SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!![]()
![]()
Ware TTEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
in 2007 op het Plein in Den Haag: Living Doll
in 2008 op de Grote Markt in Breda: Rabbering en 't hackuhuurtje
in 2009 op de Grote Markt in Groningen: Rooie Rinus en Pé Daalemmer
in 2010 in Eindhoven: Skiddilly
in 2011 op de Beestenmarkt in Leiden: Siep
en in 2012 op de Oude Markt in Enschede: Roel en Michiel
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Lapo hunter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb al 131 3FM topics geopendquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het mag omdat ik zonet jouw topic kaapte.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Onvervalse lapohunt, I'm not even sorry about it![]()
![]()
![]()
In de eerste jaren werd er op de laatste dag ook nog gewoon op het Neude voor het huis vanalles geveild. De hele inboedel ging dan onder de hamer en je moest het na afloop ook meteen ophalen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
die ouwe mensen in het beginquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
in 2007 op het Plein in Den Haag: Living Doll
in 2008 op de Grote Markt in Breda: Rabbering en 't hackuhuurtje
in 2009 op de Grote Markt in Groningen: ...
in 2010 in Eindhoven: Skiddilly
in 2011 op de Beestenmarkt in Leiden: Siep
en in 2012 op de Oude Markt in Enschede: Roel en Michiel
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
het was revolutionairquote:
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Sneeuw?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...![]()
![]()
Vond de afsluiting dit jaar trouwens erg matig. Die rit in de auto en die erehaag en vervolgens de onthulling van het bedrag vond ik maar saai. In Groningen vond ik het vele malen mooier.
Projectie op het stadhuis![]()
DJ's lopend door de menigte![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Zeer zeker, 2010 heeft net als 2007 meerdere hoogtepuntjes die ik niet vergeten benquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Jon Bakker in 2010 was ook wel een van de hoogtepunten hoor.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
En hoe lang is je piemel??quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 131 3FM topics geopendTante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Alleen het eerste jaar ging echt alles weg. Laptops van 1400 euro voor 200 euro enzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:
In de eerste jaren werd er op de laatste dag ook nog gewoon op het Neude voor het huis vanalles geveild. De hele inboedel ging dan onder de hamer en je moest het na afloop ook meteen ophalen![]()
![]()
HE?!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Jon Bakker in 2010 was ook wel een van de hoogtepunten hoor.![]()
![]()
Ik had verwacht dat iemand met de Martinitoren zou aankomen, maar ik bedoel een hoogtepuntje...quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
En de flashmob was in Groningen meen ikOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Gemiddeld geloof ik, 16 centimeter, hoezo?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen het eerste jaar ging echt alles weg. Laptops van 1400 euro voor 200 euro enzo![]()
de man die dat jaar het dienblad kocht is het nog jarenlang trouw komen brengen voor de start van het volgende glazen huis
DeLuna vindt me dik ;(
Dat deden de Lama's toen toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:
In de eerste jaren werd er op de laatste dag ook nog gewoon op het Neude voor het huis vanalles geveild. De hele inboedel ging dan onder de hamer en je moest het na afloop ook meteen ophalen![]()
Dat lopen door de menigte is gewoon onmogelijk met die mensenmassa, dat zag je ook al toen het huis gesloten ging worden...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef henkde_j het volgende:
Vond de afsluiting dit jaar trouwens erg matig. Die rit in de auto en die erehaag en vervolgens de onthulling van het bedrag vond ik maar saai. In Groningen vond ik het vele malen mooier.
DJ's lopend door de menigte
quote:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
TMIquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gemiddeld geloof ik, 16 centimeter, hoezo?
Klopt ja!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:
![]()
Groningen staat met die projectie nog op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef henkde_j het volgende:
DJ's lopend door de menigte![]()
![]()
![]()
ik ben door SR 2004 pas echt 3FM gaan ontdekken daarvoor luisterde ik altijd naar Veronica FM/Yorin FM en 538![]()
Dit dus... Blinde vlek. Ik weet alleen dat ik naar het huis toegingquote:
Meer niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Jon Bakker in 2010 was ook wel een van de hoogtepunten hoor.![]()
Tijl en Ruben hebben het volgens mij gedaan, en ook Freek de Jonge volgens mij een keerquote:DeLuna vindt me dik ;(
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik kan me van 2007 juist het minst herinneren, ondanks de combinatie Gerard/Michiel/Rob. Vond het nog steeds een van de minste edities.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dit dus... Blinde vlek. Ik weet alleen dat ik naar het huis toeging![]()
The wombats, Bert en Ernie, Veiling TV:quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me van 2007 juist het minst herinneren, ondanks de combinatie Gerard/Michiel/Rob. Vond het nog steeds een van de minste edities.
The Kooks waren op Indian Summer Festival, maar inplaats van The Kooks ben ik naar Madness gaan kijken, goed idee van mij of niet?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:51 schreef PG18 het volgende:
Vuurwerk wordt voor die webcam afgestoken![]()
![]()
Volgens mij was SR07 het moment dat ik Ekstra Weekend echt ging ontdekken
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
The Kooks waren op Indian Summer Festival, maar inplaats van The Kooks ben ik naar Madness gaan kijken, goed idee van mij of niet?
DeLuna vindt me dik ;(
schiet al op het leeghalenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:51 schreef PG18 het volgende:
Vuurwerk wordt voor die webcam afgestoken
DeLuna vindt me dik ;(
Daarom vind ik het vreemd dat het me zo weinig is bij gebleven, want ik zie er nu wel veel geniale clipjes van voorbij komen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef De_Nater het volgende:
[..]
The wombats, Bert en Ernie, Veiling TV:![]()
Oeh la la?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Niet lullen! plaatjes draaien! Voor gelul op dit tijdstip ga ik wel naar Casa Luna op radio 1 luisteren...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dacht dat de app weg zou kunnen, maar deze ga ik vaker aanzetten.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.![]()
![]()
Die pers
Edit: ja, nu is het ook veel, maar toch...Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Goed bezig, Herman.
Un certain jeune homme
Dranghekken in het Glazen Huis, hahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:57 schreef De_Nater het volgende:
Die pers
Edit: ja, nu is het ook veel, maar toch...![]()
![]()
2009
Ekdom als Mega Toby, toen was er nog kindermiddagDeLuna vindt me dik ;(
7:45quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Groningen staat met die projectie nog op eenzame hoogte.
De onthulling
Jij begrijpt _O_![]()
Oja!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:58 schreef rubbereend het volgende:
2009
[ afbeelding ]
Ekdom als Mega Toby, toen was er nog kindermiddagEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Vroeger werd er ook nog getrouwd in het glazen huis, kwam er zo'n enorme trouwtaart binnenlekkere kwelling voor de dj's
DeLuna vindt me dik ;(
Die shirts van 07 waren ook baas, Eau Eau Den Haag
dat plein kon ook het huis en de eindshow aan. Dat kan de laatste jaren niet meer volgens mij. De Grote Markt in Groningen is ook echt enormquote:DeLuna vindt me dik ;(
Nu niet meer, ze hebben er een of ander kutgebouw opgepleurd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat plein kon ook het huis en de eindshow aan. Dat kan de laatste jaren niet meer volgens mij. De Grote Markt in Groningen is ook echt enorm❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Briljant al die oude filmpjes, ik voel me nu vrij jong.
Ja, dat fraaie tijdelijke Forum/VVV-kantoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze hebben er een of ander kutgebouw opgepleurd.![]()
![]()
Flikker toch op, kutpaus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vroeger deed Fleur Wallenburg ook gewoon nog de updates presenterenook op TV
DeLuna vindt me dik ;(
Ja die waren er nu ook welquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dranghekken in het Glazen Huis, haha![]()
![]()
Jup, dat was aan de andere kant ook een nadeel. Op de andere dagen stond het nooit stampvolquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat plein kon ook het huis en de eindshow aan. Dat kan de laatste jaren niet meer volgens mij. De Grote Markt in Groningen is ook echt enormOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Put your records on!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tijdelijk? Wanneer gaat de lelijke ding weer weg dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, dat fraaie tijdelijke Forum/VVV-kantoor❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
![]()
DIE LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGTEEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Nog 6 nummers dan scrobble ik mijn 13000ste track! FEESSIE!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die waterpompen ja, daar klaagde deze week nog één van de DJ's over. Hun hoorde al dat water precies langs hun slaapkamer gepompt wordenquote:
DeLuna vindt me dik ;(
JIMI HENDRIX!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Astronomisch" bedrag van 7 miljoen..quote:![]()
![]()
Wie is de crackjunk die er nu zit?WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Herman, die van het callcenter.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is de crackjunk die er nu zit?![]()
Echt totaal sfeerloos publiek.quote:![]()
Goed, mijn laatste woord over SR is wel gezegdZal hier wel nog zo nu en dan posten, maar voornamelijk om te chatten en lijstjes te waarderen. 3fm luister ik na morgen 12 uur pas weer op 2 of 3 januari denk ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou nu wel anders zijn denk ikquote:Nu is het bekend en alles...
Jij begrijpt _O_![]()
Jij ook thnx voor SR, fijne dagen en tot volgend jaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, mijn laatste woord over SR is wel gezegdZal hier wel nog zo nu en dan posten, maar voornamelijk om te chatten en lijstjes te waarderen. 3fm luister ik na morgen 12 uur pas weer op 2 of 3 januari denk ik.
![]()
![]()
![]()
Wat vinden jullie van mijn vet gave Panasonic stereo uit de jaren 80 die ik van mijn oma kreeg
Hij werkt perfect!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
cassettesquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie van mijn vet gave Panasonic stereo uit de jaren 80 die ik van mijn oma kreeg
[ afbeelding ]
Hij werkt perfect!
DeLuna vindt me dik ;(
Auto stop/one touch recordingquote:Toch maar eens wat lege bandjes kopen/zoeken
even uitproberen, dat is echt van voor mijn tijd
Ik hoor 'canon rock' in dit nummer?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dag bakker!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook slapen. Bedankt allen en ik schipper komende week tussen radio 2 en 3fm. Fijne Kerst!
![]()
Oh, wat zijn mijn oren goed, wat een baas ben ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trusten Ceeke!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dag bakker!Ik ga ook slapen. Bedankt allen en ik schipper komende week tussen radio 2 en 3fm. Fijne Kerst!
Jij natuurlijk ook bedankt![]()
Fijne kerst
![]()
![]()
Veronica muziek!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Schlaf gutquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef Cassius het volgende:
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für mich zu gehn![]()
![]()
Lekker wat gegeten, maar nu wel langzaamaan bedtijd.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
![]()
Jij begrijpt _O_![]()
Het Oogquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef Cassius het volgende:
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für mich zu gehn.
Trusten man![]()
![]()
Was ich noch zu sagen hätte dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef Cassius het volgende:
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für mich zu gehn|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Post je hier niet meer vanaf morgen dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij ook thnx voor SR, fijne dagen en tot volgend jaar![]()
oja, ik ging maar toch niet
Silence
Oeh lekker zo in de nacht!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jawel, ik dacht dat je in januari pas terug zou komen. Geintje natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Post je hier niet meer vanaf morgen dan?
oja, ik ging maar toch niet![]()
Één van de beste tranceplaten ooit
DeLuna vindt me dik ;(
We lopen wel ene plaat of vier achter. Maar goed het uurlijstje. En tijd voor
quote:2118Simply Red - If You Don't Know Me By Now0
2119A House - Here Come The Good Times0
2120Armand Van Helden - My My My0
2121U2 - Unchained Melody0
2122Bloodhound Gang - Fire Water Burn0
212350 Cent - Candy Shop0
2124Cold War Kids - Finally Begin0
2125Alice Cooper - How You Gonna See Me Now0
2126Rammstein - Benzin0
2127Corona - Rhythm Of The Night0
2128Bryan Adams - Run To You0
2129Beady Eye - The Roller0
2130Big Brovaz - Nu Flow0
2131Blondie - Deniswinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Blondiequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben toen ook wel een paar keer gaan kijken, onvergelijkbaar met de drukte nu!quote:
Misschien dat het wel meespeelde dat het behoorlijk vroor die week.![]()
Amen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:20 schreef rubbereend het volgende:
Één van de beste tranceplaten ooitwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Toen in Groningen lag er toch meters sneeuw?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, kregen we die ene weervrouw steedsquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
Toen in Groningen lag er toch meters sneeuw?
op feesten ook standaard kippenvelquote:DeLuna vindt me dik ;(
Ik moet ook maar eens gaan, straks haal ik weer een nachtje door
Denis Denis!
Mijn 12.999ste track die ik scrobble
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan, straks haal ik weer een nachtje door
Trusten Naat![]()
![]()
Liever minder aan/in zijn neus.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:00 schreef borisz het volgende:
Herman. Kap eens met het gebruik van het woordje track.Un certain jeune homme
Spoiler graag.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Nog even de voetbalwedstrijd van C&S terugkijken, dan eens optijd slapen. In ieder geval geen 04.00/06.00 uur meer.![]()
![]()
Ik pest mijn vriend altijd met dit nummerquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
Denis Denis!
Mijn 12.999ste track die ik scrobble
Oh sorry Borisz, maar op last.fm heet het track
Tot morgen vriendjes.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Deze plaat is dus mijn 13.000ste scrobbleLachen
twitter:PastaMedia twitterde op maandag 24-12-2012 om 14:12:05Hoe de eindshow van Serious Request bij u thuis op de buis komt? Nou, zo dus.. #SR12
reageer retweet
![]()
Dutch Radio Scrobbler downloaden.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb besloten toch nog even te blijven
Maakt ook niet zoveel uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef borisz het volgende:
Big Brovaz nooit meer wat van gehoord.Hoeft ook niet altijd...
Ik wilde het al gaan zeggenquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso Rammstein straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb besloten toch nog even te blijven
![]()
Jij begrijpt _O_![]()
Was dat de eerste? Want geen pion en hoedalarmknipperlichtquote:![]()
Ik heb al 1648 verschillende artiestenquote:
Dat weet ik nog welquote:
Dago, dat interesseert ons allemaal geen fuck.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 1648 verschillende artiesten![]()
Groningen.. Koude voeten, het sneeuwde, dat het rustig was en ik 3 uur over de terugreis heb gedaan omdat de treinen niet meer reden.
Einde van de herinneringen. Eindhoven was n goeie editie. Fijne sfeer op t plein.![]()
Bedankt voor het melden!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dago, dat interesseert ons allemaal geen fuck.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:.
Zeg Houdoe, hoelang heb je nou in t Utrechtse(?) callcenter gezeten? Heb t rooster al weggegooid, anders had ik daar wel naar gekeken.![]()
*plof* bed, eindelijk.
.
Mijn virusscan zegt veilig en windows wil het niet hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 1648 verschillende artiesten
Gebruik het al best lang, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn virusscan zegt veilig en windows wil het niet hebben|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zaterdag en zondag 8-16quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:31 schreef Crientj het volgende:
Zeg Houdoe, hoelang heb je nou in t Utrechtse(?) callcenter gezeten? Heb t rooster al weggegooid, anders had ik daar wel naar gekeken.
Vandaag 16-22
Totaal 22 uur dusEn jij?
![]()
Ik ben 2x in de 3fm studio geweest.quote:. OOk al weer jaren geleden. Toen Ekdom 30 werd heb ik de PSB mogen aanvragen. Tot zover mijn 3FM hoogtepunten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben 2x in de 3fm studio geweest.. OOk al weer jaren geleden. Toen Ekdom 30 werd heb ik de PSB mogen aanvragen. Tot zover mijn 3FM hoogtepunten.
![]()
![]()
Ik heb dan ook gewoon geluisterd naar mijn virusscanquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebruik het al best lang, nooit problemen mee gehad.
-11 was het een nacht toen we er stondenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef Crientj het volgende:
Groningen.. Koude voeten, het sneeuwde, dat het rustig was en ik 3 uur over de terugreis heb gedaan omdat de treinen niet meer reden.
Einde van de herinneringen. Eindhoven was n goeie editie. Fijne sfeer op t plein.![]()
Maar wat een sfeertje
Jij begrijpt _O_![]()
gerardekdomzingthetbestelivingdoll.hyves.nlquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:32 schreef De_Nater het volgende:
Opgericht op 5 September 2008
http://petshopboysalarm.hyves.nl/![]()
![]()
Dat wordt echt vervelend inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb nu al geen zin in dat gedoe over het Fries wat ongetwijfeld veel gaat komen volgend jaar
Groningen was nice omdat ik er met meisjequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef Crientj het volgende:
Groningen.. Koude voeten, het sneeuwde, dat het rustig was en ik 3 uur over de terugreis heb gedaan omdat de treinen niet meer reden.was, eindhoven was ook wel tof. Had liever nu eindhoven omdat ik er woon.
![]()
Ah, klinkt als een betere tijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag 8-16
Vandaag 16-22
Totaal 22 uur dusEn jij?
.
Ik was er donderdagavond 20:00 tot vrijdagochtend 08:00.![]()
Ik zocht ook alquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
gerardekdomzingthetbestelivingdoll.hyves.nl
Mjah, bedoelen jullie hier op Fok? Dan is het gevalletje negeren en doorgaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wordt echt vervelend inderdaad.
Ik ga me wel verheugen op Sander's 'Fries'![]()
Ken je dat toevallig Luun?![]()
Hoe was het 's nachts? Met hoeveel man zat je er en was er een wachtrij op bepaalde momenten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, klinkt als een betere tijd.
Ik was er donderdagavond 20:00 tot vrijdagochtend 08:00.![]()
Nee geen ideequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, bedoelen jullie hier op Fok? Dan is het gevalletje negeren en doorgaan.
Ken je dat toevallig Luun?
Ik snap weer direct waarom Hyves de miskoop van de eeuw is geweest van TMG.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:32 schreef De_Nater het volgende:
http://petshopboysalarm.hyves.nl/
Nee ik bedoel op 3FM...quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, bedoelen jullie hier op Fok? Dan is het gevalletje negeren en doorgaan.
Ken je dat toevallig Luun?
Van Sander is wel geweldigMoste sjen!!
![]()
Ik ben zelf ''Hyver sinds 07-11-2006'' toen zaten er nog geen miljoen mensen op volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:32 schreef De_Nater het volgende:
http://petshopboysalarm.hyves.nl/
ho, ho, ze hebben mooi wat serverruimte gekochtquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik snap weer direct waarom Hyves de miskoop van de eeuw is geweest van TMG.DeLuna vindt me dik ;(
topplaat
jaren 90, plaatselijke discotheek
DeLuna vindt me dik ;(
Gave foto'squote:Op dinsdag 25 december 2012 01:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
-11 was het een nacht toen we er stonden![]()
Maar wat een sfeertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik dacht dat ik ook foto's had van Groningen.. Maar die ben ik blijkbaar kwijtgeraakt (of heb ik wss zelf weggegooid wegens te slecht xD)
Heb zelf nog wel deze; alleen nooit het beeld gezien wat Coen heeft opgenomen.
Serious Request 2010, Eindhoven by CarinaScheiberlich, on Flickr![]()
Dat gaat een ramp worden. Uurtje in dat dialect presenteren?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb nu al geen zin in dat gedoe over het Fries wat ongetwijfeld veel gaat komen volgend jaar![]()
Ik hoop dat het volgend jaar teringweer wordt. Vriezen dat het kraakt, ijzel,een meter sneeuw, Elfstedentocht en 20 miljoen voor het Rode Kruis opgehaald door Friezen die niet snappen waarom een sneeuwvlokje en een beetje frissigheid er voor zorgen dat al die 'Hollanders' zo lopen te zeuren en hun auto in de prak rijden
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
HET IS EEN TAAL ! ! !quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat gaat een ramp worden. Uurtje in dat dialect presenteren?![]()
![]()
Taal. Niet dialect.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat gaat een ramp worden. Uurtje in dat dialect presenteren?![]()
Ik dacht dat hij heel slecht was ofzo, maar het valt wel wat meequote:
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Alors zegt dat er niet heel veel van kloptquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij heel slecht was ofzo, maar het valt wel wat meeIk moet er altijd zo om lachen, en helemaal als Coen ook dubbelligt
![]()
![]()
Het was knetterdruk. Niet verwacht, vorig jaar zat ik er 2 nachten (04:00 - 08:00) en dat was wel okay. Geen wachtrij, gewoon lol gemaakt. Zelfs nog met iemand anders ochtendgymnastiek gedaan vanwege de rust.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hoe was het 's nachts? Met hoeveel man zat je er en was er een wachtrij op bepaalde momenten?
Dit jaar waren we tot 3 uur / half 4 continue aan de telefoon, op een gegeven moment zelfs een wachtrij van 16 man en dat bleef maar doorgaan. Als je t rooster hebt, check m dan eventjes voor de donderdagavond/nacht/vrijdagochtend. We zaten met 8 tot 00:00 uur en daarna met zn 6'en.![]()
BENZIN!!!!!!!!!! BENZIN!!!!!!!!!! BENZIN!!!!!!!!!! BENZIN!!!!!!!!!! BENZIN!!!!!!!!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe kan Sander Fries dan?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
RAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Minthy luister je mee?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Godver, ik wil mijn volume hoger gooien
Kom ik op hyves een oud fotoalbum tegen met allemaal foto's van een snowcamp met schoolbaas!
Rammstein
DeLuna vindt me dik ;(
Berenburg er in gieten. Veel.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Hahahaha 6 maanden later nog steeds precies datzelfde zinnetje zeggenquote:Sander + Fries =
![]()
![]()
![]()
Het is wel echt steeds beter gedocumenteerd de laatste jaren, dat glazen huis. Bijna elke poep en scheet komt nu op youtube. (met dank aan hole en twitwouter)Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
#liefdagboek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Kom ik op hyves een oud fotoalbum tegen met allemaal foto's van een snowcamp met schoolbaas!
![]()
Dankjequote:
Bah valt ook mee zo goed is het niet.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ja inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:44 schreef De_Nater het volgende:
Het is wel echt steeds beter gedocumenteerd de laatste jaren, dat glazen huis. Bijna elke poep en scheet komt nu op youtube. (met dank aan hole en twitwouter)
Die 360p-filmpjes uit 2004!
![]()
vrouwen uit de 70'squote:Op dinsdag 25 december 2012 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
*checkt geboortejaar*
Een bijna-oudje!![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Het hangt er wel vanaf waar je woont en welk Fries je spreekt, dit isniet het Gay Frysk (woordenboekfries) nee maar het lijkt wel heel erg op wat er hier gesproken wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alors zegt dat er niet heel veel van kloptIk moet er altijd zo om lachen, en helemaal als Coen ook dubbelligt
En het is "Better let as net"
Wel mijn eerste bier toen gedronken ja! En meteen het mooie Stiegl glas in mijn binnenzak meegenomen!!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of gewoon de TL van vriendin van de zender Tamara lezenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:44 schreef De_Nater het volgende:
Het is wel echt steeds beter gedocumenteerd de laatste jaren, dat glazen huis. Bijna elke poep en scheet komt nu op youtube. (met dank aan hole en twitwouter).
Draai hem nog een keer!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
met alle plezier gedaan. Dankzij de nieuwe stream heeft het me een stuk minder tijd gekost.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:44 schreef De_Nater het volgende:
Het is wel echt steeds beter gedocumenteerd de laatste jaren, dat glazen huis. Bijna elke poep en scheet komt nu op youtube. (met dank aan hole en twitwouter)Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik vind het briljantquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het hangt er wel vanaf waar je woont en welk Fries je spreekt, dit isniet het Gay Frysk (woordenboekfries) nee maar het lijkt wel heel erg op wat er hier gesproken wordt.
En het is "Better let as net"
Haters gonna hate, ik ga genieten volgend jaar.![]()
Gebruikt Wouter die ook ondertussen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met alle plezier gedaan. Dankzij de nieuwe stream heeft het me een stuk minder tijd gekost.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Of gewoon de TL van vriendin van de zender Tamara lezen.
twitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:26:00GEINTJE NATUURLIJK. WAT LEUK, WAT LEUK. BOODSCHAAAP #3FM #SR12 reageer retweet
![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Wow 16quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Het was knetterdruk. Niet verwacht, vorig jaar zat ik er 2 nachten (04:00 - 08:00) en dat was wel okay. Geen wachtrij, gewoon lol gemaakt. Zelfs nog met iemand anders ochtendgymnastiek gedaan vanwege de rust.
Dit jaar waren we tot 3 uur / half 4 continue aan de telefoon, op een gegeven moment zelfs een wachtrij van 16 man en dat bleef maar doorgaan. Als je t rooster hebt, check m dan eventjes voor de donderdagavond/nacht/vrijdagochtend. We zaten met 8 tot 00:00 uur en daarna met zn 6'en.Dat is een hoop! Vanavond ging wel lekker snel na 18u, er kon alleen nog maar gedoneerd worden, dus geen plaatje meer en geen telefonnummer opschrijven, geen algemene voorwaarden-shit, heerlijk
En nog nonstop enkelen in de wachtrij hoor, gekkenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O god zij is wel zo verschrikkelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:26:00GEINTJE NATUURLIJK. WAT LEUK, WAT LEUK. BOODSCHAAAP #3FM #SR12 reageer retweet
![]()
![]()
Ja, check het moment van de bekendmaking maarquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
O god zij is wel zo verschrikkelijk![]()
![]()
twitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:56:57Over een week is het alweer oud en nieuw reageer retweet
![]()
12 MILJOEN NIET NORMAAL JONGUHquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, check het moment van de bekendmaking maar
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wow 16Dat is een hoop! Vanavond ging wel lekker snel na 18u, er kon alleen nog maar gedoneerd worden, dus geen plaatje meer en geen telefonnummer opschrijven, geen algemene voorwaarden-shit, heerlijk
Dat scheelt wel veel ja. En geen dronken lui die bellen. Al was dat best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker nummer dit
Tammie!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:26:00GEINTJE NATUURLIJK. WAT LEUK, WAT LEUK. BOODSCHAAAP #3FM #SR12 reageer retweet
Tante minthy!! O+
Als hij zondag middag/avond/nacht geen filmpjes heeft geupload dan is het antwoord nee. (Windows media stream van 3FM lag plat in die periode)quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruikt Wouter die ook ondertussen?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Stiekem één van der FOK!kers hierquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wow 16Dat is een hoop! Vanavond ging wel lekker snel na 18u, er kon alleen nog maar gedoneerd worden, dus geen plaatje meer en geen telefonnummer opschrijven, geen algemene voorwaarden-shit, heerlijk
Met hoeveel zaten jullie op een gegeven moment te bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pino
de locatiestudio is weg zie ik op de cam van RTV Oost.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dit ja, maar dan echt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook maar es pitten.en een
aan de dames.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat scheelt wel veel ja. En geen dronken lui die bellen. Al was dat best grappigIn de nacht callcenterwerk doen is vet! Veel zatte lui, en je kunt gewoon lekker ouwehoeren. Ik ben 1x van 0.00 tot 12.00u (want onderbezetting) gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:51 schreef Pino112 het volgende:
aan de dames.
![]()
om 11 uur in de ochtend nog dronken mensen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:52 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
In de nacht callcenterwerk doen is vet! Veel zatte lui, en je kunt gewoon lekker ouwehoeren. Ik ben 1x van 0.00 tot 12.00u (want onderbezetting) gebleven.![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Ik ben het iig niet, mijn Twitter heet anders. Ook een andere foto, voor alle duidelijkheidquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem één van der FOK!kers hier
Tante minthy!! O+
Eh, neequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om 11 uur in de ochtend nog dronken mensen?![]()
dat hield om 5/6 uur wel zo'n beetje op
![]()
Sjeeeeezusquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, check het moment van de bekendmaking maarWat erg....
Sowieso is het irritant dat ze alles wat ze doet minstens 4 keer meldt ofzotwitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 21:59:32En nu nog alle youtube video's bekijken reageer retweet
twitter:twitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:55:04En nu alle youtube filmpjes kijken en liken reageer retweet
.... SERIEUS???twitter:Erg dit
![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:51 schreef Pino112 het volgende:
aan de dames.
![]()
Tante minthy!! O+
Mooiste vond ik tussen 7 - 8, dan krijg je allemaal kindjes aan de telefoon die mogen bellen namens hun ouders. Zo schattigquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:52 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
In de nacht callcenterwerk doen is vet! Veel zatte lui, en je kunt gewoon lekker ouwehoeren. Ik ben 1x van 0.00 tot 12.00u (want onderbezetting) gebleven.![]()
![]()
Pff op het moment de la crême was heel Utrecht vol met 3FM-mensenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Met hoeveel zaten jullie op een gegeven moment te bellen?En dan waren er nog een hoop andere callcenters geopend
En nóg een kleine wachtrij!
![]()
goede hobbyquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
SjeeeeezusWat erg....
Sowieso is het irritant dat ze alles wat ze doet minstens 4 keer meldt ofzotwitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 21:59:32En nu nog alle youtube video's bekijken reageer retweet
twitter:twitter:tamarageense twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:55:04En nu alle youtube filmpjes kijken en liken reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:51 schreef Pino112 het volgende:
aan de dames.
Daag!
![]()
Dat 'en liken'quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
SjeeeeezusWat erg....
Hoe komt zij aan zoveel followersquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
SjeeeeezusWat erg....
Oeh Candyshop, lang niet gehoord!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
lekker, mijn plaat komt langs op: Maandag 31 december 2012 08:00 - 9:00. Dan slaap ik
DeLuna vindt me dik ;(
Ze is verder best lief volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
SjeeeeezusWat erg....
Tante minthy!! O+
Dat maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:55 schreef DeLuna het volgende:
Ja nu komt dit nummer in mijn scrobblerAls er staat dat je het één keer hebt geluisterd tegenover 143 keer Kensington so what
Niet uit dit topic, alleen Danny zie ik ertussen staan. Zou ze echt een Fokker zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Allemaal mede-3FM-autisten geloof ik
Tante minthy!! O+
http://seriousrequest.3fm.nl/
wanneer is die foto van de cheque in het glazen huis gemaakt? photoshop?![]()
Dafuq, is dat een hele bevolkingsgroep die ik nog niet ken ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Allemaal mede-3FM-autisten geloof ik
Wat neus jij in mijn last.fmquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uitAls er staat dat je het één keer hebt geluisterd tegenover 143 keer Kensington so what
quote:
Photoshop. Stond volgens mij eerst de laatste reguliere tussenstand van 6 miljoen op.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:56 schreef Holenbeer het volgende:
wanneer is die foto van de cheque in het glazen huis gemaakt? photoshop?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
FIRE WATER BURN!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
BURN MOTHERFUCKER BURN!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
IJsthee van de Coop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kon me ook al niet voorstellen dat ze na de onthulling het huis weer in waren gegaan voor de fotoquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Photoshop. Stond volgens mij eerst de laatste reguliere tussenstand van 6 miljoen op.![]()
![]()
iemand die nog net roept goed bezig Herman
DeLuna vindt me dik ;(
Krijgen we nog nieuws ook om 2 uur 's nachts
![]()
bedtijd, fijne nacht allemaal
DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:00 schreef rubbereend het volgende:
iemand die nog net roept goed bezig Herman
![]()
![]()
Dus volgens de paus zijn kinderen, armen en vreemdelingen god?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tijd om te slapen dusquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we nog nieuws ook om 2 uur 's nachts
dank jequote:![]()
jij ook alvast
DeLuna vindt me dik ;(
Welke stream luisteren jullie ? Gewoon die van 3fm.nl ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
... ja? Welke anders?quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:01 schreef 2cv het volgende:
Welke stream luisteren jullie ? Gewoon dievan 3fm.nl ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:01 schreef 2cv het volgende:
Welke stream luisteren jullie ? Gewoon dievan 3fm.nl ?
Goed, nu gaan we écht slapen
101 TV ?quote:
(ben wat moe, dan ga ik naar de bekende/logische weg vragen. Heeft iets te maken metIlse
in het Glazen Huis)
Na Florence + Calvin Harris ga ik slapen
101TV is geen 3FM meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
101 TV ?
(ben wat moe, dan ga ik naar de bekende/logische weg vragen. Heeft iets te maken metIlse
in het Glazen Huis)
![]()
![]()
Ohquote:
Wie heeft het geflikt dit van origine prachtige nummer van The Righteous Brothers compleet te verkrachten??
Edit: U2 dus.Tante minthy!! O+
het is photoshop.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:56 schreef Holenbeer het volgende:
wanneer is die foto van de cheque in het glazen huis gemaakt? photoshop?
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Die onderste is zó slecht gephotoshoptquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is photoshop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die onderste is zó slecht gephotoshopt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan je nog mooi ff Jim meepikken, geluksbal!quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:07 schreef Ronzz het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeedenacht! Ik ben erweer![]()
Begint die Jim ook nog eens precies te vertellen wat Herman de hele avond heeft gezegd
Haha echt he. Ik voel me vereerd..................quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan je nog mooi ff Jim meepikken, geluksbal!![]()
lijkt me voldoende bewijsquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is photoshop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
My My My!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1 voor LAPO|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: