Gewoon blote tieten, zonder opsmuk!quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef mootie het volgende:
Er staat 'zonder' dus het moest wel iets anders zijn.
Ik krijg altijd eerst de banner van Online Eten Bestellen. Google weet ook dat opa nooit iets fatsoenlijks te vreten krijgt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef Coos het volgende:
Heb ook even de stream aangezet en kreeg eerst een banner van man bijt hond. Google heeft dus ook uitgevonden dat Oop die herdershond opgevreten heeft.
Dan ben ik toch wel reuze nieuwsgierig wat jij in beeld krijgt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie er niet bekend mee is: Google Adds concentreert zich op de ontvanger..
Jawel hoor, hij ruikt nogal sterk.quote:Op maandag 24 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
Stream weer uitgezet.
Hij beweegt niet.
Hij kan zó in madame tussauds.
Niemand merkt het.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sterk spul, hè, die Fisherman's Friend...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, na het snuiten van zijn neus rook-ie ineens zichzelf en kreeg hij tranen in z'n ogen van die lucht.quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]zit ie nu Al you need is Love te kijken
quote:
Ik denk dat hij er achter kwam dat er te weinig bier was ingeslagen voor de komende dagenquote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
en huilt ie daarom PB?? zeg me dat het niet waar is, wie kijkt die bende eigenlijkquote:
Nog maar vier kratjes op voorraad. Het is maar goed dat wij woensdag nog wat kratjes meenemen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik inschakel zit ie weer gewoon te zuipen
ze kunnen hem toch impregneren.quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij ruikt nogal sterk.
Ik heb niets opgerookt, althans niets van jou? Ik kreeg wel nog wat mee naar huis van je.quote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
JaOp de een of andere manier moest ik overal, ook op Fok, weer opnieuw inloggen.
![]()
Trouwens Lies, heb jij mijn kerstboom opgerookt?
Ik las tampons in de OBquote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Tepelkwastjes? Dat zijn toch gewoon pompons in de OP?
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En no zit ie weer te blèèèèren, lach me gek
Waar is mijn kerstboom dan gebleven?quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets opgerookt, althans niets van jou?
quote:Ik kreeg wel nog wat mee naar huis van je.
Alles doet het weer Lies, dus boeie...quote:En ik had niet uitgelogd want dat mocht niet van je.
Straks komt er weer een tranentrekker na de reclame, wordt weer gieren, hij jankt z'n eigen de pleurisquote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.
Wat voor die ouwe heel gewoon is, is voor en ander heel bijzonder.quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |