Kun je het beste in Feedback vragen: MUZ / [FB & FAQ] - FOK!abillyquote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oei, eerste keer dat ik het nieuwe topic open, maar dat deed ik iets te snel. Ik vergat de titel aan te passen! Is dat nog mogelijk? (ik kan het zo snel zien vinden)
dat moet een mod doenquote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oei, eerste keer dat ik het nieuwe topic open, maar dat deed ik iets te snel. Ik vergat de titel aan te passen! Is dat nog mogelijk? (ik kan het zo snel zien vinden)
Oké, bedankt. Heb ik gedaan.quote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Kun je het beste in Feedback vragen: MUZ / [FB & FAQ] - FOK!abilly
Check. En anders dit knopje:quote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of is 't Henry Mancini misschien? Sellers -> Pink Panther
Felagund + 1quote:
Geenszins, er zijn er genoeg die dat niet weten.quote:Op maandag 24 december 2012 12:31 schreef Felagund het volgende:
Noobie+1
Toch te makkelijk waarschijnlijk?
Dat is niet het anthem. Da's het energie-nummer zoals voorheen Hello, Chelsea Dagger en Ode to the Bouncer.quote:Op maandag 24 december 2012 12:42 schreef iggyinthehouse het volgende:
Same Heart van Laura Jansen en Tom Chaplin
Eigenlijk meer van Will.i.am, maar feat. Britney bitch, dusquote:Op maandag 24 december 2012 13:07 schreef iggyinthehouse het volgende:
Is het die plaat van Britney Spears? Hmmmmmmm Scream & Shout?
N00b + 2quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of is 't Henry Mancini misschien? Sellers -> Pink Panther
Amy Grant en Corona, beide songtitels met Baby Babyquote:Op maandag 24 december 2012 15:51 schreef methodmich het volgende:
Baby, Baby dan, gezien de dubbele kuch?
pipster + 1quote:
welk nummer en wie?quote:This old man I've talked about
Broke his own heart,
Poured it in the ground.
Big red tree grew up and out,
Throw up it's leaves,
Spins round and round.
I know all this and more.
So take your hat off
When you're talking to me
Forum Opties | |