Voor zover ik weet komt er bij iTunes niks bij. Als ik download betaal ik in ieder geval wat er staat en niks extra's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of dat bij itunes ook zo is maar daar komt dan nog een hoop bij voor het betalen.
17x in de top 100quote:iTunes single top 100:
10. Sandra van Nieuwland - Venus
13. Sandra van Nieuwland - Sing It Back
18. Sandra van Nieuwland - More
20. Sandra van Nieuwland - Jolene
21. Sandra van Nieuwland - Love You Less
22. Sandra van Nieuwland - Time In a Bottle
25. Sandra van Nieuwland - Ben
27. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
37. Sandra van Nieuwland - New Age
42. Sandra van Nieuwland - A Night Like This
57. Sandra van Nieuwland - Beggin'
66. Sandra van Nieuwland - Venus
70. Sandra van Nieuwland - More
80. Sandra van Nieuwland - Beggin'
83. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
84. Sandra van Nieuwland - Beggin'
94. Sandra van Nieuwland - New Age
quote:iTunes album top 100:
1. Sandra van Nieuwland - And More
hoe kan een nummer er meerdere keren in staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef iBenny het volgende:
Kleine herhaling...:
[..]
17x in de top 100
[..]
Blijkbaar maakt de automatische chart van itunes verschil tussen de single en albumversie van hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Seam het volgende:
hoe kan een nummer er meerdere keren in staan
Per liveshow werd een 'album' uitgebracht met de nummers uit die liveshow. Daarnaast werd het nummer ook als 'single' uitgebracht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Seam het volgende:
[..]
hoe kan een nummer er meerdere keren in staan
Klopt. In de single top 100 wordt gewoon uitgegaan van 1 nummer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt de automatische chart van itunes verschil tussen de single en albumversie van hetzelfde liedje.
In de wekelijkse top 100 zal dit wel gecorrigeerd worden neem ik aan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef iBenny het volgende:
Kleine herhaling...:
[..]
17x in de top 100
[..]
in het jaaroverzichtquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef JRRY het volgende:
#9 in jaarlijkse Single Top 100 met More.
3fm denk ik, hoor het in de achtergrond.quote:
Heb je ook gesmst of gebeld tijdens the voice?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:39 schreef byah het volgende:
Dat zij niet gewonnen heeft
Eerste keer in 10 jaar dat ik een cd heb gekocht btw.
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je ook gesmst of gebeld tijdens the voice?
Jep, dat is het hele probleem denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef byah het volgende:
[..]
Nee![]()
En blijkbaar met mij vele anderen
Daar ben ik meer benieuwd naar. Denk dat eigen werk sowieso beter is dan covers uitbrengen. Covers brengen een bepaalde verwachting met zich mee. Je gaat toch vergelijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef UltraR het volgende:
Boeien, of ze nu wint of niet. Als ze maar cd's uitbrengt. En dat doet ze. Komt in 2013 sowieso nog een volgende met eigen werk.
Jij denkt dat ze geen strak contract heeft bij RTL? Lol. Alle kandidaten hebben dat. Dat is al zo sinds Idols. Zo gauw je meedoet in de liveshows is RTL (of Talpa in dit geval) weer blij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:51 schreef June. het volgende:
Toch zonde dat ze niet gewonnen heeft, maar aan de andere kant.. Ze heeft nu gewoon ook een platencontract en geen wurgcontract bij rtl.
Nu is Sandra trouwens te gast in het Glazen Huis![]()
Nou ja, in elk geval minder strak dan de winnares of de finale kandidaten..quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen strak contract heeft bij RTL? Lol. Alle kandidaten hebben dat. Dat is al zo sinds Idols. Zo gauw je meedoet in de liveshows is RTL (of Talpa in dit geval) weer blij.
Dat was toch ook de reden dat Roger zich terugtrok uit Idols 1?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen strak contract heeft bij RTL? Lol. Alle kandidaten hebben dat. Dat is al zo sinds Idols. Zo gauw je meedoet in de liveshows is RTL (of Talpa in dit geval) weer blij.
Dat klopt maar tijdens Idols 1 werd het "wurgcontract" getekend voor de live-shows. Tegenwoordig teken je dit contract al voor je auditie. Juist om zoiets als Roger niet nogmaals te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat Roger zich terugtrok uit Idols 1?
Oh ja, sorry, ik refereerde aan het 'sinds Idols'... Dat ze daarvan geleerd hebben, zie je aan die toestand met Chaira Borderslee, die ook al een contractuele boete kreeg. Die was niet eens in de buurt van liveshows.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat klopt maar tijdens Idols 1 werd het "wurgcontract" getekend voor de live-shows. Tegenwoordig teken je dit contract al voor je auditie. Juist om zoiets als Roger niet nogmaals te laten gebeuren.
Geen idee, inhoudelijk zeggen ze er niets over. Eerder was het ook zo dat de winnaar als eerst een album mocht uitbrengen, maar ja, dat is in ieder geval niet meer zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:41 schreef June. het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval minder strak dan de winnares of de finale kandidaten..
quote:48. Sandra Van Nieuwland - More
83. Sandra Van Nieuwland - Keep Your Head Up
118. Sandra Van Nieuwland - Beggin'
479. Sandra Van Nieuwland - New Age
Hier op youtube. Echt wow!quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze was bij het glazen huis in Enschede: foto en filmpje van haar zingen. Voor de fans!
http://seriousrequest.3fm(...)nd-zingt-in-het-huis
Waar is venus dan??quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ze staat 4x in de top Serious Request. De lijst met meest aangevraagde nummers tijdens Serious Request
[..]
ok. Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
die doey het sowieso een stuk minder dan de rest van de singles
Naar mijn weten tekenen alle kandidaten een contract voor ze auditie doen. Dit doen ze bij Talpa/RTL. Hierin staat dat als je winnaar bent van TVOH, Idols, Xfactor etc. platenmaatschappij X (8Ball, Universal soms, ligt er aan wie sponsort) de eerste rechten hebben om jou een contract te tekenen. En als winnaar dien je dat contract te tekenen ofwel je mag de komende x aantal jaar geen dergelijk contract tekenen anders krijg je een boete van x aantal euro. Die boete krijg je ook als je vroeger uit de competitie stapt (tenzij een logische verklaring als ziekte etc) en als je vroegtijdig informatie laat lekken. Dat contract is 6 pagina's lang! Ze bouwen echt alle mogelijkheden dicht. Zelfs de verliezers mogen voor een jaar geen platencontract tekenen mits 8Ball oid daar nadrukkelijk toestemming voor geeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Contract met RTL?
Bij mijn weten hebben ze enkel een contract met dat platenmaatschappijtje van Endemol (8ball) zo gauw het programma is afgelopen. Wie een beetje zoekt met Google kan alle belangrijke details van het contract wat vorig jaar werd getekend door alle kandidaten terugvinden.
Natuurlijk weet ik niet alle cijfers, het is maar een globaal zicht hoe zoiets in elkaar steekt. De contracten veranderen ook elk jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een jaar maar? Ik dacht dat de verliezers van de liveshow langer geen contract mogen tekenen met een andere platenmaatschappij. In dat platencontract staat dat na aftrek van alle kosten de deelnemers een bepaald percentage krijgen.
Het kan inderdaad best zo zijn dat de contracten voor deze editie waren aangepast maar alle details over het contract van vorig jaar waren bekend dankzij lekken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik niet alle cijfers, het is maar een globaal zicht hoe zoiets in elkaar steekt. De contracten veranderen ook elk jaar.
Top40quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
in de top 40 of...? want in de iTunes lijst staat ze niet meer zo heel hoog (album wel btw.)
Ik zie die cd's daar voor 13 euro in het rek staan terwijl ik op frs.nl er 15 voor heb betaald.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef jcdragon het volgende:
Haar (fysieke) album is uit en staat gewoon op 1 van de GfK Dutch Album Top 100. Blijkbaar had ze vandaag in Amsterdam een signeersessie in Free Record Shop.
http://www.showbiznewz.nl/artikel_22527_video-sandra-van-nieuwland-lanceert-debuutalbum.html
Zou het versturen van de CD naar de koper 2 Euro duurder zijn dan de distributie naar de winkel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik zie die cd's daar voor 13 euro in het rek staan terwijl ik op frs.nl er 15 voor heb betaald.
En de mensen die op bol hebben besteld hebben hem vandaag al ontvangen terwijl bij frs staat dat hij pas vanaf morgen leverbaar is. Minpunten voor FreeRecordShop.
Goed mogelijk, maar als je voor minder dan 25 euro besteld komen er ook nog eens 2 euro verzendkosten bovenop.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zou het versturen van de CD naar de koper 2 Euro duurder zijn dan de distributie naar de winkel?
quote:Sandra van Nieuwland bang dat succes afneemt
Sandra van Nieuwland vreest soms wel eens dat haar zeer grote succes na The Voice of Holland zal afnemen. Dat bekent de zangeres in het AD. Van Nieuwland, die nu met haar album op één staat in de hitlijsten, probeert er niet te veel aan te denken. “Natuurlijk ben ik nog steeds wel eens bang dat het succes minder wordt, maar ik probeer me niet op dat gevoel te richten. Dat werkt averechts. Ik denk dat het ook scheelt dat ik iets ouder ben, dan relativeer je wat makkelijker.“
Ze is trots op zichzelf. “Toch maakt niet het succes, maar het feit dat ik dit zonder al te veel angst doe, dat ik nu trots op mezelf ben. Ik kon namelijk best last hebben van faalangst of van spanning.”
Het talent wilde al meedoen aan de eerste The Voice. “Maar toen durfde ik het uiteindelijk niet aan. Het was er de tijd niet voor, ik had net een kind gekregen. Maar dit jaar heb ik me er gewoon in gestort.”
“Dankbaarheid, dat is sindsdien het gevoel dat overheerst.“
quote:Sandra van Nieuwland geniet van nieuw leven
DEN HAAG - Het leven lacht Sandra van Nieuwland toe, nu haar eerste cd is uitgekomen. Maar de The Voice-zangeres moest van ver komen.
2011 was een minder goed jaar voor haar, vertelt ze in een interview met het AD.
''Vorig jaar vierde ik voor het eerst kerst als alleenstaande vrouw'', aldus Van Nieuwland. ''Het was een verdrietige tijd. Ik bedacht toen al wel dat 2012 mijn jaar moest gaan worden. Dat ik niet een heel jaar lang zou gaan zitten kniezen en verdrietig zijn. Ik wilde echt uit het leven gaan halen wat erin zat. Dat is me wel gelukt.''
Scheiding
''Na mijn scheiding kwam ik op eigen benen te staan en ben ik vaker dingen gaan doen die ik zelf wilde'', gaat de zangeres verder.
''Voor de eerste jaargang van The Voice wilde ik me ook al opgeven, maar toen durfde ik het uiteindelijk niet aan. Het was er de tijd niet voor, ik had net een kind gekregen. Maar dit jaar heb ik me er gewoon in gestort. Dankbaarheid, dat is sindsdien het gevoel dat overheerst.''
Trots
Van Nieuwland is ook erg trots op zichzelf: ''Toch maakt niet het succes, maar het feit dat ik dit zonder al te veel angst doe, dat ik nu trots op mezelf ben. Ik kon namelijk best last hebben van faalangst of van spanning''.
Ze vervolgt: ''Natuurlijk ben ik nog steeds wel eens bang dat het succes minder wordt, maar ik probeer me niet op dat gevoel te richten. Dat werkt averechts. Ik denk dat het ook scheelt dat ik iets ouder ben, dan relativeer je wat makkelijker''.
Maandag was ik in dezelfde FRS en er lag er niet eentje meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef ranja het volgende:
Ik zag 'm vandaag in de winkel bij de FRS in Utrecht, ook voor 13 euro.
hier hetzelfde.. Die dingen gaan blijkbaar echt hardquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Maandag was ik in dezelfde FRS en er lag er niet eentje meer
Dat is nog nooit eerder voorgekomenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef Cyan9 het volgende:
Sandra van Nieuwland staat deze week 5x in de NL top 40
http://www.538.nl/muziek/#top-40
Wat ook bijzonder hieraan is, is dat haar 1e en dus langst genoteerde single nog steeds het hoogst staat...quote:
Wat zou het nog meer moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef JRRY het volgende:
Sandra's hype is gewoon over. Het album verkoopt prima maar dat is ook alles.
In de Top 40 staat ze nog 4x...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:16 schreef iBenny het volgende:
Het is nu alleen nog maar More en Keep your head up, 'uh? Ohw ja... en dr album
Ja, Keep Your Head Up flopt omdat het na 7 weken weer uit de top40 zit terwijl het 2 weken op 1 heeft gestaan. Ze heeft het programma dus toch wel echt nodig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef ranja het volgende:
[..]
In de Top 40 staat ze nog 4x...
8 (8) More
25 (29) Venus
27 (24) New Age
29 (17) Beggin'
Noem het maar floppen...
Leona staat nog op 26 maar is alleen maar gezakt en zal vrij snel verdwijnen lijkt me.
Je probeert te hard om negatief te kunnen zijn terwijl het onmogelijk is jongen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, Keep Your Head Up flopt omdat het na 7 weken weer uit de top40 zit terwijl het 2 weken op 1 heeft gestaan. Ze heeft het programma dus toch wel echt nodig.
Oh over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef UltraR het volgende:
ranja zegt dat ze nog 4x in de top 40 staat.
Keep Your Head Up staat deze week nog altijd op 10 in de top 40.
Maar je kan niet ontkennen dat het met de singles niet meer zo goed gaat (album wel), geen enkel nummer van haar meer te bekennen in de iTunes top 40.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je probeert te hard om negatief te kunnen zijn terwijl het onmogelijk is jongen...
Dit is haar complete top 40 lijstje op het moment, ik begrijp dan ook niet waar iBenny zijn post vandaan haalt dat ze er nog maar 2x in zou staan... ze gaat nog steeds top.
8 (8) More
10 (10) Keep Your Head Up
25 (29) Venus
27 (24) New Age
29 (17) Beggin'
En Gangnam style ook. Voor wat betreft 'More' durf ik te betwijfelen of de door jouw genoemde artiesten het beter doen met hun nummers. Hoe dan ook, wat is je punt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat het met de singles niet meer zo goed gaat (album wel), geen enkel nummer van haar meer te bekennen in de iTunes top 40.
Ze gaat flink achteruit, dat kan je niet ontkennen.
Dan doen Nielson en Niels Geusebroek, ook beide van talentenjachten het toch beter.
twitter:Sammaday twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 11:49:59Toen kreeg ik weer iets.. 5 X in de top 40! ... Je zal er maar niet van houden... http://t.co/g59FhlFS reageer retweet
ach als mensen een nummer 1 hit een flop gaan noemen houdt bij mij de discussie op, zinloosquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:32 schreef UltraR het volgende:
Sandra heeft meer succes dan welke talentenjachtkandidaat dan ook sinds idols 1. Dat nummers beginnen weg te zakken is niet meer dan logisch, zo werken dergelijke lijsten. Alle singles staan op het album dus kopen mensen het album en niet meer de single op I-tunes.
Wie is Nielson?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat het met de singles niet meer zo goed gaat (album wel), geen enkel nummer van haar meer te bekennen in de iTunes top 40.
Ze gaat flink achteruit, dat kan je niet ontkennen.
Dan doen Nielson en Niels Geusebroek, ook beide van talentenjachten het toch beter.
Die deed mee aan 'de beste singer/songwriter', ook een talentenjacht maar dan op nederland 3quote:
Dat was gebaseerd op de iTunes top 100, die geeft aan wat er op dat moment populair is onder de downloaders (alleen via iTunes weliswaar)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je probeert te hard om negatief te kunnen zijn terwijl het onmogelijk is jongen...
Dit is haar complete top 40 lijstje op het moment, ik begrijp dan ook niet waar iBenny zijn post vandaan haalt dat ze er nog maar 2x in zou staan... ze gaat nog steeds top.
8 (8) More
10 (10) Keep Your Head Up
25 (29) Venus
27 (24) New Age
29 (17) Beggin'
Aha, de posts boven je gingen allemaal over de top 40. Vandaar de verwarring.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gebaseerd op de iTunes top 100, die geeft aan wat er op dat moment populair is onder de downloaders (alleen via iTunes weliswaar)
quote:Sandra van Nieuwland verraste gezin met The Voice
Sandra van Nieuwland had haar kroost niets verteld over haar deelname aan The Voice of Holland. Pas toen ze samen naar het programma keken, kwamen zij erachter dat hun moeder met groot applaus ontvangen werd. Dat vertelt ze in Story. Van Nieuwland koos er bewust voor om te zwijgen. “Mijn zoontjes wisten van niets. Ze kennen het programma van voorgaande seizoenen en zijn er groot fan van. Maar ik wilde ze het niet vertellen omdat ik niet zeker was van mijn zaak“, zegt ze.
Bij de auditie bleek al snel dat het goed zat. “Vanaf dat moment besloot ik dat het een verrassing moest zijn. De avond dat mijn auditie werd uitgezonden ben ik met ze voor de televisie gaan zitten. Ik had ze geen groter cadeau kunnen even. Ze vonden het fantastisch.”
Daarna brak het circus los voor Van Nieuwland. “Ik had me alleen niet gerealiseerd dat mijn optreden zo’n impact zou hebben. Toen ik de maandag daarop mijn kinderen naar school bracht, kon ik ze nauwelijks de klas in krijgen. Leerlingen en zelfs ouders die ik al jaren ken, wilden ineens met me op de foto en een handtekening. Dat was bizar.”
Uiteindelijk ging teamgenoot Leona Philippo er met de winst vandoor. “Ik ben heel blij dat Leona heeft gewonnen. Eigenlijk heeft dit programma twee winnaars opgeleverd. Leona, die nu een platencontract heeft, en ik zelf. Want ook mijn album is net uit.“
quote:AMSTERDAM - Sandra Van Nieuwland staat op 14 februari in Paradiso.
Foto: ANP
De zangeres van The Voice of Holland en haar band geven een valentijnsconcert in de Amsterdamse poptempel, heeft organisator Sky Radio dinsdag bekendgemaakt.
Van Nieuwland bereikte de afgelopen tijd met verschillende singles de bovenste plaats in de hitlijsten. Daarnaast was ze de eerste artiest in een talentenjacht die een platina plaat kreeg terwijl de competitie nog liep. De kaartverkoop van haar concert gaat zaterdag van start.
Die "griezels" hebben een beter leven dan jij ooit zult hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah fijn, lekker bij Sky Radio stallen. Bij Phil Collins, Lionel Richie, Alain Clarke en andere griezels.
Slechtste. One-liner. Ever.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Die "griezels" hebben een beter leven dan jij ooit zult hebben
Ik heb zelden zo'n grote onzin gelezen of gehoord. Mensen griezels noemen omdat de muziek die ze maken niet past bij je smaak.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah fijn, lekker bij Sky Radio stallen. Bij Phil Collins, Lionel Richie, Alain Clarke en andere griezels.
deze is grappigquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n grote onzin gelezen of gehoord. Mensen griezels noemen omdat de muziek die ze maken niet past bij je smaak.
Haha. Wat jij objectief denkt te vinden is helaas voor jou niet objectief.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom? Omdat ik heb aangegeven dat Johannes een slechte zanger is? Jij zou zelf toch moeten begrijpen wat de verschillen zijn. Ik heb nooit iets negatiefs gezegd over de persoon Johannes omdat hij niet goed kan zingen. Dat hij slecht zingt kan objectief worden vastgesteld.
Die is ook slecht, maar niet bijster origineel.quote:
Gaat om het principe, en niet originaliteitquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is ook slecht, maar niet bijster origineel.
Of dat iemand wel of niet toonvast zingt is volledig objectief vast te stellen. Vanzelfsprekend zijn er mensen die een voldoende goed gehoor hebben om dit direct te kunnen vaststellen maar ook mensen die het met een slechter gehoor moeten doen en die een computer hebbben kunnen dit bevestigd zien worden als hij de juiste hardware hierop aansluiten en de juiste software draaien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Wat jij objectief denkt te vinden is helaas voor jou niet objectief.
Je komt niet veel op het internet he? Er gebeurt niet anders. Muziek wordt afgekraakt omdat iemand een artiest niet mag of een artiest wordt afgekraakt omdat iemand iets niet aanstaat aan die artiest of aan de muziek. Lees de live topics van the Voice op Fok eens, of op een site als RateYourMusic 'reviews' van albums van Ashlee Simpson of Justin Bieberquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb zelden zo'n grote onzin gelezen of gehoord. Mensen griezels noemen omdat de muziek die ze maken niet past bij je smaak.
Net als in het echte leven is een deel van de mensen op het internet wat primitiever. Persoonlijk scheid ik mijn voorkeur voor een persoon van mijn voorkeur voor muziek, zeker wanneer ik de persoon niet mag.quote:Muziek wordt afgekraakt omdat iemand een artiest niet mag of een artiest wordt afgekraakt omdat iemand iets niet aanstaat aan die artiest of aan de muziek.
prima, maar je doet net of kom je het voor het eerst tegenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Net als in het echte leven is een deel van de mensen op het internet wat primitiever. Persoonlijk scheid ik mijn voorkeur voor een persoon van mijn voorkeur voor muziek, zeker wanneer ik de persoon niet mag.
En dat, mijn waarde Bram, is dus niet altijd waar. Ik ken mensen die inderdaad zuiver kunnen zingen. Maar die zingen niet goed. Stemgeluid kan, hoe zuiver ook, domweg niet goed zijn. Maar dat verschil begrijp jij niet, hoe ontzettend hoog je jezelf ook hebt zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of dat iemand wel of niet toonvast zingt is volledig objectief vast te stellen. Vanzelfsprekend zijn er mensen die een voldoende goed gehoor hebben om dit direct te kunnen vaststellen maar ook mensen die het met een slechter gehoor moeten doen en die een computer hebbben kunnen dit bevestigd zien worden als hij de juiste hardware hierop aansluiten en de juiste software draaien.
Over smaak valt te twisten maar als iemand zelfs niet zuiver kan zingen dan hoeven we het over smaak niet meer te hebben.
PS
Bestaat er niet een computerspelletje waarbij je punten krijgt in functie van de zuiverheid waarmee je zingt?
Neuh, trollen is het niet. Verbaas me over die hautaine toon in vrijwel al je posts als het over het muzikale oor gaat. Dat van jou schijnt nogal goed te zijn. Althans, dat zeg je steeds zelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weer aan het trollen? Die laatste zin is nergens voor nodig en het slaat nergens op. Jij zevert. Ik heb, in tegenstelling tot wat jij suggereert, nergens gesteld dat het zuiver kunnen zingen een essentiële en voldoende voorwaarde is, ik heb gesteld dat het zuiver kunnen zingen een essentiële voorwaarde is. Als je niet zuiver kan zingen dan houdt het op, dan valt er niets te redden. Als je wel zuiver kan zingen dan wordt het relevant wat de andere kwaliteiten zijn.
Je zat ook popduel te luisterenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r Sing It Back (Moloko-cover). Pareltje.
Ik had verwacht dat die wel uit zou komen rond haar tourperiodequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tijd dat ze een nieuw lied (dus geen cover) zingt, het liefst een wat ze zelf geschreven heeft.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook__!
Sing It Back is haar nieuwe single...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Veel grote artiesten schrijven niet zelf hun songs... maar inderdaad op het volgende album mogen wel wat minder covers. Al denk ik niet dat er al snel een nieuw album of nieuw materiaal zal komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Vroeg of laat zal ze dat toch moeten doen als ze echt iets wil voorstellen in de muziekwereld. Zoek desnoods een buitenlandse songwriter. Het mooist is natuurlijk als iemand zijn eigen muziek vertolkt.
Er wordt al gewerkt aan een tweede albumquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Veel grote artiesten schrijven niet zelf hun songs... maar inderdaad op het volgende album mogen wel wat minder covers. Al denk ik niet dat er al snel een nieuw album of nieuw materiaal zal komen.
Dat eerste album is net een goede maand uit...
Natuurlijk, maar dat zal niet voor de zomer in de winkel liggen denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:37 schreef iBenny het volgende:
Er wordt al gewerkt aan een tweede album
Veel van mijn lievelingsartiesten schrijven wel hun eigen liedjes, ik hield direct van hun muziek voordat ik iets wist over die artiesten. Denk bijv. aan Queen, The Beatles, Elton John, Joss Stone, Norah Jones (al is de meerderheid van de liedjes die ze zingt wel door een ander geschreven) en U2. Natuurlijk zijn er ook artiesten waar ik graag naar luister ondanks dat ze zelf niet of nauwlijks liedjes schrijven maar zij zingen in ieder geval wel liedjes die niet eerder door een andere artiest zijn gezongen. Althans niet iets wat geregistreerd is. Dat vind ik toch leuker. Ik ken geen grote internatinonale artiest die (bijna) alleen covert. Nationaal is Marco Borsato zo'n artiest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Veel grote artiesten schrijven niet zelf hun songs... maar inderdaad op het volgende album mogen wel wat minder covers. Al denk ik niet dat er al snel een nieuw album of nieuw materiaal zal komen.
Dat eerste album is net een goede maand uit...
Helaas is de titel al bezet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef hunter2011 het volgende:
Het album waar hij nu aan werkt (Feels Like Home) is bijna allemaal zijn eigen werk.
Je weet dat het eerste album van Joss Stone volledig uit covers bestaat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Veel van mijn lievelingsartiesten schrijven wel hun eigen liedjes, ik hield direct van hun muziek voordat ik iets wist over die artiesten. Denk bijv. aan Queen, The Beatles, Elton John, Joss Stone, Norah Jones (al is de meerderheid van de liedjes die ze zingt wel door een ander geschreven) en U2. Natuurlijk zijn er ook artiesten waar ik graag naar luister ondanks dat ze zelf niet of nauwlijks liedjes schrijven maar zij zingen in ieder geval wel liedjes die niet eerder door een andere artiest zijn gezongen. Althans niet iets wat geregistreerd is. Dat vind ik toch leuker. Ik ken geen grote internatinonale artiest die (bijna) alleen covert. Nationaal is Marco Borsato zo'n artiest.
Ik verwacht wel dat ze eigen liedjes gaat (laten) schrijven. Tijdens haar gedoe bij Appel3 heeft ze ook eigen liedjes geschreven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Birdy covert zich ook scheel. Coveren is meer in dan je denkt.
Coveren is tijdloos, in de jaren 60 stond de top 40 al vol met covers en dat was in de 70s, 80s en 90s niet andersquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Birdy covert zich ook scheel. Coveren is meer in dan je denkt.
Het kunstje gaat gewoon snel vervelen, de betovering is over.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ze eigen liedjes gaat (laten) schrijven. Tijdens haar gedoe bij Appel3 heeft ze ook eigen liedjes geschreven.
Ik vind het trouwens wel grappig. Eerst werd ze volledig opgehemeld enzo. Nu hoor je vooral dat ze zo onsympathiek overkomt. Dat heb ik juist helemaal niet. Waar komt dat vandaan?
Volgens mij ben jij de laatste weken van The Voice vergeten, daar werd het toch al vaak geroepen?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:32 schreef iBenny het volgende:
Nu hoor je vooral dat ze zo onsympathiek overkomt. Dat heb ik juist helemaal niet. Waar komt dat vandaan?
In het echt is ze waarschijnlijk anders. Maar ze komt zo koel over op tv.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de laatste weken van The Voice vergeten, daar werd het toch al vaak geroepen?
Ik werd pas fan toen haar tweede album uitkwam. Op haar tweede album is ze voor de meeste liedjes slechts een van de schrijvers maar schrijven kan ze, dat heeft ze bijv. bewezen met het liedje Daniel wat zij wel solo schreef. Een simpel maar aangrijpend liedje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:38 schreef ranja het volgende:
Je weet dat het eerste album van Joss Stone volledig uit covers bestaat?
Dat wist ik niet.quote:En The Beatles coverden ook wat af op hun eerste 3 a 4 platen.
Uniek stemgeluid.quote:Iemand als Joe Cocker heeft vrijwel geen orginele nummers, allemaal covers. Dat is toch geen kleine naam.
Volgens mij is ze gewoon zichzelf niet op televisie maar dat is niets nieuws onder de zon, dat zag je al snel tijdens de liveshows. Niet iedereen is relaxed wanneer er camera's op je gericht staan en je weet dat een paar miljoen mensen, waaronder een groot aantal mensen die je later in de week weer ziet, naar je kijken. Tessa leek daar minder last van te hebben maar ook bij haar zag je het.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In het echt is ze waarschijnlijk anders. Maar ze komt zo koel over op tv.
Huishoudbeurs? Denk dat je bij de huishoudbeurs eerder simpele Nederlandstalige liedjes hoort, oudewijven muziek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:54 schreef Cee het volgende:
Ik vind het gewoon pure huishoudbeurs'muziek'. Verder lijkt het me een tof mens.
Omdat ze heel gauw weer achter supermarktkassa moet verwijnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk nog geen eigen website?
Omdat die er te laaaaaaang over doet om te laaaaaaden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk nog geen eigen website?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat die er te laaaaaaang over doet om te laaaaaaden.
hihi.
twitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef iBenny het volgende:
twitter:Sammaday twitterde op woensdag 24-07-2013 om 20:48:40Shooting the video of the new single... New single?! Yeah... New single!! http://t.co/mC7bbpGrIT reageer retweet
Neequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:01 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben vergeten wie er gewonnen had.Zij toch?
jaaa ik ben haaaaaaar grootste fan dat weeeeeeeeeeeeeeeeet jequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef iBenny het volgende:
Stiekem zat je er al die tijd vol verwachting op te wachten, nietwaar?
Ik geloof er hier vanaf Corfu geen zak vanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Haar nieuwe single klinkt eigenlijk best wel oké
http://www.538.nl/radio/n(...)sandra-van-nieuwland (vanaf 4:30)
Nee hoor. Wat aan de simple/cliche-kant, maar zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik geloof er hier vanaf Corfu geen zak van
Het is geen coverquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Dat klinkt inderdaad best aardig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Omdat ze heel gauw weer achter supermarktkassa moet verwijnen
'Haters zijn vaak grootste fans'quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
____________________!
(Jij mag haar echt niet zo te lezen)
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:29 schreef iBenny het volgende:
En haar zesde #1-hit is daar...
[ afbeelding ]
Ik zou die tieten best wel eens willen betasten hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
____________________!
Ik kan niet uit dat gesprekje opmaken of dat zij dat liedje volledig zelf heeft geschreven of dat zij dit samen met Tjeerd heeft geschreven.quote:Het is geen cover
Of hij lult mee met al die andere Nederlanders die geen verstand van muziek hebben en daarom maar dom stellen dat iemand die zo'n talentenjacht wint geen carrière kan hebben? Die mensen hebben het niet zo goed begrepen. Het gaat om de kwaliteiten, niet om het podium waarop je bekendheid verwerft. Internationaal hebben flink wat mensen laten zien dat je een prima carrière kan krijgen als je toevallig de juiste kwaliteiten hebt. Definitie van juist: die kwaliteiten die er voor zorgen dat jouw kunstje voldoende in de smaak valt bij voldoende mensen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
____________________!
Heeeeee Brammetje! Hoe is 't met de fanclub?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of hij lult mee met al die andere Nederlanders die geen verstand van muziek hebben en daarom maar dom stellen dat iemand die zo'n talentenjacht wint geen carrière kan hebben? Die mensen hebben het niet zo goed begrepen. Het gaat om de kwaliteiten, niet om het podium waarop je bekendheid verwerft. Internationaal hebben flink wat mensen laten zien dat je een prima carrière kan krijgen als je toevallig de juiste kwaliteiten hebt. Definitie van juist: die kwaliteiten die er voor zorgen dat jouw kunstje voldoende in de smaak valt bij voldoende mensen.
Sandra van Nieuwland is afhankelijk van de liedjes die zij krijgt, met de juiste liedjes kan ze nog een flink aantal jaren meedoen. Ik zou wel wat meer goede hoge tonen van haar willen horen.
Alleen de Amerikaanse shows deden toen het nog nieuw was 'wat'' , al hoor je van velen al niets meer. Dus dat flink heeft waarschijnlijk betrekking op een obesitas-talentenshow, anders vat ik 'm niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Internationaal hebben flink wat mensen laten zien dat je een prima carrière kan krijgen als je toevallig de juiste kwaliteiten hebt
Ah, daar komt de aap uit de mouw, jouw microfoon in haar .;)quote:Ik zou wel wat meer goede hoge tonen van haar willen horen.
Ik ben nog steeds geen lid van een fanclub.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeeeee Brammetje! Hoe is 't met de fanclub?
Jij weet blijkbaar dus niet dat o.a. Gerard Joling, Marco Borsato en Helmut Lotti hun doorbraak hebben gehad bij een talentenshow? Jij weet blijkbaar dus niet dat Lady Gaga haar doorbraak had bij een talentenjacht? Doe niet zo bekrompen man. Als de zanger(es) voldoende talent heeft dan zorgt zo'n podium voor een doorbraak, anders niet. Simpel. De kans is klein maar eens in de X jaar doet er eens een talent mee wat nog onbekend is. Of dat dat gemiddeld 1 keer per 5 jaar, 1 keer per 10 jaar of wat dan ook is daar doe ik geen uitspraak over. Ik was niet zo onnozel dat ik bij de eerste editie geloofde dat jaarlijks de winnaar een grote carrière zou krijgen, ik ben niet zo onnozel dat ik roep dat het onmogelijk is om met dit podium een carrière te krijgen als je over voldoende kwaliteiten beschikt. Het zijn dezelfde mensen die eerst onnozel het eerste riepen die de laatste paar jaar net zo onnozel het tweede roepen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen de Amerikaanse shows deden toen het nog nieuw was 'wat'' , al hoor je van velen al niets meer.
Ome John heeft de hele voorraad opgekocht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef iBenny het volgende:
Hunter is deze week de hoogste binnenkomer in de Single Top 100, op plaats #14.
Het nummer is samen met Tjeerd Bomhof geschrevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan niet uit dat gesprekje opmaken of dat zij dat liedje volledig zelf heeft geschreven of dat zij dit samen met Tjeerd heeft geschreven.
Dan zal zeker vooral hij de melodie (de akkoorden) hebben bedacht? In ieder geval is het verstandig van haar om niet enkel covers te doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het nummer is samen met Tjeerd Bomhof geschreven
Is ook. Al zou ik het geen fraude noemen, maar 'een slim trucje'quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tessa heeft meer persoonlijkheid en ze zingt beter, haar stemgeluid is misschien wat minder onderscheidend dan dat van Sandra maar m.i. zeker niet minder mooi. Hoe dan ook, zij en Sandra waren de beste deelnemers van de 3 eerste seizoenen. Ik vraag me af of dat het programma fraude heeft gepleegd, ik kan me niet voorstellen dat er meer mensen op Leona stemden dan op die twee andere kandidaten.
You've gotta be joking sir.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Leona haar uitstraling pakt veel meer mensen, ze komt goed over. Dat hebben Sandra en Tessa minder.
Goed, laten we het valsspelen noemen. Ik denk dat jij het daar wel mee eens bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook. Al zou ik het geen fraude noemen, maar 'een slim trucje'
Het is wel een wat matige videoclip. Niet echt iets bijzonders ofzo.quote:
Johannesquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef artelligence het volgende:
Er is idd gefraudeerd. Anders had die Fries wel gewonnen.
Ik hoor haar anders niet op de radio :/quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef ato het volgende:
Ach hoe dan ook, Sandra scoort nog steeds hits, dat kan menig TVOH artiest niet zeggen.
Wat dat betreft wint Sandra op alle fronten..Amen.
nu op 538quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor haar anders niet op de radio :/
Het helpt als heel de provincie bereid is om flink te betalen om te stemmen.quote:
Ik voorzie immense platgedraaidheid op Sky.quote:
nog steeds? Dit is haar eerste poging na de show. En ik heb het op de radio nog niet gehoord. 538 is van Talpa, dus ja, die zullen het vast draaienquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef ato het volgende:
Ach hoe dan ook, Sandra scoort nog steeds hits, dat kan menig TVOH artiest niet zeggen.
Wat dat betreft wint Sandra op alle fronten..Amen.
Ja, daar draait het programma toch om? Geld verdienen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het helpt als heel de provincie bereid is om flink te betalen om te stemmen.
De Beste Singer-Songwriter van Nederlandquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daarom moet de publieke omroep maar eens zo'n programma uitzenden en het net zo gelikt doen maar dan zonder er geld mee te willen verdienen. Extra voordeel: geen reclame tijdens het programma.
Ja, want DBSSW was natuurlijk een flop qua productie. Je bent inderdaad geen deskundige op dit vlak.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Niet gelikt geproduceerd! Als zo'n programma nu eens wat professionelere mensen zou inschakelen voor het decor, het geluid, de montage etc. dan zou het heel wat beter werken. Dat is niet enkel oppervlakkig, je hebt als programma voldoende zichtbaarheid en populariteit nodig om voldoende bekend en geliefd te zijn wat weer nodig is om de beste talenten aan te trekken. Er komen best goede kandidaten af op dit programma maar mogelijk zouden er nog meer goede kandidaten en nog betere kandidaten komen als het programma wat professioneler zou worden geproduceerd. Nu ben ik absoluut geen deskundige op dit vlak maar je merkt als kijker wel het verschil wanneer je naar beide programma's kijkt. Het concept is goed, de uitvoering (productietechnisch!) kan volgens mij heel wat beter.
Laat hem nou in de waan...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, want DBSSW was natuurlijk een flop qua productie. Je bent inderdaad geen deskundige op dit vlak.
Maaike Ouboter zingt/zong tijdens de uitvaartdienst van Friso.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, want DBSSW was natuurlijk een flop qua productie. Je bent inderdaad geen deskundige op dit vlak.
Wat jammer, zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef iBenny het volgende:
In de tweede week van de Single Top 100 zakt Hunter van de 14de naar de 21ste plaats
Hoe sneller hoe beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de iTunes top daalt ze de laatste tijd ook vooral
tergend langzaam?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de iTunes top daalt ze de laatste tijd ook vooral
Het was minder professioneel qua productie. Jij mag daar anders anders over denken als jij wil maar doe nu niet net alsof iedereen die dit ziet een klap van de molen heeft gehad.quote:Ja, want DBSSW was natuurlijk een flop qua productie.
Van een geslachte kat tot een schijtende lama, de tweets waren fantastisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:06 schreef iBenny het volgende:
Love Me Again was nou niet bepaald een succes te noemen
Ze is goed bezig, en ik hoor haar ook zeer regelmatig voorbij komen op de radioquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
Wat was ze weer goed vanmorgenecht te gek
Het was anders dan de commerciële talentenjachten. Niet minder professioneel. Maar je bent niet de enige die commercieel verwart met professioneel, troost je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was minder professioneel qua productie. Jij mag daar anders anders over denken als jij wil maar doe nu niet net alsof iedereen die dit ziet een klap van de molen heeft gehad.
Zie vorige post. Je slaat de plank volledig mis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In tegenstelling tot wat valse tongen beweren heb ik niets negatiefs gezegd over de kandidaten, ik heb slechts gesteld dat ze met een wat professionelere productie wellicht meer goede kandidaten kunnen aantrekken.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een paar keer Hunter is het al niet meer wat. Is het nummer te simpel voor.
*high five*quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat aan de simple/cliche-kant, maar zeker niet verkeerd
Nog niet in z'n geheel op YT, wel de preview:twitter:EversStaatOp538 twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 07:51:33Zometeen gaat-ie bij ons in de première: de nieuwe single van Sandra van Nieuwland @Sammaday. Tune in! 102FM #radio538 reageer retweet
Ah, vandaar wat kettingbotsingen van in slaap vallende chauffeurs.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ze was vanmorgen op 538 echt fantastisch met haar slaperige zangstem
Ze gaat ten onder zoals ze zingt: langzaamquote:Op maandag 25 november 2013 10:09 schreef BzP het volgende:
En iedereen mij uitlachen toen ik vorig jaar zei dat ze een blijvertje was..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
Was ze goed bij the voice gisteren? Ik kon niet kijken
goed gezongenquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:39 schreef iBenny het volgende:
'Fans' van het laaaaaaaaangeee geluid van Sandra kunnen hun geluk niet op met de nieuwe single. Het meest weeïge nummer van haar album is namelijk haar single
Ik denk dat er wel voor gezorgd zal worden dat wel van dr blijven horenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:02 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat we tussen nu en 3 jaar niets meer van haar horen. In die tijd is er weer een nieuw "geluid"gelanceerd die hem of haar 15 minuten of tv fame geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |