bluechicagomoon +1quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Gaat het soms om "second verse same as first verse"?
Sinatra?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Have Yourself a Merry Little Christmas is een bekend kerstliedje vertolkt door vele artiesten, zoals Michael Buble, Christina Aguilera, De Toppers en Rod Stewart. Maar wie zong het origineel?
Begrijpelijk, want:quote:
Maar dat was meer dan tien jaar nadat een zangeres het origineel opnam voor een film.quote:Frank Sinatra later recorded a version with modified lyrics, which has become more common than the original.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:59 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Moest even nadenken, maar volgens mij is het Irving Berlin.
Ik neem toch aan Yoep van 't Hek.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:21 schreef methodmich het volgende:
Wie was er kwijt op kerstochtend, 1961?
Nee, die was er wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, die was er wel.
Maar ik moet weg, dus antwoord in spoiler gezet voor zij die verder willen spelen.Ik heb duidelijk nog geen koffie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las "wie was er wat kwijt op kerstochtend"
Koffietijd.Sterkheidsbaas van alles.
Sorry voor de late reactie..quote:
quote:is a Swedish alternative fusion music group. The band originates from Korpilombolo, Norrbotten County, Sweden.[1] Their album released on 20 August 2012 on Rocket independent label (UK) and Stranded Rekords was hailed by The Guardian review as one of the best albums of 2012.
Nee die draaien al wat langer mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |