die het draagt. Ik ken dus echt niemand die zegt 'Die Miss Montreal, nou, dat is écht geweldig'.
Die zijn er genoegquote:Op woensdag 26 december 2012 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak, maar de meeste nummers hebben een sentimentele waarde, en zelfs Jan Smit heeft een bepaalde fanbasis die het draagt. Ik ken dus echt niemand die zegt 'Die Miss Montreal, nou, dat is écht geweldig'.
Hierin verschillen we dus van mening. Ken je de Top4000? Wat vind je daar van?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus de nummer 220 moet midden in de nacht en de nummer 2000 mag om 12.00 overdag dat klopt ook niet.
Kan zijn dat mensen bij Just a Flirt goede herinneringen hebben.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stotteraars die haar als heldin zienquote:Op woensdag 26 december 2012 11:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kan zijn dat mensen bij Just a Flirt goede herinneringen hebben.
Dat blijkt, ja.quote:
Ik Stotter een beetje maar zie haar dus echt niet als een heldinquote:
Nep-stotteraarquote:Op woensdag 26 december 2012 11:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik Stotter een beetje maar zie haar dus echt niet als een heldin
Over De Muurquote:Op woensdag 26 december 2012 11:26 schreef Jovatov het volgende:
Van Klein Orkest staat natuurlijk nog wel 'over de muur' erin
quote:
Hoiquote:Op woensdag 26 december 2012 11:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Hai!
Ja, hier ook af en aan. Steeds maar weer gordijnen open & dicht.
Alle Japanners van NL stemmen hieropquote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef laxus13 het volgende:
Toch wel versassend dat dit elk jaar in de lijst komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |