bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop dat er een paar doden gaan vallen, zou lekker opruimen
Ik juich het alleen maar toequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers.
Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Dit is toch best link? Vraag me af of ze hier veel mensen voor kunnen vinden.
Al wordt het wel weer genieten natuurlijk![]()
Dirk Taat wil ook wel meedoen:
Dirk Taat staat niet negatief tegenover een eventuele deelname aan het nieuwe programma Sterren Schansspringen van SBS 6. Dat meldde showkenner Evert Santegoeds donderdag in Shownieuws. Veel BN’ers zijn al benaderd voor de show. “We hebben de hele dag zitten bellen met een heleboel mensen en de enige waarvan we kunnen zeggen dat die mee wil doen is Dirk Taat, die ook al heel goed was in Sterren Springen. Andere mensen zijn toch wel een beetje huiverig“, weet hij.
Bron
Ik ook niet, Dirk Taat ken ik alleen omdat hij met Sterren Springen meedeed.quote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken het merendeel van deze 'BN'ers' niet.
Je bent echt gestoord als je hier aan mee doet.quote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef BasEnAad het volgende:
Heel binnenkort gaat iemand een hele hoge prijs betalen voor zijn publiciteitsgeilheid.
Preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef hplaserjet het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze hier genoeg 'sterren' voor vinden. Levensgevaarlijk en onverantwoord![]()
quote:[]bLange Frans van de schans/ [/b]
Lange Frans gaat schansspringen. De rapper doet mee aan het tv-programma Sterren Schansspringen, laat RTL Boulevard vrijdag weten.
"Hij is er zelf heel koel onder, hij heeft ook een engeltje op zijn schouder", zegt zijn vrouw Daniëlle tegen het programma. Deelnemer Emile Ratelband kreeg het door Sterren Schansspringen echter aan de stok met zijn vrouw, die haar hart vasthoudt.
Lange Frans neemt eerst deel aan een trainingskamp, waar ook andere deelnemers als Ratelband, Dirk Taat en Nicolas Pfaff van de partij zijn. Daarna wordt besloten wie er daadwerkelijk mee gaat doen aan het SBS-programma.
Zozo, die zag niemand van een kilometer aankomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Gerard Joling gaat de presentatie doen lees ik net.
Vooral leuk om te kijken als het mis gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jemig zeg, het is echt een practisch oneindige voorraad van potentiele programmaformats, de sportwereld.
Zijn dat soort programma's nou echt leuk om naar te kijken? (om welke reden dan ook) Ik ben een beetje wereldvreemd wat dat betreft en heb eigenlijk nog nooit zo'n soort programma gezien...
Ja, maar zoiets is altijd leuk, als er iemand van zo'n showtrap afdondert ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral leuk om te kijken als het mis gaatZoals de nogal onfortuinlijke duik van Patty bij het schoonspringen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Mylene het volgende:
Het lijstje bekende Nederlanders is niet zo moeilijk te raden. Terror Jaap, Kelly, Patty Brard enzo, ja tog?
Koert-Jan is zo'n ex gtst held:quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:48 schreef Karina het volgende:
Drie kandidaten zijn sowieso al zeker:
Koert-Jan de Bruijn, Lange Frans en Emile Ratelband zijn drie van de kandidaten die meedoen aan het nieuwe tv-programma Sterren Springen Schans van SBS 6. Dat heeft presentator Gerard Joling dinsdag bekendgemaakt op 538. Joling vindt dat het drietal veel lef toont met hun deelname. “Het is heel knap dat je dat durft. Die mensen zijn er al heel hard voor aan het trainen. Donderdag is de persdag, dus dan weet ik exact wie er allemaal meedoen“, laten de entertainer weten.
De opnames vinden plaats in het zuiden van Duitsland. “Ik heb alle schansen gezien. Dat is wel pittig hoor. Dat varieert van 15 meter tot 120 meter.”
Bron
Geen idee wie Koert-Jan isEn Emile mag hard vallen
1 dame, nou ja, vrouwelijk persoon, Bibi.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef L3viathan het volgende:
Tot nu toe klinkt het nog een beetje als een sausage fest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik lees nu pas het berichtje van Poezewoes.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:16 schreef tralalala het volgende:
Gaan ze dan echt Schansspringen in Noorwegen/Zwitserland/oid of gewoon van een 5 meter hoge schans met een landing in een stel kussens.![]()
Hoop het eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik lees nu pas het berichtje van Poezewoes.Niet live dus
Dit wordt Camp in het kwadraat ménquote:Sterren wagen zich aan 'gevaarlijke' sprong
ZOETERMEER - Na schoonspringen en kunstschaatsen begeven de BN’ers van SBS zich vanaf februari op gevaarlijker terrein. Dan gaat het nieuwe programma Vliegende Hollanders: sterren van de schans van start.
Er gingen al langer geruchten over de ideeën van SBS om BN’ers op ski’s van een schans te laten springen. Veel mensen maakten zich zorgen of het niet te gevaarlijk is.
"Je moet voor dit programma wel echt lef hebben", zegt kandidaat Jody Bernal tegen NU.nl donderdag tijdens de voorstelling van de kandidaten in Zoetermeer. "Ik heb best wel hoogtevrees. Dus daar kijk ik wel een beetje tegen op."
Een handje vol BN’ers ziet de gevaarlijke sprong wel zitten. Onder andere Chimène van Oosterhout, Ingrid Jansen, Jody Bernal, Koert-Jan de Bruijn, Lange Frans, Emile Ratelband, Geert Hoes, Kelly, Sita, Dean Saunders en Bibi zijn op de schans te zien.
Spreekstalmeester van het eerste uur Gerard Joling gaat de presentatie doen, samen met Tess Milne die na Sterren Springen en Sterren Dansen op het ijs inmiddels aardig ingeburgerd bij SBS is. "Ik voel me nu extra vereerd dat ik ben gevraagd, drie keer is scheepsrecht", aldus Milne.
Gevaarlijk
Ook de 64-jarige Emile Ratelband heeft ondanks zijn leeftijd besloten de sprong te wagen. "Ik zie Ratelband eigenlijk niet helemaal van de schans af springen. Hij heeft natuurlijk wel een hele goede airbag", zegt Milne.
Ratelband zelf is ook lichtelijk gespannen over de sprong: "Ik ben wel gespannen, het is wel gevaarlijk ja. Ik heb net op Google gelezen dat bij 50 procent van de sprongen iets fout gaat", aldus Ratelband.
De sterren krijgen volgens SBS goede begeleiding tijdens hun sprong. Professionals bepalen vooraf of een BN’er überhaupt mag springen of niet. "Ik hoop wel dat er mensen gaan vallen, dat is wel leuk voor de mensen thuis. Als er maar niets scheurt of breekt", zegt presentator Joling.
Vrouw
Ook bij het thuisfront van de BN’ers is het bekend dat deelname aan het programma niet helemaal zonder risico’s is. De vrouw van Ratelband wil absoluut niet dat haar man meedoet.
"Vrouwen lopen altijd te zeuren. Ze is nu ook nog steeds boos. Als ze niet snel weer normaal doet, dan verlaat ik haar, zo simpel is het", zegt Ratelband. "Ik heb altijd gezegd: werk is belangrijker dan mijn meisje."
Risico waard
Ook kersverse vader Dean Saunders kreeg wat tegenstribbelingen van zijn vriendin. "Mijn vriendin vond het eerst veel te gevaarlijk, maar toen ze hoorde hoe veel ik er voor kreeg was het, het risico wel waard."
Of de kijker niet moe wordt van de sterrenprogramma’s van SBS, na Sterren springen en Sterren dansen op het ijs, lijkt geen zorg te zijn voor het presentatorsduo. "Sterren zien vallen is altijd grappig. En de risicofactor brengt natuurlijk ook extra spanning", zegt Joling.
"Joling gaat in een roze bontjas presenteren dus dan werkt het sowieso wel", voegt Saunders toe.
Over de hete kolen springenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
Emile is het wel verplicht aan zijn achterban om gelijk van die 120 meter te gaan.
Ja die snap ik ook niet, die kan echt niet presenterenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat ze die Tess nog steeds niet hebben ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |