Je zei iets over zoveel inbraken dus ik denk dat iemand je kerstboom gestolen heeft.quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar is mijn kerstboom dan gebleven?
[..]
[..]
Alles doet het weer Lies, dus boeie...
Dito.quote:
Zou ze de zucht nog herhalen?quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Jezus, de kerstboodschap van de Koningin is uitgelekt. Allemaal naar de schuilkelders
http://www.telegraaf.nl/b(...)gin_uitgelekt__.htmlquote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Jezus, de kerstboodschap van de Koningin is uitgelekt. Allemaal naar de schuilkelders
quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
expresquote:
Dan moet ze gewoon aan Oop vragen of hij de kersttoespraak een keer wil doen..quote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
expres, ze wil ook eens een rustige 1e kerstdag zonder al die NOS mensen in haar huisje.
Hij heeft zich de tyfus gejanktquote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet te geloven hoor. Hij wil alle asielzoekers het land uit laten zetten en menig FOK!ker de nek omdraaien maar zit tranen met tuiten te janken om AYNIL.
Nee, opa ligt in het midden.quote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
Slaapt grote Oma nou tussen Opa en Oma in?
Dronken, sentimentele gek is het. Hij is stikjaloers dat grote oma zoveel aandacht van oma krijgt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:00 schreef Ratelbandolero het volgende:
as je maar goed voor je moeder ken zorge, dan ist wel goed zegt oop![]()
Maar ik zorg toch ook goed voor jou Sjon !!!!!, zegt Oma
Ja, maar daar gaat ut ff niet om: zegt Oop
quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet te geloven hoor. Hij wil alle asielzoekers het land uit laten zetten en menig FOK!ker de nek omdraaien maar zit tranen met tuiten te janken om AYNIL.
Ha ha getver, moet je toch niet aan denken, dit ga je niet menen tochquote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
Slaapt grote Oma nou tussen Opa en Oma in?
aandacht scrutz alles voor de aandacht...quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Geloof me, dat wil je niet weten.....quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel reuze nieuwsgierig wat jij in beeld krijgt.
Je ken Opa wel op een stoel voor het werkpaleis zetten, stream erop......maar of het een mooie toespraak wordt betwijfel ikquote:Op maandag 24 december 2012 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon aan Oop vragen of hij de kersttoespraak een keer wil doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |