Tot op de seconde gepost.quote:
Ja, ik dacht zelf dat ik de slotpost had;quote:
Allebei niet likke.quote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef De_Nater het volgende:
De vaginamonoloog en dan het lulverhaal, wat?
Dat was een grapjequote:Op zondag 23 december 2012 19:12 schreef De_Nater het volgende:
De vaginamonoloog en dan het lulverhaal, wat?
Het plein is denk ik ook kleiner inderdaad. Maar er zitten wel allemaal caféetjes omheen, daar zitten ook heel veel mensen ook buiten op de terrassen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt mooi enthousiasme bij het publiek. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het plein denk ik kleiner is dan bij andere edities, en het daardoor eerder vol lijkt. Maar toch de sfeer is echt top!
Jup.......... Zelfs een aantal die niet 'populair' meer zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zijn wel dezelfde gasten die ieder jaar weer terugkeren..
Dat geeft gewoon aan dat het echt een tof evenement is voor BN'ers, het zou wat zijn als ze niet terug zouden kerenquote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zijn wel dezelfde gasten die ieder jaar weer terugkeren..
Of dat het tijd is voor wat vernieuwing..quote:Op zondag 23 december 2012 19:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat geeft gewoon aan dat het echt een tof evenement is voor BN'ers, het zou wat zijn als ze niet terug zouden keren
Dat is het altijd bij 3fm...quote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of dat het tijd is voor wat vernieuwing..
is of wordt helemaal gek ervan?quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm als martin gaus nou een prive cursus aanbood, had ik mss wel geboden. Onze hond is helemaal gek van de stem van Martin Gaus
Niet?!quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm als martin gaus nou een prive cursus aanbood, had ik mss wel geboden. Onze hond is helemaal gek van de stem van Martin Gaus
Toch nog iemand die opgewonden raakt van Gaus.quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
¤1,- om hem kapot te gooienquote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/auction/object/632
gaat hij zeer aandachtig luisteren enzo.quote:
de beschrijving is wel geinig, gemaakt door maya's, ja vastquote:
2014 10-jarig bestaan van Serious Request. Denk dat ze dan op het Neude terugkomen en dan de laatste editie doen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of dat het tijd is voor wat vernieuwing..
Het had 50 cent moeten zijnquote:
quote:Dit Maya beeld, gemaakt in Belize, is ook daadwerkelijk gemaakt door Maya’s! Ok, ze zijn niet zo goed in het maken van kalenders, maar creatief met hout zijn ze zeker!
2013 is toch de 10e keer?quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
2014 10-jarig bestaan van Serious Request. Denk dat ze dan op het Neude terugkomen en dan de laatste editie doen.
Volgend jaar toch al jubileum?quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
2014 10-jarig bestaan van Serious Request. Denk dat ze dan op het Neude terugkomen en dan de laatste editie doen.
In 2013 is toch al de 10e editie? Dit is de 9e...quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Zou wat zijn, met Florent als zendercoördinator weer.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen is er een derde, ik heb hem alleen nog steeds niet gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef De_Nater het volgende:
Staat er in die nieuwsbalk: een tweede brievenbus erbij, laat maar klepperen dat ding... Like, wat? Die hadden we al een tijdje hoor...
Neuh.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Maar toen was het nog echt een glazen huis. In Utrecht was het voor het eerst met het glazen huis concept gewerkt.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Tukker87 het volgende:
Ga nu maar eens die kant op, hopelijk is het weer open
[..]![]()
![]()
Daar letten ze niet op bij het uitroepen van iets tot een jubileum hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Maar toen was het nog echt een glazen huis. In Utrecht was het voor het eerst met het glazen huis concept gewerkt.
ja idd, kan toch niet eeuwig doorgaan?! het glazen huis , maar op een ander soort manier!?quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verwacht wel dat er binnen 5 jaar een keer een laatste editie komt.
SER / [SR12 FAPMAP] Cap die chickies!quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef De_Nater het volgende:
Ik dacht even knetter in het publiek te spotten, maar deze dame was iets minder gevuld
Zo'n voorzichtige voorspelling kan ik ook wel doenquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verwacht wel dat er binnen 5 jaar een keer een laatste editie komt.
Ook dit jaar zal het wel weer een recordopbrengst zijn. Zolang het blijft groeien gaan ze er vast niet mee stoppen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja idd, kan toch niet eeuwig doorgaan?! het glazen huis , maar op een ander soort manier!?
Ik postte onder mijn vorig account de afgelopen jaren vol hier en kijk weken naar SR uit, maar dit jaar kan het mij eigenlijk een stuk minder boeien. Kijk nog veel, maar dat is puur het feit dat het lekker wegkijkt. Tijd om iets nieuws te verzinnen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze moeten toch een keertje stoppen..?!
Ja, zoiets.quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja idd, kan toch niet eeuwig doorgaan?! het glazen huis , maar op een ander soort manier!?
Nee hoor, Patty Brard nog altijd op..quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef De_Nater het volgende:
Zouden over 5 jaar echt de stille rampen op zijn?
2004 was de eerste in Utrecht toch? Dan is 2013 nummer 10 als ik goed telquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Maar toen was het nog echt een glazen huis. In Utrecht was het voor het eerst met het glazen huis concept gewerkt.
Het kan ook door de jocks en gasten komen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik postte onder mijn vorig account de afgelopen jaren vol hier en kijk weken naar SR uit, maar dit jaar kan het mij eigenlijk een stuk minder boeien. Kijk nog veel, maar dat is puur het feit dat het lekker wegkijkt. Tijd om iets nieuws te verzinnen.
ik wacht wel af..quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef IPA het volgende:
[..]
Ook dit jaar zal het wel weer een recordopbrengst zijn. Zolang het blijft groeien gaan ze er vast niet mee stoppen.
Dat nooit..quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef De_Nater het volgende:
Zouden over 5 jaar echt de stille rampen op zijn?
Oh, dat liedjequote:
Inderdaad, elke DJ heeft wel iets wat me aantrekt. Dat had ik bijv. bij Coen niet echt...quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen dat de combinatie van de DJ's een erg goede combinatie vind.
eens!quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |