abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120658665
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:31 schreef Moody het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. Is de mening van 1 persoon :P

Logisch toch dat niemand voor jouw kan beslissen wat "kwaliteit" is?

Ik vind kwaliteitsmuziek Asaf Avidan's nieuwe album. Jij kan het wel helemaal bagger vinden.
Je kan toch ook onderscheid maken tussen kunst en kitch, tussen literatuur en lectuur? Dat moet je ook binnen de muziek kunnen doen. Het blijven wellicht wel meningen, maar wel 'geaccepteerde' meningen.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:34:37 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658667
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:33 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja... ;(
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:33 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ja -O-

Erwin....
Euw, dat is altijd kut ;(
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
  zondag 23 december 2012 @ 01:34:46 #203
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120658674
Morgen Ilse O+ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 01:34:56 #204
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120658676
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Heb je hem geraakt?
hebi k wat geraakt?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120658678
Zijnnummer dit.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:35:06 #206
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658680
Sta je daar toch even mooi in het glazen huis als fysio _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120658681
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
Morgen Ilse O+ .
Gaat dat heel veel swingender worden dan dit dan?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 01:35:09 #208
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120658682
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:33 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ja -O-

Erwin....
Hoe weet je dat dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120658685
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:

[..]

En de gast heeft een ondersteunende taak daarin :P , ze moeten interactie hebben :Y .
Niet mee eens. Maar sowieso zie ik eigenlijk liever helemaal geen gasten in het huis.
I reject reality and substitute my own
pi_120658687
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef DeLuna het volgende:
Sta je daar toch even mooi in het glazen huis als fysio _O_
:D
  zondag 23 december 2012 @ 01:35:22 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120658689
Hij was al een tijdje overleden toch?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:35:23 #212
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658691
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

hebi k wat geraakt?
Chop Suey.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:35:24 #213
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120658692
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

[..]

Euw, dat is altijd kut ;(
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Wat deze man zegt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 01:35:47 #214
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120658701
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Gaat dat heel veel swingender worden dan dit dan?
Waarschijnlijk wel :D O+ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120658702
3fm is idd down.
  zondag 23 december 2012 @ 01:35:52 #216
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120658703
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

[..]

Euw, dat is altijd kut ;(
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
mijn lief en ik kende hem irl...
het nieuws van zijn dood kregen we tijdens onze vakantie in Portugal
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120658704
Ja, daarvoor is een RIP logisch

R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths

Ik heb op Radio 49 een in memoriam uitzending gedraaid met oa System of a Down - Chop Suey
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120658712
3fm.nl ligt plat _O-
A mind with a heart of it's own
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:36:07 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120658716
vraag een plaat aan punt en el
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120658719
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Gaat dat heel veel swingender worden dan dit dan?
Het is fucking ILSE _O_ O+ !
  zondag 23 december 2012 @ 01:36:14 #221
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120658720
Ik wil Bassie als slaapgast
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  zondag 23 december 2012 @ 01:36:26 #222
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658726
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Hij was al een tijdje overleden toch?
Ja
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:36:32 #223
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658728
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

[..]

Euw, dat is altijd kut ;(
Ken hem verder niet. RIP aan de nabestaanden.
Ik kende hem alleen van de ONZ SC, toffe user
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120658730
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daarvoor is een RIP logisch

R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths

Ik heb op Radio 49 een in memoriam uitzending gedraaid met oa System of a Down - Chop Suey
Dafuq... waarom nu zo random daarmee komen dan :') ?
  zondag 23 december 2012 @ 01:36:44 #225
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120658731
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Chop Suey.
ik ging aardig los ja :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')