quote:Op maandag 24 december 2012 03:35 schreef De_Nater het volgende:
Oh god, zo herkenbaar deze
En dan zegt Michiel ook nog godverdomme
HELDquote:Op maandag 24 december 2012 03:35 schreef minthy het volgende:
Michiel "Godverdomme!!"![]()
Daarom hou ik van die kerel
Een halve aardappel met zilverfoliequote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Die zelfgemaakte kaarsjes komen zóóóó herkenbaar voor
Klopt jaquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Hier ook jaquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Ik ruik het dennengroenquote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Ik vond die liedjes ook altijd wel wat hebben. Heb nog een liederboek liggen hier wat ik meekreeg in groep 8quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En het mooie is, hij meent het ook nog. Geen enkel ding gelogen.
Die was ik al begonnen.quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
Ik begin bij deze de Michiel Veenstra fanclub.
Als die al niet bestond.
VeenstraVeenstra.nl?quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
Ik begin bij deze de Michiel Veenstra fanclub.
Als die al niet bestond.
Michiel is qua radiomaken één van m'n grootste heldenquote:
Er zit vast wel ergens een knop zodat je van deze ellende verlost bent. Doei !quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef nicknicknickname het volgende:
Dit hoeft van mij dan weer niet
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef De_Nater het volgende:
Oasequote:Op maandag 24 december 2012 03:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.
Och, praat me er niet vanquote:Op maandag 24 december 2012 03:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel dat groene spul waar je het zo in kon steken met van die denenappels er omheen enzo.
JUISTquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |