heb je geen patent op je naam?quote:Op zondag 23 december 2012 01:45 schreef CindieY het volgende:
Waarom moet zo'n mokkel net als ik heten?
Ik vond je bij EO jongerendag er beter uitzienquote:Op zondag 23 december 2012 01:45 schreef CindieY het volgende:
Waarom moet zo'n mokkel net als ik heten?
Jammer genoeg niet.quote:Op zondag 23 december 2012 01:45 schreef Moody het volgende:
Zielige ervaringen leiden niet altijd tot mooie muziek
Nou moet je echt ophouden hoorquote:Op zondag 23 december 2012 01:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vond je bij EO jongerendag er beter uitzien
Wie zoekt dat plaatje ff op?quote:Op zondag 23 december 2012 01:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je gitaar speelde!quote:
Je bent wel beter gaan zingen. Dat welquote:
Doe ik dan ook niet. En ik heb ook geen kind verloren. En ik heb geen partner genaamd Mike. Zoquote:Op zondag 23 december 2012 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je gitaar speelde!
quote:Op zondag 23 december 2012 01:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet. En ik heb ook geen kind verloren. En ik heb geen partner genaamd Mike. Zo
Kappenquote:Op zondag 23 december 2012 01:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je bent wel beter gaan zingen. Dat wel
quote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het niet mooi, maar wel respect dat ze dat doet.
Zie Twitter.quote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef De_Nater het volgende:
Pics van echte Cindie dan, kan ik ten minste oordelen.
quote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb totaal geen respect dat ze dit doet, wat een ramp.
vrouwen hequote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens nu FOK!ken en gitaarspelen tegelijk?
Fok!Cindy is mooier. ik heb er in het echt gezien dus ik daar over oordelenquote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef De_Nater het volgende:
Pics van echte Cindie dan, kan ik ten minste oordelen.
Sympathiek.quote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Behendige teentjes.quote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens nu FOK!ken en gitaarspelen tegelijk?
*spl;ut*quote:
Tijdens Toppop3?quote:
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 01:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Fok!Cindy is mooier. ik heb er in het echt gezien dus ik daar over oordelen
quote:Op zondag 23 december 2012 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dat bestaat ook nog!quote:
Nouja, als je het verhaal erachter hoort en niet gelijk iemand affikt om het uiterlijk, dan kan ik het me voorstellenquote:
hij heeft zelf ook 2 kleine kinderen he dan is een onderwerp als dit natuurlijk wel heel dichtbijquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nouja, als je het verhaal erachter hoort en niet gelijk iemand affikt om het uiterlijk, dan kan ik het me voorstellen
ja, gewoon pure horror....quote:Op zondag 23 december 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
Ff haar zangkwaliteiten hier buiten gelaten, enorm kut is dit.![]()
Maar ja, dit is FOK!quote:Op zondag 23 december 2012 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nouja, als je het verhaal erachter hoort en niet gelijk iemand affikt om het uiterlijk, dan kan ik het me voorstellen
Een paar dagen geen eten, vrijwel geen slaap en bijna 24/7 werken. Ik wil wel eens weten hoe jouw 'sfeer' er dan bij hangtquote:
hihahoquote:
Dan had ik waarschijnlijk een potje zitten grienen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een paar dagen geen eten, vrijwel geen slaap en bijna 24/7 werken. Ik wil wel eens weten hoe jouw 'sfeer' er dan bij hangt
Anti-jankquote:Op zondag 23 december 2012 01:50 schreef Moody het volgende:
En meteen hoempapa erachter aan. Lekker timing
Jullie kunnen ook nergens tegen he..quote:
Voor mij steeds meer de reden te overwegen mijn account aan de wilgen te hangen.quote:
Ik ookquote:Op zondag 23 december 2012 01:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk een potje zitten grienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
niet van die gekke dingen zeggen!quote:Op zondag 23 december 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij steeds meer de reden te overwegen mijn account aan de wilgen te hangen.
ik heb er nog 1tje hangen...quote:Op zondag 23 december 2012 01:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Sompige worst! Heb d'r wel zin in.
edit: wacht, dit klonk vreemd.
Is zinloos, idioten vind je overalquote:Op zondag 23 december 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij steeds meer de reden te overwegen mijn account aan de wilgen te hangen.
quote:Op zondag 23 december 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet voor niets Super SM...quote:
Niet in de 3fm SC over het algemeen gelukkig.quote:Op zondag 23 december 2012 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zitten ere teveel op een hoop hier
Komt omdat die hoop zo groot is, procentueel gezien is de kans 99,9% dat je hetzelfde percentage idioten ook op een andere hoop vindt.quote:Op zondag 23 december 2012 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zitten ere teveel op een hoop hier
pig bag - pappa had a new pig bagquote:Op zondag 23 december 2012 01:54 schreef Jelle_96 het volgende:
Hoe heette dat nummer voor Rainbow in the Sky? (A)
Pappa got a brand new pig bagquote:Op zondag 23 december 2012 01:54 schreef Jelle_96 het volgende:
Blur?quote:
Één is genoegquote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ietsw met dady's got a big bag ofzo?quote:Op zondag 23 december 2012 01:54 schreef Jelle_96 het volgende:
Volgend jaar!quote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef De_Nater het volgende:
Wat een genot. Ik mis Rabbering in dat huis.
Dat was vast die gozer die hem uitschold toenquote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
"Michiel Veenstra je hebt een vreemd hoofd en bent ontzettend lelijk"Waarom SMS je dat.
Idd, en als ie er weer eens ingaat moet ie meer vrijheid krijgen en niet maar een half uurtjequote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef De_Nater het volgende:
Wat een genot. Ik mis Rabbering in dat huis.
Dat is die ene vent weerquote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
"Michiel Veenstra je hebt een vreemd hoofd en bent ontzettend lelijk"Waarom SMS je dat.
Michiel lacht er hard om, want 90 cent binnen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Rabbering, Veenstra en Swijnenbergquote:
Jaloezie omdat de afzender nog lelijker is?quote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Radiohead.quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Er is wel iets met zijn hoofd. Kan mijn vinger er niet opleggen.
Coenquote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Rabbering, Veenstra en Swijnenberg
quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Rabbering, Veenstra en Swijnenberg Verschuuren
Vraag of je voor een tientje het Glazen Huis in mag, dan kan je je vinger er wél op leggen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Rabbering, Veenstra en uhm.... Nog iemand.quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Rabbering, Veenstra en Swijnenberg
Die gaat al dood bij zijn eerste avondje zonder etenquote:
Wow. Echt!quote:
Mjaquote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Je zit hier over een paar uur nog
In welk deel niet...quote:Op zondag 23 december 2012 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
In welk deel vind ik de caption van de "kus" met Timur terug?
Headlines.quote:Op zondag 23 december 2012 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
In welk deel vind ik de caption van de "kus" met Timur terug?
Ik mis ze steeds...quote:
2m+ ?quote:
Dat zou wat zijn. En zich dan nog voordoen als een meisje ook.quote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was vast die gozer die hem uitschold toen
Vastquote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jaloezie omdat de afzender nog lelijker is?
Ja ik zie wat je bedoelt.quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef Moody het volgende:
[..]
quote:
Das mooi kut dan!quote:
Liever niet.quote:
ow ja!quote:
Mooi tochquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 02:01 schreef Moody het volgende:
Mijn vriendin smst net "Ben je nog beneden?"
Ze is nog wakker, ik ga kijken of ik een potje kan breken.
Tot morgen dan maar weer
Nee, hij is rooms-katholiek.quote:
voorzichtig he?quote:Op zondag 23 december 2012 02:01 schreef Moody het volgende:
Mijn vriendin smst net "Ben je nog beneden?"
Ze is nog wakker, ik ga kijken of ik een potje kan breken.
Tot morgen dan maar weer
Dat hebben ze allemaal in die tijd.quote:
Vorig jaar was het niet Giel én Gerard.quote:Op zondag 23 december 2012 02:01 schreef Qunix het volgende:
Timur mag ook nog een keer het glazen huis in. Een keer niet Giel én Gerard.
Nee, kan ie niet aan. SR13 met Veenstra, Verschuuren (Ja Domien ja, icm andere DJ goed te pruimen) en Beelen (helaas).quote:Op zondag 23 december 2012 02:01 schreef Qunix het volgende:
Volgens mij wil Timur zelf helemaal niet meer na vorig jaarquote:Op zondag 23 december 2012 02:01 schreef Qunix het volgende:
Het liefst vakerquote:
Beter vraag jij ook ff Tesselate aan.quote:
Balen.quote:Op zondag 23 december 2012 02:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Timur zelf helemaal niet meer na vorig jaar
Ik druk steeds op Alt-j, maar er gebeurt nietsquote:
Geen Apple hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 02:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik druk steeds op Alt-j, maar er gebeurt niets
naar welke zender zit jij te luisteren?quote:Op zondag 23 december 2012 02:03 schreef Symphonic het volgende:
echt wat een teringmuziek de afgelopen 2 uur
Kom op gerard, dat kun je beter....
∆.quote:Op zondag 23 december 2012 02:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik druk steeds op Alt-j, maar er gebeurt niets
net alsof Gerard die playlist makenquote:Op zondag 23 december 2012 02:03 schreef Symphonic het volgende:
Michiel draait vooral voor de mensen op het plein en dat merk je.quote:Op zondag 23 december 2012 02:03 schreef Symphonic het volgende:
Die draait net 2 minuten hè?quote:Op zondag 23 december 2012 02:03 schreef Symphonic het volgende:
Gerard draait voor zichzelf.quote:Op zondag 23 december 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Michiel draait vooral voor de mensen op het plein en dat merk je.
...quote:Op zondag 23 december 2012 02:03 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
Nou huppel, daar ga jeThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het wel laf van C_A want zij wilde, op die manier hebben we haar vooraan gekregen en dan terugkrabbelen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
iBoat.quote:Op zondag 23 december 2012 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Apple
ow erligt nog een boot te koop in Amsterdam
Die post moet je even anders opvatten.quote:Op zondag 23 december 2012 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die draait net 2 minuten hè?
ja hij doet het echt heel goed hoor, maar damn wat een herriequote:Op zondag 23 december 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Michiel draait vooral voor de mensen op het plein en dat merk je.
quote:Op zondag 23 december 2012 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik vond het wel laf van C_A want zij wilde, op die manier hebben we haar vooraan gekregen en dan terugkrabbelen
quote:
quote:
[..]
Thnx![]()
oh zoquote:Op zondag 23 december 2012 02:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die post moet je even anders opvatten.
[..]
Thnx![]()
Ik zie niets.quote:Op zondag 23 december 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit op je Facebook gooit om 2 uur s'nachts, dan heb je volgens mij een hele slechte one night stand gehad.
Mooi man.quote:Op zondag 23 december 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit op je Facebook gooit om 2 uur s'nachts, dan heb je volgens mij een hele slechte one night stand gehad.
Allemachtig prachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |