Voor zover ik weet komt er bij iTunes niks bij. Als ik download betaal ik in ieder geval wat er staat en niks extra's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of dat bij itunes ook zo is maar daar komt dan nog een hoop bij voor het betalen.
17x in de top 100quote:iTunes single top 100:
10. Sandra van Nieuwland - Venus
13. Sandra van Nieuwland - Sing It Back
18. Sandra van Nieuwland - More
20. Sandra van Nieuwland - Jolene
21. Sandra van Nieuwland - Love You Less
22. Sandra van Nieuwland - Time In a Bottle
25. Sandra van Nieuwland - Ben
27. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
37. Sandra van Nieuwland - New Age
42. Sandra van Nieuwland - A Night Like This
57. Sandra van Nieuwland - Beggin'
66. Sandra van Nieuwland - Venus
70. Sandra van Nieuwland - More
80. Sandra van Nieuwland - Beggin'
83. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
84. Sandra van Nieuwland - Beggin'
94. Sandra van Nieuwland - New Age
quote:iTunes album top 100:
1. Sandra van Nieuwland - And More
hoe kan een nummer er meerdere keren in staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef iBenny het volgende:
Kleine herhaling...:
[..]
17x in de top 100
[..]
Blijkbaar maakt de automatische chart van itunes verschil tussen de single en albumversie van hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Seam het volgende:
hoe kan een nummer er meerdere keren in staan
Per liveshow werd een 'album' uitgebracht met de nummers uit die liveshow. Daarnaast werd het nummer ook als 'single' uitgebracht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Seam het volgende:
[..]
hoe kan een nummer er meerdere keren in staan
Klopt. In de single top 100 wordt gewoon uitgegaan van 1 nummer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt de automatische chart van itunes verschil tussen de single en albumversie van hetzelfde liedje.
In de wekelijkse top 100 zal dit wel gecorrigeerd worden neem ik aan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef iBenny het volgende:
Kleine herhaling...:
[..]
17x in de top 100
[..]
in het jaaroverzichtquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef JRRY het volgende:
#9 in jaarlijkse Single Top 100 met More.
3fm denk ik, hoor het in de achtergrond.quote:
Heb je ook gesmst of gebeld tijdens the voice?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:39 schreef byah het volgende:
Dat zij niet gewonnen heeft
Eerste keer in 10 jaar dat ik een cd heb gekocht btw.
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je ook gesmst of gebeld tijdens the voice?
Jep, dat is het hele probleem denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef byah het volgende:
[..]
Nee![]()
En blijkbaar met mij vele anderen
Daar ben ik meer benieuwd naar. Denk dat eigen werk sowieso beter is dan covers uitbrengen. Covers brengen een bepaalde verwachting met zich mee. Je gaat toch vergelijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef UltraR het volgende:
Boeien, of ze nu wint of niet. Als ze maar cd's uitbrengt. En dat doet ze. Komt in 2013 sowieso nog een volgende met eigen werk.
Jij denkt dat ze geen strak contract heeft bij RTL? Lol. Alle kandidaten hebben dat. Dat is al zo sinds Idols. Zo gauw je meedoet in de liveshows is RTL (of Talpa in dit geval) weer blij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:51 schreef June. het volgende:
Toch zonde dat ze niet gewonnen heeft, maar aan de andere kant.. Ze heeft nu gewoon ook een platencontract en geen wurgcontract bij rtl.
Nu is Sandra trouwens te gast in het Glazen Huis![]()
Nou ja, in elk geval minder strak dan de winnares of de finale kandidaten..quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen strak contract heeft bij RTL? Lol. Alle kandidaten hebben dat. Dat is al zo sinds Idols. Zo gauw je meedoet in de liveshows is RTL (of Talpa in dit geval) weer blij.
Dat was toch ook de reden dat Roger zich terugtrok uit Idols 1?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen strak contract heeft bij RTL? Lol. Alle kandidaten hebben dat. Dat is al zo sinds Idols. Zo gauw je meedoet in de liveshows is RTL (of Talpa in dit geval) weer blij.
Dat klopt maar tijdens Idols 1 werd het "wurgcontract" getekend voor de live-shows. Tegenwoordig teken je dit contract al voor je auditie. Juist om zoiets als Roger niet nogmaals te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat Roger zich terugtrok uit Idols 1?
Oh ja, sorry, ik refereerde aan het 'sinds Idols'... Dat ze daarvan geleerd hebben, zie je aan die toestand met Chaira Borderslee, die ook al een contractuele boete kreeg. Die was niet eens in de buurt van liveshows.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat klopt maar tijdens Idols 1 werd het "wurgcontract" getekend voor de live-shows. Tegenwoordig teken je dit contract al voor je auditie. Juist om zoiets als Roger niet nogmaals te laten gebeuren.
Geen idee, inhoudelijk zeggen ze er niets over. Eerder was het ook zo dat de winnaar als eerst een album mocht uitbrengen, maar ja, dat is in ieder geval niet meer zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:41 schreef June. het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval minder strak dan de winnares of de finale kandidaten..
quote:48. Sandra Van Nieuwland - More
83. Sandra Van Nieuwland - Keep Your Head Up
118. Sandra Van Nieuwland - Beggin'
479. Sandra Van Nieuwland - New Age
Hier op youtube. Echt wow!quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze was bij het glazen huis in Enschede: foto en filmpje van haar zingen. Voor de fans!
http://seriousrequest.3fm(...)nd-zingt-in-het-huis
Waar is venus dan??quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ze staat 4x in de top Serious Request. De lijst met meest aangevraagde nummers tijdens Serious Request
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |