Die is dicht, gaat pas over een paar uur open.quote:
quote:
That's the spirit!quote:Op maandag 24 december 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Van 2000 tot 2009 sla ik ook standaard over in m'n telling, de 90's zijn nog maar een jaar of 10 geleden
Ik heb connectoren van de draadjes van een pacemaker in mijn hart, mijn pacemaker is mijn allerbeste vriendquote:Op maandag 24 december 2012 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb een lichtje in mijn hart en dat is jezus, Jezus is mijn allerberste vriend
Ja als je elkaar kent hoor je het niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 03:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel hoor! En daarnaast kennen we elkaar, dus hij weet het
Ik denk dat je 101TV en een webstream open hebt, dan loopt het geluid niet synchroon en klinkt alles vals.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 03:35 schreef De_Nater het volgende:
Oh god, zo herkenbaar deze
En dan zegt Michiel ook nog godverdomme
HELDquote:Op maandag 24 december 2012 03:35 schreef minthy het volgende:
Michiel "Godverdomme!!"![]()
Daarom hou ik van die kerel
Een halve aardappel met zilverfoliequote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Die zelfgemaakte kaarsjes komen zóóóó herkenbaar voor
Klopt jaquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Hier ook jaquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Ik ruik het dennengroenquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Ik vond die liedjes ook altijd wel wat hebben. Heb nog een liederboek liggen hier wat ik meekreeg in groep 8quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En het mooie is, hij meent het ook nog. Geen enkel ding gelogen.
Die was ik al begonnen.quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
Ik begin bij deze de Michiel Veenstra fanclub.
Als die al niet bestond.
VeenstraVeenstra.nl?quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
Ik begin bij deze de Michiel Veenstra fanclub.
Als die al niet bestond.
Michiel is qua radiomaken één van m'n grootste heldenquote:
Er zit vast wel ergens een knop zodat je van deze ellende verlost bent. Doei !quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef nicknicknickname het volgende:
Dit hoeft van mij dan weer niet
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Oasequote:Op maandag 24 december 2012 03:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.
Och, praat me er niet vanquote:Op maandag 24 december 2012 03:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.
JUISTquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |