abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:34:48 #121
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_120751484
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Je ken Opa wel op een stoel voor het werkpaleis zetten, stream erop......maar of het een mooie toespraak wordt betwijfel ik _O- denk dat eerst de politiek een veeg krijgt, daarna de medelanders, en als klappertje somt ie alle scheidsrechters op die het afgelopen jaar *TEGEN* Ajax hadden gefloten. :P
^O^ _O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_120751602
De volgorde zal alleen iets anders zijn.

Eerst zegt hij dat ze die scheidsrechters de tering in moeten schoppen
Dan zegt ie dat ze de Marokkanen die de scheidsrechter de tering in hebben geschopt de tering in moeten schoppen.
Dan gaat hij klagen dat de straffen die de politici voor de Marokkanen vragen te licht zijn en dat ze die politici de tering in moeten schoppen.

Dan wenst hij iedereen een prettige kerst
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:47:58 #123
185670 Poezewoes
pi_120751650
Gezellig dan kunnen al die mensen die hij dat toewenst, niet zonder pijn aan de kerstdis zitten! O-)
pi_120751699
We gaan morgen bij een van de tussen gerechtjes het er wel eens met hem over hebben.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:55:54 #125
185670 Poezewoes
pi_120751757
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:51 schreef pullup het volgende:
We gaan morgen bij een van de tussen gerechtjes het er wel eens met hem over hebben.
Wat gaan jullie fokkers zeggen als Oma aan jullie vraagt of je nog kaas en worst wil eten, na het gourmetten? Als jullie uitgebuikt zijn?
pi_120751849
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Wat gaan jullie fokkers zeggen als Oma aan jullie vraagt of je nog kaas en worst wil eten, na het gourmetten? Als jullie uitgebuikt zijn?
Ga je niet mee Poezewoes naar Opa? Of moet je werken? ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:03:46 #127
185670 Poezewoes
pi_120751878
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ga je niet mee Poezewoes naar Opa? Of moet je werken? ;)
Nee ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt met de kerstdagen :N
pi_120751945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:03 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

[..]

Nee ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt met de kerstdagen :N
Dus je kan gewoon mee naar opa? Ik ga niet mee, zou die aardappels over zijn hoofd gooien :D

Heb niet gekeken maar gelezen :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:11:12 #129
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_120751999
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:43 schreef pullup het volgende:
De volgorde zal alleen iets anders zijn.

Eerst zegt hij dat ze die scheidsrechters de tering tyfus in moeten schoppen
Dan zegt ie dat ze de Marokkanen die de scheidsrechter de tering tyfus in hebben geschopt de tering tyfus in moeten schoppen.
Dan gaat hij klagen dat de straffen die de politici voor de Marokkanen vragen te licht zijn en dat ze die politici de tering tyfus in moeten schoppen.

Dan wenst hij iedereen een prettige kerst
Oop slaat of schopt niet de tering, maar de tyfus!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:11:39 #130
185670 Poezewoes
pi_120752005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:08 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Dus je kan gewoon mee naar opa? Ik ga niet mee, zou die aardappels over zijn hoofd gooien :D

Heb niet gekeken maar gelezen :D
Nee joh ga al de leftovers bereiden die overblijven van gourmetten en chinese fondue, tweede kerstdag anders eet de vuilnisbak ook mee! :Y
  Moderator dinsdag 25 december 2012 @ 11:13:01 #131
388664 crew  Dotteke
pi_120752029
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 09:26 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok.
Ik wens alle fokkers een fijne kerst toe....
Vandaag dagje vrij. Morgen werken....
Wie het afkeurt omdat je perse met kerst bij gezin moet zijn kan de kinderbescherming bellen _O- _O- _O-
'
Ja er zijn er altijd die moeten werken met dit soort dagen, fijn dat er mensen zijn die dat willen. Er zijn toch altijd mensen die verzorgd moeten wordern in verpleeghuizen en ziekenhuizen. De hulpdiensten moeten altijd bereikbaar zijn toch. Je zal maar met spoed geopeerd moeteen worden en niemand werkte, of je huis vliegt in de fik en niemand die het blussen komt, ppff moet je toch niet aan denken of niet dan.
Maar ook de horeca, die zijn niet echt nodig, maar een mens wil ook wel met dit soort dagen een hapje buiten de deur eten toch?
En de mensen van televisieland stel dat er niemand zou werken dan was er ook geen tv met dit soort dagen.

Nee love en respect voor mensen die met deze dagen willen werken.

Zou opa ooit wel eens met de feestdagen gewerkt hebben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_120752044
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Oop slaat of schopt niet de tering, maar de tyfus!
Het beoogde effect is het zelfde maar inderdaad andere ziekte :P
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:15:28 #133
185670 Poezewoes
pi_120752059
Eigenlijk hoor ik mijn schoonzuster er nooit over, als ze moet werken, die werkt ook in de zorg, die doet het met liefde.
Het ligt er alleen aan wat voor werk je doet, er zijn ook banen dan heb je met zon en feestdagen vrij.
pi_120752108
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk hoor ik mijn schoonzuster er nooit over, als ze moet werken, die werkt ook in de zorg, die doet het met liefde.
Het ligt er alleen aan wat voor werk je doet, er zijn ook banen dan heb je met zon en feestdagen vrij.
Is ook uiteraard niks mis mee, maar er zijn der die zeggen 'gelukkig' moet ik werken, kan me voorstellen dat je dat zegt als je alleen bent, met een gezin niet :N
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:21:42 #135
185670 Poezewoes
pi_120752151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Is ook uiteraard niks mis mee, maar er zijn der die zeggen 'gelukkig' moet ik werken, kan me voorstellen dat je dat zegt als je alleen bent, met een gezin niet :N
Daar heb je een punt :Y
pi_120752421
nee als je een gezin heb moet je met tegenzin deze dagen gaan werken. Stom van mij natuurlijk..
en als je eerste vrij bent en tweede moet werken en om half 5 thuis bent om gezamelijk te eten zeg ik lekker ben blij en gelukkig dat ik deze dagen mag werken...

En verveel jij je weer margo. want echt subtiel uitdagen doe je niet he. maar laat mij eens met rust....
Want je verspil je tijd enorm ga wat nuttigs doen aub want is kerst ja moet je met je gezin vieren 24 uur vd dag dus hup _O- _O- _O-

En nogmaals jullie kunnen afkeuren dat ik gelukkig ben met het feit dat ik met kerst mag werken. Ik ben er inderdaad trots op...

Dat heet iets bijdragen aan de maatschappij ipv handje ophouden.;)

verders krijgen jullie nu geen aandacht meer van mij..
Uitdagen is nl jullie hobby :9
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_120752511
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor Jacq ;)

Lees maar even terug wie er zgn subtiel begint met uitdagen O-)
pi_120752552
Ik hoef mij ook niet te verdedigen hoor. Lees eens goed ben er echt trots op nl dus valt weinig te verdedigen dan.;)
pi_120752558
Jullie zijn echt raar :')
pi_120752577
Pullup ik hoor niet dat ik ook onder raar geplaatst wordt :P
Goedemorgen kerel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')