abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120604571
quote:
Emile Ratelband springt van schans

Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.

Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.

Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.

Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
bron

Het lijstje bekende Nederlanders is niet zo moeilijk te raden. Terror Jaap, Kelly, Patty Brard enzo, ja tog?
pi_120604626
Dit kan wel eens slecht aflopen.
pi_120604631
pi_120604825
Ik hoop dat er een paar doden gaan vallen, zou lekker opruimen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_120604871
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop dat er een paar doden gaan vallen, zou lekker opruimen
Alles voor de kijkcijfers.
pi_120604886
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Alles voor de kijkcijfers.
Ik juich het alleen maar toe
pi_120604905
Volgens mij krijg je hier meer ongelukken mee dan van een duikplank ja :') Maar alleen daarom al mogen dezelfde mensen mee doen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 december 2012 @ 19:44:06 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_120608659
Dit gaat doden opleveren _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 21 december 2012 @ 21:50:37 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_120614882
Dit is toch best link? Vraag me af of ze hier veel mensen voor kunnen vinden.

Al wordt het wel weer genieten natuurlijk >:)

Dirk Taat wil ook wel meedoen:

Dirk Taat staat niet negatief tegenover een eventuele deelname aan het nieuwe programma Sterren Schansspringen van SBS 6. Dat meldde showkenner Evert Santegoeds donderdag in Shownieuws. Veel BN’ers zijn al benaderd voor de show. “We hebben de hele dag zitten bellen met een heleboel mensen en de enige waarvan we kunnen zeggen dat die mee wil doen is Dirk Taat, die ook al heel goed was in Sterren Springen. Andere mensen zijn toch wel een beetje huiverig“, weet hij.

Veel BN’ers vrezen letsel. “Tim Douwsma durft niet, Veronica van Hoogdalem heeft haar naam mee, maar gaat er toch niet aan beginnen. Heleen van Royen heeft al nee gezegd en Kim Holland zegt dat ze al genoeg glijdt.”

Patty Brard wil ook niet. “Maar Pim Wessels zou het heel erg graag doen.”

Ralf Mackenbach liet zelf in Shownieuws weten het een mooi idee te vinden. “Allereerste vind ik het een heel erg bizar, maar wel heel leuk idee. Ik zou het zeker willen doen, maar kan het niet. Helaas, het gaat een heleboel tijd in beslag nemen en ik ga gewoon nog naar school. Dus dat gaat vrij lastig.”

De Nederlandse Ski Vereniging trekt zijn handen ervan af. “We hebben gesprekken met de producent gevoerd over het format, maar hebben besloten er niet aan mee te werken. Wij vinden de risico’s te groot voor als het mis gaat, zelfs al begeleiden we het professioneel.“
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120635966
Waarom noemen ze het niet gewoon
'Russische roulette met sterren'.
Kan me niet voorstellen dat ze hier genoeg 'sterren' voor vinden. Levensgevaarlijk en onverantwoord :N
  zondag 23 december 2012 @ 15:28:28 #11
14505 OProg
A Life in Music
pi_120671870
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Dit is toch best link? Vraag me af of ze hier veel mensen voor kunnen vinden.

Al wordt het wel weer genieten natuurlijk >:)

Dirk Taat wil ook wel meedoen:

Dirk Taat staat niet negatief tegenover een eventuele deelname aan het nieuwe programma Sterren Schansspringen van SBS 6. Dat meldde showkenner Evert Santegoeds donderdag in Shownieuws. Veel BN’ers zijn al benaderd voor de show. “We hebben de hele dag zitten bellen met een heleboel mensen en de enige waarvan we kunnen zeggen dat die mee wil doen is Dirk Taat, die ook al heel goed was in Sterren Springen. Andere mensen zijn toch wel een beetje huiverig“, weet hij.

Bron
Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 15:28:58 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_120671887
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet. ;(
Ik ook niet, Dirk Taat ken ik alleen omdat hij met Sterren Springen meedeed.
niet zo tof doen
  zondag 23 december 2012 @ 16:36:20 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_120674664
Heel binnenkort gaat iemand een hele hoge prijs betalen voor zijn publiciteitsgeilheid.
  Trouwste user 2022 zondag 23 december 2012 @ 20:48:33 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_120687365
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef BasEnAad het volgende:
Heel binnenkort gaat iemand een hele hoge prijs betalen voor zijn publiciteitsgeilheid.
Je bent echt gestoord als je hier aan mee doet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 december 2012 @ 21:01:06 #15
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_120688013
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef hplaserjet het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze hier genoeg 'sterren' voor vinden. Levensgevaarlijk en onverantwoord :N
Precies _O_ _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 23 december 2012 @ 21:01:59 #16
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_120688068
Ik hoop wel dat Heleen van Royen mee gaat doen. Maar als ze onderaan de sneeuwschans een naakte vent neerleggen doet ze heus wel mee, heeft ze spontaan weer gevoel voor richting.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 01:07:31 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_121179586
quote:
[]bLange Frans van de schans/ [/b]

Lange Frans gaat schansspringen. De rapper doet mee aan het tv-programma Sterren Schansspringen, laat RTL Boulevard vrijdag weten.

"Hij is er zelf heel koel onder, hij heeft ook een engeltje op zijn schouder", zegt zijn vrouw Daniëlle tegen het programma. Deelnemer Emile Ratelband kreeg het door Sterren Schansspringen echter aan de stok met zijn vrouw, die haar hart vasthoudt.

Lange Frans neemt eerst deel aan een trainingskamp, waar ook andere deelnemers als Ratelband, Dirk Taat en Nicolas Pfaff van de partij zijn. Daarna wordt besloten wie er daadwerkelijk mee gaat doen aan het SBS-programma.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 08:26:42 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_121260023
Gerard Joling gaat de presentatie doen lees ik net.
niet zo tof doen
  maandag 7 januari 2013 @ 11:28:40 #19
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_121263548
Dit programma gaat zo enorm heerschen. Sterren springen was gewoon een topproductie, dus dit kan eigenlijk al niet meer fout gaan.
Tenzij je als kandidaat mee doet natuurlijk :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_121264457
Jemig zeg, het is echt een practisch oneindige voorraad van potentiele programmaformats, de sportwereld.

Zijn dat soort programma's nou echt leuk om naar te kijken? (om welke reden dan ook) Ik ben een beetje wereldvreemd wat dat betreft en heb eigenlijk nog nooit zo'n soort programma gezien... :@
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121268030
Gerard joling zei bij life 4 you dat er heel veel mensen zijn die mee willen doen. De meeste bn-ers kunnen skieen dat scheelt een heleboel, daardoor zeggen ze makkelijker ja. Althans als we gerard moeten geloven natuurlijk :@
pi_121270582
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Gerard Joling gaat de presentatie doen lees ik net.
Zozo, die zag niemand van een kilometer aankomen.
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:13:45 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_121270651
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jemig zeg, het is echt een practisch oneindige voorraad van potentiele programmaformats, de sportwereld.

Zijn dat soort programma's nou echt leuk om naar te kijken? (om welke reden dan ook) Ik ben een beetje wereldvreemd wat dat betreft en heb eigenlijk nog nooit zo'n soort programma gezien... :@
Vooral leuk om te kijken als het mis gaat :+ Zoals de nogal onfortuinlijke duik van Patty bij het schoonspringen.
niet zo tof doen
  maandag 7 januari 2013 @ 15:34:45 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121271395
Wat een hoeren allemaal!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121272836
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Vooral leuk om te kijken als het mis gaat :+ Zoals de nogal onfortuinlijke duik van Patty bij het schoonspringen.
Ja, maar zoiets is altijd leuk, als er iemand van zo'n showtrap afdondert ofzo.
En bij zoiets als schansspringen is de kans dat er iets misgaat natuurlijk vele malen groter, dus ik snap het wel een beetje.

Maar ik ga toch niet kijken :P
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121273409
Sterren tafel tennisen
Sterren eten heel veel hotdogs in 1 uur
Sterren rappen

Zoveel keuze..zoveel mogelijkheden.
Hell To The Liars
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:20:28 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121304671
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Mylene het volgende:
Het lijstje bekende Nederlanders is niet zo moeilijk te raden. Terror Jaap, Kelly, Patty Brard enzo, ja tog?
:N
Patty Brard wil geen kandidaat meer zijn

Patty Brard zat behoorlijk stuk na haar gedwongen vertrek bij SBS Shownieuws. Maar na haar veelbesproken optreden in Sterren Springen is ze naar eigen zeggen weer helemaal terug. 'Ik vind het erg frappant om te zien hoe je leven kan veranderen met een sprong van een duikplank', zegt ze in dagblad Sp!ts. 'Het was een heel vervelende dip maar ik ben er weer bovenop. Het is net als vijf jaar geleden toen een spagaat in Sterren Dansen Op Het IJs me vijf jaar werk opleverde. Het kan raar lopen in het leven, maar 'I go with te the flow'', aldus Patty.

En hoewel Sterren Springen haar geen windeieren heeft gelegd, is Patty even klaar met soortgelijke programma's. 'Zo heb ik nee gezegd tegen Sterren Schansspringen. Ik ga even een tijd lang geen kandidaat meer zijn, heb ik besloten. Eén keer van die duikplank afspringen is leuk, maar je moet niet je nek breken voor niks. Nu is het tijd dat ik weer even wat ga presenteren.'

Zo is Brard vanaf begin maart te zien als presentatrice van het RTL5-programma Echte Meisjes Op De Prairie. 'En ik ben in onderhandeling over nieuwe programma's, maar daar kan ik nu nog niets over zeggen. Wel kan ik zeggen dat ik deze week de hoofdrol ga spelen in een pilot van een jonge filmmaker. Ik wil namelijk heel graag acteren. Ik vind het dus leuk dat dit jonge talent nu lekker misbruik kan maken van mijn naam en wie weet waar het mij weer brengt...

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)daat-meer-zijn.dhtml

*O* Eindelijk goed nieuws *O*
pi_121304795
Schansspringen is erg mooi om te zien, maar om er nou een programma met BN-ers van te maken gaat wel erg ver.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_121348216
Och.. dit moet misschien nog wel kunnen.

Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 07:48:54 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_121623787
Drie kandidaten zijn sowieso al zeker:

Koert-Jan de Bruijn, Lange Frans en Emile Ratelband zijn drie van de kandidaten die meedoen aan het nieuwe tv-programma Sterren Springen Schans van SBS 6. Dat heeft presentator Gerard Joling dinsdag bekendgemaakt op 538. Joling vindt dat het drietal veel lef toont met hun deelname. “Het is heel knap dat je dat durft. Die mensen zijn er al heel hard voor aan het trainen. Donderdag is de persdag, dus dan weet ik exact wie er allemaal meedoen“, laten de entertainer weten.

De opnames vinden plaats in het zuiden van Duitsland. “Ik heb alle schansen gezien. Dat is wel pittig hoor. Dat varieert van 15 meter tot 120 meter.”

Bron

Geen idee wie Koert-Jan is :? En Emile mag hard vallen >:)
niet zo tof doen
  woensdag 16 januari 2013 @ 08:45:21 #31
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_121624342
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 07:48 schreef Karina het volgende:
Drie kandidaten zijn sowieso al zeker:

Koert-Jan de Bruijn, Lange Frans en Emile Ratelband zijn drie van de kandidaten die meedoen aan het nieuwe tv-programma Sterren Springen Schans van SBS 6. Dat heeft presentator Gerard Joling dinsdag bekendgemaakt op 538. Joling vindt dat het drietal veel lef toont met hun deelname. “Het is heel knap dat je dat durft. Die mensen zijn er al heel hard voor aan het trainen. Donderdag is de persdag, dus dan weet ik exact wie er allemaal meedoen“, laten de entertainer weten.

De opnames vinden plaats in het zuiden van Duitsland. “Ik heb alle schansen gezien. Dat is wel pittig hoor. Dat varieert van 15 meter tot 120 meter.”

Bron

Geen idee wie Koert-Jan is :? En Emile mag hard vallen >:)
Koert-Jan is zo'n ex gtst held:

Emile mag van mij inderdaad ook verongelukken :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:23:12 #32
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121624971
Namen BN’ers Sterren Springen Schans uitgelekt

Langzaamaan lekken er steeds meer namen uit van bekendere Nederlanders die voor SBS6 van een skischans gaan springen.
Onder andere Emiel Ratelband (goeroe), Johan Vlemmix (oranje gek), Dirk Taat (model?), Lange Frans (rapper), Koert Jan de Bruijn (soap acteur uit Gtst), Nicolas Pfaff (belg) en Bibi Breijman (Kaboutertje uit oh oh Cherso). Aanstaande donderdag worden alle namen bekende gemaakt van de bekendere nederlanders die met glans van de schans zullen gaan.
De show zal gepresenteerd worden door Tess Milne en Gerard Joling. Het programma wordt opgenomen in Zuid-Duitsland. De BN’ers gaan eerst van een schans van 15 meter en dan wordt het opgebouwd naar 30 meter, 70 en dan uiteindelijk 120 meter. ‘Sterren Springen Schans’ is vanaf februari te zien op SBS6.

Showvandaag
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_121627601
Dus duidelijk mensen die hun kop weer op tv willen hebben.
Dirk Taat zag je ook al bij topchef tegen sterrenchef.

Waarom willen sommige mensen toch zo graag met hun hoofd op tv?
pi_121627686
Wat een line-up.

Nou zijn Emile en Johan wel 2 handen op 1 buik dus dat is een beetje valsspelen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:17:50 #35
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_121628014
Tot nu toe klinkt het nog een beetje als een sausage fest..
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 11:19:46 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_121628092
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef L3viathan het volgende:
Tot nu toe klinkt het nog een beetje als een sausage fest..
1 dame, nou ja, vrouwelijk persoon, Bibi.
niet zo tof doen
pi_121628235
volgende show;

sterren springen in een afgrond zonder parachute.
sterren steken elkaar overhoop met zwaarden.
pi_121630772
Sterren spelen Russische roulette
pi_121696949
Gaan ze dan echt Schansspringen in Noorwegen/Zwitserland/oid of gewoon van een 5 meter hoge schans met een landing in een stel kussens. :')
Hoop het eerste.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik lees nu pas het berichtje van Poezewoes.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 21:17:09 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_121696990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:16 schreef tralalala het volgende:
Gaan ze dan echt Schansspringen in Noorwegen/Zwitserland/oid of gewoon van een 5 meter hoge schans met een landing in een stel kussens. :')
Hoop het eerste.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik lees nu pas het berichtje van Poezewoes.
:D Niet live dus
niet zo tof doen
pi_121697970
Gezellig, Kelly aka Ferry doet weer mee :') _O-
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:04:58 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_121699898
quote:
Sterren wagen zich aan 'gevaarlijke' sprong
ZOETERMEER - Na schoonspringen en kunstschaatsen begeven de BN’ers van SBS zich vanaf februari op gevaarlijker terrein. Dan gaat het nieuwe programma Vliegende Hollanders: sterren van de schans van start.

Er gingen al langer geruchten over de ideeën van SBS om BN’ers op ski’s van een schans te laten springen. Veel mensen maakten zich zorgen of het niet te gevaarlijk is.
"Je moet voor dit programma wel echt lef hebben", zegt kandidaat Jody Bernal tegen NU.nl donderdag tijdens de voorstelling van de kandidaten in Zoetermeer. "Ik heb best wel hoogtevrees. Dus daar kijk ik wel een beetje tegen op."

Een handje vol BN’ers ziet de gevaarlijke sprong wel zitten. Onder andere Chimène van Oosterhout, Ingrid Jansen, Jody Bernal, Koert-Jan de Bruijn, Lange Frans, Emile Ratelband, Geert Hoes, Kelly, Sita, Dean Saunders en Bibi zijn op de schans te zien.

Spreekstalmeester van het eerste uur Gerard Joling gaat de presentatie doen, samen met Tess Milne die na Sterren Springen en Sterren Dansen op het ijs inmiddels aardig ingeburgerd bij SBS is. "Ik voel me nu extra vereerd dat ik ben gevraagd, drie keer is scheepsrecht", aldus Milne.

Gevaarlijk
Ook de 64-jarige Emile Ratelband heeft ondanks zijn leeftijd besloten de sprong te wagen. "Ik zie Ratelband eigenlijk niet helemaal van de schans af springen. Hij heeft natuurlijk wel een hele goede airbag", zegt Milne.

Ratelband zelf is ook lichtelijk gespannen over de sprong: "Ik ben wel gespannen, het is wel gevaarlijk ja. Ik heb net op Google gelezen dat bij 50 procent van de sprongen iets fout gaat", aldus Ratelband.
De sterren krijgen volgens SBS goede begeleiding tijdens hun sprong. Professionals bepalen vooraf of een BN’er überhaupt mag springen of niet. "Ik hoop wel dat er mensen gaan vallen, dat is wel leuk voor de mensen thuis. Als er maar niets scheurt of breekt", zegt presentator Joling.

Vrouw
Ook bij het thuisfront van de BN’ers is het bekend dat deelname aan het programma niet helemaal zonder risico’s is. De vrouw van Ratelband wil absoluut niet dat haar man meedoet.
"Vrouwen lopen altijd te zeuren. Ze is nu ook nog steeds boos. Als ze niet snel weer normaal doet, dan verlaat ik haar, zo simpel is het", zegt Ratelband. "Ik heb altijd gezegd: werk is belangrijker dan mijn meisje."

Risico waard
Ook kersverse vader Dean Saunders kreeg wat tegenstribbelingen van zijn vriendin. "Mijn vriendin vond het eerst veel te gevaarlijk, maar toen ze hoorde hoe veel ik er voor kreeg was het, het risico wel waard."

Of de kijker niet moe wordt van de sterrenprogramma’s van SBS, na Sterren springen en Sterren dansen op het ijs, lijkt geen zorg te zijn voor het presentatorsduo. "Sterren zien vallen is altijd grappig. En de risicofactor brengt natuurlijk ook extra spanning", zegt Joling.

"Joling gaat in een roze bontjas presenteren dus dan werkt het sowieso wel", voegt Saunders toe.
Dit wordt Camp in het kwadraat mén :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_121699989
Emile is het wel verplicht aan zijn achterban om gelijk van die 120 meter te gaan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:06:42 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121700032
Jammer dat ze die Tess nog steeds niet hebben ontslagen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:07:35 #45
3185 Adelante
To let it go now
pi_121700083
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
Emile is het wel verplicht aan zijn achterban om gelijk van die 120 meter te gaan.
Over de hete kolen springen :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:07:55 #46
3185 Adelante
To let it go now
pi_121700112
quote:
13s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat ze die Tess nog steeds niet hebben ontslagen.
Ja die snap ik ook niet, die kan echt niet presenteren :{
pi_121703113
Nu patty in shownieuws over schansspringen :D :|W
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 januari 2013 @ 23:01:13 #48
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121703205
Verdomme wat een deelnemers _O-
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:01:31 #49
15080 static
pi_121703217
Titel aangepast.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_121703322
Gerard Joling gaat ook springen zegt hij

Van zijn nachkastje op zijn bed :|W -O-
pi_121703405
Ze hebben patty ook gevraagd :|W Maar die durfde niet :P
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 12:58:38 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_121718174
Hier is een promo te zien.

En over Dean Saunders, die gozer is een bange poeperd, als je expeditie Poolcirkel hebt gekeken dan begrijp je wel wat ik bedoel :D Volgens mij gaat hij helemaal niet van die schans af durven springen.
niet zo tof doen
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:29:13 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121721654
Vlemmix voelt zich gepasseerd bij schansspringen
:D

De 53-jarige zanger is naar eigen zeggen ook gevraagd voor een trampolinespringshow :|W

Volgende is dus Sterren springen trampoline :|W
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 14:34:50 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_121721880
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

De 53-jarige zanger is naar eigen zeggen ook gevraagd voor een trampolinespringshow :|W

SHO / NOG meer springende "sterren"
;)
niet zo tof doen
  zaterdag 19 januari 2013 @ 00:39:49 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121750161
Sterren gaan schansspringen in De Vliegende Hollanders....

Dat is toch vragen om problemen? 41%

Hilarisch als ze plat op hun gezicht gaan! 18%

Ik hou niet zo van leedvermaak 18%

Je moet maar durven! 12%

Ik zet me schrap en ga zeker kijken 11%

Een heuse poll op shownieuws :|W

http://www.shownieuws.tv/
  zaterdag 19 januari 2013 @ 10:49:54 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121756004
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

Afgewezen worden voor zo'n programma: dieper kun je niet zinken. _O-
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:46:09 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_122052326
Emile Ratelband durft de skischans niet af
Emile Ratelband is al een paar dagen in het wintersportoord Hinterzarten om te oefenen voor het SBS-spektakel Vliegende Hollanders, maar hij durft nog steeds de skischans niet af. Dit vertelde de 63-jarige positiviteitsgoeroe vrijdag in Shownieuws.
'Ik schijt zeven kleuren. Ik durf nog niet. De skischans is zo hoog en maakt me zo angstig. Ik krijg er een heel klein piemeltje en hele grote neusgaten van', verwoordde Ratelband zijn vrees. 'Het komt nog wel'.

Emile ziet onder anderen Sita Vermeulen wel met vliegende vaart van een schans van 75 meter hoog springen tijdens de repetities voor de shows die SBS6 vanaf 22 februari in drie afleveringen uitzendt. Kelly van der Veer heeft volgens Emile geen angst. 'Ze zegt: 'Als ik val, val ik op mijn implantaten'. Ook Robert Schoemacher ziet eruit als een jonge god met zijn injectables.'

Voor een ontspannende après-ski hebben de Bekende Nederlanders geen puf. Emile: 'We liggen iedere avond knock-out in bed na een dag noordpoolfestijn met wind en sneeuw. Ik had naar mijn vrouw moeten luisteren. Maar ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor de kijkers van SBS6.'
Bron

Ja tuurlijk, voor de kijkers :')
niet zo tof doen
pi_122059903
Wat een antiheld die Emile.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 januari 2013 @ 09:00:57 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_122061120

zaterdag 26 januari 2013 @ 12:33:45 #60
14505 OProg
A Life in Music
pi_122065505
Kunnen de kijkers ook stemmen dat Emile verbannen naar Sint-Helena en dat hij dan ook gaat? ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  Moderator zaterdag 26 januari 2013 @ 15:20:17 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_122071876
Laten we dan alsjeblieft ALLE "BN'ers" die hier aan meedoen verbannen.
niet zo tof doen
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:09:06 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122509074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:44 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat doden opleveren _O_
Bijna :D Een verbrijzelde knie ook goed O-)

Dean Saunders gewond door schansspringen

Dean Saunders is gewond geraakt bij de training van Vliegende Hollanders, het SBS-programma waarin BN'ers van de skischans springen. De zanger moet nu onder het mes, laat hij weten aan RTL Boulevard.

'Ik ben ongelukkig terechtgekomen en heb mijn knie verbrijzeld. Morgen word ik geopereerd', meldt de Popstars-winnaar die is gevallen tijdens de training.

Optimistisch
Ondanks zijn val blijft Dean optimistisch over zijn deelname. 'Ik ben niet definitief uitgeschakeld'. :|W

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)schansspringen.dhtml

Nee natuurlijk niet met gips om je knie kan je nog steeds van de schans af :|W _O-
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 15:10:41 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_122509147
Ik sta versteld dat hij het überhaupt geprobeerd heeft!

Belachelijk dat mensen hier aan mee doen eigenlijk.
niet zo tof doen
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:13:13 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122509263
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Ik sta versteld dat hij het überhaupt geprobeerd heeft!
Belachelijk dat mensen hier aan mee doen eigenlijk.
Voor poen doen mensen ALLES :7
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 15:14:29 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_122509306
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Sommige mensen doen voor poen alles ;) Al kreeg ik een miljoen dan zou ik het nog niet doen.

Dansen op het ijs overigens wel, maar alleen omdat het me tof lijkt om dat te leren.
niet zo tof doen
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:29:08 #66
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_122510050
Dat er maar meer mogen volgen.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:35:29 #67
14505 OProg
A Life in Music
pi_122510342
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Bij een deel van deze mensen gaat het niet eens om de poen. Het is gewoon een ziekelijke hang naar aandacht van sommige van deze 'BN'ers'. :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 februari 2013 @ 17:10:37 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_122514710
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef OProg het volgende:

[..]

Bij een deel van deze mensen gaat het niet eens om de poen. Het is gewoon een ziekelijke hang naar aandacht van sommige van deze 'BN'ers'. :')
Dat dus. Er zijn van dat soort mensen. Ik heb zo'n nicht. Doet alles om in de aandacht te komen.

Zat bij Lief en Leed, confronteerde haar stiefmoeder plots met van alles en nog wat, heeft geen contact meer met haar kinderen omdat ze had gelogen over een dood geboren kindje. Bij de bijna watersnoodramp in 1995, was ze met kinderen naar Hilversum vertrokken om in het jeugdjournaal te komen. Alles voor aandacht. Ik pik ze er vaak uit bij de NBNers zonder talent.

Hopen dat er nog meer verbrijzelde knieën komen. _O_

Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 18:12:43 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_122517165
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik denk dat het terecht is dat je zegt "een deel". Want volgens mij zitten er tussen die BN'ers ook best wel deelnemers die even zonder schnabbels zitten en geen cent te makken hebben. Dan vangen ze met hier aan meedoen 2 vliegen in 1 klap: wat geld plus natuurlijk ook die aandacht zodat ze weer in the picture komen.
niet zo tof doen
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:16:03 #70
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122519476
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk dat het terecht is dat je zegt "een deel". Want volgens mij zitten er tussen die BN'ers ook best wel deelnemers die even zonder schnabbels zitten en geen cent te makken hebben. Dan vangen ze met hier aan meedoen 2 vliegen in 1 klap: wat geld plus natuurlijk ook die aandacht zodat ze weer in the picture komen.
Zoals José Hoebee en Justine Pelmelay. :Y
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 19:17:13 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_122519544
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zoals José Hoebee en Justine Pelmelay. :Y
Precies. Justine vind ik wel zielig trouwens :{ Nog nooit zo een pechvogel gezien.
niet zo tof doen
pi_122519571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat dus. Er zijn van dat soort mensen. Ik heb zo'n nicht. Doet alles om in de aandacht te komen.

Zat bij Lief en Leed, confronteerde haar stiefmoeder plots met van alles en nog wat, heeft geen contact meer met haar kinderen omdat ze had gelogen over een dood geboren kindje. Bij de bijna watersnoodramp in 1995, was ze met kinderen naar Hilversum vertrokken om in het jeugdjournaal te komen. Alles voor aandacht. Ik pik ze er vaak uit bij de NBNers zonder talent.
Brrr.. echt naar zulke mensen :r
quote:
Hopen dat er nog meer verbrijzelde knieën komen. _O_

Ook bij John de Wolf? :D
pi_122529294
Doet John ook mee? :o
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 21:54:49 #74
18653 crew  D.
pi_122529519
tvp 8-)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:54:33 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122533568
Zo meteen beelden in shownieuws beelden van Dean die op zijn bek gaat :D
Eens ff luisteren of je de knie hoort kraken :P :+
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 10:44:18 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_122543977
Ah bah. Ik vind niet veel dingen eng, maar krakende botten vind ik echt vreselijk.
niet zo tof doen
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:45:33 #77
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_122544018
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
Ah bah. Ik vind niet veel dingen eng, maar krakende botten vind ik echt vreselijk.
Ligt eraan bij wie :o
Bij bijv. een Patty Brard klinkt het me als muziek in de oren :P
pi_122544021
Lijkt mij een goeie start.
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 10:47:42 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_122544072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:45 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ligt eraan bij wie :o
Bij bijv. een Patty Brard klinkt het me als muziek in de oren :P
Oh nee echt gadverdamme. Spuitend bloed doet me niks. Maar een bot dat breekt :X
niet zo tof doen
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:33:14 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122547267
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
Oh nee echt gadverdamme. Spuitend bloed doet me niks. Maar een bot dat breekt :X
Leef je uit zou ik zeggen :D
http://ga.kijk.nl/UVArOT
@ 17sec hoor je iets knappen :7
En hij kan niet alleen zingen maar ook schreeuwen van de pijn _O-
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 12:38:08 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_122547405
quote:
6s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Leef je uit zou ik zeggen :D
http://ga.kijk.nl/UVArOT
@ 17sec hoor je iets knappen :7
En hij kan niet alleen zingen maar ook schreeuwen van de pijn _O-

Ga weg engerd :D Ik ga mooi niet kijken.
niet zo tof doen
pi_122547436
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Het valt best mee :)
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 12:40:26 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_122547470
Nou ik kan het niet eens bekijken, ik krijg: is momenteel niet beschikbaar.
niet zo tof doen
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:40:42 #84
14505 OProg
A Life in Music
pi_122547475
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Kon het niet laten maar is echt niks te zien. Je zien hem alleen maar op de grond liggen.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 februari 2013 @ 18:36:00 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122560820
Zometeen in Boulevard, zal dat weer over Dean gaan dus?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 februari 2013 @ 19:06:41 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122562041
Albert :')
Zei iets als "SBS helpt ons niet, dat is jammer want het is toch mooi om promotie te maken voor een programma"
:')

Het is dus Sita.
pi_122562204
Tjezus, dat is een beste schans, je moet maar durven :D .
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:18:19 #88
15080 static
pi_122562642
15 meter? Hoe moet ik dat zien? Hoog? Lang? :o

Hoog kan ik me bijna niet voorstellen dat je dat overleefd.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:21:09 #89
3185 Adelante
To let it go now
pi_122562784
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef static het volgende:
15 meter? Hoe moet ik dat zien? Hoog? Lang? :o

Hoog kan ik me bijna niet voorstellen dat je dat overleefd.
.

Hoog natuurlijk :Y
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:22:44 #90
15080 static
pi_122562886
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

.

Hoog natuurlijk :Y
Ja dahaag. :D
pi_122562982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:22 schreef static het volgende:

[..]

Ja dahaag. :D
Het ziet er echt eng uit.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:29:50 #92
15080 static
pi_122563254

Dit is 8 feet.
pi_122564447
Hier filmpje over Sita, val zie je niet.

http://www.shownieuws.tv/video/sita-vermeulen-gewond/
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:21:39 #94
15080 static
pi_122570508
pi_122571816
Sita:

"Ik spring lachend in het diepe, met mijn ogen dicht"

Zou ik niet doen op een skischans, daar komen ongelukken van.

en inderdaad
http://www.rtl.nl/compone(...)gende-hollanders.xml
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  donderdag 7 februari 2013 @ 19:23:06 #96
15080 static
pi_122606826
Heftige beelden net.
pi_122607746
waar??
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:07:15 #98
15080 static
pi_122609234
Boulevard,
pi_122610200
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:31:47 #100
14505 OProg
A Life in Music
pi_122610674
Aandachtsgeile figuren waar zo te zien sommigen niet eens kunnen skiën van zo een schans af laten gaan is natuurlijk ook vragen om problemen. :')
pi_122610788
Waarom is static nu een vrouw?
pi_122611264
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
Waarom is static nu een vrouw?
Zie SHO FB
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:03:46 #103
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:34:13 #104
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_122634190
quote:
:'(
waarom blijft dat mens toch elke keer weer op tv komen :r
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:36:08 #105
14505 OProg
A Life in Music
pi_122634250
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Omdat het SBS klapvee daar op zit te wachten vermoedelijk.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 15:45:51 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_122641427
Er staan al twee reserves aan de zijlijn:

Voor het geval er kandidaten uitvallen in het programma Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans, heeft SBS 6 twee reservekandidaten aangesteld. Het gaat om Robin Zijlstra en Nicolas Liébart. Dat heeft de tv-zender vrijdag laten weten. Zijlstra, bekend van Idols en GTST, en Pfaffs-familielid Liébart zijn net als de andere kandidaten hard aan het trainen. “Ze staan stand-by mocht er onverhoopt een kandidaat niet meer mee doen“, legt een woordvoerder van het station uit.
Bron
niet zo tof doen
  zondag 10 februari 2013 @ 00:06:04 #107
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122697201
Dean Saunders op Duitse skischans :|W

Dean Saunders, die eerder deze week riep dat hij zijn knie had verbrijzeld, is naar Duitsland vertrokken om van een schans af te springen.

De zanger was lelijk ten val gekomen en had enorme last van zijn knie. Nog geen drie dagen later begon Dean voorzichtig weer met oefenen en is nu naar Zuid-Duitsland gevlogen voor de opnames van de show De Vliegende Hollander.

Ook Sita, die bij de repetities een smak maakte en op haar hoofd terechtkwam, is mee met het deelnemersveld.

Gerard Joling en Tess Milne presenteren de show, Patty Brard is één van de juryleden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)tse_skischans__.html

Was dus toch niet zo erg :P
  zondag 10 februari 2013 @ 00:06:50 #108
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122697234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef L3viathan het volgende:
Zij de centen en wij kunnen hier los gaan met posten w/ _O_
  zondag 10 februari 2013 @ 00:20:58 #109
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_122697846
Nicolas :o mijn verloren zoon uit Expeditie Robinson!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_122842544
Beetje jammer, dit bericht op Mediacourant.

quote:
Tess Milne wil klungelig en brutaal overkomen in de programma’s die zij presenteert. Dat vertelt de presentatrice aan Nieuwe Revu. Milne, als co-host van Gerard Joling de nieuwe Nance van SBS 6, denkt serieus over haar imago. “Natuurlijk, ik doe niet zomaar wat. Als er geen enkele gedachte zit achter wat ik doe, word ik doodongelukkig. Het is mijn uitdaging om die klungelige, beetje brutale presentatrice neer te zetten. Ik moet niet zo’n strakke showbizzmevrouw worden“, zegt ze.

Door de shows die zij presenteert overwint Milne naar eigen zeggen haar angsten. “Je wilt erg graag, maar je durft simpelweg niet omdat je keihard op je bek kunt gaan. Gelukkig ben ik de strijd met faalangst altijd aangegaan en dan helpt het als je graag een podium opklimt.”

Vanaf volgende week is Milne te zien in Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans.
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat zij van zichzelf best een leuk mens is. Een rol spelen is niet nodig. :N
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:08:19 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122843036
Skiënde BN'ers voor half miljoen verzekerd

De deelnemers aan het SBS-programma Vliegende Hollanders: Sterren van de schans hoeven niet bang te zijn dat hun familie zonder geld komt te zitten als er iets met hen gebeurd. Wanneer de bekende skischansspringers komen te overlijden, krijgen de nabestaanden een bedrag van 500.000 euro. Dat meldt Party.

De makers van de show hebben voor elke kandidaat een aanvullende verzekering met optimale dekking afgesloten. Dean Saunders en Sita Vermeulen hebben al gebruik moeten maken van deze verzekering. Zij kregen beiden een ongeluk tijdens de training, maar kunnen nog wel doorgaan met het programma. BN'ers die van de schans zullen skiën zijn onder anderen Shary-An, Dean Saunders, Mari van de Ven, Sita Vermeulen, Emile Ratelband, Jody Bernal, Lange Frans, Robert Schoemacher en John de Wolf.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)joen-verzekerd.dhtml

500.000 euri als patty doodgaat :D
Ze dagen me wel uit :7
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:10:55 #112
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122843171
Vliegende Hollanders zet reservespringers in :D

Het SBS 6-programma Vliegende Hollanders heeft twee reservespringers toegevoegd aan de officiele kandidatenlijst van de show. Robin Zijlstra en Nicolas Liébart zijn vanaf 22 februari ook te zien in het programma. Dat maakt Shownieuws bekend.

Zowel Nicolas als Robin trainde al van het begin af aan mee met de rest van de kandidaten. Zij vinden het dan ook heel leuk dat ze nu echt mee mogen doen. 'Ik heb er super veel zin in, niet iedereen maakt het mee om van een schans te mogen springen!', aldus Robin. Ook Nicolas is blij. 'Tja, dat ik als Belg hieraan mee kan doen, dat is toch fantastisch! Wie weet word ik wel een Vliegende Hollander!'

BN'ers die meedoen aan het programma zijn onder anderen: Shary-An, Dean Saunders, Mari van de Ven, Sita Vermeulen, Emile Ratelband, Jody Bernal, Lange Frans, Robert Schoemacher en John de Wolf. SBS6 zendt de skischansshow vanaf 22 februari uit.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)vespringers-in.dhtml
  Moderator woensdag 13 februari 2013 @ 20:12:46 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_122843270
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vliegende Hollanders zet reservespringers in :D

Het SBS 6-programma Vliegende Hollanders heeft twee reservespringers toegevoegd aan de officiele kandidatenlijst van de show. Robin Zijlstra en Nicolas Liébart zijn vanaf 22 februari ook te zien in het programma. Dat maakt Shownieuws bekend.

Zowel Nicolas als Robin trainde al van het begin af aan mee met de rest van de kandidaten. Zij vinden het dan ook heel leuk dat ze nu echt mee mogen doen. 'Ik heb er super veel zin in, niet iedereen maakt het mee om van een schans te mogen springen!', aldus Robin. Ook Nicolas is blij. 'Tja, dat ik als Belg hieraan mee kan doen, dat is toch fantastisch! Wie weet word ik wel een Vliegende Hollander!'

BN'ers die meedoen aan het programma zijn onder anderen: Shary-An, Dean Saunders, Mari van de Ven, Sita Vermeulen, Emile Ratelband, Jody Bernal, Lange Frans, Robert Schoemacher en John de Wolf. SBS6 zendt de skischansshow vanaf 22 februari uit.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)vespringers-in.dhtml
Oud nieuws, zie post 106 ;)
niet zo tof doen
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:14:04 #114
14505 OProg
A Life in Music
pi_122843343
Ik weet niet eens wie die twee zijn. En ik wil het ook niet weten, ik klikte het topic alleen maar aan om te kijken of er al eentje te pletter was gevallen. :')
  Moderator woensdag 13 februari 2013 @ 20:14:34 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122843381
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
Ik weet niet eens wie die twee zijn. En ik wil het ook niet weten, ik klikte het topic alleen maar aan om te kijken of er al eentje te pletter was gevallen. :')
Dito _O-
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:25:37 #116
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122843986
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Oud nieuws, zie post 106 ;)
:N ze waren reserve voor het geval dat ;)
Nu doen ze gewoon mee en krijgen we ze te zien :7
  Moderator woensdag 13 februari 2013 @ 20:27:55 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_122844136
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:N ze waren reserve voor het geval dat ;)
Nu doen ze gewoon mee en krijgen we ze te zien :7
Ah mea culpa ;) Ze doen nu mee voor het eggie.
niet zo tof doen
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:25:19 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122854772
'Vliegende Hollanders misdragen zich in hotel' :D

De deelnemers van Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans zouden zich zo hebben misdragen dat ze bijna het hotel zijn uitgezet.

De deelnemers, die voor opnamen van het SBS-programma in Duitsland verblijven, zouden na een avond doorzakken flink tekeer zijn gegaan, meldt RTL Boulevard.

De gasten en het personeel van het hotel zouden zich flink geërgerd hebben aan de kandidaten, onder wie Lange Frans, Robert Schoemacher en Jody Bernal.

De eigenaar overwoog zelfs om de groep Nederlanders eruit te zetten. Hij heeft aan RTL Boulevard laten weten dat er iets is voorgevallen, maar wil niet zeggen wat. Een aanwezige woordvoerder van SBS zegt van niks te weten.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ich_in_hotel___.html

Gezellig daar :|W w/
pi_122857550
Waaghalzen springen in vliegpak van berg

Het moet één van de spectaculairste wedstrijden ter wereld zijn: de World Wingsuit Race in Brazilië. 32 deelnemers springen in een speciaal vliegpak van een berg en proberen het beste vliegtraject af te leggen. Dit meldt HLN.be.

De waaghalzen worden beoordeeld op de afgelegde afstand en de precisie van hun landing.

De race is niet zonder risico, er viel eerder één dode na een crash tegen een bergflank. De winnaar dit jaar is de Noor Espen Fadnes.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)egpak-van-berg.dhtml

Dit lijkt me wel wat met BN ers zoals Gerrit Zalm :r Nout Wellink :r Sjoerd van Keulen :r
Mooi idee voor volgend jaar aangezien Reinout Oelewapper toch zelfs niks kan bedenken en alles jat moet dat geen probleem zijn :7
pi_122892589
Patty Brard aan dood ontsnapt

Patty Brard is zelfs in haar juryhok aan de Duitse skischans van Vliegende Hollanders niet veilig...

http://www.telegraaf.nl/p(...)dood_ontsnapt__.html

Helaas dit keer niet gelukt :(
pi_122896445
Morgen een reportage over de sterren rechtstreeks uit Hinterzarten :P

En sbs is er blij mee _O- Die dreigen vandaag al voor camera met megarechtzaak *O*

Kijken dus morgen :7
  donderdag 14 februari 2013 @ 23:25:15 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_122897350
Die Duitsers hebben het hele programma belachelijk gemaakt. Blijkbaar gaan ze van een of ander kinderschans en is het risico echt nihil :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 23:38:19 #123
15080 static
pi_122898002
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef Adelante het volgende:
Die Duitsers hebben het hele programma belachelijk gemaakt. Blijkbaar gaan ze van een of ander kinderschans en is het risico echt nihil :')
Nou, die smak van net op Powned was anders niet misselijk.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 00:15:57 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122899628
Flyer :P

http://skiclub-hinterzarten.de/Flyer_MasMedia_2013.pdf

en de duitsers over ons :D

Das Konzept

Alle 16 Teilnehmer machen zwei Sprünge: ein Sprung von der 15-Meter-Schanze und einem Sprung von der 30-Meter-Schanze. Beide Sprünge werden durch eine zwei-köpfige Fachjury beurteilt. Die Partitur von zwei Sprüngen wird addiert, und dann gelangen die sechs besten Kandidaten in die Endrunde. Aktuell hüpfen die Holländer noch von der K15 und K30 Schanze, für das Finale ist jedoch geplant, dass sogar von der K70 Schanze gesprungen werden kann.

TV-Aufzeichnung der Episoden im Adler-Skistadion Hinterzarten:

Episode 1: Montag, 11. Februar 2013, ab 18.00 Uhr
Episode 2: Dienstag, 12. Februar 2013, ab 18.00 Uhr
Achtung: neuer Termin für's Finale:
Episode 3 (Finale): Donnerstag, 14. Februar 2013, ab 17.00 Uhr

Für die Bewirtung an diesen Tagen ist durch den Skiclub Hinterzarten selbstverständlich bestens gesorgt.

TV-Ausstrahlungs-Termine im niederländischen Fernsehen:

Episode 1: Freitag, 22.02.13 um 20.15 Uhr
Episode 2: Freitag, 01.03.13 um 20.15 Uhr
Episode 3: Freitag, 08.03.13 um 20.15 Uhr

http://www.sommerskisprin(...)ders-in-Hinterzarten
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:22:43 #125
15080 static
pi_122915956
pi_122919010
quote:
Dat kan je toch geen schans noemen, daar springt mijn oma nog van af. :')
Ben benieuwd of Pownews het vanavond laat zien.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:40:44 #127
18653 crew  D.
pi_122919119
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dat kan je toch geen schans noemen, daar springt mijn oma nog van af. :')
Ben benieuwd of Pownews het vanavond laat zien.
Zat er een schans in het filmpje? :@
pi_122919242
Ik had zoiets verwacht:

:')
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:47:15 #129
18653 crew  D.
pi_122919413
edit
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:46:26 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_122932006
PowNews filmt stiekem schansspringen van SBS

PowNews heeft de complete schansspringcapriolen gefilmd van de SBS6-show Vliegende Hollanders. Ze gingen naar de plek waar deze week opnames waren en filmden stiekem mee.

Gerard Joling keek verbaasd op toen een verslaggever van PowNews opeens hallo kwam zeggen. PowNews had de beelden van vallende B-sterren op de schans toen al gefilmd. Een medewerker van SBS dreigt PowNed met een rechtszaak als ze de beelden uitzenden. Vanavond wil PowNews dat inderdaad doen.

Frontpage

*O* *O* ff kijken dus vanavond :7
  maandag 18 februari 2013 @ 23:02:38 #131
15080 static
pi_123054044
Was net uitgezonden. Agressief mannetje zeg, die Saunders.
pi_123054222
Dean Saunders, b-artiest.

_O-.
pi_123062791
Wat liet die vent zich kennen zeg. Ook al zijn ze "bekend" ( :') ), het blijft gewoon een white trash familie.

Verder een grote ophef om een programma van niks. De BN-ers mogen het label "B-artiest" niet eens dragen en die schans lijkt in de verste verte niet op wat iedereen verwacht bij schansspringen. Het is meer heuveltje glijden.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_123062928
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef static het volgende:
Familietrekje blijkbaar..
pi_123075692
Is er eigenlijk al een reactie van RTL of blijft het bij een loos dreigement?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:15:35 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123076847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:49 schreef Mgolovic het volgende:
Is er eigenlijk al een reactie van RTL of blijft het bij een loos dreigement?
:Y
Update 15:30 uur: SBS 6 of producent MasMedia zien af van juridische stappen tegen PowNews. _O_ _O_ _O- _O-

http://zappen.blog.nl/pub(...)gende-hollanders-uit
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:17:21 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123076923
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef static het volgende:
Vanavond kunt u in het PowNews genieten van een exclusieve preview van Sterren Schansspringen.

Onze verslaggever Jan Versteegh infiltreerde onlangs het lanceercentrum voor laagvliegende bekendmensen in het pittoreske Duitse plaatsje Hinterzarten, om een glimp op te vangen van een te pletter stortende TV-Nederlander. In hoeverre deze opzet geslaagd is ziet u vanavond in het PowNews.

Alhoewel chef van-de-schans-trappen Gerard Joling verheugd was om Jan weer te zien, reageerde zijn broodheren redelijk ondankbaar op het door Versteegh geheel belangeloos verzorgde publiciteitsmomentje. Een aanwezige productiehuismevrouw van MasMedia trakteerde hem daarom op een monoloog vol met allerhande dreigblabla.

Stem uw beeldbuis vanavond om 22.45 af op Nederland 3 voor de ontknoping van het emotioneeljuridisch drama rondom het vliegende sneeuwcircus.

http://www.powned.tv/nieu(...)_u_niet_zien_va.html

w/
pi_123077001
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y
Update 15:30 uur: SBS 6 of producent MasMedia zien af van juridische stappen tegen PowNews. _O_ _O_ _O- _O-

http://zappen.blog.nl/pub(...)gende-hollanders-uit
Dat maakt dit programma nog meer :') dan het al was.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:30:08 #139
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123077542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef Mgolovic het volgende:
Dat maakt dit programma nog meer :') dan het al was.
En het kan nog erger w/

Dean Saunders heeft verslaggever Jan Versteegh van het tv-programma PowNews bedreigd. De Vliegende Hollander deed dit toen hij dacht dat de camera uitstond, echter zijn getier werd met een verborgen camera opgenomen.

'Je moet wel oppassen met je grote bek. Begrijp je wat ik bedoel?' aldus een agressieve Saunders tegen de verslaggever. Het incident vond plaats in Duitsland waar de zanger is om mee te doen aan het SBS6-programma Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans.

Op de vraag van zanger Dean aan de verslaggever waarom hij dacht dat hij meedeed aan het skischansprogramma, antwoordde Jan Versteegh: 'om je carrière uit het slop te trekken'. Hierop reageerde Dean weer fel: 'beter dan jouw lullig baantje, ik denk dat ik meer verdien dan jij'.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-verslaggever.dhtml

:|W :r
  Moderator dinsdag 19 februari 2013 @ 17:11:03 #140
18653 crew  D.
pi_123079351
Als er iets triester is dan SBS dan is het PowNews :Y
pi_123079579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef D. het volgende:
:').
  Moderator dinsdag 19 februari 2013 @ 17:18:47 #142
18653 crew  D.
pi_123079657
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

:').
Je zit in het verkeerde topic :W
pi_123082111
quote:
+1
pi_123082132
quote:
:')___!!!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_123083096
Ik ben er ook niet zo'n fan van maar de afstraffing die dit programma daar krijgt is volledig terecht.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 20:43:11 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:08:31 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123098166
Live blog van Geer

De afgelopen 10 dagen ben ik in Hinterzarten (Duitsland) geweest. Nou, ik kan je vertellen : het word met recht een show vol spanning en sensatie! Geweldige bekende, en ook iets minder bekende, Nederlanders springen van de schans. Een geweldig team van MasMedia zorgde ervoor dat alle artiesten in een prachtig hotel zaten en dat tijdens de repetities en trainingen niemand aan iets ontbrak. Mijn complimenten! Ga kijken zou ik zeggen, want naar mijn mening een top programma.

Dan nog even dit! In de pers verschenen diverse berichten dat wij er met z’n allen een zooitje van gemaakt zouden hebben, maar naar mijn mening viel dat echt enorm mee. Maar goed de spreekwoordelijke soep wordt nooit zo heet gegeten als hij word opgedient. Er verscheen in verschillende media dat ik geroepen zou hebben dat je geen taart mag eten in de sauna (?!). Dit was een foutje van de journalist! Ik heb namelijk gezegd dat het zeer conservatieve mensen waren en dat alle ouwe taarten al vreemd opkeken als er iemand met grote borsten de sauna in liep. Dat is nogal een verschil qua woordspeling natuurlijk! Voor de rest was het een top hotel met heerlijk eten, op de bediening na. Die waren bijzonder chagerijnig !, Zal vast aan de naam van het hotel hebben gelegen, Adler Hotel (Adelaar Hotels). Maar wij hebben met z’n allen in ieder geval vreselijk gelachen en genoten.

Voor ik het vergeet wil ik jullie niet onthouden dat het programma ‘Sterren Springen’ (van de duikplank) genomineerd is voor TV Beelden 2013. Dit is een nieuwe televisievakprijs. Ons programma is genomineerd voor ‘Beste Nieuwe Format’. Nou ik vind het nogal wat, en ben hier dan ook enorm trots op ! :|W 8)7

http://www.gerardjoling.nl/nieuws/Vliegende-Hollanders

:X Veel triester moet het niet worden :|W
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:10:05 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123098243
'Oude taarten keken al vreemd op bij iemand met grote borsten'

De crew en kandidaten van de nieuwe SBS6-show Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans zouden flink hebben huisgehouden in hun hotel in Duitsland. Een woordvoerder van SBS sprak de beweringen eerder tegen en ook volgens presentator Gerard Joling 'valt het enorm mee'.

In zijn blog beschrijft Geer zijn kant van het verhaal. 'De spreekwoordelijke soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend', zegt hij.

De presentator liet al los dat de baas en bazin van het chique Parkhotel Adler in het Duitse Hinterzarten 'streng religieus en aartsconservatief' zijn en dat er geen taart gegeten mag worden in de sauna. Daarover schrijft Geer nu: 'Ik heb gezegd dat het zeer conservatieve mensen waren, en dat alle oude taarten al vreemd opkeken als er iemand met grote borsten de sauna in liep. Dat is nogal een verschil qua woordspeling natuurlijk!'

Het 'top hotel' wordt verder geprezen om het goede eten, zij het dat de bediening 'behoorlijk chagrijnig' is. 'Het zal vast aan de naam van het hotel hebben gelegen. Adler Hotel (Adelaar Hotels)', grapt Geer als vanouds. 'We hebben met zijn allen in ieder geval vreselijk gelachen en genoten.'

Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans, dat vanaf vrijdag wordt uitgezonden, belooft een 'show vol spanning en sensatie' te worden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-grote-borsten.dhtml

Als ik het nou maar niet vergeet te kijken :|W _O-
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:13:03 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123098386
AD lezerspoll

Wat vind jij van dit nieuws?
fascinerend 1%
grappig 5%
hartverwarmend 2%
ergerlijk 83% _O_
beangstigend 2%
deprimerend 7% _O-
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:33:13 #150
15080 static
pi_123099455
Ga je lekker? :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:39:24 #151
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123099827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:33 schreef static het volgende:
Ga je lekker? :P
Ik kan niet wachten tot het uitgezonden wordt :P _O-
  woensdag 20 februari 2013 @ 00:10:10 #152
15080 static
pi_123101381
Same here, maar ben bang dat ik weer in het buitenland ben. ;(
  woensdag 20 februari 2013 @ 01:52:45 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123103565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef static het volgende:
Same here, maar ben bang dat ik weer in het buitenland ben. ;(
Terug kijken doe je hier
http://www.kijk.nl/sbs6/zender :P
Hoef jij het ook niet te missen :+
  donderdag 21 februari 2013 @ 21:48:57 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_123179744
morgen 20:30 :7
pi_123179973
Patty Brard verkiest carrière boven huwelijk

Patty Brard heeft nog altijd geen haast om met haar verloofde Antoine in het huwelijk te treden.

Patty, die binnenkort te zien is in Echte Meisjes op de Prairie en Vliegende Hollanders, wil zich richten op haar werk. "Nu gaat mijn carrière even boven het huwelijk. We hebben het allebei heel druk. Als het rustiger is, dan denken we wel weer over trouwen", zegt ze tegen Nu.nl.
Een trouwdatum is nog niet gepland, maar als het aan Patty ligt, wordt de bruiloft goed gevierd. "Het feest moet groots worden. Daar moet echt tijd in zitten. Ik heb het vorig jaar net zoals veel andere Nederlanders helemaal niet breed gehad. Ik wil gewoon dat het feest groot wordt en niet gesponsord en daar is geld voor nodig."

http://www.telegraaf.nl/p(...)oorlopig_niet__.html

Welke carriere bedoelt ze nou -O- :?
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 22:00:29 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_123180486
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
dat het feest groot wordt en niet gesponsord
Volgens mij zit ze gewoon te vissen :')
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 22:45:19 #157
18653 crew  D.
pi_123183625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Adelante het volgende:
morgen 20:30 :7
pi_123184239
Ik denk dat ik ook om half 9 hier ga starten :Y
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 23:22:42 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_123185947
Ramptoerist meldt :Y)
niet zo tof doen
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:01:09 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123194497
Deelname tv-show schaadt reputatie Emile Ratelband

Emile Ratelbands deelname aan shows als Sterren Springen en Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans komt hem zakelijk niet ten goede. "Deelname aan dit soort programma's kost me zelfs meer dan het oplevert", zegt de 64-jarige positiviteitsgoeroe.

"Mijn klanten zijn serieuze bedrijven en deze programma's doen afbreuk aan mijn geloofwaardigheid", legt hij vrijdag uit in De Telegraaf. "Ik heb de laatste tijd al een paar keer te horen gekregen dat ik 'te raar' ben. Daar hebben de zwembroek en de schans zeker een aandeel in."

Ratelband doet naar eigen zeggen mee om zijn 'grenzen te verleggen, om iets te leren en voor de eer', niet voor de aandacht of de financiële vergoeding. "Als ik dat bedrag omreken naar het aantal uren dat ik ermee bezig ben geweest, dan verdien ik het minimumloon van een 14-jarige!" Deelname aan Vliegende Hollanders levert rond de vijfentwintigduizend euro op, schrijft de krant op basis van bronnen.

Deelname tv-show schaadt reputatie Emile Ratelband

:|W
pi_123194634
Ik ben benieuwd! Vanavond is de eerste aflevering geloof ik. Zelf vond ik het al een wonder dat het allemaal door ging, met al dat gevaar enzo!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:48:29 #162
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123201378
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
Ramptoerist meldt :Y)
Vanuit DWDD meteen door ;) of ga jij eerst nog even langs VI
Ik begin ook hier :Y
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 12:57:39 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_123201633
Ik ga meteen hier naar toe. Af en toe zap ik wel naar VI denk ik :)
niet zo tof doen
pi_123201774
Ik wil het eigenlijk ook wel zien, sommige deelnemers zie ik met liefde plat op de bek gaan })

Wat ik me trouwens afvroeg, stel je voor dat het echt helemaal mis gaat, overlijden van een deelnemer, zou het sbs dan de kop gaan kosten?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 13:57:31 #165
211040 Uccie
pi_123203778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 13:01 schreef roos85 het volgende:
Ik wil het eigenlijk ook wel zien, sommige deelnemers zie ik met liefde plat op de bek gaan })

Wat ik me trouwens afvroeg, stel je voor dat het echt helemaal mis gaat, overlijden van een deelnemer, zou het sbs dan de kop gaan kosten?
Die lijst met kandidaten _O-
Emile met stip op 1 voor de plat op zijn bek prijs?!

De nabestaanden krijgen in elk geval ¤500.000 bij overlijden, dat heb ik wel gehoord.
Maar ik denk inderdaad dat SBS daarna wel in de uitverkoop kan.
Aan de andere kant, Janine Abring is bij WIDM ook behoorlijk gewond geraakt en daar hoor je niemand verder over.
pi_123203976
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Uccie het volgende:

[..]

Die lijst met kandidaten _O-
Emile met stip op 1 voor de plat op zijn bek prijs?!
Hoe raad je het zo? :D
quote:
De nabestaanden krijgen in elk geval ¤500.000 bij overlijden, dat heb ik wel gehoord.
Klopt..
quote:
Maar ik denk inderdaad dat SBS daarna wel in de uitverkoop kan.
Ik zie het al voor me dat kijkers schadeclaims gaan indienen omdat ze dingen hebben zien misgaan..
quote:
Aan de andere kant, Janine Abring is bij WIDM ook behoorlijk gewond geraakt en daar hoor je niemand verder over.
Dat is waar, al is WIDM een heel ander programma..
  vrijdag 22 februari 2013 @ 14:04:43 #167
211040 Uccie
pi_123204112
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef roos85 het volgende:

Ik zie het al voor me dat kijkers schadeclaims gaan indienen omdat ze dingen hebben zien misgaan..

Ja echt hè, dat soort mensen moet je dan meten zonder ski's die schans aftrappen :r
  vrijdag 22 februari 2013 @ 14:26:39 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123205127
Catherine Keyl in het AD

Qua werk is het eventjes wat rustiger. 'Er was een tijd dat ik dat erg vond, nerveus werd. Nu denk ik: het heeft ook voordelen om niet vast te zitten aan een programma

Ik heb Maestro gedaan maar ik zou bijvoorbeeld Sterren springen of Vliegende Hollanders nog voor geen miljoen doen. Zo wanhopig ben ik nu ook weer niet.' _O_ _O-

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-dankzij-seks.dhtml

^O^
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 14:27:58 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_123205176
Catherine speelt liever met haar vibrator dan dat ze op een schans gaat staan :D
niet zo tof doen
  vrijdag 22 februari 2013 @ 14:36:57 #170
211040 Uccie
pi_123205562
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
Catherine speelt liever met haar vibrator dan dat ze op een schans gaat staan :D
De overeenkomst is, dat we het geen van beide willen zien :r
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 14:37:25 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_123205572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:

[..]

De overeenkomst is, dat we het geen van beide willen zien :r
Helaas zie ik het nu in mijn hoofd en het wil niet meer weg :X
niet zo tof doen
pi_123205637
Nibb-its en chocolade ijs in the pocket, I r ready *O*
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 14:41:21 #173
18653 crew  D.
pi_123205719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag in de MAT dat je hier gepost had en wilde je net gaan vragen wat je te snoepen had _O-
pi_123205728
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Zelfde hier :X
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 14:43:01 #175
18653 crew  D.
pi_123205783
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:41 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja, ik nu ook -O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 14:51:15 #176
211040 Uccie
pi_123206053
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:41 schreef roos85 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:43 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, ik nu ook -O-
:X :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 14:51:59 #177
211040 Uccie
pi_123206073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh nibbits...die gaan op het lijstje voor straks
  vrijdag 22 februari 2013 @ 14:57:28 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123206259
Format SBS-programma Sterren van de schans gestolen’

Tv-productiebedrijf Eyeworks beschuldigt SBS van het stelen van het format van Vliegende Hollanders: Sterren van de schans. Dat meldt NRC Handelsblad vanmiddag. Deze spelshow, waarin bekende Nederlanders van een skischans springen, begint vanavond op SBS 6.

Eyeworks produceerde eerder de SBS-hits Sterren dansen op het ijs (kunstschaatsen) en Sterren springen (schoonspringen van de hoge duikplank). Naar eigen zeggen kwam Eyeworks vervolgens met het idee voor een derde reeks, maar zou SBS het idee hebben doorgesluisd naar Masmedia. Dat productiebedrijf is van John de Mol, die ook mede-eigenaar is van SBS.

Volgens SBS ligt het anders: Eyeworks en Masmedia kwamen los van elkaar met hetzelfde idee, maar de uitwerking van de laatste was beter. Eyeworks heeft SBS laten weten not amused te zijn, maar maakt er verder geen werk van, omdat ze denkt juridisch niet sterk te staan. SBS blijft een belangrijke afnemer voor Eyeworks

Sterren van de schans belangrijk voor SBS
Voor SBS hangt veel af van Sterren van de schans.Haar grootste zender SBS 6 kampt al lange tijd met tegenvallende kijkcijfers, zeker afgezet tegen die van concurrent RTL 4. Voorganger Sterren springen was dit tv-seizoen met gemiddeld 1,4 miljoen kijkers het enige lichtpunt.

Maar het belang van de betwiste format-eigendom reikt verder. Eyeworks doet goede zaken in het buitenland met Sterren springen. Het programma was een hit in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk, op 19 maart begint de Amerikaanse versie. Eyeworks wordt op zijn beurt van plagiaat beschuldigd door de Franse concurrent Banijay.

Skivereniging heeft bezwaren tegen programma
De Nederlandse Ski Vereniging spreekt zich uit tegen het programma omdat het gevaarlijk zou zijn. Een woordvoerder zegt dat ze heeft geadviseerd om het niet te doen. SBS en Masmedia reageren verbaasd: volgens hen wilde de vereniging weliswaar niet meewerken en adviseerde ze om niet te vér te springen, maar was het advies verder positief. Volgens SBS valt het mee met het gevaar: deelnemers Dean Saunders en Sita Vermeulen moesten na een val naar het ziekenhuis, maar verder zijn er geen ongelukken gebeurd

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-de-schans-gestolen/

Eye works en stelen :O Ze doen zelf de hele tijd niet anders :7
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:03:09 #179
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123206453
Patty had hartkloppingen

Tijdens het programma Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans krijgt Patty Brard bij elke sprong hartkloppingen. Het jurylid vertelt dit in een interview met WNL.

http://www.telegraaf.nl/p(...)artkloppingen__.html

Nu maar hopen dat hartkloppingen en obesitas en alcoholisme met drugsgebruik niet fataal kunnen zijn :7
pi_123206487
Las ergens dat het niet live wordt uitgezonden..
pi_123209457
quote:
Dean Saunders zegt 'sorry'

Reporter Jan Versteegh en Dean liepen elkaar donderdag tegen het lijf op de huishoudbeurs en besloten de strijdbijl te begraven.

De verslaggever van Pownews begon het gesprek met de woorden: "Ik moet mijn excuses aan jou aanbieden." Waarop Dean antwoordde: "Nee, dat denk ik niet. Ik aan jou. Ik was heel moe. Zoals je ziet kan ik amper lopen. Je had me op een verkeerd moment. Ik ben fan van Pow!"

De twee mannen kregen het begin deze week aan de stok met elkaar omdat Jan suggereerde dat de zanger meedoet aan Vliegende Hollanders om zijn carrière een nieuwe boost te geven. Dean pikte het niet 'bedreigde' de journalist. "Je moet wel oppassen met je grote bek. Begrijp je wat ik bedoel?"
Beetje jammer dat die vent van Pownews zelf begint met excuses maken. Dat doet zo'n beetje heel de ophef om dat fragment teniet.
pi_123209682
quote:
Logisch toch? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Arth_NL op 22-02-2013 16:29:32 ]
pi_123210219
quote:
:D :') _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_123211117
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:41 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zag in de MAT dat je hier gepost had en wilde je net gaan vragen wat je te snoepen had _O-
Wat goed :D het is inmiddels ook een heel ritueel :7
pi_123211200
Ah, we beginnen om half 9, beter dan de 8 uur waar ze veel dingen op plempen ^O^
pi_123211252
Was dit al bekend?

quote:
De BN'ers die meedoen met Vliegende Hollanders: Sterren van de schans doen dat niet voor niks. Gemiddeld krijgen de deelnemers een beloning van 25.000 euro voor hun moed.

De achttien bekende Nederlanders die vanavond van een schans gaan springen, doen dat niet voor niks. Hun deelname aan het programma levert namelijk een lekker zakcentje op. "Deelname aan Vliegende Hollanders levert iedere kandidaat rond de 25.000 euro op”, vertelt ‘een betrouwbare bron’ aan de Telegraaf.

Onderhandelvaardigheden
"De bedragen verschillen per deelnemer, afhankelijk van de onderhandelvaardigheden en naamsbekendheid van de persoon. De laagste vergoeding is ongeveer 15.000 euro. Dat is veel geld, maar de mensen moeten toch ergens mee worden overgehaald."

'Hard als beton'
Emile Ratelband mocht van SBS geen interviews meer geven, maar hij wil wel kwijt dat hij het niet voor het geld doet. “Ik heb geleerd dat water zo hard is als beton, een val op ijs doet veel meer pijn. Waarom ik dat risico neem? Om mijn grenzen te verleggen, om iets te leren en voor de eer. Zeker niet voor het geld of om met mijn kop op televisie te zijn.”
http://www.tvgids.nl/arti(...)krijgen_25.000_euro/

Voor dat bedrag wil ik ook wel ^O^
pi_123211276
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Logisch toch? :P
Ja, precies. Don't we all :P Tenzij je 25.000 krijgt (8>
pi_123211662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit al bekend?

[..]

Echte b-artiesten komen voor minder hun bed niet uit.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 17:15:05 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_123211685
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit al bekend?

[..]

Nou kom maar op! Lijkt me nog leuk ook om te doen, dus win/win.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 17:55:18 #190
18653 crew  D.
pi_123213165
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou kom maar op! Lijkt me nog leuk ook om te doen, dus win/win.
Ik bedank :Y
pi_123213395
Oh wacht is het vanavond al? :o Tijdens VI zeker?
Ik sla denk ik maar over aangezien het toch niet live is en er toch geen nekken gaan breken. ;(
pi_123214045
Ik zat me er aanvankelijk erg op te verheugen. Helaas lijkt zo'n beetje alles wat zogenaamd schokkend zou kunnen zijn al uitgezonden (wat dat betreft is een live-uitzending stukken spannender), en is het deelnemersveld ook niet het meest boeiende.

Dan kies ik er toch maar voor om RTL's dansshow op te nemen, ik kan ze geen van beiden meteen zien.

Klein verschilletje is ook dat m'n Sony Bravia-tv wél een 'uitzending gemist'-functie heeft van de SBS-groep, en níet van de RTL-groep, dus dat RTL-programma's dan voorrang krijgen wat betreft opnemen. Stom iets, eigenlijk. Gooi er gewoon álles op.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 18:19:56 ]
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 18:20:08 #193
18653 crew  D.
pi_123214105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef female81 het volgende:
Ik zat me er aanvankelijk erg op te verheugen. Helaas lijkt zo'n beetje alles wat zogenaamd schokkend zou kunnen zijn al uitgezonden (wat dat betreft is een live-uitzending stukken spannender), en is het deelnemersveld ook niet het meest boeiende.

Dan kies ik er toch maar voor om RTL's dansshow op te nemen, ik kan ze geen van beiden meteen zien.

Klein verschilletje is ook dat m'n Sony Bravia-tv wél een 'uitzending gemist'-functie heeft van de SBS-groep, en níet van de RTL-groep, dus dat RTL-programma's dan voorrang krijgen wat betreft opnemen. Stom iets, eigenlijk.
Je kunt ook 2 programma's tegelijk opnemen he ;)
pi_123214163
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht is het vanavond al? :o Tijdens VI zeker?
Ik sla denk ik maar over aangezien het toch niet live is en er toch geen nekken gaan breken. ;(
VI mp4, lekker 's nachts terugkijken.
pi_123214348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef D. het volgende:

[..]

Je kunt ook 2 programma's tegelijk opnemen he ;)
Nee hoor, mijn dvd-recorder kan dat niet. Dan krijg ik gelijk een soortement van 'je programma's overlappen'-mededeling, als ik ze zo zou willen programmeren. :N
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 18:27:58 #196
18653 crew  D.
pi_123214400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef female81 het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn dvd-recorder kan dat niet. Dan krijg ik gelijk een soortement van 'je programma's overlappen'-mededeling, als ik ze zo zou willen programmeren. :N
Ow, ok, dacht dat 'ze' dat allemaal wel konden -O-

Nouja, dan maar volgens plan verder ;)
pi_123214412
Als je Silverlight kunt draaien kun je alles van RTL XL downloaden.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:36:21 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_123214649
Mari van de Ven zal niet springen ;( ;(
pi_123214712
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef Adelante het volgende:
Mari van de Ven zal niet springen ;( ;(
Is ie druk met zijn kwastje?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:50:45 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123215155
'Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans aan 25 landen verkocht'

Het tv-programma Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans op SBS 6 is inmiddels aan 25 landen verkocht. Dat beweert deelnemer Emile Ratelband. "Het gaat niet om onderhandelingen. Ik heb begrepen dat het programma al is verkocht. Ik heb dat in de wandelgangen gehoord", aldus de 63-jarige positiviteitsgoeroe. Volgens een woordvoerder van productiemaatschappij MasMedia is Ratelband echter te voorbarig: 'Er is interesse getoond, vanuit heel veel landen, dat wel.

Emile Ratelband schittert vanaf aanstaande vrijdag in het tv-programma waarin achttien bekende Nederlanders tegen elkaar strijden met schansspringen. De opnames waren de afgelopen weken in Zuid-Duitsland.

Vre-se-lijk
'Vre-se-lijk' vond Ratelband het 'om 10-20 meter de lucht in te worden gekatapulteerd'. "Ik ben een controlefreak. Maar als je van zo'n heuvel afglijdt, heb je geen enkele controle meer. Je moet leren loslaten."

Veel ongelukken
Volgens de positiviteitsgoeroe zijn er relatief veel ongelukken gebeurd, waarbij ook botbreuken te betreuren waren. De productiemaatschappij ontkent dat. "Sita Vermeulen en Dean Saunders zijn heel hard gevallen. Dean heeft een kijkoperatie gehad, maar van botbreuken was geen sprake", aldus de woordvoerder.

http://www.deondernemer.n(...)landen-verkocht.html

Die zitten lekker op een lijn :|W
pi_123216204
Wel raar hoor dat het niet live wordt uitgezonden, zo is de spanning er toch wel een beetje vanaf... Overigens snap ik dan niet hoe ze het gaan doen met stemmen, of is het alleen de jury die beslist?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:40:29 #202
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123217042
Zojuist in Shownieuws Gerard Joling aan de telefoon :P

Vanuit Curacao in het zwembad _O-
Meneer wilde ff opwarmen en technici zijn nu sat schotels aan het ophangen om de uitzending te kunnen kijken w/

Moet niet gekker worden w/
pi_123218546
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:19 schreef aarontje112 het volgende:
Wel raar hoor dat het niet live wordt uitgezonden, zo is de spanning er toch wel een beetje vanaf... Overigens snap ik dan niet hoe ze het gaan doen met stemmen, of is het alleen de jury die beslist?
Dat neemt wel de charme weg..
pi_123218655
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat neemt wel de charme weg..
toch ga ik wel kijken of dit net zo'n hit wordt als in het zwembad :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_123219324
heb net pas in de gaten dat mijn drop enigszins de vorm van een lul met ballen heeft...
Ze smelten de kazen!
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:29:20 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219357
Best jammer dat het niet live is. Nu hebben ze alle bloederige stukjes er vast uitgeknipt.
niet zo tof doen
pi_123219387
Kan iemand roepen als het begint?

Ik zit nog bij die Belg in de sauna op 4 :+
pi_123219428
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:

het begint...
Ze smelten de kazen!
pi_123219431
Is het helemaal niet live of zijn alleen de beelden van de voorbereiding niet live?
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:31:06 #210
18653 crew  D.
pi_123219442
quote:

*handdoekje aangeeft

Het is begonnen
pi_123219446
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
Is het helemaal niet live of zijn alleen de beelden van de voorbereiding niet live?
Alles is al opgenomen
pi_123219467
quote:

Is best :9~
pi_123219470
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:

[..]

Alles is al opgenomen
Ok, dan valt er inderdaad weinig te stemmen.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:31:36 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219473
Leuk die lampjes.
niet zo tof doen
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:31:43 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123219480
Nu begonnen *O*
pi_123219488
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:

[..]

Alles is al opgenomen
:{ neemt een beetje de spanning weg, live op tv botten breken
Ze smelten de kazen!
pi_123219494
Ze hadden toch ook 120 meter? Of ging dat te ver?
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:32:02 #218
18653 crew  D.
pi_123219496
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Leuk die lampjes.
Merry Christmas *O*
pi_123219510
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:32:20 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219512
Presentrice?
niet zo tof doen
pi_123219521
Chimene....
pi_123219523
Ah dank mensen :D

Geer met muts :D *O*
pi_123219528
Sita Vermeulen.
pi_123219530
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

Is best :9~
Ja, lekker :9
pi_123219531
Hahaha Kelly zelfs.
pi_123219532
wat ziet dit er droevig uit zeg
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:32:53 #227
211040 Uccie
pi_123219542
Die pakken _O-
pi_123219551
pfaffs... belgisch rotzooi :( :(
Ze smelten de kazen!
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:33:11 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219552
666 :')
niet zo tof doen
pi_123219553
Nicolas Pfaff :o
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:33:16 #231
18653 crew  D.
pi_123219557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dank mensen :D

Geer met muts :D *O*
Geer met Kelly :Y
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:33:31 #232
211040 Uccie
pi_123219567
@Pisces... ik verwarde quote met dm _O-
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:33:37 #233
18653 crew  D.
pi_123219573
Rapper wie?
pi_123219578
kaboutertje :D
pi_123219580
Als je je als rapper Keizer noemt moet je wel alles breken.
pi_123219586
Jody *O*
pi_123219587
Jody doet ook overal aan mee, is het niet?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:34:00 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219588
Sjesus die pakjes zijn wel heel erg fout ook he?
niet zo tof doen
pi_123219592
heerlijl, allemaal mensen die geen werk meer hebben... attentie hoeren
Ze smelten de kazen!
pi_123219596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:33 schreef D. het volgende:
Rapper wie?
keizer, heb hem nog nooit horen rappen, alleen gezien in dit soort shows :')
pi_123219605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
Jody doet ook overal aan mee, is het niet?
Jody was bijna dood van de duikplank.
pi_123219620
Leuke bril heeft Gerard!
pi_123219626
Dit liedje was toch van de OS?
pi_123219627
Waar is John de Wolf??
pi_123219632
Allemaal lui die geen flikker meer te doen hebben :')
pi_123219636
doet kelly nog steeds betaalde webcam sex? :')
Ze smelten de kazen!
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:35:01 #247
18653 crew  D.
pi_123219638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

keizer, heb hem nog nooit horen rappen, alleen gezien in dit soort shows :')
Dan gok ik dat het een vriendje van Ali B is, want die show zit vol rappers die niemand kent :P
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:35:07 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
doet kelly nog steeds betaalde webcam sex? :')
Wil je dat zien dan :D
niet zo tof doen
pi_123219658
Die neus van Sita.... ;(
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 februari 2013 @ 20:35:42 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_123219670
Het is nu al vreselijk. Ik wist gewoon dat je een half uur moest wachten voor de eerste sprong en dat Joling daarvoor al 20 foute grappen heeft gemaakt.

Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:35:47 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219671
Het is wel tenenkrommende tv.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:35:48 #252
18653 crew  D.
pi_123219673
Er waren toch meer deelnemers?
pi_123219679
Die Bibi is ook wel flink gegroeid in de dijen :D
pi_123219690
En nu springen ja.
pi_123219696
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Het is wel tenenkrommende tv.
daarom kijken we toch?
pi_123219701
Ah de stempelpost :D
pi_123219703
Patty met haar deskundige neus.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:36:20 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219705
Net doen alsof ze serieus gaan jureren :')
niet zo tof doen
pi_123219709
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Wil je dat zien dan :D
:r .. ik denk dat dat icoontje genoeg zegt
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:36:30 #260
211040 Uccie
pi_123219718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef D. het volgende:
Er waren toch meer deelnemers?
Volgende week?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 22 februari 2013 @ 20:36:32 #261
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123219719
Die ondertiteling :')
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:36:44 #262
18653 crew  D.
pi_123219732
Er zitten gewoon 2 mensen in de jury die enigszins kennis van zaken hebben :o
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:36:48 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219738
Leuke muts heeft Patty.
niet zo tof doen
pi_123219743
Die glitters! :D
pi_123219749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef tong80 het volgende:
Het is nu al vreselijk. Ik wist gewoon dat je een half uur moest wachten voor de eerste sprong en dat Joling daarvoor al 20 foute grappen heeft gemaakt.

En toch kijken we :)
pi_123219756
patty springt niet :'(
Ze smelten de kazen!
pi_123219761
Wantjes aan, ze is toch geen 12?
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:37:21 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219771
Patty is expert in vallen.
niet zo tof doen
pi_123219773
ik kom zo, zit nog bij GTST :P
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_123219792
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef MissJ het volgende:
ik kom zo, zit nog bij GTST :P
:') hoe is het met de dronken gast in het bad afgelopen?
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:37:57 #271
14505 OProg
A Life in Music
pi_123219804
Ik mis zo te lezen niks. :)
pi_123219805
Er staat ook echt geen publiek daarzo :')
pi_123219810
Dit hoort gewoon live te zijn :(
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:02 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_123219812
leuke jury ook. Patty Brard. De grootste schwanzspringer van Nederland.

pi_123219813
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:

[..]

gered door zijn vader
pi_123219815
Hoeveel uitzendingen komen er?
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:07 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219817
Schiet op zeg. Al die filmpjes.
niet zo tof doen
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:08 #278
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_123219819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

En toch kijken we :)
Daarom kijken we
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_123219821
Krijgen we van iedereen een carriereoverzicht.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:24 #280
18653 crew  D.
pi_123219830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Die werd nat :Y
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:34 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219838
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Nou gelukkig zijn we wat dat betreft wel snel klaar.
niet zo tof doen
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:37 #282
211040 Uccie
pi_123219843
quote:
Kan nooit langer dan 2 minuten duren dan
pi_123219846
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Schiet op zeg. Al die filmpjes.
Ging toch ook zo bij de duikplank?

Echt springen duurde bij elkaar een kwartier.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:50 #284
18653 crew  D.
pi_123219851
quote:
Je hoeft niet te kijken he :')
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:56 #285
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123219855
Zo komt de twee uur wel vol ja :')
pi_123219864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef D. het volgende:

[..]

Je hoeft niet te kijken he :')
Hoeft niet nee.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:39:07 #287
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219865
quote:

[..]

Ging toch ook zo bij de duikplank?

Echt springen duurde bij elkaar een kwartier.
Ja maar ik vind het weer irritant.
niet zo tof doen
pi_123219873
zo'n schansje durf ik ook wel :P
pi_123219889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef D. het volgende:

[..]

Die werd nat :Y
:D ik kan merken dat vliegende hollanders mijn iq verlaagt want ik moest om je commentaar lachen
Ze smelten de kazen!
pi_123219900
Jammer dat het niet live is, dan heb je nog enige kans op spektakel!
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:39:57 #291
18653 crew  D.
pi_123219917
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoeft niet nee.
Je PI verraadt dat je er weinig plezier aan beleefd
pi_123219922
wat een kekke muts heeft Geer op :')
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:40:07 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219924
Zelfs die 70 ziet er niet eens echt hoog uit.
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 22 februari 2013 @ 20:40:29 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123219938
Die verlichting _O-
pi_123219946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef D. het volgende:

[..]

Je PI verraadt dat je er weinig plezier aan beleefd
9.gif.
pi_123219956
Met de sneeuwscootert :P
pi_123219967
Ik zou Chimene doen. Had ik dat al gezegd.
pi_123219969
dit kon toch best live -O-
Ze smelten de kazen!
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:41:01 #299
18653 crew  D.
pi_123219979
Zouden ze wel ervaring op de ski hebben?
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 20:41:08 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_123219987
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou Chimene doen. Had ik dat al gezegd.
Levert wel weer spannende tv op.
niet zo tof doen
pi_123219989
Kan deze al in een reeks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')