Tot op de seconde gepost.quote:
Ja, ik dacht zelf dat ik de slotpost had;quote:
Allebei niet likke.quote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef De_Nater het volgende:
De vaginamonoloog en dan het lulverhaal, wat?
Dat was een grapjequote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef De_Nater het volgende:
De vaginamonoloog en dan het lulverhaal, wat?
Het plein is denk ik ook kleiner inderdaad. Maar er zitten wel allemaal caféetjes omheen, daar zitten ook heel veel mensen ook buiten op de terrassen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt mooi enthousiasme bij het publiek. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het plein denk ik kleiner is dan bij andere edities, en het daardoor eerder vol lijkt. Maar toch de sfeer is echt top!
Jup.......... Zelfs een aantal die niet 'populair' meer zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zijn wel dezelfde gasten die ieder jaar weer terugkeren..
Dat geeft gewoon aan dat het echt een tof evenement is voor BN'ers, het zou wat zijn als ze niet terug zouden kerenquote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zijn wel dezelfde gasten die ieder jaar weer terugkeren..
Of dat het tijd is voor wat vernieuwing..quote:Op zondag 23 december 2012 19:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat geeft gewoon aan dat het echt een tof evenement is voor BN'ers, het zou wat zijn als ze niet terug zouden keren
Dat is het altijd bij 3fm...quote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of dat het tijd is voor wat vernieuwing..
is of wordt helemaal gek ervan?quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm als martin gaus nou een prive cursus aanbood, had ik mss wel geboden. Onze hond is helemaal gek van de stem van Martin Gaus
Niet?!quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm als martin gaus nou een prive cursus aanbood, had ik mss wel geboden. Onze hond is helemaal gek van de stem van Martin Gaus
Toch nog iemand die opgewonden raakt van Gaus.quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
¤1,- om hem kapot te gooienquote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/auction/object/632
gaat hij zeer aandachtig luisteren enzo.quote:
de beschrijving is wel geinig, gemaakt door maya's, ja vastquote:
2014 10-jarig bestaan van Serious Request. Denk dat ze dan op het Neude terugkomen en dan de laatste editie doen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of dat het tijd is voor wat vernieuwing..
Het had 50 cent moeten zijnquote:
quote:Dit Maya beeld, gemaakt in Belize, is ook daadwerkelijk gemaakt door Maya’s! Ok, ze zijn niet zo goed in het maken van kalenders, maar creatief met hout zijn ze zeker!
2013 is toch de 10e keer?quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
2014 10-jarig bestaan van Serious Request. Denk dat ze dan op het Neude terugkomen en dan de laatste editie doen.
Volgend jaar toch al jubileum?quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
2014 10-jarig bestaan van Serious Request. Denk dat ze dan op het Neude terugkomen en dan de laatste editie doen.
In 2013 is toch al de 10e editie? Dit is de 9e...quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Zou wat zijn, met Florent als zendercoördinator weer.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen is er een derde, ik heb hem alleen nog steeds niet gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef De_Nater het volgende:
Staat er in die nieuwsbalk: een tweede brievenbus erbij, laat maar klepperen dat ding... Like, wat? Die hadden we al een tijdje hoor...
Neuh.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Maar toen was het nog echt een glazen huis. In Utrecht was het voor het eerst met het glazen huis concept gewerkt.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Tukker87 het volgende:
Ga nu maar eens die kant op, hopelijk is het weer open
[..]![]()
![]()
Daar letten ze niet op bij het uitroepen van iets tot een jubileum hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Maar toen was het nog echt een glazen huis. In Utrecht was het voor het eerst met het glazen huis concept gewerkt.
ja idd, kan toch niet eeuwig doorgaan?! het glazen huis , maar op een ander soort manier!?quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verwacht wel dat er binnen 5 jaar een keer een laatste editie komt.
SER / [SR12 FAPMAP] Cap die chickies!quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef De_Nater het volgende:
Ik dacht even knetter in het publiek te spotten, maar deze dame was iets minder gevuld
Zo'n voorzichtige voorspelling kan ik ook wel doenquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verwacht wel dat er binnen 5 jaar een keer een laatste editie komt.
Ook dit jaar zal het wel weer een recordopbrengst zijn. Zolang het blijft groeien gaan ze er vast niet mee stoppen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja idd, kan toch niet eeuwig doorgaan?! het glazen huis , maar op een ander soort manier!?
Ik postte onder mijn vorig account de afgelopen jaren vol hier en kijk weken naar SR uit, maar dit jaar kan het mij eigenlijk een stuk minder boeien. Kijk nog veel, maar dat is puur het feit dat het lekker wegkijkt. Tijd om iets nieuws te verzinnen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze moeten toch een keertje stoppen..?!
Ja, zoiets.quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja idd, kan toch niet eeuwig doorgaan?! het glazen huis , maar op een ander soort manier!?
Nee hoor, Patty Brard nog altijd op..quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef De_Nater het volgende:
Zouden over 5 jaar echt de stille rampen op zijn?
2004 was de eerste in Utrecht toch? Dan is 2013 nummer 10 als ik goed telquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Maar toen was het nog echt een glazen huis. In Utrecht was het voor het eerst met het glazen huis concept gewerkt.
Het kan ook door de jocks en gasten komen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik postte onder mijn vorig account de afgelopen jaren vol hier en kijk weken naar SR uit, maar dit jaar kan het mij eigenlijk een stuk minder boeien. Kijk nog veel, maar dat is puur het feit dat het lekker wegkijkt. Tijd om iets nieuws te verzinnen.
ik wacht wel af..quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef IPA het volgende:
[..]
Ook dit jaar zal het wel weer een recordopbrengst zijn. Zolang het blijft groeien gaan ze er vast niet mee stoppen.
Dat nooit..quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef De_Nater het volgende:
Zouden over 5 jaar echt de stille rampen op zijn?
Oh, dat liedjequote:
Inderdaad, elke DJ heeft wel iets wat me aantrekt. Dat had ik bijv. bij Coen niet echt...quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen dat de combinatie van de DJ's een erg goede combinatie vind.
eens!quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
Je mag niet meer radenquote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Hij is niet uit in Nederland, dus kan je hem niet aanvragen, dus draait ie em niet volledig.quote:Op zondag 23 december 2012 19:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jammer dat giel hem nooit uitspeelt maar alleen stukjes laat horen
puike plaat hoor
Same, heb hem bij m'n playlist gezet. Kom steeds leuke nummers tegen bij SR om aan mijn eigen collectie toe te voegenquote:Op zondag 23 december 2012 19:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jammer dat giel hem nooit uitspeelt maar alleen stukjes laat horen
puike plaat hoor
Leuke traditie toch? Dat wij het moe zijn betekent vooral dat het nu een succes begint te worden en mainstream gaat...quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat nooit..
maar zou het altijd zo zijn.. voor kerst het glazen huis ?
maar het klopt nietquote:
Truequote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:25 schreef Alcatranz. het volgende:
Don't leave me this gay. Ik denk dat Domien nu lekker hard aan het meezingen is in z'n autootje.
echt? niet uitgebracht is niet kunnen aanvragen? jammer hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is niet uit in Nederland, dus kan je hem niet aanvragen, dus draait ie em niet volledig.
Ja, ik hou me al stil. Ik faaldequote:
De graveyards van Coenquote:Op zondag 23 december 2012 19:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Inderdaad, elke DJ heeft wel iets wat me aantrekt. Dat had ik bijv. bij Coen niet echt...
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen antwoord kan ook een antwoord zijn.
diepe shit ditquote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen antwoord kan ook een antwoord zijn.
hahaha komtquote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef donroyco het volgende:
Zo even de afwas doen, want ik moet wel op tijd klaarzitten voor Ilse. Hoe laat komt ze?
en onweer is ook weerquote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
zelfde als geen resultaten zijn ook resultaten
Doorgaans komt ze met de tussenstand zo tussen 20h15-20h30...quote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef donroyco het volgende:
Zo even de afwas doen, want ik moet wel op tijd klaarzitten voor Ilse. Hoe laat komt ze?
Ik dacht al dat deze reactie zou komenquote:
en onder is ook derquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Roos met een hongerklop?quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef IPA het volgende:
Volgend jaar Lieke van het nieuws, Sophie (die vandaag langskwam) en Annemieke (die zwangere). Ben benieuwd of het op dag 4 dan nog steeds gezellig is onderling
3 vrouwen kan echt niet goed gaanquote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef IPA het volgende:
Volgend jaar Lieke (van het nieuws), Sophie (die vandaag langskwam) en Annemieke (die zwangere). Ben benieuwd of het op dag 4 dan nog steeds gezellig is onderling
Thanks!quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Doorgaans komt ze met de tussenstand zo tussen 20h15-20h30...
6696?quote:
Mag er dan ook zaad gedoneerd worden?quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef IPA het volgende:
Volgend jaar Lieke (van het nieuws), Sophie (die vandaag langskwam) en Annemieke (die zwangere). Ben benieuwd of het op dag 4 dan nog steeds gezellig is onderling
1336.quote:
tuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Blester het volgende:
Komt er nog wel een tussenstand? Ik denk het niet.
Jawel. Heeft Giel uurtje geleden gezegd.quote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Blester het volgende:
Komt er nog wel een tussenstand? Ik denk het niet.
goed mikken door de brievenbusquote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Mag er dan ook zaad gedoneerd worden?
Als er een tussenstand is...quote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Na de tussenstand ga ik ff tukken tot 01-02u ofzo
Spugen in de brievenbus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwen die over hun scheten gaan pratenquote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Als die 3 vrouwen erin komen, ga ik een stuk minder kijken, denk ik.
quote:
Dat moet ik even opletten dat ik de tussenstand niet mis.quote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jawel. Heeft Giel uurtje geleden gezegd.
kan daardoor wel interessante televisie worden...quote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer dan 1 vrouw in het huis gaat nooit goed!
Vrouwen zijn zo vreselijk onder elkaar naar lange tijd. Bah!
quote:Op zondag 23 december 2012 19:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahhaa er schiet me nu een geoien garp binnen.
Hoe heet iemand uit het Oosten die slaapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
Dus jij weet wel waar het voor staat?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahhaa er schiet me nu een geoien garp binnen.
Hoe heet iemand uit het Oosten die slaapt?_______SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
krijg je een soort van ..... Next's Top Model gezeur. Bah!quote:Op zondag 23 december 2012 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
kan daardoor wel interessante televisie worden...
quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef IPA het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Die Rudy updates boeien me geen reet.
In Kenia zitten.quote:
dat ken ik niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
krijg je een soort van ..... Next's Top Model gezeur. Bah!
Hij heeft het gewoon gezegd dames en heren, applaus! Geen rare fratsen in deze zin, geen breezahtaal hier, enzovoorts enzovoorts!quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef IPA het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Die Rudy updates boeien me geen reet.
In Kenia verzamelen ze awareness.quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar zamelt ie ook nog geld in of?
nee in kenia gaat het om bewust wordingquote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar zamelt ie ook nog geld in of?
Skype is gratis.quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wisten jullie trouwens dat die updates van Herman vanuit het Glazen Huis ook gewoon met Skype gaan?Ik dacht eigenlijk een hypertechnische verbinding van 3FM zelf enz
herman uit het glazen huis?quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wisten jullie trouwens dat die updates van Herman vanuit het Glazen Huis ook gewoon met Skype gaan?Ik dacht eigenlijk een hypertechnische verbinding van 3FM zelf enz
Die heb ik al jaren in mijn FOBO staanquote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef vuvuzela het volgende:
Laat het feest maar beginnen![]()
[ afbeelding ]
Daar moeten 5 dagen juist wel eten. Oude grapquote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
nee in kenia gaat het om bewust wording
Het is Herman de Schermman nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:
Dat is in december áltijd. Goeie tijd om op het sentiment van de mensen in te spelen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef IPA het volgende:
Zap ik vast naar Ned 3, is daar een reclame aan de gang over 'geef werkdieren een beter leven'. Al die goeie doelen overal
NEE.quote:
Jazeker, dat nieuwste (dat nu inmiddels al een tijdje oud is) album is ruk.quote:
ja, zoals elke bandquote:
dat zeg ikquote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FFFFFFOOOOOOOOOO FFIIIIGGGHHHTTERERSSSS!!!
Ik vind dat een tof albumquote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jazeker, dat nieuwste (dat nu inmiddels al een tijdje oud is) album is ruk.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jazeker, dat nieuwste (dat nu inmiddels al een tijdje oud is) album is ruk.
Ik dus niet en nee.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik vind dat een tof album. Heb je ook die docu gezien?
Sterkte daar zat ik gisteravond mee en vanochtend nog steeds mee! Uiteindelijk toch maar willekeurig wat ingepakt.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
Hmm, ik moet mijn tas nog in gaan pakken. Geen zin in.
No shit sherlock.quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef De-Hamster het volgende:
Ik denk dat we de tien miljoen gaan halen dit jaar.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry voor de mensen met een aanleg voor epilepsie)
ja.. en ik volg 't eigenlijk van het begin net als jullie..quote:Op zondag 23 december 2012 19:25 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Leuke traditie toch? Dat wij het moe zijn betekent vooral dat het nu een succes begint te worden en mainstream gaat...
Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience & Gracequote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik vind dat een tof album. Heb je ook die docu gezien?
Ohquote:
Gaat zo snel hèquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Logician het volgende:
Raar dat het morgen gewoon alweer klaar is...
hallo zwart gat !!quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Logician het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Logician het volgende:
Dat betekent tevens: Top 2000quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Logician het volgende:
Daar staan wel een aantal beste nummers ooit op, ben zelf meer van het eerdere werkquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience & Grace
Best album ever.
top 2000 dinsdagquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Logician het volgende:
Staat genotuleerd.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Oh. Das een best toffe docu. Ook als je dat album ruk vindt. Gaat niet alleen over Wasting light.
Dat zou dan de perfecte ride zijn voor roel iigquote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef De_Nater het volgende:
Gonna take you for a ride on a midget plane?
Dat is gewoon de wekelijkse massa bomaanslagquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
Serious request in Pakistan[ afbeelding ]
6.000.000quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
Mexicanobakker - 6.213.462
the-brother-of-uzunumaki - 5.819.304
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
charmed_angel - 5.070.854
MaLo - 5.012.345
Blester - 4.954.565
True. En home op dat album is zo fijnquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar staan wel een aantal beste nummers ooit op, ben zelf meer van het eerdere werk
5.718.645quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
MaLo - 5.012.345
Blester - 4.954.565
Enalaatste dag, anders denken mensen misschien 'oh, we zijn er al, laten we stoppen met geven'quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Waarom zou die er niet komen?
De postaantallen in deze reeks?quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
MaLo - 5.012.345
Blester - 4.954.565
nee, alleen op radio2. Alleen 's avonds top2000 a gogoquote:
5.786.342quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
MaLo - 5.012.345
Blester - 4.954.565
Home, Come Alive, Let it Diequote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
True. En home op dat album is zo fijn
5.823.123quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
MaLo - 5.012.345
Blester - 4.954.565
Is toch netjes zo.quote:
jammerquote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee, alleen op radio2. Alleen 's avonds top2000 a gogo
Ow, tegenwoordig hebben ze ook een stream, maar dat is erg saai.
is dat wat jullie denken ? ?:)quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
MaLo - 5.012.345
Blester - 4.954.565
Jupquote:
Verander die van mij maar naar 5.948.334quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
MaLo - 5.012.345
Blester - 4.954.565
Die beat alleenquote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef De_Nater het volgende:
Weet je dat ik Duck Sauce - Big Bad Wolf best wel hier op vindt lijken (niet andersom natuurlijk).
Neuqen?quote:
Ow inderdaad boring.quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Logician het volgende:
[..]
jammerweer wat anders vinden, zo saai bedrust e.d.
Klopt ja.quote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef De_Nater het volgende:
Weet je dat ik Duck Sauce - Big Bad Wolf best wel hier op vindt lijken (niet andersom natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |