Lachen juist toch. Dat motief doet me denken aan een oude Aussie trui die ik ooit had. Als je er naar keek bewoog alles.quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
waarschijnlijk om het patroon...niet zo zeer om de broek zelf of mijn figuur erin....maar ach...dan kijkt hij er maar langs
[..]precies! dat zeg ik nu ook altijd.....

ik vind het juist leuk dat er eens wat andere loopkleding op de markt is dan het eeuwige zwart...en dan zijn jullie dames nog meer verwent met kleurrijke loopkledingquote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
waarschijnlijk om het patroon...niet zo zeer om de broek zelf of mijn figuur erin....maar ach...dan kijkt hij er maar langs

Dat klopt, gebroken en met krukken!quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wij

Pijnlijke waarheidquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat klopt, gebroken en met krukken!

Ojaquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat klopt, gebroken en met krukken!
 er zijn talen waarin ze een woord hebben voor "ik en de rest maar niet jij", dat was nu wel handig geweest
 er zijn talen waarin ze een woord hebben voor "ik en de rest maar niet jij", dat was nu wel handig geweest    

ik ook....heb geen zin om ¤60 uit te geven voor een simpele zwarte tight als er ook leuke te koop zijnquote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk dat er eens wat andere loopkleding op de markt is dan het eeuwige zwart...en dan zijn jullie dames nog meer verwent met kleurrijke loopkleding

)
 )

quote:
 Lurker hier
 Lurker hier 

Ik heb de 410 ook. Het is wel wat wennen om met het bezel goed door het menu te gaanquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
De Garmin 410 incl HRM was maar 180eu op Amazon, dus die heb ik maar besteld

Alleen tijdens het lopen. De tijd kan ik ook zien op de televisie, op de computer, op de dvd-speler, op de stereoset, de magnetron, in de auto, in de winkelstraat, op het werk... Nergens voor nodig dus.quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
De mensen met een Garmin (of van een ander merk), dragen die hem 24/7, of alleen tijdens het lopen/sporten?

Alleen tijdens het lopen. Mijn dagelijkse horloge's zijn iets te bijzonder om niet te dragenquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
De mensen met een Garmin (of van een ander merk), dragen die hem 24/7, of alleen tijdens het lopen/sporten?

ik heb een 210, die draag ik echt niet voor mn lol!quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:

+1quote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb een 210, die draag ik echt niet voor mn lol!
 Lomp ding ook al is het een kleintje voor sporthorloge-begrippen.
  Lomp ding ook al is het een kleintje voor sporthorloge-begrippen.   

Ik heb een 610, maar daarvoor geldt hetzelfdequote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb een 210, die draag ik echt niet voor mn lol!

Idd, de functies zijn heel fijn maar de ring om hem te bedienen vind ik niet zo handig.quote:Op zondag 23 december 2012 22:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb de 410 ook. Het is wel wat wennen om met het bezel goed door het menu te gaan

Bedoel je hartslagmetershop.nl?quote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is die site met goedkope garmins ook alweer? Sporthorlogeshop, garmin shop of zoiets.

Oja diequote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Bassiiej het volgende:
[..]
Bedoel je hartslagmetershop.nl?
Vanavond ook een rondje gelopen van een kleine 9km met in- en uitlopen. 2 x 15 minuten tempo met 2 minuten rust

quote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef winterstorm666 het volgende:
heb vandaag weer langlauftraining gehad op de kunststofbaan.
5 keer 11 min op marathontempo met anderhalf minuut rust ertussen.
we gaan toewerken naar twee a drie uur baantraining achter mekaar met elk uur even 4 minuten pauze.
elk uur baantraining staat voor ruim twee uur langlaufen op de sneeuw qua intensiviteit.
morgen als het goed is weer een 8 tot 10 km loopje denk ik.

oke,ongeveer het zelfde als bij hardlopen dusquote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef winterstorm666 het volgende:
vasaloppet is wel de oudste, grootste en 1 van de langste marathons. 90 km
vaak is de zwaarte van een marathon de afstand maar vooral de heuvels.
in principe is alles boven de 42 km al een ultra he hahaha

Ff terug gelezenquote:

Have fun!quote:Op maandag 24 december 2012 07:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Lucky!!
Anyway...best way to spend a rest day is with a BBQ,some mates,a beer and 27 degrees.
Een paar dagen on mobile dus als ik hier niet al te veel ben: een heel plezierig kerstfeest allemaal en Laat de kerstdagen niet te veel je lopen in de weg zitten!
 en daarna door naar m'n ouders naar het kerstgebeuren
 en daarna door naar m'n ouders naar het kerstgebeuren

Ja, daar had ik ook over gelezen. Maar uiteindelijk scheelde het 120 euro met de 610, dus dan heb ik maar met die ring om te gaanquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd, de functies zijn heel fijn maar de ring om hem te bedienen vind ik niet zo handig.

Dat ga ik dit (lees 2013) jaar ook nog doen, lopen in Egmond. Aangezien dit (lees 2013) jaar toch al flink in de soep is gelopen ga ik maar een complete no goals, just fun, just run jaar houden. Met het strand van Egmond, de duinen van Schoorl en heel veel vrijwilligen.quote:Op maandag 24 december 2012 08:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook over gelezen. Maar uiteindelijk scheelde het 120 euro met de 610, dus dan heb ik maar met die ring om te gaan
Ik ga morgenochtend nog een rondje in Egmond lopen, want morgenmiddag moet ik de auto weer terugbrengen. Ik ben niet zo'n kerstmens, dus ik ga morgen even langs m'n ouders en dinsdag is gewoon een extra dag weekend.

Donderdag ook i.c.m sportschool. Vrijdag wederom sportschool en dan Zaterdag ook weer lopen.
 Donderdag ook i.c.m sportschool. Vrijdag wederom sportschool en dan Zaterdag ook weer lopen.

En vriend komt met hondje naast de fiets me tegemoet
  En vriend komt met hondje naast de fiets me tegemoet   altijd leuk!
  altijd leuk!

Dat doe jij gewoon hoor. Niks geen proberen aan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit er weer klaar voor. Nog even koffie drinken en mijn ontbijtje laten zakken en dan ga ik weer proberen 7km vol te maken.En vriend komt met hondje naast de fiets me tegemoet
altijd leuk!

Ik heb een rondje van 8 bedachtquote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doe jij gewoon hoor. Niks geen proberen aan.
 Kijken hoe ver ik kom
  Kijken hoe ver ik kom   

Oja dat zei je gister al of niet?quote:Op maandag 24 december 2012 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een rondje van 8 bedachtKijken hoe ver ik kom

Ja, nou toen dacht ik 10 en dan 2 km in en uitlopen. Maar dit rondje lijkt me leuker nu omdat het hondje een stuk mee gaat lopenquote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja dat zei je gister al of niet?

Oja. Nou die ene km van 7 naar 8 is maar 12.5%.quote:Op maandag 24 december 2012 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, nou toen dacht ik 10 en dan 2 km in en uitlopen. Maar dit rondje lijkt me leuker nu omdat het hondje een stuk mee gaat lopen

haha ja preciesquote:Op maandag 24 december 2012 10:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja. Nou die ene km van 7 naar 8 is maar 12.5%.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |