Ik was onaangemaakt zaad.quote:
Eensch wel.quote:Op maandag 24 december 2012 03:27 schreef heloef het volgende:
Het leuke bij Veenstra is dat ie er een stuk saaier uitziet dan hij is.
quote:
Was Ilse alweer in beeld?quote:
Van wiequote:Op maandag 24 december 2012 03:26 schreef minthy het volgende:
Ik heb vanavond de bevestiging gekregen dat ik niet klink als Ilse
Daarom nooitnooitnooit op gaan zoeken hoe lang het geleden is dat een nummer uitkwam. Daarmee ben ik al vaak op m'n bek gegaan, al krassendquote:Op maandag 24 december 2012 03:27 schreef asco het volgende:
Ziek dat het dus alweer 22 jaar geleden is dat ik 18 was.
Fuck dat!
quote:Op maandag 24 december 2012 03:27 schreef heloef het volgende:
Het leuke bij Veenstra is dat ie er een stuk saaier uitziet dan hij is.
Het vervelende is dat ik het meestal weet. Namen heb ik niks mee maar data des te meer.quote:Op maandag 24 december 2012 03:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom nooitnooitnooit op gaan zoeken hoe lang het geleden is dat een nummer uitkwam. Daarmee ben ik al vaak op m'n bek gegaan, al krassend
True.quote:Op maandag 24 december 2012 03:30 schreef 2cv het volgende:
Het is wel leuk dat er afwisseling in zit: hoe meer kutnummers op een rij, hoe groter de kans dat het volgende nummer iets fatsoenlijks is.
Hij noemde haar constant demona ipv Madonna bijv.quote:Op maandag 24 december 2012 03:28 schreef 2cv het volgende:
[..][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechts voor het koor of rechts voor de kijker ?quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 03:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Hij noemde haar constant demona ipv Madonna bijv.
kijkerquote:Op maandag 24 december 2012 03:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Rechts voor het koor of rechts voor de kijker ?
Pijnlijk is het juiste woordquote:Op maandag 24 december 2012 03:30 schreef asco het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik het meestal weet. Namen heb ik niks mee maar data des te meer.
Maar is vaak pijnlijk ja.
Blauw jasje aan ?quote:
Jawel hoor! En daarnaast kennen we elkaar, dus hij weet hetquote:Op maandag 24 december 2012 03:31 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Pino heeft blijkbaar geen verstand van Ilse
Van 2000 tot 2009 sla ik ook standaard over in m'n telling, de 90's zijn nog maar een jaar of 10 geledenquote:Op maandag 24 december 2012 03:32 schreef asco het volgende:
[..]
Het is echt ziek hoe snel dat gaat. Pas nog was ik een twintiger...denk ik dan.
Die is dicht, gaat pas over een paar uur open.quote:
quote:
That's the spirit!quote:Op maandag 24 december 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Van 2000 tot 2009 sla ik ook standaard over in m'n telling, de 90's zijn nog maar een jaar of 10 geleden
Ik heb connectoren van de draadjes van een pacemaker in mijn hart, mijn pacemaker is mijn allerbeste vriendquote:Op maandag 24 december 2012 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb een lichtje in mijn hart en dat is jezus, Jezus is mijn allerberste vriend
Ja als je elkaar kent hoor je het niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 03:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel hoor! En daarnaast kennen we elkaar, dus hij weet het
Ik denk dat je 101TV en een webstream open hebt, dan loopt het geluid niet synchroon en klinkt alles vals.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 03:35 schreef De_Nater het volgende:
Oh god, zo herkenbaar deze
En dan zegt Michiel ook nog godverdomme
HELDquote:Op maandag 24 december 2012 03:35 schreef minthy het volgende:
Michiel "Godverdomme!!"![]()
Daarom hou ik van die kerel
Een halve aardappel met zilverfoliequote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Die zelfgemaakte kaarsjes komen zóóóó herkenbaar voor
Klopt jaquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Hier ook jaquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Ik ruik het dennengroenquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Ik vond die liedjes ook altijd wel wat hebben. Heb nog een liederboek liggen hier wat ik meekreeg in groep 8quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En het mooie is, hij meent het ook nog. Geen enkel ding gelogen.
Die was ik al begonnen.quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
Ik begin bij deze de Michiel Veenstra fanclub.
Als die al niet bestond.
VeenstraVeenstra.nl?quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
Ik begin bij deze de Michiel Veenstra fanclub.
Als die al niet bestond.
Michiel is qua radiomaken één van m'n grootste heldenquote:
Er zit vast wel ergens een knop zodat je van deze ellende verlost bent. Doei !quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef nicknicknickname het volgende:
Dit hoeft van mij dan weer niet
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Oasequote:Op maandag 24 december 2012 03:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.
Och, praat me er niet vanquote:Op maandag 24 december 2012 03:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.
JUISTquote:
quote:
Zag het gisteren ook jaquote:Op maandag 24 december 2012 03:41 schreef Yurithemaster het volgende:
lol een nee-nee sticker onder de brievenbus
NOU ALS DAT GEEN NEUKEN WORDTquote:
"Overtuigendquote:
De laatste weken vaste prik hier, die tijd. Ik begin nooit meer aan een opleidingquote:Op maandag 24 december 2012 03:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind 3.49 uur voor mezelf al laat, tenzij het uitgaan is oid.
Echt hehquote:Op maandag 24 december 2012 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
Wat een kutkind, hij danst helemaal verkeerd.
Creativiteit noem je dat.quote:Op maandag 24 december 2012 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
Afstraffen moeten ze dat!!!1!quote:Op maandag 24 december 2012 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
Ik loldequote:Op maandag 24 december 2012 03:51 schreef minthy het volgende:
Ik zie nu pas dat dat dansje eruit ziet alsof je donders nodig moet pissen...
quote:Op maandag 24 december 2012 03:51 schreef minthy het volgende:
Misschien was dat de inspiratiequote:Op maandag 24 december 2012 03:51 schreef minthy het volgende:
Te vaak en afhankelijk van het aantal keer dat het aangevraagd wordt nog vakerquote:
Nog 42 keer.quote:
Er is nog geen anthem. Of die komt helemaal niet meer.quote:Op maandag 24 december 2012 03:52 schreef VacaLoca het volgende:
Ik kijk vannacht voor het eerst, maar dit het Anthem?? Was leuker geweest als ze zelf met iets op de proppen waren gekomen wat aanslaat, en wat voorheen vrij onbekend was.
Zoals toen met Chelsea Dagger
Dus al 1031548977 langs geweest?quote:
Het anthem is britneybitchquote:Op maandag 24 december 2012 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is nog geen anthem. Of die komt helemaal niet meer.
Beter opletten, 1031548978 keer !quote:
Echt?quote:
Liedje was toen nog niet afgelopen.quote:
Will i am gemist zeker?quote:
Ja ik was een beetje druk.quote:
Ik niet. Dus vertel.quote:Op maandag 24 december 2012 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaZe hebben met Will.i.am gebeld, heb je dat niet meegekregen?
Will.i.am belde en wilde ze even aanmoedigen, zei dat hij het idee achter het huis echt geweldig vindt, en wilde van die kekke iPhone hoesjes met ingebouwde camera veilen. Giel & Michiel vertelden dat ze Will's plaat echt konden waarderen en dat het hun weer deed opleven wanneer ze er even doorheen zaten.quote:
Die belde met VeenstraVeenstra.quote:
Hetzelfde dus met wat ze vorig jaar deden met die Franse DJ.quote:Op maandag 24 december 2012 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Will.i.am belde en wilde ze even aanmoedigen, zei dat hij het idee achter het huis echt geweldig vindt, en wilde van die kekke iPhone hoesjes met ingebouwde camera veilen. Giel & Michiel vertelden dat ze Will's plaat echt konden waarderen en dat het hun weer deed opleven wanneer ze er even doorheen zaten.
Dit zo'n beetje. Ohja, de lijn was heel erg slecht.
Dan nog, het is geen anthem. Hello, dat was pas een anthem.quote:Op maandag 24 december 2012 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Will.i.am belde en wilde ze even aanmoedigen, zei dat hij het idee achter het huis echt geweldig vindt, en wilde van die kekke iPhone hoesjes met ingebouwde camera veilen. Giel & Michiel vertelden dat ze Will's plaat echt konden waarderen en dat het hun weer deed opleven wanneer ze er even doorheen zaten.
Dit zo'n beetje. Ohja, de lijn was heel erg slecht.
quote:Op maandag 24 december 2012 03:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hetzelfde dus met wat ze vorig jaar deden met die Franse DJ.
Nah, dat is 't helaas welquote:Op maandag 24 december 2012 03:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan nog, het is geen anthem. Hello, dat was pas een anthem.
Best wel kut Anthem dan.quote:
Van de radioquote:Op maandag 24 december 2012 04:00 schreef asco het volgende:
Ook alweer nooit van gehoord. Waar moet ik die van kennen?
Van het onvolprezen en hoogstaande "in de blote kont"quote:Op maandag 24 december 2012 04:00 schreef asco het volgende:
Ook alweer nooit van gehoord. Waar moet ik die van kennen?
Ja, vind 't ook jammer..quote:Op maandag 24 december 2012 04:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best wel kut Anthem dan.
Jammer, maar ik snap het.
Kan moeilijk elke jaar een zo'n liedje hebben.
quote:Op maandag 24 december 2012 04:01 schreef Tukker87 het volgende:
ok ik ben weg veel plezier nog nachtbrakers
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 04:01 schreef Tukker87 het volgende:
ok ik ben weg veel plezier nog nachtbrakers
Heb je een vroege dienst of gewoon een ontzettend vernaggeld dag-nachtritme?quote:
Dat 2e jaquote:Op maandag 24 december 2012 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een vroege dienst of gewoon een ontzettend vernaggeld dag-nachtritme?
Sodeju... Ik dacht dat ik erg was, maar jij kan er ook wat vanquote:
Mag allebei ook?quote:Op maandag 24 december 2012 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een vroege dienst of gewoon een ontzettend vernaggeld dag-nachtritme?
Rowwen Heze is dan ook meer Limburg toch?quote:Op maandag 24 december 2012 04:08 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Nu mooi wark er is kan ik mn aangevraagde Rowwen Heze wel vergeten
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 04:08 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Rowwen Heze is dan ook meer Limburg toch?
Je kan ook een cd opzettenquote:Op maandag 24 december 2012 04:10 schreef 2cv het volgende:
Iets nuttigs gedaan, kan meteen weer op mute
quote:Op maandag 24 december 2012 04:10 schreef 2cv het volgende:
Iets nuttigs gedaan, kan meteen weer op mute
vakanties hequote:Op maandag 24 december 2012 04:10 schreef asco het volgende:
En ik maar denken dat daar rond deze tijd bijna geen mens meer zou staan.
Voor de vakantie stond het ook al vol.quote:
Vorig jaar was het vaak rond dit tijdstip 2 rijen dik. Nu gewoon 10x zo veel.quote:Op maandag 24 december 2012 04:10 schreef asco het volgende:
En ik maar denken dat daar rond deze tijd bijna geen mens meer zou staan.
Kans dat dat synchroon loopt met de presentatie is nihil.quote:
Gekkerquote:
Nee, gekker.quote:
Ja joh al die provincialen.quote:
Ik mag toch hopen van niet, wat een takkeneind.quote:Op maandag 24 december 2012 04:12 schreef asco het volgende:
Het jaar daarna is Limburg aan de beurt.
Het is best warm daar moet ik zeggen.quote:Op maandag 24 december 2012 04:13 schreef Qunix het volgende:
Jeutje... Meid met bijna ontblote bovenlijf
Brrr
Was vorig jaar ook wel wat kouder toch ?quote:Op maandag 24 december 2012 04:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vorig jaar was het vaak rond dit tijdstip 2 rijen dik. Nu gewoon 10x zo veel.
Venlo aubquote:Op maandag 24 december 2012 04:12 schreef asco het volgende:
Het jaar daarna is Limburg aan de beurt.
Buiten?quote:Op maandag 24 december 2012 04:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best warm daar moet ik zeggen.
Laat je zeepje maar niet vallen.quote:
Wat kouder? Het was vanmiddag 13 graden in Enschede.quote:Op maandag 24 december 2012 04:13 schreef ddx het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook wel wat kouder toch ?
Ja, het is niet zo koud en in de meute voel je weinig wind.quote:
Die meid stak er wel bovenuit anders.quote:Op maandag 24 december 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo koud en in de meute voel je weinig wind.
Nice. Maar ik verwacht geen 20°Cquote:Op maandag 24 december 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo koud en in de meute voel je weinig wind.
Hier in het oosten zijn we gewoon warmbloedig, dat scheelt nogalquote:Op maandag 24 december 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kouder? Het was vanmiddag 13 graden in Enschede.
Vorig jaar -2 in Leiden.
Prima heur!quote:
Ilse is de definitie van leuk.quote:
Ja maar met 9 graden ga je daar niet dood van.quote:Op maandag 24 december 2012 04:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die meid stak er wel bovenuit anders.
Gejatte uitspraak heurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |