Dat, en ik heb het sowieso niet op zingende damesquote:
FM danwel kabel? Dan is ie natuurlijk niet afgekapt voor updatesquote:
Dan vind je Sandra van Nieuwland ook niks.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, en ik heb het sowieso niet op zingende dames
Vast nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan vind je Sandra van Nieuwland ook niks.
zingt ze niet vast? dacht ik altijdquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:51 schreef CindieY het volgende:
Alleen die uitspraak van haar van 'fast' blijft me storen
Dan is dat goed mogelijk. Ik vind de zin 'things are gonna change zo fast' best logisch. Even zoekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
zingt ze niet vast? dacht ik altijd
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er weer weg van
Winter![]()
Roel je request
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, en ik heb het sowieso niet op zingende dames
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof! Vanavond nog maar eens een smsje sturen dan
Mekkerende geitenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Heerlijk, rockmuziek met zangeressen.
Meerdere lyrics die ik heb gevonden zeggen gewoon 'fast' ipv 'vast'. Dan blijft het toch een minpuntje miquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is dat goed mogelijk. Ik vind de zin 'things are gonna change zo fast' best logisch. Even zoeken
Ik bedoel niet Evanescence en Within Temptation. Meer zoals Bettie Serveert, Hole, The Breeders enzo.quote:
Wat maakt het uit? Ze is dj, geen journalist.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Slobeend het volgende:
Echt alle interviews van Roos zijn slecht.
The Pipettes?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Evanescence en Within Temptation. Meer zoals Bettie Serveert, Hole, The Breeders enzo.
En foto's van Roos op dat cameraquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Slobeend het volgende:
Echt alle interviews van Roos zijn slecht.
serious camping ? waar staat die?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Cee het volgende:
Overigens, by the way, terzijde, ik hoor helemaal niks meer van/over de Serious Request camping. Had er op z'n minst nog wel een paar itempjes van verwacht. Is er gewoon weinig over te vertellen of is die camping zo leeg als een slotdag van Serieuzzzz?
Klopt, maar ik erger me er steeds weer aan. Zal me de volgende keer beheersen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze is dj, geen journalist.
Nou, vooruit dan... Ik geef je gelijk. Als je maar niet begint met van die lieviepieviemuziekquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Evanescence en Within Temptation. Meer zoals Bettie Serveert, Hole, The Breeders enzo.
Hoef je er iig niet voor te betalen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
De voetbalwedstrijd van Coen en Sander wordt op 101tv uitgezonden ipv Eredivisie Live.
Beetje koud en nat daar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Cee het volgende:
Overigens, by the way, terzijde, ik hoor helemaal niks meer van/over de Serious Request camping. Had er op z'n minst nog wel een paar itempjes van verwacht. Is er gewoon weinig over te vertellen of is die camping zo leeg als een slotdag van Serieuzzzz?
Precies. Roosquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze is dj, geen journalist.
ja?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
De voetbalwedstrijd van Coen en Sander wordt op 101tv uitgezonden ipv Eredivisie Live.
Drontenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
serious camping ? waar staat die?
Zie liever gewoon het Glazen Huisquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
oude polaroid fabriekquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
serious camping ? waar staat die?
Inderdaad. Geen idee dan.quote:
Dat is niet echt lieve muziek hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan... Ik geef je gelijk. Als je maar niet begint met van die lieviepieviemuziek
ja idd.. ik wil geen voetbal kijken . maar het is geloof maar een half uurtje he !?!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Zie liever gewoon het Glazen Huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |