abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120752587
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:39 schreef jacqhassel het volgende:
Ik hoef mij ook niet te verdedigen hoor. Lees eens goed ben er echt trots op nl dus valt weinig te verdedigen dan.;)
Je maakt er nogal veel woorden aan vuil, maar je reageert weer :W
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_120752604
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120752606
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eensame mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
Laat het gezin van Jacqhassel zich zelf heel goed kunnen redden,en gezond en gelukkig zijn.
en sterke nog Jacqhassel is juist blij om dit te kunnen en mogen doen voor deze zieken en eenzamen mensen met deze dagen .
hoop niet dat een van jullie ouders in een verzorghuis of ziekenhuis moet liggen in deze dagen,ga sommige zeikers dan ook zeggen sorry mam of pa vandaag ben je ff niet belangrijk ik moet bij mijn gezin zijn!
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerst niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
Maar ik wens de lieve mensen van Fok fijne dagen toe >:O O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Gedumd op 25-12-2012 12:44:26 ]
Als je als papegaai te veel weet ,wordt je gedumpt! Gr, Ajax
pi_120752660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef Gedumd het volgende:
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eenzamen mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
Laat het gezin van Jacqhassel zich zelf heel goed kunnen redden,en gezond en gelukkig zijn.
en sterke nog Jacqhassel is juist blij om dit te kunnen en mogen doen voor deze zieken en eenzamen mensen met deze dagen .
hoop niet dat een van jullie ouders in een verzorghuis of ziekenhuis moet liggen in deze dagen,ga sommige zeikers dan ook zeggen sorry mam of pa vandaag ben je ff niet belangrijk ik moet bij mijn gezin zijn!
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerts niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
Ook goedemorgen zuignap O-)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_120752680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ook goedemorgen zuignap O-)
Ow ik las zuiplap _O- :W
pi_120752719
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Ow ik las zuiplap _O- :W
Zeker net je nest uit ;)
pi_120752743

Vandaag alleen liefdesliedjes O+
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120752762
Humzz vd week was gedumd nog houtvester volgens margo en haar kornuiten :+
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_120752769
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef pullup het volgende:

Vandaag alleen liefdesliedjes O+
pi_120752772
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:47 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zeker net je nest uit ;)
Margo is duidelijk aangeslagen zeker alleen nu met deze dagen :+
pi_120752780
Pullup doe aaub ff iets van Robbie W :P
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_120752785
pi_120752796
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:49 schreef jacqhassel het volgende:
Pullup doe aaub ff iets van Robbie W :P
Ken ik niet :P
pi_120752847
pi_120752895
pi_120752950

En na deze wijze woorden van Don laat ik de youtubies weer even met rust Gert O-)
  dinsdag 25 december 2012 @ 12:01:26 #157
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_120753089
quote:
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eenzamen mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerts niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
:X *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 25 december 2012 @ 12:02:05 #158
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_120753115
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_120753793
quote:
Amen O~)
pi_120753969
_O- veeg me op, wat een raar gedoe hier in het OPA topic, en dan zeggen ze dat ik rel _O- elke keer ben ik er niet bij of net te laat, en ja Jaq we weten nu wel dat je moet werken, en goed van je meid echt daar zal ik niks over zeggen, maar het elke dag hier herhalen ppffttttt al een week lang ( als het niet langer is), je bent niet de enigste die met de kerst moet werken hoor 8)7 en wat steken en sneren betreft elke morgen begin je met steken en sneren hier op FOK en ja dan kan je verwachten dat je daar antwoord op krijgt.
Niet de vermoorde onschuld hier gaan uithangen, en als je zo een grote mond hebt moet je eens op SIO gaan posten en niet meelezen en je mond houden en het hier op FOK en vooral in het OPA topic niet lopen uitvechten. :W

en ik doe niet aan de kerst want bij mij moeten de oudste 2 ook alle 2 de dagen werken.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')