Wat deze man zegt.quote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Euw, dat is altijd kut
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat dat heel veel swingender worden dan dit dan?
mijn lief en ik kende hem irl...quote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Euw, dat is altijd kut
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Het is fucking ILSEquote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat dat heel veel swingender worden dan dit dan?
Ik kende hem alleen van de ONZ SC, toffe userquote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Euw, dat is altijd kut
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen danquote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daarvoor is een RIP logisch
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Ik heb op Radio 49 een in memoriam uitzending gedraaid met oa System of a Down - Chop Suey
ik ging aardig los jaquote:
ONZquote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kende hem alleen van de ONZ SC, toffe user
Was een SOAD fan ofzo..quote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen dan?
Dat zeg ik toch knuppel, ik draaide System of a Down tijdens de in memoriam...quote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen dan?
Ging over Chop Suey vermoed ik zo.quote:Op zondag 23 december 2012 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen dan?
Oja, dat heb ik toen weleens gelezen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daarvoor is een RIP logisch
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Ik heb op Radio 49 een in memoriam uitzending gedraaid met oa System of a Down - Chop Suey
Ohw zo...quote:Op zondag 23 december 2012 01:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch knuppel, ik draaide System of a Down tijdens de in memoriam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |