NOU ALS DAT GEEN NEUKEN WORDTquote:
"Overtuigendquote:
De laatste weken vaste prik hier, die tijd. Ik begin nooit meer aan een opleidingquote:Op maandag 24 december 2012 03:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind 3.49 uur voor mezelf al laat, tenzij het uitgaan is oid.
Echt hehquote:Op maandag 24 december 2012 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
Wat een kutkind, hij danst helemaal verkeerd.
Creativiteit noem je dat.quote:Op maandag 24 december 2012 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
Afstraffen moeten ze dat!!!1!quote:Op maandag 24 december 2012 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
Ik loldequote:Op maandag 24 december 2012 03:51 schreef minthy het volgende:
Ik zie nu pas dat dat dansje eruit ziet alsof je donders nodig moet pissen...
quote:Op maandag 24 december 2012 03:51 schreef minthy het volgende:
Misschien was dat de inspiratiequote:Op maandag 24 december 2012 03:51 schreef minthy het volgende:
Te vaak en afhankelijk van het aantal keer dat het aangevraagd wordt nog vakerquote:
Nog 42 keer.quote:
Er is nog geen anthem. Of die komt helemaal niet meer.quote:Op maandag 24 december 2012 03:52 schreef VacaLoca het volgende:
Ik kijk vannacht voor het eerst, maar dit het Anthem?? Was leuker geweest als ze zelf met iets op de proppen waren gekomen wat aanslaat, en wat voorheen vrij onbekend was.
Zoals toen met Chelsea Dagger
Dus al 1031548977 langs geweest?quote:
Het anthem is britneybitchquote:Op maandag 24 december 2012 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is nog geen anthem. Of die komt helemaal niet meer.
Beter opletten, 1031548978 keer !quote:
Echt?quote:
Liedje was toen nog niet afgelopen.quote:
Will i am gemist zeker?quote:
Ja ik was een beetje druk.quote:
Ik niet. Dus vertel.quote:Op maandag 24 december 2012 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaZe hebben met Will.i.am gebeld, heb je dat niet meegekregen?
Will.i.am belde en wilde ze even aanmoedigen, zei dat hij het idee achter het huis echt geweldig vindt, en wilde van die kekke iPhone hoesjes met ingebouwde camera veilen. Giel & Michiel vertelden dat ze Will's plaat echt konden waarderen en dat het hun weer deed opleven wanneer ze er even doorheen zaten.quote:
Die belde met VeenstraVeenstra.quote:
Hetzelfde dus met wat ze vorig jaar deden met die Franse DJ.quote:Op maandag 24 december 2012 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Will.i.am belde en wilde ze even aanmoedigen, zei dat hij het idee achter het huis echt geweldig vindt, en wilde van die kekke iPhone hoesjes met ingebouwde camera veilen. Giel & Michiel vertelden dat ze Will's plaat echt konden waarderen en dat het hun weer deed opleven wanneer ze er even doorheen zaten.
Dit zo'n beetje. Ohja, de lijn was heel erg slecht.
Dan nog, het is geen anthem. Hello, dat was pas een anthem.quote:Op maandag 24 december 2012 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Will.i.am belde en wilde ze even aanmoedigen, zei dat hij het idee achter het huis echt geweldig vindt, en wilde van die kekke iPhone hoesjes met ingebouwde camera veilen. Giel & Michiel vertelden dat ze Will's plaat echt konden waarderen en dat het hun weer deed opleven wanneer ze er even doorheen zaten.
Dit zo'n beetje. Ohja, de lijn was heel erg slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |