Het bestaan van Jezus, zelfs als gewone man zonder superkrachten, is verre van zeker.quote:Op zondag 20 januari 2013 05:01 schreef 2cv het volgende:
Ik weet niet wat ik geloven moet. De kans dat (er een) God bestaat acht ik 50/50. In de bijbel staan dingen die waar gebeurd zijn (het bestaan van Jezus)
Doe mij maar als kat, een kat bij een goed tehuis. Lekker 16/18 uur per dag slapen, meester van ontspanning zijn, anderen voor je laten lopen. Ja, geweldig!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
In m'n volgende leven hoop ik terug te komen als vogel
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe mij maar als kat, een kat bij een goed tehuis. Lekker 16/18 uur per dag slapen, meester van ontspanning zijn, anderen voor je laten lopen. Ja, geweldig!
Dat klinkt wel goedquote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe mij maar als kat, een kat bij een goed tehuis. Lekker 16/18 uur per dag slapen, meester van ontspanning zijn, anderen voor je laten lopen. Ja, geweldig!
Je zal toch allergisch zjn voor jezelf, zegquote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed
Alleen jammer dat ik er momenteel mega-allergisch voor ben.
Auto-immuunziekten *kuch!*.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je zal toch allergisch zjn voor jezelf, zeg
Dat klopt!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat kan je opvatten als zelf-allergie.
Vreselijkquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je zal toch allergisch zjn voor jezelf, zeg
Blij dat ik dat niet tegen m'n moeder heb gezegd toen ze aan de hartbewaking lag 5 jaar geleden....quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarheden kunnen kwaadheden zijn soms, dus verstandige zet!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Blij dat ik dat niet tegen m'n moeder heb gezegd toen ze aan de hartbewaking lag 5 jaar geleden....
Je hebt inderdaad mensen die overal allergisch voor zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Tja, ik zie eerder het universem gecreëerd worden door God dan een ontploffing uit helemaal niets voor geen enkele reden.quote:
De vraag is natuurlijk:quote:Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef GigaNova het volgende:
[..]
Tja, ik zie eerder het universem gecreëerd worden door God dan een ontploffing uit helemaal niets voor geen enkele reden.
Maarja, dat is mijn opinie.
Dat bedoel ik helemaal niet, maarre... wat E_O zegt:quote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad mensen die overal allergisch voor zijn.
Komen ze op bezoek, gaan ze niezen en rode ogen krijgn en dan vragen ze waar de kat ligt. Nou die is er niet, dan komt het door één of andere struik/boom in de tuin.![]()
Ik bedoel, WTF
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We dwalen een beetje van het onderwerp af.
Een atheist is iemand die denkt dat er geen God is?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk:
Wat is een atheïst?
Wat is angst?
Wat is geloven?
Heerlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef Gray het volgende:
Dit is sprekend hoe ik bijbelles volgde vroeger:
Of je nou wel of niet gelooft in een god: leef een goed leven. Kinderspel!
Ik denk dat die begrippen best relatief zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef GigaNova het volgende:
[..]
Een atheist is iemand die denkt dat er geen God is?![]()
Angst is bangzijn voor het hiernamaals. Geloven is dat alles goed komt als je sterft.
Zo zie ik het tenminsten.
Een god die altijd bestaan heeft klinkt voor mij net zo absurd als een ontploffing uit het niets, eerlijk gezegd..quote:Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef GigaNova het volgende:
[..]
Tja, ik zie eerder het universem gecreëerd worden door God dan een ontploffing uit helemaal niets voor geen enkele reden.
Maarja, dat is mijn opinie.
Een God die buiten tijd bestaat heeft inderdaad geen begin nodig. Onze gelimiteerde hersens kunnen dat gewoon niet verwerken, denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een god die altijd bestaan heeft klinkt voor mij net zo absurd als een ontploffing uit het niets, eerlijk gezegd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |