Je kan toch ook onderscheid maken tussen kunst en kitch, tussen literatuur en lectuur? Dat moet je ook binnen de muziek kunnen doen. Het blijven wellicht wel meningen, maar wel 'geaccepteerde' meningen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Is de mening van 1 persoon
Logisch toch dat niemand voor jouw kan beslissen wat "kwaliteit" is?
Ik vind kwaliteitsmuziek Asaf Avidan's nieuwe album. Jij kan het wel helemaal bagger vinden.
hebi k wat geraakt?quote:
Hoe weet je dat dan?quote:
Niet mee eens. Maar sowieso zie ik eigenlijk liever helemaal geen gasten in het huis.quote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
En de gast heeft een ondersteunende taak daarin, ze moeten interactie hebben
.
quote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef DeLuna het volgende:
Sta je daar toch even mooi in het glazen huis als fysio
Wat deze man zegt.quote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Euw, dat is altijd kut
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat dat heel veel swingender worden dan dit dan?
mijn lief en ik kende hem irl...quote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Euw, dat is altijd kut
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Het is fucking ILSEquote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat dat heel veel swingender worden dan dit dan?
Ik kende hem alleen van de ONZ SC, toffe userquote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Euw, dat is altijd kut
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen danquote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daarvoor is een RIP logisch
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Ik heb op Radio 49 een in memoriam uitzending gedraaid met oa System of a Down - Chop Suey
ik ging aardig los jaquote:
ONZquote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kende hem alleen van de ONZ SC, toffe user
Was een SOAD fan ofzo..quote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen dan?
Dat zeg ik toch knuppel, ik draaide System of a Down tijdens de in memoriam...quote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen dan?
Ging over Chop Suey vermoed ik zo.quote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen dan?
Oja, dat heb ik toen weleens gelezen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daarvoor is een RIP logisch
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Ik heb op Radio 49 een in memoriam uitzending gedraaid met oa System of a Down - Chop Suey
Ohw zo...quote:Op zondag 23 december 2012 01:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch knuppel, ik draaide System of a Down tijdens de in memoriam...
nodig hem uit bij je thuisquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daarvoor is een RIP logisch
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Ik heb op Radio 49 een in memoriam uitzending gedraaid met oa System of a Down - Chop Suey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |