quote:Op woensdag 26 december 2012 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je de uitnodiging niet ontvangen
Ja 17.00 bij Leoquote:Op woensdag 26 december 2012 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Het was toch verzamelen voor de deur bij Leomaar voor de jongens, laat het vuurwerk nou thuis he.
Heb al gezegd een 1000 klapper kan je niet onder een plastic kerstboom die nota bene in huis staat, afsteken, en die vuurpijlen blijven in het plafond steken , en het is nog gevaarlijk ook, illigaal vuurwerk is strafbaar en je zal altijd zien, wordt je aangehouden moet iedereen mee naar het buro, en daar de kerst verder *vieren* maar zonder herterug en dessert, maar gewoon op water en brood.
Je kan ook met ons meerijden hoor, je moet dan wel bij Hop op schoot want hij heeft zo'n driewieler, maar dat kan geen kwaad, ...... denk ikquote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef pullup het volgende:
Ik ga alvast naar den Haagen ga de hele middag naar Madurodam om alvast te wennen.
Dat is erg aardig maar ik denk dat Hop compleet gaat dichtslaan als jij ik en vooral Scrutz in een auto bij hem voor komen rijdenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan ook met ons meerijden hoor, je moet dan wel bij Hop op schoot want hij heeft zo'n driewieler, maar dat kan geen kwaad, ...... denk ik
ZOA wat jammer nou , in ieder geval ook jij fijne dagen daar waar je zit , en opa geniet maar van deze dagquote:Op woensdag 26 december 2012 12:32 schreef ZOA het volgende:
Ik had jullie graag in stijl naar Opa willen brengen
http://gomotors.net/pics/(...)car-limousine-04.jpg
ware het niet dat ik in het buitenland ben
Ik vind die pompons meer dan zatquote:Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef mootie het volgende:
Wat moet ik aantrekken? Sta al een uur voor de kast te teuten.
Hoe ging het met oefenen?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef mootie het volgende:
We volgen gewoon je spoor Coosquote:Op woensdag 26 december 2012 12:57 schreef Coos het volgende:
Gisteren slakken gegeten dus het wordt iets later.
Dan zal het inmiddels Kerst 2013 zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We volgen gewoon je spoor Coos
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is erg aardig maar ik denk dat Hop compleet gaat dichtslaan als jij ik en vooral Scrutz in een auto bij hem voor komen rijdenIk pak de trein wel
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef mootie het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat de door rampspoed en allerlei duistere onverklaarbare zaken getroffen Fokkertjes het op voorhand al legendarische voor de toekomst van het westelijk halfrond allesbepalende Kerstdiner bij Opa aan zich voorbij zien gaanquote:Op woensdag 26 december 2012 12:57 schreef Coos het volgende:
Gisteren slakken gegeten dus het wordt iets later.
Zo is dat!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Maar tetten zijn tetten, draaiend of niet.
Pics?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Maar tetten zijn tetten, draaiend of niet.
Ja dat was t wel ff waardquote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop in nachtelijk gesprek met de buurman. Vanwege het nachtelijk uur praat Oop met gedempte stem, dus speakers helemaal open!!!
Ik zie dat mootie haar stoel waarin ze het geinige kunstje gaat laten zien ook al klaar staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op de visite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |