Dat, en ik heb het sowieso niet op zingende damesquote:
FM danwel kabel? Dan is ie natuurlijk niet afgekapt voor updatesquote:
Dan vind je Sandra van Nieuwland ook niks.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, en ik heb het sowieso niet op zingende dames
Vast nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan vind je Sandra van Nieuwland ook niks.
zingt ze niet vast? dacht ik altijdquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:51 schreef CindieY het volgende:
Alleen die uitspraak van haar van 'fast' blijft me storen
Dan is dat goed mogelijk. Ik vind de zin 'things are gonna change zo fast' best logisch. Even zoekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
zingt ze niet vast? dacht ik altijd
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er weer weg van
Winter![]()
Roel je request
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, en ik heb het sowieso niet op zingende dames
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof! Vanavond nog maar eens een smsje sturen dan
Mekkerende geitenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Heerlijk, rockmuziek met zangeressen.
Meerdere lyrics die ik heb gevonden zeggen gewoon 'fast' ipv 'vast'. Dan blijft het toch een minpuntje miquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is dat goed mogelijk. Ik vind de zin 'things are gonna change zo fast' best logisch. Even zoeken
Ik bedoel niet Evanescence en Within Temptation. Meer zoals Bettie Serveert, Hole, The Breeders enzo.quote:
Wat maakt het uit? Ze is dj, geen journalist.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Slobeend het volgende:
Echt alle interviews van Roos zijn slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |