Kun je het beste in Feedback vragen: MUZ / [FB & FAQ] - FOK!abillyquote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oei, eerste keer dat ik het nieuwe topic open, maar dat deed ik iets te snel. Ik vergat de titel aan te passen! Is dat nog mogelijk? (ik kan het zo snel zien vinden)
dat moet een mod doenquote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oei, eerste keer dat ik het nieuwe topic open, maar dat deed ik iets te snel. Ik vergat de titel aan te passen! Is dat nog mogelijk? (ik kan het zo snel zien vinden)
Oké, bedankt. Heb ik gedaan.quote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Kun je het beste in Feedback vragen: MUZ / [FB & FAQ] - FOK!abilly
Check. En anders dit knopje:quote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of is 't Henry Mancini misschien? Sellers -> Pink Panther
Felagund + 1quote:
Geenszins, er zijn er genoeg die dat niet weten.quote:Op maandag 24 december 2012 12:31 schreef Felagund het volgende:
Noobie+1
Toch te makkelijk waarschijnlijk?
Dat is niet het anthem. Da's het energie-nummer zoals voorheen Hello, Chelsea Dagger en Ode to the Bouncer.quote:Op maandag 24 december 2012 12:42 schreef iggyinthehouse het volgende:
Same Heart van Laura Jansen en Tom Chaplin
Eigenlijk meer van Will.i.am, maar feat. Britney bitch, dusquote:Op maandag 24 december 2012 13:07 schreef iggyinthehouse het volgende:
Is het die plaat van Britney Spears? Hmmmmmmm Scream & Shout?
N00b + 2quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of is 't Henry Mancini misschien? Sellers -> Pink Panther
Amy Grant en Corona, beide songtitels met Baby Babyquote:Op maandag 24 december 2012 15:51 schreef methodmich het volgende:
Baby, Baby dan, gezien de dubbele kuch?
pipster + 1quote:
welk nummer en wie?quote:This old man I've talked about
Broke his own heart,
Poured it in the ground.
Big red tree grew up and out,
Throw up it's leaves,
Spins round and round.
I know all this and more.
So take your hat off
When you're talking to me
bluechicagomoon +1quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Gaat het soms om "second verse same as first verse"?
Sinatra?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Have Yourself a Merry Little Christmas is een bekend kerstliedje vertolkt door vele artiesten, zoals Michael Buble, Christina Aguilera, De Toppers en Rod Stewart. Maar wie zong het origineel?
Begrijpelijk, want:quote:
Maar dat was meer dan tien jaar nadat een zangeres het origineel opnam voor een film.quote:Frank Sinatra later recorded a version with modified lyrics, which has become more common than the original.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:59 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Moest even nadenken, maar volgens mij is het Irving Berlin.
Ik neem toch aan Yoep van 't Hek.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:21 schreef methodmich het volgende:
Wie was er kwijt op kerstochtend, 1961?
Nee, die was er wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, die was er wel.
Maar ik moet weg, dus antwoord in spoiler gezet voor zij die verder willen spelen.Ik heb duidelijk nog geen koffie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las "wie was er wat kwijt op kerstochtend"
Koffietijd.Sterkheidsbaas van alles.
Sorry voor de late reactie..quote:
quote:is a Swedish alternative fusion music group. The band originates from Korpilombolo, Norrbotten County, Sweden.[1] Their album released on 20 August 2012 on Rocket independent label (UK) and Stranded Rekords was hailed by The Guardian review as one of the best albums of 2012.
Nee die draaien al wat langer mee.quote:
BlueChicagoMoon +1quote:
methodmich +1quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef methodmich het volgende:
The Mountain Goats (John Darnielle)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door methodmich op 28-12-2012 16:11:55 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Volgens mij kwam Weeps op dezelfde dag uit, maar kreeg Caesar om een of andere reden labelnummer 1 mee. Opmerkelijk, daar Excelsior werd opgericht voor Daryll-Ann, door de manager van Daryll-Ann.quote:
Dat klopt, maar het is oorspronkelijk een Engels label van een meneer die erg bekend is in de platenindustrie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:33 schreef ranja het volgende:
V2, misshien Doe Maar? Volgens mij zat dat comebackalbum, Klaar, op V2.
quote:The label was founded in 1996 by, five years after he sold
to EMI. The label was owned 95% by Morgan Stanley, the chief financier of the company, and 5% by
. In August 2007, V2 Music Group was sold for Ł7 million to Universal Music Group.
Dat is goed gegokt.quote:
Snel en goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:41 schreef ranja het volgende:
Baby Jane, een song van Stewart en de bijnaam van Joyce Kennedy
deze cd is al lang niet meer 'nu' maar van zo'n 20 jaar geleden alweerquote:Op maandag 31 december 2012 14:57 schreef Berkery het volgende:
Oh, daar heb ik ook een keer een zo-ziet-ze-er-tegenwoordig-uit foto van geplaatst. Met brown haar
MadMaster +1quote:
Wat van wie?quote:Sometimes I see
How the brave new world arrives
And I see how it thrives
In the ashes of our lives
Oh yes, man is a fool
And he thinks he'll be okay
Dragging on, feet of clay
Never knowing he's astray
Keeps on going anyway...
Nee, jaren 80 tienersterretjequote:
peaceman +1quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:48 schreef cafca het volgende:
Wow, peaceman. Je staat bovenaan in de tussenstand over 2013!
Als hij dat lang genoeg volhoudt, wordt ie nog eindwinnaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Vervelend alleen dat hij al het hele jaar geen nieuwe vraag stelt na een goed antwoord![]()
Good op weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Als hij dat lang genoeg volhoudt, wordt ie nog eindwinnaar
quote:The evening then ended up in a brawl, with bar stools being thrown through the establishment's windows. As he was throwing the trio out, the owner, shouted, "I'm calling the police! You guys are a bunch of![]()
Oosterbuur die verantwoordelijk was (met de nadruk op 'was'...) voor de muzikale filler die men de afgelopen weken gebruikte tijdens de Essential 80's op KX Radio (en die ik nu via de podcast terug luister)...quote:
quote:(28 February 1952 – 2001) was a German electronic composer, record producer and sound engineer. He designed and built groundbreaking synthesizers and studio equipment from the early 1960s onwards.
...
later recognised the potential of MIDI, and used Commodore 64 computers with MIDI cards, controlling a system that evolved into a synthesizer installation including Fairlight II and Moog 3C modular system. This led to a string of albums for Rondň Veneziano, which married both acoustic instruments and synthesizers.
's own second solo album was Andromeda (1982).
quote:were an English band, who blended acid jazz and trip hop, borrowing from Brazilian styles such as samba and bossa nova. They are best known for their single "Underwater Love", which was a major hit in 1997, after being used in a Levi's television advertisement, "Mermaids" (directed by Michel Gondry).
WeezerButler + 1quote:
Van Snip!quote:
Van 'Dance Yourself Dizzy' , jaren later versampled tot dit:quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:17 schreef WeezerButler het volgende:
Liquid Gold, zangeres had wel wat herkenbaars :-)
cafca +1quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:08 schreef cafca het volgende:
Silver Jews
Silver Apples
QuickSilver
Golden Earring
Golddigger
Vervolgvraagquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:55 schreef Berkery het volgende:
Ik weet wel wie het is maar geen idee van de titel
Was wellicht niet zo'n grote hit (slechts tipparade), maar deze was ook best fijnquote:
Dit was een soort vervolg daarop:quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef WeezerButler het volgende:
Kan alleen de titel Songs for silverman bedenken van Ben Folds (die ik duidelijk herken), maar die cover ziet er in mijn geheugen toch anders uit.
De titel is dan ook een variatie op die betreffende titel.quote:is a Ben Folds album of live and unreleased tracks packaged with Songs for Silverman....
Bijna, maar dan met een twist..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef Mark het volgende:
Dan zal het wel iets als Songs for Goldman zijn?
methodmich +1quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:35 schreef methodmich het volgende:
Songs For Silverman van Ben Folds!
EDIT: Wel goed lezen, jij bedoelt denk ik Songs For Goldfish...
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Counting Crows - This Desert Life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ja, dat is Inspiral Carpets.quote:
quote:There are two versions of the video for "" The first, envisioned by director Tim Pope as a statement against the banality of lip-synching, consists almost entirely of footage from wildlife documentaries, interspersed with shots of
lead singer
standing in the midst of London Zoo, with his mouth pointedly shut tight and often obscured by hand-drawn animated lines. The second version, recorded at the behest of EMI, consisted of the entirety of the original video projected on a green screen behind
on guitar and vocals as well as his two bandmates as they lip-synched and mimed the song, deliberately poorly and with comic exaggerated gestures
Dat is het ook. Ik ken die tweede versie van de clip overigens nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef Blogman het volgende:
Klinkt een beetje als Talk Talk - It's My Life.
Wat van wie?quote:is the eighth track[nb 1] from English progressive rock band
's 1973 album,
.[1][2] It is an instrumental written by
,
and >: making it one of three tracks on the album that
did not receive credits and the last
track that
had no part in writing while he was still a member.
sorry was verhinderd... maar ik sta weer in de lijst voor dit jaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Vervelend alleen dat hij al het hele jaar geen nieuwe vraag stelt na een goed antwoord![]()
bartrid +1quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef bartrid het volgende:
any colour you like van Floyd lijkt me zo.
ranja +1quote:
ik weet niet welke lijst jij gezien/gehoord hebt, maar Gers was nummer 9 en Gotye veel lager aangezien die z'n punten over 2 jaren heeft verdeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:10 schreef Mark het volgende:
Gotye was 2, was het Bagagedrager van gers?
Bluechicagomoon +1quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen, en Michel Télo volgens mij nummer 2.
Ving wat op over Top40 en Top 100. Gers was de hoogste NEderlandse artiest. Op Teletekst gelezen, geloof ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:21 schreef ranja het volgende:
[..]
ik weet niet welke lijst jij gezien/gehoord hebt, maar Gers was nummer 9 en Gotye veel lager aangezien die z'n punten over 2 jaren heeft verdeeld.
Bol_Wan +1quote:
Ohquote:
quote:are a British four-piece girl group formed in 2011, consisting of members Perrie Edwards, Jesy Nelson, Leigh-Anne Pinnock and Jade Thirlwall.[1] They were formed exclusively for the eighth series of The X Factor, where they became the first group entry to win in the programme's eight-year history.
Ik zag vanmorgen een hele rits van dat soort wijven lopen. Op de vismarkt in Almere-Haven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:21 schreef bartrid het volgende:
Zijn deze dames bekend in Nederland?
[ afbeelding ]
Gingen ze lekkerbekjes scoren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een hele rits van dat soort wijven lopen. Op de vismarkt in Almere-Haven.
Little Mix, maar goed genoeg voor mij...quote:
En dat is 3...quote:
Berkery +1quote:Andre Hazes Zij Gelooft In Mij
Kreuners Zij Heeft Stijl
Rob De Nijs Zondag
Toontje Lager Zoveel Te Doen
Afrika Bambaata Zulu Nation Soul Sonic Force Zulu Nation Throwdown
Frank Boeijen Groep Zwart Wit
Goede Doel Zwijgen
quote:were a British electronic music band, formed in the late 1980s by Norman Cook, after his departure from The Housemartins.
Klopt, dacht dat meneer 1 en 3 van links van the Specials waren. Maar daglicht ontkent dat idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, dat was een mix van de Specials en The Beat...
quote:
Goeie band is dat he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |