ik vind gerard wat meer op de achtergrond ,.. rustiger dit jaarquote:
Ah, Unbreakable. Dat betekent dat er ergens iemand heel breekbaar en gemeen is.quote:
Als die maya meneer er 3 daagjes naast gezeten zou hebben(wat op een meer dan 1000 jaar oude kalender best voor zou kunnen komen), gaan we morgen de pijp wel uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op het naar het volgende End of the world day
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events
Ik denk dat ze willen voorkomen dat dit een Ekstraweekend featuring Giel Beelen wordt. Dat Giel een beetje in de verdrukking komt door de combinatie Ekdom/Veenstra. Daar was ik een beetje 'bang' voor maar vind dat ze mooi samen gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind gerard wat meer op de achtergrond ,.. rustiger dit jaarjammer
ja dat welquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind dat er een leuke interactie is tussen alle dj's dus ik vind het wel sfeervol
Maar ze hebben de schrikkeljaren nooit meegenomen dus dat zou betekenen dat we een paar maanden eerder al zouden zijn vergaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als die maya meneer er 3 daagjes naast gezeten zou hebben(wat op een meer dan 1000 jaar oude kalender best voor zou kunnen komen), gaan we morgen de pijp wel uit
kriebelt dat niet zo wollen muts?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
Schattig blond ding met wollen muts
Dit. En het hoeft niet altijd om Ekdom te gaan (zie dat geprogrammeerde playbacken morgenavond).quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze willen voorkomen dat dit een Ekstraweekend featuring Giel Beelen wordt. Dat Giel een beetje in de verdrukking komt door de combinatie Ekdom/Veenstra. Daar was ik een beetje 'bang' voor maar vind dat ze mooi samen gaan.
volgens mij hadden ze het berekend aan de hand van de zon ed. dus dan klopt het wel met gisteren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ze hebben de schrikkeljaren nooit meegenomen dus dat zou betekenen dat we een paar maanden eerder al zouden zijn vergaan.
ja dat gaat wel mooi samenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze willen voorkomen dat dit een Ekstraweekend featuring Giel Beelen wordt. Dat Giel een beetje in de verdrukking komt door de combinatie Ekdom/Veenstra. Daar was ik een beetje 'bang' voor maar vind dat ze mooi samen gaan.
Neen. Mutsenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kriebelt dat niet zo wollen muts?
wanneer was dat ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef Cee het volgende:
Dit is dat heftige verhaal van Giel dus.
Ik was even weg, wat was er?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook vanalles gelezen dus het zal welquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het berekend aan de hand van de zon ed. dus dan klopt het wel met gisteren.
Wat was het?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef Cee het volgende:
Ik zou ook liever neuken na mn (halve) leven bezig te zijn geweest een kalender te schrijven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ze hebben de schrikkeljaren nooit meegenomen dus dat zou betekenen dat we een paar maanden eerder al zouden zijn vergaan.
Truequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou ook liever neuken na mn (halve) leven bezig te zijn geweest een kalender te schrijven.
Twee toekomstige ouders gingen geld inzamelen voor Serious Request, ze hadden veel met dit thema omdat ze zelf een kindje zouden krijgen. Kindje werd geboren en een paar dagen later overleden aan wiegedood. Ondanks dat hebben ze toch doorgezet met de actie en vanmiddag gaven ze (backstage) de cheque aan Giel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |