Ach hoeveel vingerplanten ik al niet voor mijn verjaardag cadeau heb gehad in de loop der jaren...quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Coos het volgende:
Oeps foutje!!het woord aftreksel kan je in een post aan PB beter niet gebruiken.
O, dan krijg je van mij een zak potgrond.quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach hoeveel vingerplanten ik al niet voor mijn verjaardag cadeau heb gehad in de loop der jaren...
Dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tutti Frutti bij RTL+!! Dat was al iets beter. Was dat niet het debuut van Monique Sluyter?
Ik neem ze woensdag wel mee naar oop voor Mootsquote:
Neuh, maar Pb is bang dat nieuwkomers dan de weg kwijtraken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
Ben ik de enige die het nut niet ziet van een dubbele OP?
quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan krijg je van mij een zak potgrond.
Laat PBeetje toch lekker fröbelen joh.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit kijk.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef QuarterBack het volgende:
En Opa is weer weg, gaat zoal een beetje een trend worden die verdwijnende Opa steeds
Dat schijnt een hele kunst te zijn. Ik stel voor dat Moots flink gaat oefenen morgenquote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem ze woensdag wel mee naar oop voor Moots
Preciesquote:Op maandag 24 december 2012 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat PBeetje toch lekker fröbelen joh.
Oop moest even ergens een stekker uittrekken, maar dat was duidelijk de verkeerdequote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef QuarterBack het volgende:
En Opa is weer weg, gaat zoal een beetje een trend worden die verdwijnende Opa steeds
Als tetspierpijn bestaat ga ik het krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schijnt een hele kunst te zijn. Ik stel voor dat Moots flink gaat oefenen morgen
Proost, prut, sláintequote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nu pas mijn eerste drankje nemen na zaterdagavond zondagmorgen.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als tetspierpijn bestaat ga ik het krijgen.
Gek wijf.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
Als de echte wordt verneukt dient er correctief te worden opgetredenquote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
Je moet ze tegenelkaar in laten draaien. Is best knap als je dat gaat lukken voor woensdagquote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ordnung muss sein.quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als de echte wordt verneukt dient er correctief te worden opgetreden
"De echte" is in the eye off the beholder. Een correctie is dus niet nodig.quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ordnung muss sein.
U hebt een punt Frau Pearl
Dan moet je zorgen dat je een handige masseuse achter de hand hebt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie.quote:
Weet jij er "toevallig" een?quote:Op maandag 24 december 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een handige masseuse achter de hand hebt.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lul niet. Hij moet het afleggen tegen zijn vrouw en schoonmoeder.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop moest even ergens een stekker uittrekken, maar dat was duidelijk de verkeerde![]()
![]()
Dat would be...you?quote:Op maandag 24 december 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een handige masseuse achter de hand hebt.
Dan is het goedquote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de jouwe ook geweldig hoor. origineel met die tepelkwastjes
Fijne avond.quote:
Als dat zo was dan was hij wel online geweest. Lekker er doorheen tetteren tegen Hop en die Huppelkut.quote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef pullup het volgende:
De oma's zitten dus fijn naar All You Need is Love te kijken
Eigenlijk wel ja, maar mootie wilde blijkbaar zo graag oefenen met die dingen dat ik het maar niet heb tegengesproken.quote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Tepelkwastjes? Dat zijn toch gewoon pompons in de OP?
Tijd voor een kleine treurmarsquote:
quote:
Die komt zo wel terug hoorquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul niet. Hij moet het afleggen tegen zijn vrouw en schoonmoeder.
Dat werd tijd.
Ordinaire bende. Ik ben blij dat ik nooit in dit topic post.quote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar mootie wilde blijkbaar zo graag oefenen met die dingen dat ik het maar niet heb tegengesproken.
Altijd bereid de helpende hand te bieden..quote:
Bestaat dat nog?quote:
De komende dagen is er geen voetbal of darten op tv, dus Oop geeft de afstandbediening genereus af aan de Oma's. De eerste echte beproeving komt pas op 29 december, dan viert Grote Oma haar verjaardag en is de finale van het Ladbrokes World Darts Championship...quote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef pullup het volgende:
De oma's zitten dus fijn naar All You Need is Love te kijken
Oude tijden herlevenquote:
Jij zou ze toch niet aandoen dus ik liet ze daar maar even staanquote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef mootie het volgende:
Er staat 'zonder' dus het moest wel iets anders zijn.
Gewoon blote tieten, zonder opsmuk!quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef mootie het volgende:
Er staat 'zonder' dus het moest wel iets anders zijn.
Ik krijg altijd eerst de banner van Online Eten Bestellen. Google weet ook dat opa nooit iets fatsoenlijks te vreten krijgt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef Coos het volgende:
Heb ook even de stream aangezet en kreeg eerst een banner van man bijt hond. Google heeft dus ook uitgevonden dat Oop die herdershond opgevreten heeft.
Dan ben ik toch wel reuze nieuwsgierig wat jij in beeld krijgt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie er niet bekend mee is: Google Adds concentreert zich op de ontvanger..
Jawel hoor, hij ruikt nogal sterk.quote:Op maandag 24 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
Stream weer uitgezet.
Hij beweegt niet.
Hij kan zó in madame tussauds.
Niemand merkt het.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sterk spul, hè, die Fisherman's Friend...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, na het snuiten van zijn neus rook-ie ineens zichzelf en kreeg hij tranen in z'n ogen van die lucht.quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]zit ie nu Al you need is Love te kijken
quote:
Ik denk dat hij er achter kwam dat er te weinig bier was ingeslagen voor de komende dagenquote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
en huilt ie daarom PB?? zeg me dat het niet waar is, wie kijkt die bende eigenlijkquote:
Nog maar vier kratjes op voorraad. Het is maar goed dat wij woensdag nog wat kratjes meenemen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik inschakel zit ie weer gewoon te zuipen
ze kunnen hem toch impregneren.quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij ruikt nogal sterk.
Ik heb niets opgerookt, althans niets van jou? Ik kreeg wel nog wat mee naar huis van je.quote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
JaOp de een of andere manier moest ik overal, ook op Fok, weer opnieuw inloggen.
![]()
Trouwens Lies, heb jij mijn kerstboom opgerookt?
Ik las tampons in de OBquote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Tepelkwastjes? Dat zijn toch gewoon pompons in de OP?
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En no zit ie weer te blèèèèren, lach me gek
Waar is mijn kerstboom dan gebleven?quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets opgerookt, althans niets van jou?
quote:Ik kreeg wel nog wat mee naar huis van je.
Alles doet het weer Lies, dus boeie...quote:En ik had niet uitgelogd want dat mocht niet van je.
Straks komt er weer een tranentrekker na de reclame, wordt weer gieren, hij jankt z'n eigen de pleurisquote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.
Wat voor die ouwe heel gewoon is, is voor en ander heel bijzonder.quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.
Je zei iets over zoveel inbraken dus ik denk dat iemand je kerstboom gestolen heeft.quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar is mijn kerstboom dan gebleven?
[..]
[..]
Alles doet het weer Lies, dus boeie...
Dito.quote:
Zou ze de zucht nog herhalen?quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Jezus, de kerstboodschap van de Koningin is uitgelekt. Allemaal naar de schuilkelders
http://www.telegraaf.nl/b(...)gin_uitgelekt__.htmlquote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Jezus, de kerstboodschap van de Koningin is uitgelekt. Allemaal naar de schuilkelders
quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
expresquote:
Dan moet ze gewoon aan Oop vragen of hij de kersttoespraak een keer wil doen..quote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
expres, ze wil ook eens een rustige 1e kerstdag zonder al die NOS mensen in haar huisje.
Hij heeft zich de tyfus gejanktquote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet te geloven hoor. Hij wil alle asielzoekers het land uit laten zetten en menig FOK!ker de nek omdraaien maar zit tranen met tuiten te janken om AYNIL.
Nee, opa ligt in het midden.quote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
Slaapt grote Oma nou tussen Opa en Oma in?
Dronken, sentimentele gek is het. Hij is stikjaloers dat grote oma zoveel aandacht van oma krijgt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:00 schreef Ratelbandolero het volgende:
as je maar goed voor je moeder ken zorge, dan ist wel goed zegt oop![]()
Maar ik zorg toch ook goed voor jou Sjon !!!!!, zegt Oma
Ja, maar daar gaat ut ff niet om: zegt Oop
quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet te geloven hoor. Hij wil alle asielzoekers het land uit laten zetten en menig FOK!ker de nek omdraaien maar zit tranen met tuiten te janken om AYNIL.
Ha ha getver, moet je toch niet aan denken, dit ga je niet menen tochquote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
Slaapt grote Oma nou tussen Opa en Oma in?
aandacht scrutz alles voor de aandacht...quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Geloof me, dat wil je niet weten.....quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel reuze nieuwsgierig wat jij in beeld krijgt.
Je ken Opa wel op een stoel voor het werkpaleis zetten, stream erop......maar of het een mooie toespraak wordt betwijfel ikquote:Op maandag 24 december 2012 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon aan Oop vragen of hij de kersttoespraak een keer wil doen..
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je ken Opa wel op een stoel voor het werkpaleis zetten, stream erop......maar of het een mooie toespraak wordt betwijfel ikdenk dat eerst de politiek een veeg krijgt, daarna de medelanders, en als klappertje somt ie alle scheidsrechters op die het afgelopen jaar *TEGEN* Ajax hadden gefloten.
Wat gaan jullie fokkers zeggen als Oma aan jullie vraagt of je nog kaas en worst wil eten, na het gourmetten? Als jullie uitgebuikt zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:51 schreef pullup het volgende:
We gaan morgen bij een van de tussen gerechtjes het er wel eens met hem over hebben.
Ga je niet mee Poezewoes naar Opa? Of moet je werken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat gaan jullie fokkers zeggen als Oma aan jullie vraagt of je nog kaas en worst wil eten, na het gourmetten? Als jullie uitgebuikt zijn?
Nee ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt met de kerstdagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga je niet mee Poezewoes naar Opa? Of moet je werken?
Dus je kan gewoon mee naar opa? Ik ga niet mee, zou die aardappels over zijn hoofd gooienquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt met de kerstdagen
Oop slaat of schopt niet de tering, maar de tyfus!quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:43 schreef pullup het volgende:
De volgorde zal alleen iets anders zijn.
Eerst zegt hij dat ze die scheidsrechters de tering tyfus in moeten schoppen
Dan zegt ie dat ze de Marokkanen die de scheidsrechter de tering tyfus in hebben geschopt de tering tyfus in moeten schoppen.
Dan gaat hij klagen dat de straffen die de politici voor de Marokkanen vragen te licht zijn en dat ze die politici de tering tyfus in moeten schoppen.
Dan wenst hij iedereen een prettige kerst
Nee joh ga al de leftovers bereiden die overblijven van gourmetten en chinese fondue, tweede kerstdag anders eet de vuilnisbak ook mee!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon mee naar opa? Ik ga niet mee, zou die aardappels over zijn hoofd gooien![]()
Heb niet gekeken maar gelezen
'quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:26 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok.
Ik wens alle fokkers een fijne kerst toe....
Vandaag dagje vrij. Morgen werken....
Wie het afkeurt omdat je perse met kerst bij gezin moet zijn kan de kinderbescherming bellen![]()
![]()
Het beoogde effect is het zelfde maar inderdaad andere ziektequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slaat of schopt niet de tering, maar de tyfus!
Is ook uiteraard niks mis mee, maar er zijn der die zeggen 'gelukkig' moet ik werken, kan me voorstellen dat je dat zegt als je alleen bent, met een gezin nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk hoor ik mijn schoonzuster er nooit over, als ze moet werken, die werkt ook in de zorg, die doet het met liefde.
Het ligt er alleen aan wat voor werk je doet, er zijn ook banen dan heb je met zon en feestdagen vrij.
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is ook uiteraard niks mis mee, maar er zijn der die zeggen 'gelukkig' moet ik werken, kan me voorstellen dat je dat zegt als je alleen bent, met een gezin niet
Je maakt er nogal veel woorden aan vuil, maar je reageert weerquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:39 schreef jacqhassel het volgende:
Ik hoef mij ook niet te verdedigen hoor. Lees eens goed ben er echt trots op nl dus valt weinig te verdedigen dan.;)
Ook goedemorgen zuignapquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef Gedumd het volgende:
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eenzamen mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
Laat het gezin van Jacqhassel zich zelf heel goed kunnen redden,en gezond en gelukkig zijn.
en sterke nog Jacqhassel is juist blij om dit te kunnen en mogen doen voor deze zieken en eenzamen mensen met deze dagen .
hoop niet dat een van jullie ouders in een verzorghuis of ziekenhuis moet liggen in deze dagen,ga sommige zeikers dan ook zeggen sorry mam of pa vandaag ben je ff niet belangrijk ik moet bij mijn gezin zijn!
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerts niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
Maar ik wens de lieve mensen van Fok fijne dagen toe![]()
Zeker net je nest uitquote:
quote:
Margo is duidelijk aangeslagen zeker alleen nu met deze dagenquote:
quote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:49 schreef jacqhassel het volgende:
Pullup doe aaub ff iets van Robbie W
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef Gedumd het volgende:
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eenzamen mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
Laat het gezin van Jacqhassel zich zelf heel goed kunnen redden,en gezond en gelukkig zijn.
en sterke nog Jacqhassel is juist blij om dit te kunnen en mogen doen voor deze zieken en eenzamen mensen met deze dagen .
hoop niet dat een van jullie ouders in een verzorghuis of ziekenhuis moet liggen in deze dagen,ga sommige zeikers dan ook zeggen sorry mam of pa vandaag ben je ff niet belangrijk ik moet bij mijn gezin zijn!
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerts niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
En hoor jij daar ook bij?quote:
Amenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef Gedumd het volgende:
Moet jij ook werken?quote:
Werk elke dag, dacht je dat een werkster vrij had, kwam net ff boven en zag de wasmand zat alweer vol, de afwas staat netjes opgestapeld in de keuken van wat ze allemaal naar boven hadden gesleept vannacht, echt het manusjevanalles/werkster/wasvrouw/schoonmaakster en moeder heeft nooit een dagje vrijquote:
Soms is er niets fijner dan te rusten in het gras, wat men er zelf heeft over laten groeien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:05 schreef jacqhassel het volgende:
Bepaal jij nu voor mij of het woord gelukkig verkeerd gekozen is?
Volgens mij lijdt jij aan grootheidswaanzin want wat ik wil, doe en vind bepaal alleen ik...
Net als ik zelf bepaal hoevaak ik zeg dat ik morgen gelukkig ga werken op tweede kerstdag...
Verders vraag ik jullie laat mij met rust en mijn eigen ding doen...
Mensen je wil en mening opdringen doe je maar thuis....
Ik laat jullie wel lekker met rust. genoeg aandacht gehad van mij...
Ps morgen ga ik gelukkig werken![]()
![]()
Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef jacqhassel het volgende:
Humzz vd week was gedumd nog houtvester volgens margo en haar kornuiten
Oh dat wist ik niet dat de crew dat kon zien.............quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel.
Wat zullen die herdertjes die bij nacht in het veld lagen het koud gehad hebben 2012 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef Gert het volgende:
De mods vieren ook kerst. En het modt niet briljant, per smartfoon vanaf de plee van m'n schoonouders.
Dus: wees gezellig mensen. Of laat elkaar met rust als gezellig doen niet lukt. Het is gvd wel de verjaardag van de Here Jezus ja!
Peace!
Door spelling en schrijfwijze was het wel duidelijk dat dit een gedeelde account is ...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel.
Ik begreep dat Gert een wat moeilijke stoelgang heeft, de rest vond ik minder interessant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:04 schreef pullup het volgende:
Van de rest van wat er vandaag gepost is begreep ik niet veel maar die staat er maar mooi tussen
Geen idee, het is erg stil daar voor accurate informatiequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Err... Zit hij nou zijn kerstmaal naar binnen te harken in zijn luie stoel, voor de cam?
Wat een bosmongool... En oma laat dat toe? Wtf...
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het een heul speciaal kerstdiner was.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Err... Zit hij nou zijn kerstmaal naar binnen te harken in zijn luie stoel, voor de cam?
Ik heb heel goed zitten opletten, maar heb niets van al deze culinaire specialiteiten meegekregen,, behalve twee borden ?-dingesfiléquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het een heul speciaal kerstdiner was.
Doperwten (pot/blik), krieltjes (voorgekookt, 1 zakje, otherwise too much), rollade (pleur in de oven, niks meer aan doen) en als toetje fruitcocktail (blik) met een toefje slagroom (spuitbus).![]()
De Oma's zouden geloof ik eerst naar Yvon Jaspers kijken, iets over gemengde huwelijken en verblijfsvergunningen. Kennelijk zijn de plannen herzien, want ik hoor inderdaad de stem van Leo Derksen. In ieder geval een programma dat ze alle drie leuk vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:34 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig is het weer business as usual bij Opa thuis, Voetbal International staat weer op, vrolijk Kerstfeest Opa!
[ afbeelding ]
U heeft een zeer snelle directe link met Opa hoor ik, tevens dat Opa's wil wet is ook?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Oma's zouden geloof ik eerst naar Yvon Jaspers kijken, iets over gemengde huwelijken en verblijfsvergunningen. Kennelijk zijn de plannen herzien, want ik hoor inderdaad de stem van Leo Derksen. In ieder geval een programma dat ze alle drie leuk vinden.
Nee hoor. Om kwart over negen gaan de Oma's André Rieu kijken. En Oop drinkt die gifbeker helemaal leeg..quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:40 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
U heeft een zeer snelle directe link met Opa hoor ik, tevens dat Opa's wil wet is ook?
Had je iets anders verwacht van de man die al gaat mekkeren als hij een dag per jaar niet van zijn Ajax bordje mag eten ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Zou pas raar zijn als hij dat niet zou doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Dan kijkt hij vaker naar André Rieuquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop trekt een ik-ga-zo-naar-André-Rieu-kijken-gezicht..
[ afbeelding ]
coolquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Oop zal het niet vaak eens zijn met je, maar nu....quote:
De popcornomzet heeft alle records weer verbroken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Jian het volgende:
De mevrouwen elkaar lekker aan het afrossen geweest, lees ik, goh
Och, nog steeds geen amnestie, misschien moet je heel lief, ¨pretty please¨ zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. nou vooruit dan maar, vervelende Bannert Oop... Vrolijk Kerstfeest, omdat het verwacht wordt van fatsoenlijke mensen blijkbaar....
Nou, ik zat vol spanning te wachten met welke spitsvondige post ze elke keer weer zouden komenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De popcornomzet heeft alle records weer verbroken.
En hoe snel ze bij strubbelingen dan ook opduiken, ze hebben vast een soort tamtamquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, ik zat vol spanning te wachten met welke spitsvondige post ze elke keer weer zouden komen
Dat verbaasde me ook inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
En hoe snel ze bij strubbelingen dan ook opduiken, ze hebben vast een soort tamtam
Het is ongelijke stand nu hèquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:50 schreef Jian het volgende:
Bij oop is het ook aardig tam, beetje volgevreten zeker. Naar goed Kerstgebruik zou de onenigheid na het eten toch zo'n beetje moeten beginnen
Genieten? Van André Rieu?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:54 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe kan nooit ècht ergens van genieten hè? Alles draait altijd om geld.
Je begrijpt echt wel wat ik bedoel.quote:
Zit-ie zijn schoonmoeder alweer uit te schelden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:56 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat wijf is gek, over wie zou ie het nu weer hebben
Haha ja, maar ik kan het mensen niet kwalijk nemen als ze niet van AR genieten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begrijpt echt wel wat ik bedoel.
Ik ook .... alleen van mij is er geen filmpjequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik kan het mensen niet kwalijk nemen als ze niet van AR genieten.
Toch zijn er mensen die dat wel kunnen en zeker niet de minsten...![]()
En moet john het dan ook doen,hij is geen kudde dier zoals jij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ook geen fan, maar AR wordt over de hele wereld op handen gedragen en dat is niet voor niks.
Goh, da's een tijd geleden en nee, inderdaad, een ongelikte beer is geen kuddedierquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:11 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
En moet john het dan ook doen,hij is geen kudde dier zoals jij.
Ongelikte beren kunnen ook niet in een varkensstal ...quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Goh, da's een tijd geleden en nee, inderdaad, een ongelikte beer is geen kuddedier
Tijd niet gezienquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:11 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
En moet john het dan ook doen,hij is geen kudde dier zoals jij.
hahaha humorquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef pullup het volgende:
Prettige kerst nog opaAndre Rieu gun je niemand.
gemist dus, zit tv te kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa doet aan karaoke speciaalvoor Toverheks zei die
Dat is gezellig wakker worden T0njaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef tonja het volgende:
Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.
[ afbeelding ]
Heb je de uitnodiging niet ontvangenquote:Op woensdag 26 december 2012 10:51 schreef Margo37 het volgende:
Hoe laat begint het feest bij Opa, wil ik natuurlijk wel klaar zitten
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:51 schreef Margo37 het volgende:
Hoe laat begint het feest bij Opa, wil ik natuurlijk wel klaar zitten
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je de uitnodiging niet ontvangen
Ja 17.00 bij Leoquote:Op woensdag 26 december 2012 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Het was toch verzamelen voor de deur bij Leomaar voor de jongens, laat het vuurwerk nou thuis he.
Heb al gezegd een 1000 klapper kan je niet onder een plastic kerstboom die nota bene in huis staat, afsteken, en die vuurpijlen blijven in het plafond steken , en het is nog gevaarlijk ook, illigaal vuurwerk is strafbaar en je zal altijd zien, wordt je aangehouden moet iedereen mee naar het buro, en daar de kerst verder *vieren* maar zonder herterug en dessert, maar gewoon op water en brood.
Je kan ook met ons meerijden hoor, je moet dan wel bij Hop op schoot want hij heeft zo'n driewieler, maar dat kan geen kwaad, ...... denk ikquote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef pullup het volgende:
Ik ga alvast naar den Haagen ga de hele middag naar Madurodam om alvast te wennen.
Dat is erg aardig maar ik denk dat Hop compleet gaat dichtslaan als jij ik en vooral Scrutz in een auto bij hem voor komen rijdenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan ook met ons meerijden hoor, je moet dan wel bij Hop op schoot want hij heeft zo'n driewieler, maar dat kan geen kwaad, ...... denk ik
ZOA wat jammer nou , in ieder geval ook jij fijne dagen daar waar je zit , en opa geniet maar van deze dagquote:Op woensdag 26 december 2012 12:32 schreef ZOA het volgende:
Ik had jullie graag in stijl naar Opa willen brengen
http://gomotors.net/pics/(...)car-limousine-04.jpg
ware het niet dat ik in het buitenland ben
Ik vind die pompons meer dan zatquote:Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef mootie het volgende:
Wat moet ik aantrekken? Sta al een uur voor de kast te teuten.
Hoe ging het met oefenen?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef mootie het volgende:
We volgen gewoon je spoor Coosquote:Op woensdag 26 december 2012 12:57 schreef Coos het volgende:
Gisteren slakken gegeten dus het wordt iets later.
Dan zal het inmiddels Kerst 2013 zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We volgen gewoon je spoor Coos
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is erg aardig maar ik denk dat Hop compleet gaat dichtslaan als jij ik en vooral Scrutz in een auto bij hem voor komen rijdenIk pak de trein wel
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef mootie het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat de door rampspoed en allerlei duistere onverklaarbare zaken getroffen Fokkertjes het op voorhand al legendarische voor de toekomst van het westelijk halfrond allesbepalende Kerstdiner bij Opa aan zich voorbij zien gaanquote:Op woensdag 26 december 2012 12:57 schreef Coos het volgende:
Gisteren slakken gegeten dus het wordt iets later.
Zo is dat!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Maar tetten zijn tetten, draaiend of niet.
Pics?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Maar tetten zijn tetten, draaiend of niet.
Ja dat was t wel ff waardquote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop in nachtelijk gesprek met de buurman. Vanwege het nachtelijk uur praat Oop met gedempte stem, dus speakers helemaal open!!!
Ik zie dat mootie haar stoel waarin ze het geinige kunstje gaat laten zien ook al klaar staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op de visite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sympathiek , Oop praat met z'n Turkse buurman, die er vanzelfsprekend niet in komt en buiten moet blijven, dat wel, maar toch ......quote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop in nachtelijk gesprek met de buurman. Vanwege het nachtelijk uur praat Oop met gedempte stem, dus speakers helemaal open!!!
Gaat ze bevallen?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat mootie haar stoel waarin ze het geinige kunstje gaat laten zien ook al klaar staat.
Het oefenen was een aardige bevalling zo te lezen maar het resultaat zal er ook naar zijn.quote:
Zo, hij is echt vroeg vandaag, vol verwachting klopt zijn hartquote:Op woensdag 26 december 2012 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op de visite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat was met Leo. Die vertelde opa voor de grap dat hij 9 maanden opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Opa kreeg bijna een beroerte van dat nieuws maar dat heeft PB eruit geknipt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Sympathiek , Oop praat met z'n Turkse buurman, die er vanzelfsprekend niet in komt en buiten moet blijven, dat wel, maar toch ......
Die knuppel zet ik direct bij het fornuis, daar komt-ie toch nooit.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef pullup het volgende:
Nu het zo licht is zie ik op die cap waar hij het Ajaxknuppeltje heeft verstopt normaal.
Ik zal Scrutz alvast even waarschuwen dat hij dat ding maar meteen verwijderd bij binnenkomst want met een paar biertjes extra op zal hij wel een beetje een kwade dronk gaan krijgen
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was met Leo. Die vertelde opa voor de grap dat hij 9 maanden opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Opa kreeg bijna een beroerte van dat nieuws maar dat heeft PB eruit geknipt.
Er wonen twee Leo's bij Oop in de straat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was met Leo. Die vertelde opa voor de grap dat hij 9 maanden opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Opa kreeg bijna een beroerte van dat nieuws maar dat heeft PB eruit geknipt.
Hij zag natuurlijk direct voor zich dat oma maar 2 kratjes tegelijk van de Supermarkt naar huis zou kunnen dragen ....quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De realiteit was dat die man geopereerd moet worden aan z'n knie en 9 maanden moet revalideren. Opa vertelde het aan oma en zei dat hem dat wat lang leek en vervolgens:"ach, wat maakt het mij uit? Ik hoef er niet mee te lopen." Opa is een echte mensenvriend.quote:
En die ene is toch die Turk dusquote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er wonen twee Leo's bij Oop in de straat.
Ik denk dat hij als klein kind al in een leun-kinderstoel zat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:16 schreef pullup het volgende:
Dat hij de rest van de dag actief met andere dingen bezig is kan dus ook naar het rijk der fabelen verwezen worden.
Dit komt uit de dikke duim. Ik heb hier de raw footage nog.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
en vervolgens:"ach, wat maakt het mij uit? Ik hoef er niet mee te lopen."
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit komt uit de dikke duim. Ik heb hier de raw footage nog.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:26 schreef pullup het volgende:
Ik ga toch niet meeracen dus we krijgen een ouderwetse OP. Doe een leuke TT PB
ik heb het ook gehoordquote:Op woensdag 26 december 2012 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit komt uit de dikke duim. Ik heb hier de raw footage nog.
Die OP van haar is al grappig genoeg.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:26 schreef pullup het volgende:
Ik ga toch niet meeracen dus we krijgen een ouderwetse OP. Doe een leuke TT PB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |