Maar toch, waarom draait ie het niet helemaal en zegt hij dat niemand het heeft aangevraagdquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet helemaal gedraaid, ik vind van niet.
Zodat meer mensen het gaan aanvragenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar toch, waarom draait ie het niet helemaal en zegt hij dat niemand het heeft aangevraagd
TUDUDUDUDU en LALALALALA vind ik tekst genoegquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is er trouwens een SR theme geweest dat geen tekst bevatte?
Zo wordt het nooit echt een anthem. Dit is al de 2e(?) keer dat hij het doet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zodat meer mensen het gaan aanvragen
Juist wel. Mensen willen dat de plaat helemaal gedraaid wordt, dus wat doen ze? Juistquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit echt een anthem. Dit is al de 2e(?) keer dat hij het doet.
JA!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme Zombie Nation moet anthem zijn.
DOEN!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist wel. Mensen willen dat de plaat helemaal gedraaid wordt, dus wat doen ze? Juist
Ik overweeg ook aan te vragen
party hard, zo dames koffie brengenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:19 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef edjuh18 het volgende:
Ik vraag niks aan. De populaire nummers komen toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |