idd heftigquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee toekomstige ouders gingen geld inzamelen voor Serious Request, ze hadden veel met dit thema omdat ze zelf een kindje zouden krijgen. Kindje werd geboren en een paar dagen later overleden aan wiegedood. Ondanks dat hebben ze toch doorgezet met de actie en vanmiddag gaven ze (backstage) de cheque aan Giel.
och jeetje jakkie.. is dat onlangs nog gebeurd..?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee toekomstige ouders gingen geld inzamelen voor Serious Request, ze hadden veel met dit thema omdat ze zelf een kindje zouden krijgen. Kindje werd geboren en een paar dagen later overleden aan wiegedood. Ondanks dat hebben ze toch doorgezet met de actie en vanmiddag gaven ze (backstage) de cheque aan Giel.
twitter:woordgrap3fm twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 18:16:23Een beller heeft het over quiche. Giel: "Normaal ben ik er niet zo van, maar nu ben ik niet zo quichekeurig!" #sr12 #3fm #woordgrap reageer retweet
hee, misschien leuk als TT voor het volgende topicquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:woordgrap3fm twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 18:16:23Een beller heeft het over quiche. Giel: "Normaal ben ik er niet zo van, maar nu ben ik niet zo quichekeurig!" #sr12 #3fm #woordgrap reageer retweet
Dat had ik ook wel door hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
hee, misschien leuk als TT voor het volgende topic
Geen idee of het weken of maanden waren, maar echt heel lang geleden zal het niet zijn gebeurd. Maandagavond komt er een item over tijdens de slotuitzending.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
och jeetje jakkie.. is dat onlangs nog gebeurd..?
Met honger en weinig slaap, kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef miieejj het volgende:
maar zo samen met z'n 3'en.. ze zijn wel rustiger geworden..kan dat of heb ik dat ?
Ik denk dat ze de alombekende Dip hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef miieejj het volgende:
maar zo samen met z'n 3'en.. ze zijn wel rustiger geworden..kan dat of heb ik dat ?
Ok. Houdoe dan!quote:
Michiel had toch al gezegd dat ie de man met de hamer is tegengekomen? Ze zitten nu halverwege zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de alombekende Dip hebben.
ok..quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee of het weken of maanden waren, maar echt heel lang geleden zal het niet zijn gebeurd. Maandagavond komt er een item over tijdens de slotuitzending.
porbeer eens uit om 3 dagen niet te eten, en kijk of je op dag 3 nog net zoveel energie als op dag 1 hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef miieejj het volgende:
Via de digitale TV niet neequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef DeLuna het volgende:
Heb 101tv weer aan, die loopt niet achter toch?
ja.. iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
porbeer eens uit om 3 dagen niet te eten, en kijk of je op dag 3 nog net zoveel energie als op dag 1 hebt.
Net als gister die blonde kamper die niet in beeld wilde met d'r glitternagelsquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef d1ce het volgende:
Domme trutjes die vooraan gaan staan en dan niet bewegen, donder op ofzo
hoeveel verzoekjes heb jij nu in totaal aangevraagd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn verzoekjeVanuit het callcenter gebeld naar het callcenter vanmiddag
Niet helemaal gedraaid, ik vind van niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef jcdragon het volgende:
Pino112 heeft het toch aangevraagd. Moeten we het dan in de requestlog afvinken?
3quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoeveel verzoekjes heb jij nu in totaal aangevraagd?
WE GAAN HEEL KWAAD NAAR HET CALLCENTER BELLEN.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef Mr.Houdoe het volgende:
HIJ IS WEL AANGEVRAAGD![]()
WEET IK ZEKER!!!!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef Cee het volgende:
[..]
WE GAAN HEEL KWAAD NAAR HET CALLCENTER BELLEN.![]()
Maar toch, waarom draait ie het niet helemaal en zegt hij dat niemand het heeft aangevraagdquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet helemaal gedraaid, ik vind van niet.
Zodat meer mensen het gaan aanvragenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar toch, waarom draait ie het niet helemaal en zegt hij dat niemand het heeft aangevraagd
TUDUDUDUDU en LALALALALA vind ik tekst genoegquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is er trouwens een SR theme geweest dat geen tekst bevatte?
Zo wordt het nooit echt een anthem. Dit is al de 2e(?) keer dat hij het doet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zodat meer mensen het gaan aanvragen
Juist wel. Mensen willen dat de plaat helemaal gedraaid wordt, dus wat doen ze? Juistquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit echt een anthem. Dit is al de 2e(?) keer dat hij het doet.
JA!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme Zombie Nation moet anthem zijn.
DOEN!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist wel. Mensen willen dat de plaat helemaal gedraaid wordt, dus wat doen ze? Juist
Ik overweeg ook aan te vragen
party hard, zo dames koffie brengenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:19 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef edjuh18 het volgende:
Ik vraag niks aan. De populaire nummers komen toch wel
so seriouzzquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Cee het volgende:
http://www.enormmusic.com/nl/the_band.php
Wat een boze kerels.
Nee is het nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:27 schreef byah het volgende:
Is dit nu het anthem ofzo? Wat kansloos
Dat 90% van de bevolking het niet verstaat, er geen reet aan vindt en dat het toch veel wordt aangevraagd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan dit nummer?
Driving Home for Christmasquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet het origineel hiervan ook alweer?
Het is in het Twentsquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan dit nummer?
Chris Rea - Driving home for Christmasquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Driving home for Christmas misschien?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best wel ironisch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat 90% van de bevolking het niet verstaat, er geen reet aan vindt en dat het toch veel wordt aangevraagd.
Oja duhquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:27 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik hoorde net m'n request, maar dan wel op de verkeerde radiozender
Geeft de kracht van Twentse mensen aanquote:
hell yeah, 8 uur enorm in muziek kwartierquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Geeft de kracht van Twentse mensen aanEnschede is zo trots op dat ze het Glazen Huis hebben, en terecht
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben het linker oog en jij het rechter oog.
Ik vind het spring-gehalte net iets te laag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef Blester het volgende:
Dit zou wel een geschikte anthem zijn
en nogal duisterquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het spring-gehalte net iets te laag.
Ik ken een van die gasten van vroegahquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Cee het volgende:
http://www.enormmusic.com/nl/the_band.php
Wat een boze kerels.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is pas half zeven en het gaat om liefdadigheid.
Op tv in Leiden vorig jaar heb ik Angel gezienquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben jullie Charmed Angel en huppelmuts gezien?
Je kunt moeilijk verwachten dat het 7 dagen lang feest is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het spring-gehalte net iets te laag.
Hoe zien ze eruit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben jullie Charmed Angel en huppelmuts gezien?
Jawel, als je net uit je werk komt, trek je het niet om meteen te gaan feesten, ookal word er een stampplaat gedraaid.quote:
Neen, 24/7/365quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk verwachten dat het 7 dagen lang feest is.
De mensen die daar staan komen niet net van hun werk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jawel, als je net uit je werk komt, trek je het niet om meteen te gaan feesten.
nee vanmiddag.. ze is bij de brievenbus geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op tv in Leiden vorig jaar heb ik Angel gezien
Of telt dat niet
Staat nergens en is niet bekend. Alleen de slaapgast staat vast.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:34 schreef Breekfast het volgende:
Hoorde dat Acda en de Munnik vanavond kwamen?
Waar staat dat volledige programma dan want zie het nergens staan eigenlijk?
Die ene gast aan tafel, hoe heet ie ook alweer, zei dat Munnik zou komen, maar dat de DJS dat nog niet wisten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat nergens en is niet bekend. Alleen de slaapgast staat vast.
die acda is wel 'n geinig mannetjequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
Was net erop dat Acda en de Munnik aanschuiven bij patriek.
Wat een baggernummer dat van Enorm.
Mien Mo .... Deed me denken aan mijn vader, die noemde zijn moeder ook zo. .mijn vader en zijn familie praten wel Twents.
Wij corrigeerden hem altijd.
Wanneer heb je hem aangevraagd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:37 schreef miieejj het volgende:
eigenlijk plaat van mn broer maar die op vakantie en kon 'm nie aanvragen
Sowieso, die brievenbus levert meer op dan die platenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef Blester het volgende:
Tijd voor de brievenbus denk ik, beetje druk daar.
hij was vandaag nog aan t nageilen op die moederquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef edjuh18 het volgende:
Trauma voor het leven die mensen van gister volgens mij. Stenders![]()
Represent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze dat gezegd? Want ze lopen er net naar binnen, zo snel kun je die verbinding niet regelen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Represent!hahahahhahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een vent uit purmerend in het weekend whihihihih ahahha
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:48 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat dat heftige verhaal van Giel was?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef Cee het volgende:
[..]
ja iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een meisje van 14 of miste ik die grap net?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft een sms'je gestuurd:
SR 2012 is verslavend heel veel suc6 het gaat goed Gr. Twan 18.51
Morgenavond zal hij wel langskomen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft een sms'je gestuurd:
SR 2012 is verslavend heel veel suc6 het gaat goed Gr. Twan 18.51
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal als een baas in beeld komen.
Pino kan dat sowieso.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal als een baas in beeld komen.
Check z'n UIquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die heb ik gemistLaat es zien!
Tja, zal wel in de familie zitten denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja. Grappig hè? Hoe zou dat nou komen?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef jcdragon het volgende:
ik dacht effe dat mijn tv kapot was
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, zal wel in de familie zitten denk ik
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
Martin Solveig vs Bart Jan Cune ft Dragonette
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, op de radio zelf gaat het ook gewoon goed.
Inernetstream ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef Qunix het volgende:
Op de radio is het prima... Ik denk dat het alleen op de 101 stream is...
Webcamstream ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef Qunix het volgende:
Op de radio is het prima... Ik denk dat het alleen op de 101 stream is...
Zullen ze Sandra er ook een keertje onder plaatsen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
0909-1336quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zullen ze Sandra er ook een keertje onder plaatsen?
Dat was Shut Up And Let Me Goquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:06 schreef Evertjan het volgende:
Paul Rabbering en Annemieke Schollaardt![]()
![]()
Goed beeeeezigquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik em plaats?
dat meisje zit ook alleen in de band voor de looksquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
The Ting Tings, de meeste dramatische liveact die ik ooit heb aanschouwd.
Doe die eens.quote:
geweldig nummer. Hoorde deze voor het eerst bij Roosquote:
Dan moet je 'm aanvragen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind het stom dat Giel niet even gewoon een Afrikaanse plaat erin gooit...
Ik heb nl heimwee naar Ghana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |