bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop dat er een paar doden gaan vallen, zou lekker opruimen
Ik juich het alleen maar toequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers.
Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Dit is toch best link? Vraag me af of ze hier veel mensen voor kunnen vinden.
Al wordt het wel weer genieten natuurlijk![]()
Dirk Taat wil ook wel meedoen:
Dirk Taat staat niet negatief tegenover een eventuele deelname aan het nieuwe programma Sterren Schansspringen van SBS 6. Dat meldde showkenner Evert Santegoeds donderdag in Shownieuws. Veel BN’ers zijn al benaderd voor de show. “We hebben de hele dag zitten bellen met een heleboel mensen en de enige waarvan we kunnen zeggen dat die mee wil doen is Dirk Taat, die ook al heel goed was in Sterren Springen. Andere mensen zijn toch wel een beetje huiverig“, weet hij.
Bron
Ik ook niet, Dirk Taat ken ik alleen omdat hij met Sterren Springen meedeed.quote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet.
Je bent echt gestoord als je hier aan mee doet.quote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef BasEnAad het volgende:
Heel binnenkort gaat iemand een hele hoge prijs betalen voor zijn publiciteitsgeilheid.
Preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef hplaserjet het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze hier genoeg 'sterren' voor vinden. Levensgevaarlijk en onverantwoord![]()
quote:[]bLange Frans van de schans/ [/b]
Lange Frans gaat schansspringen. De rapper doet mee aan het tv-programma Sterren Schansspringen, laat RTL Boulevard vrijdag weten.
"Hij is er zelf heel koel onder, hij heeft ook een engeltje op zijn schouder", zegt zijn vrouw Daniëlle tegen het programma. Deelnemer Emile Ratelband kreeg het door Sterren Schansspringen echter aan de stok met zijn vrouw, die haar hart vasthoudt.
Lange Frans neemt eerst deel aan een trainingskamp, waar ook andere deelnemers als Ratelband, Dirk Taat en Nicolas Pfaff van de partij zijn. Daarna wordt besloten wie er daadwerkelijk mee gaat doen aan het SBS-programma.
Zozo, die zag niemand van een kilometer aankomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Gerard Joling gaat de presentatie doen lees ik net.
Vooral leuk om te kijken als het mis gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jemig zeg, het is echt een practisch oneindige voorraad van potentiele programmaformats, de sportwereld.
Zijn dat soort programma's nou echt leuk om naar te kijken? (om welke reden dan ook) Ik ben een beetje wereldvreemd wat dat betreft en heb eigenlijk nog nooit zo'n soort programma gezien...
Ja, maar zoiets is altijd leuk, als er iemand van zo'n showtrap afdondert ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral leuk om te kijken als het mis gaatZoals de nogal onfortuinlijke duik van Patty bij het schoonspringen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Mylene het volgende:
Het lijstje bekende Nederlanders is niet zo moeilijk te raden. Terror Jaap, Kelly, Patty Brard enzo, ja tog?
Koert-Jan is zo'n ex gtst held:quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:48 schreef Karina het volgende:
Drie kandidaten zijn sowieso al zeker:
Koert-Jan de Bruijn, Lange Frans en Emile Ratelband zijn drie van de kandidaten die meedoen aan het nieuwe tv-programma Sterren Springen Schans van SBS 6. Dat heeft presentator Gerard Joling dinsdag bekendgemaakt op 538. Joling vindt dat het drietal veel lef toont met hun deelname. “Het is heel knap dat je dat durft. Die mensen zijn er al heel hard voor aan het trainen. Donderdag is de persdag, dus dan weet ik exact wie er allemaal meedoen“, laten de entertainer weten.
De opnames vinden plaats in het zuiden van Duitsland. “Ik heb alle schansen gezien. Dat is wel pittig hoor. Dat varieert van 15 meter tot 120 meter.”
Bron
Geen idee wie Koert-Jan isEn Emile mag hard vallen
1 dame, nou ja, vrouwelijk persoon, Bibi.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef L3viathan het volgende:
Tot nu toe klinkt het nog een beetje als een sausage fest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik lees nu pas het berichtje van Poezewoes.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:16 schreef tralalala het volgende:
Gaan ze dan echt Schansspringen in Noorwegen/Zwitserland/oid of gewoon van een 5 meter hoge schans met een landing in een stel kussens.![]()
Hoop het eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik lees nu pas het berichtje van Poezewoes.Niet live dus
Dit wordt Camp in het kwadraat ménquote:Sterren wagen zich aan 'gevaarlijke' sprong
ZOETERMEER - Na schoonspringen en kunstschaatsen begeven de BN’ers van SBS zich vanaf februari op gevaarlijker terrein. Dan gaat het nieuwe programma Vliegende Hollanders: sterren van de schans van start.
Er gingen al langer geruchten over de ideeën van SBS om BN’ers op ski’s van een schans te laten springen. Veel mensen maakten zich zorgen of het niet te gevaarlijk is.
"Je moet voor dit programma wel echt lef hebben", zegt kandidaat Jody Bernal tegen NU.nl donderdag tijdens de voorstelling van de kandidaten in Zoetermeer. "Ik heb best wel hoogtevrees. Dus daar kijk ik wel een beetje tegen op."
Een handje vol BN’ers ziet de gevaarlijke sprong wel zitten. Onder andere Chimène van Oosterhout, Ingrid Jansen, Jody Bernal, Koert-Jan de Bruijn, Lange Frans, Emile Ratelband, Geert Hoes, Kelly, Sita, Dean Saunders en Bibi zijn op de schans te zien.
Spreekstalmeester van het eerste uur Gerard Joling gaat de presentatie doen, samen met Tess Milne die na Sterren Springen en Sterren Dansen op het ijs inmiddels aardig ingeburgerd bij SBS is. "Ik voel me nu extra vereerd dat ik ben gevraagd, drie keer is scheepsrecht", aldus Milne.
Gevaarlijk
Ook de 64-jarige Emile Ratelband heeft ondanks zijn leeftijd besloten de sprong te wagen. "Ik zie Ratelband eigenlijk niet helemaal van de schans af springen. Hij heeft natuurlijk wel een hele goede airbag", zegt Milne.
Ratelband zelf is ook lichtelijk gespannen over de sprong: "Ik ben wel gespannen, het is wel gevaarlijk ja. Ik heb net op Google gelezen dat bij 50 procent van de sprongen iets fout gaat", aldus Ratelband.
De sterren krijgen volgens SBS goede begeleiding tijdens hun sprong. Professionals bepalen vooraf of een BN’er überhaupt mag springen of niet. "Ik hoop wel dat er mensen gaan vallen, dat is wel leuk voor de mensen thuis. Als er maar niets scheurt of breekt", zegt presentator Joling.
Vrouw
Ook bij het thuisfront van de BN’ers is het bekend dat deelname aan het programma niet helemaal zonder risico’s is. De vrouw van Ratelband wil absoluut niet dat haar man meedoet.
"Vrouwen lopen altijd te zeuren. Ze is nu ook nog steeds boos. Als ze niet snel weer normaal doet, dan verlaat ik haar, zo simpel is het", zegt Ratelband. "Ik heb altijd gezegd: werk is belangrijker dan mijn meisje."
Risico waard
Ook kersverse vader Dean Saunders kreeg wat tegenstribbelingen van zijn vriendin. "Mijn vriendin vond het eerst veel te gevaarlijk, maar toen ze hoorde hoe veel ik er voor kreeg was het, het risico wel waard."
Of de kijker niet moe wordt van de sterrenprogramma’s van SBS, na Sterren springen en Sterren dansen op het ijs, lijkt geen zorg te zijn voor het presentatorsduo. "Sterren zien vallen is altijd grappig. En de risicofactor brengt natuurlijk ook extra spanning", zegt Joling.
"Joling gaat in een roze bontjas presenteren dus dan werkt het sowieso wel", voegt Saunders toe.
Over de hete kolen springenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
Emile is het wel verplicht aan zijn achterban om gelijk van die 120 meter te gaan.
Ja die snap ik ook niet, die kan echt niet presenterenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat ze die Tess nog steeds niet hebben ontslagen.
SHO / NOG meer springende "sterren"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vlemmix voelt zich gepasseerd bij schansspringen
![]()
De 53-jarige zanger is naar eigen zeggen ook gevraagd voor een trampolinespringshow![]()
Volgende is dus Sterren springen trampoline
Afgewezen worden voor zo'n programma: dieper kun je niet zinken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vlemmix voelt zich gepasseerd bij schansspringen
![]()
De 53-jarige zanger is naar eigen zeggen ook gevraagd voor een trampolinespringshow![]()
Volgende is dus Sterren springen trampoline
Bijnaquote:
Voor poen doen mensen ALLESquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Ik sta versteld dat hij het überhaupt geprobeerd heeft!
Belachelijk dat mensen hier aan mee doen eigenlijk.
Sommige mensen doen voor poen allesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Voor poen doen mensen ALLES
Bij een deel van deze mensen gaat het niet eens om de poen. Het is gewoon een ziekelijke hang naar aandacht van sommige van deze 'BN'ers'.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Voor poen doen mensen ALLES
Dat dus. Er zijn van dat soort mensen. Ik heb zo'n nicht. Doet alles om in de aandacht te komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij een deel van deze mensen gaat het niet eens om de poen. Het is gewoon een ziekelijke hang naar aandacht van sommige van deze 'BN'ers'.
Ik denk dat het terecht is dat je zegt "een deel". Want volgens mij zitten er tussen die BN'ers ook best wel deelnemers die even zonder schnabbels zitten en geen cent te makken hebben. Dan vangen ze met hier aan meedoen 2 vliegen in 1 klap: wat geld plus natuurlijk ook die aandacht zodat ze weer in the picture komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij een deel van deze mensen gaat het niet eens om de poen. Het is gewoon een ziekelijke hang naar aandacht van sommige van deze 'BN'ers'.
Zoals José Hoebee en Justine Pelmelay.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is dat je zegt "een deel". Want volgens mij zitten er tussen die BN'ers ook best wel deelnemers die even zonder schnabbels zitten en geen cent te makken hebben. Dan vangen ze met hier aan meedoen 2 vliegen in 1 klap: wat geld plus natuurlijk ook die aandacht zodat ze weer in the picture komen.
Precies. Justine vind ik wel zielig trouwensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoals José Hoebee en Justine Pelmelay.
Brrr.. echt naar zulke mensenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dus. Er zijn van dat soort mensen. Ik heb zo'n nicht. Doet alles om in de aandacht te komen.
Zat bij Lief en Leed, confronteerde haar stiefmoeder plots met van alles en nog wat, heeft geen contact meer met haar kinderen omdat ze had gelogen over een dood geboren kindje. Bij de bijna watersnoodramp in 1995, was ze met kinderen naar Hilversum vertrokken om in het jeugdjournaal te komen. Alles voor aandacht. Ik pik ze er vaak uit bij de NBNers zonder talent.
Ook bij John de Wolf?quote:Hopen dat er nog meer verbrijzelde knieën komen.
Ligt eraan bij wiequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
Ah bah. Ik vind niet veel dingen eng, maar krakende botten vind ik echt vreselijk.
Oh nee echt gadverdamme. Spuitend bloed doet me niks. Maar een bot dat breektquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:45 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie![]()
Bij bijv. een Patty Brard klinkt het me als muziek in de oren
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
Oh nee echt gadverdamme. Spuitend bloed doet me niks. Maar een bot dat breekt
Ga weg engerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen
http://ga.kijk.nl/UVArOT
@ 17sec hoor je iets knappen![]()
En hij kan niet alleen zingen maar ook schreeuwen van de pijn![]()
Het valt best meequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga weg engerdIk ga mooi niet kijken.
Kon het niet laten maar is echt niks te zien. Je zien hem alleen maar op de grond liggen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga weg engerdIk ga mooi niet kijken.
.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef static het volgende:
15 meter? Hoe moet ik dat zien? Hoog? Lang?
Hoog kan ik me bijna niet voorstellen dat je dat overleefd.
Ja dahaag.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Patty Brard beoordeelt schansspringende BN'ers.
Omdat het SBS klapvee daar op zit te wachten vermoedelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
waarom blijft dat mens toch elke keer weer op tv komen
Zij de centen en wij kunnen hier los gaan met postenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef L3viathan het volgende:
![]()
waarom blijft dat mens toch elke keer weer op tv komen
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat zij van zichzelf best een leuk mens is. Een rol spelen is niet nodig.quote:Tess Milne wil klungelig en brutaal overkomen in de programma’s die zij presenteert. Dat vertelt de presentatrice aan Nieuwe Revu. Milne, als co-host van Gerard Joling de nieuwe Nance van SBS 6, denkt serieus over haar imago. “Natuurlijk, ik doe niet zomaar wat. Als er geen enkele gedachte zit achter wat ik doe, word ik doodongelukkig. Het is mijn uitdaging om die klungelige, beetje brutale presentatrice neer te zetten. Ik moet niet zo’n strakke showbizzmevrouw worden“, zegt ze.
Door de shows die zij presenteert overwint Milne naar eigen zeggen haar angsten. “Je wilt erg graag, maar je durft simpelweg niet omdat je keihard op je bek kunt gaan. Gelukkig ben ik de strijd met faalangst altijd aangegaan en dan helpt het als je graag een podium opklimt.”
Vanaf volgende week is Milne te zien in Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans.
Oud nieuws, zie post 106quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vliegende Hollanders zet reservespringers in![]()
Het SBS 6-programma Vliegende Hollanders heeft twee reservespringers toegevoegd aan de officiele kandidatenlijst van de show. Robin Zijlstra en Nicolas Liébart zijn vanaf 22 februari ook te zien in het programma. Dat maakt Shownieuws bekend.
Zowel Nicolas als Robin trainde al van het begin af aan mee met de rest van de kandidaten. Zij vinden het dan ook heel leuk dat ze nu echt mee mogen doen. 'Ik heb er super veel zin in, niet iedereen maakt het mee om van een schans te mogen springen!', aldus Robin. Ook Nicolas is blij. 'Tja, dat ik als Belg hieraan mee kan doen, dat is toch fantastisch! Wie weet word ik wel een Vliegende Hollander!'
BN'ers die meedoen aan het programma zijn onder anderen: Shary-An, Dean Saunders, Mari van de Ven, Sita Vermeulen, Emile Ratelband, Jody Bernal, Lange Frans, Robert Schoemacher en John de Wolf. SBS6 zendt de skischansshow vanaf 22 februari uit.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)vespringers-in.dhtml
Ditoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
Ik weet niet eens wie die twee zijn. En ik wil het ook niet weten, ik klikte het topic alleen maar aan om te kijken of er al eentje te pletter was gevallen.
Ah mea culpaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]ze waren reserve voor het geval dat
![]()
Nu doen ze gewoon mee en krijgen we ze te zien
Nou, die smak van net op Powned was anders niet misselijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef Adelante het volgende:
Die Duitsers hebben het hele programma belachelijk gemaakt. Blijkbaar gaan ze van een of ander kinderschans en is het risico echt nihil
Dat kan je toch geen schans noemen, daar springt mijn oma nog van af.quote:
Zat er een schans in het filmpje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen schans noemen, daar springt mijn oma nog van af.![]()
Ben benieuwd of Pownews het vanavond laat zien.
Familietrekje blijkbaar..quote:Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef static het volgende:
Was net uitgezonden. Agressief mannetje zeg, die Saunders.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:49 schreef Mgolovic het volgende:
Is er eigenlijk al een reactie van RTL of blijft het bij een loos dreigement?
Vanavond kunt u in het PowNews genieten van een exclusieve preview van Sterren Schansspringen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef static het volgende:
Was net uitgezonden. Agressief mannetje zeg, die Saunders.
Dat maakt dit programma nog meerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Update 15:30 uur: SBS 6 of producent MasMedia zien af van juridische stappen tegen PowNews.![]()
![]()
![]()
![]()
http://zappen.blog.nl/pub(...)gende-hollanders-uit
En het kan nog ergerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef Mgolovic het volgende:
Dat maakt dit programma nog meerdan het al was.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef D. het volgende:
Als er iets triester is dan SBS dan is het PowNews
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef D. het volgende:
Terug kijken doe je hierquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef static het volgende:
Same here, maar ben bang dat ik weer in het buitenland ben.
Volgens mij zit ze gewoon te vissenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
dat het feest groot wordt en niet gesponsord
Vanuit DWDD meteen doorquote:
Die lijst met kandidatenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:01 schreef roos85 het volgende:
Ik wil het eigenlijk ook wel zien, sommige deelnemers zie ik met liefde plat op de bek gaan![]()
Wat ik me trouwens afvroeg, stel je voor dat het echt helemaal mis gaat, overlijden van een deelnemer, zou het sbs dan de kop gaan kosten?
Hoe raad je het zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lijst met kandidaten
Emile met stip op 1 voor de plat op zijn bek prijs?!
Klopt..quote:De nabestaanden krijgen in elk geval ¤500.000 bij overlijden, dat heb ik wel gehoord.
Ik zie het al voor me dat kijkers schadeclaims gaan indienen omdat ze dingen hebben zien misgaan..quote:Maar ik denk inderdaad dat SBS daarna wel in de uitverkoop kan.
Dat is waar, al is WIDM een heel ander programma..quote:Aan de andere kant, Janine Abring is bij WIDM ook behoorlijk gewond geraakt en daar hoor je niemand verder over.
Ja echt hè, dat soort mensen moet je dan meten zonder ski's die schans aftrappenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef roos85 het volgende:
Ik zie het al voor me dat kijkers schadeclaims gaan indienen omdat ze dingen hebben zien misgaan..
De overeenkomst is, dat we het geen van beide willen zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
Catherine speelt liever met haar vibrator dan dat ze op een schans gaat staan
Helaas zie ik het nu in mijn hoofd en het wil niet meer wegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
De overeenkomst is, dat we het geen van beide willen zien
Ik zag in de MAT dat je hier gepost had en wilde je net gaan vragen wat je te snoepen hadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nibb-its en chocolade ijs in the pocket, I r ready
Zelfde hierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zie ik het nu in mijn hoofd en het wil niet meer weg
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zie ik het nu in mijn hoofd en het wil niet meer weg
quote:
quote:
Oeh nibbits...die gaan op het lijstje voor straksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nibb-its en chocolade ijs in the pocket, I r ready
Beetje jammer dat die vent van Pownews zelf begint met excuses maken. Dat doet zo'n beetje heel de ophef om dat fragment teniet.quote:Dean Saunders zegt 'sorry'
Reporter Jan Versteegh en Dean liepen elkaar donderdag tegen het lijf op de huishoudbeurs en besloten de strijdbijl te begraven.
De verslaggever van Pownews begon het gesprek met de woorden: "Ik moet mijn excuses aan jou aanbieden." Waarop Dean antwoordde: "Nee, dat denk ik niet. Ik aan jou. Ik was heel moe. Zoals je ziet kan ik amper lopen. Je had me op een verkeerd moment. Ik ben fan van Pow!"
De twee mannen kregen het begin deze week aan de stok met elkaar omdat Jan suggereerde dat de zanger meedoet aan Vliegende Hollanders om zijn carrière een nieuwe boost te geven. Dean pikte het niet 'bedreigde' de journalist. "Je moet wel oppassen met je grote bek. Begrijp je wat ik bedoel?"
Logisch toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
Wat goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag in de MAT dat je hier gepost had en wilde je net gaan vragen wat je te snoepen had
http://www.tvgids.nl/arti(...)krijgen_25.000_euro/quote:De BN'ers die meedoen met Vliegende Hollanders: Sterren van de schans doen dat niet voor niks. Gemiddeld krijgen de deelnemers een beloning van 25.000 euro voor hun moed.
De achttien bekende Nederlanders die vanavond van een schans gaan springen, doen dat niet voor niks. Hun deelname aan het programma levert namelijk een lekker zakcentje op. "Deelname aan Vliegende Hollanders levert iedere kandidaat rond de 25.000 euro op”, vertelt ‘een betrouwbare bron’ aan de Telegraaf.
Onderhandelvaardigheden
"De bedragen verschillen per deelnemer, afhankelijk van de onderhandelvaardigheden en naamsbekendheid van de persoon. De laagste vergoeding is ongeveer 15.000 euro. Dat is veel geld, maar de mensen moeten toch ergens mee worden overgehaald."
'Hard als beton'
Emile Ratelband mocht van SBS geen interviews meer geven, maar hij wil wel kwijt dat hij het niet voor het geld doet. “Ik heb geleerd dat water zo hard is als beton, een val op ijs doet veel meer pijn. Waarom ik dat risico neem? Om mijn grenzen te verleggen, om iets te leren en voor de eer. Zeker niet voor het geld of om met mijn kop op televisie te zijn.”
Ja, precies. Don't we allquote:
Echte b-artiesten komen voor minder hun bed niet uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit al bekend?
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)krijgen_25.000_euro/
Voor dat bedrag wil ik ook wel
Nou kom maar op! Lijkt me nog leuk ook om te doen, dus win/win.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit al bekend?
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)krijgen_25.000_euro/
Voor dat bedrag wil ik ook wel
Ik bedankquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou kom maar op! Lijkt me nog leuk ook om te doen, dus win/win.
Je kunt ook 2 programma's tegelijk opnemen hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef female81 het volgende:
Ik zat me er aanvankelijk erg op te verheugen. Helaas lijkt zo'n beetje alles wat zogenaamd schokkend zou kunnen zijn al uitgezonden (wat dat betreft is een live-uitzending stukken spannender), en is het deelnemersveld ook niet het meest boeiende.
Dan kies ik er toch maar voor om RTL's dansshow op te nemen, ik kan ze geen van beiden meteen zien.
Klein verschilletje is ook dat m'n Sony Bravia-tv wél een 'uitzending gemist'-functie heeft van de SBS-groep, en níet van de RTL-groep, dus dat RTL-programma's dan voorrang krijgen wat betreft opnemen. Stom iets, eigenlijk.
VI mp4, lekker 's nachts terugkijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht is het vanavond al?Tijdens VI zeker?
Ik sla denk ik maar over aangezien het toch niet live is en er toch geen nekken gaan breken.
Nee hoor, mijn dvd-recorder kan dat niet. Dan krijg ik gelijk een soortement van 'je programma's overlappen'-mededeling, als ik ze zo zou willen programmeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook 2 programma's tegelijk opnemen he
Ow, ok, dacht dat 'ze' dat allemaal wel kondenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn dvd-recorder kan dat niet. Dan krijg ik gelijk een soortement van 'je programma's overlappen'-mededeling, als ik ze zo zou willen programmeren.
Dat neemt wel de charme weg..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:19 schreef aarontje112 het volgende:
Wel raar hoor dat het niet live wordt uitgezonden, zo is de spanning er toch wel een beetje vanaf... Overigens snap ik dan niet hoe ze het gaan doen met stemmen, of is het alleen de jury die beslist?
toch ga ik wel kijken of dit net zo'n hit wordt als in het zwembadquote:
het begint...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand roepen als het begint?
Ik zit nog bij die Belg in de sauna op 4
*handdoekje aangeeftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Alles is al opgenomenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
Is het helemaal niet live of zijn alleen de beelden van de voorbereiding niet live?
Is bestquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, lekkerquote:
keizer, heb hem nog nooit horen rappen, alleen gezien in dit soort showsquote:
Jody was bijna dood van de duikplank.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
Jody doet ook overal aan mee, is het niet?
Dan gok ik dat het een vriendje van Ali B is, want die show zit vol rappers die niemand kentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
keizer, heb hem nog nooit horen rappen, alleen gezien in dit soort shows
Wil je dat zien danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
doet kelly nog steeds betaalde webcam sex?
daarom kijken we toch?quote:
Volgende week?quote:
En toch kijken wequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef tong80 het volgende:
Het is nu al vreselijk. Ik wist gewoon dat je een half uur moest wachten voor de eerste sprong en dat Joling daarvoor al 20 foute grappen heeft gemaakt.
gered door zijn vaderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]hoe is het met de dronken gast in het bad afgelopen?
Die werd natquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]hoe is het met de dronken gast in het bad afgelopen?
Nou gelukkig zijn we wat dat betreft wel snel klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we van iedereen een carriereoverzicht.
Kan nooit langer dan 2 minuten duren danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Je hoeft niet te kijken hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Ja maar ik vind het weer irritant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging toch ook zo bij de duikplank?
Echt springen duurde bij elkaar een kwartier.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je PI verraadt dat je er weinig plezier aan beleefd
Levert wel weer spannende tv op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou Chimene doen. Had ik dat al gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |