Pijnlijk is het juiste woordquote:Op maandag 24 december 2012 03:30 schreef asco het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik het meestal weet. Namen heb ik niks mee maar data des te meer.
Maar is vaak pijnlijk ja.
Blauw jasje aan ?quote:
Jawel hoor! En daarnaast kennen we elkaar, dus hij weet hetquote:Op maandag 24 december 2012 03:31 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Pino heeft blijkbaar geen verstand van Ilse
Van 2000 tot 2009 sla ik ook standaard over in m'n telling, de 90's zijn nog maar een jaar of 10 geledenquote:Op maandag 24 december 2012 03:32 schreef asco het volgende:
[..]
Het is echt ziek hoe snel dat gaat. Pas nog was ik een twintiger...denk ik dan.
Die is dicht, gaat pas over een paar uur open.quote:
quote:
That's the spirit!quote:Op maandag 24 december 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Van 2000 tot 2009 sla ik ook standaard over in m'n telling, de 90's zijn nog maar een jaar of 10 geleden
Ik heb connectoren van de draadjes van een pacemaker in mijn hart, mijn pacemaker is mijn allerbeste vriendquote:Op maandag 24 december 2012 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb een lichtje in mijn hart en dat is jezus, Jezus is mijn allerberste vriend
Ja als je elkaar kent hoor je het niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 03:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel hoor! En daarnaast kennen we elkaar, dus hij weet het
Ik denk dat je 101TV en een webstream open hebt, dan loopt het geluid niet synchroon en klinkt alles vals.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |