Dit. Blijvertje!quote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
Nieuw Living Doll momentje dit hoor... Volgend jaar weer!
Hoe weet je dat ?quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef De_Nater het volgende:
Ze zijn nu al gewaarschuwd in het callcenter dat Ekdom gaat bellen
.quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef De_Nater het volgende:
gaat hij nog bellen naar de kerstdepressielijn?quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef De_Nater het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef De_Nater het volgende:
Omdat Ekdom net zei dat ie naar het callcenter zou bellen en ze volgen het daar op de voetquote:
tis dat ik elke nacht moest werken anders stond ik wel in de top10quote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je plek in de top 100!
Volgen ze het daar ook alquote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat Ekdom net zei dat ie naar het callcenter zou bellen en ze volgen het daar op de voet
Oud.quote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Vinden jullie deze UI niet mooi? De vuurtoren van Den Helder met licht! Toch een geniaal idee van mij al zeg ik het zelf.
Dave Grohl was leukerquote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Vinden jullie deze UI niet mooi? De vuurtoren van Den Helder met licht! Toch een geniaal idee van mij al zeg ik het zelf.
Die ken ik nogquote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Klopt, kwam hem net weer tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |