in de oude poleroid net achter centrumquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
serious camping ? waar staat die?
ahazow..quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
in de oude poleroid net achter centrum
jups zo ff weer de dames daar koffie brengenquote:
Op het naar het volgende End of the world dayquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:04 schreef CindieY het volgende:
Ohja, we hebben End of the world-day overleefd
Even spuit11
Tofquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
De voetbalwedstrijd van Coen en Sander wordt op 101tv uitgezonden ipv Eredivisie Live.
Klopt! Tof wijf ook, ik ben fanquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze draait wel goede muziek moet ik zeggen.
Patrick Lodiers maakte een grapje met dat camera.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Tof wijf ook, ik ben fan![]()
Jammer alleen dat veel mensen hier het nodig blijven vinden om haar af te kraken om haar uiterlijk
Ik heb er al zoveel overleefd, nog even en ik ga denken dat ik superkrachten hebquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op het naar het volgende End of the world day
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events
Wat voor superkrachten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er al zoveel overleefd, nog even en ik ga denken dat ik superkrachten heb
19 mei 2013 alweer, zo snelquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op het naar het volgende End of the world day
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events
Nee ze hebben Sandra van Nieuwland niet gedraaidquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef Pino112 het volgende:
Is één vd anthemkanshebbers nog gedraaid afgelopen 3 uur?
Neen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ze hebben Sandra van Nieuwland niet gedraaid
Ja, Britney Bitchquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef Pino112 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef Oidipous het volgende:
Is dit het live topic?
Anyhow, lig een beetje uit te zieken voor de tv en dan is SR wel aardig vermaak.
Ook goed dat Giel weer draait, toch een stuk meer interactie met het publiek. In ieder geval meer dan Michiel.
Ik denk 't niet. In ieder geval niet een afgetekende waar zowel de DJ's al het publike en masse voor gaat en welke een paar keer per dag te horen is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gaat er eigenlijk nog wel een anthem komen? Voor 2 dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |