Tja dan moet je een eigen station beginnen als je dat niet wil.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Moody het volgende:
Het lijkt me moeilijk als je zoveel muziekverstand hebt als Gerard om elke dag dezelfde bagger te moeten draaien. Hij heeft zelf weinig in te brengen denk ik.
Vaagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Huh? Ik heb dit helemaal niet getypt om 19:03?
Jij hebt gewoon stiekumpjes mijn bericht/kwoot aangepast! jij!quote:
Paar briefjes van ¤100 gister.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Blester het volgende:
Komt ook ¤50,- etc door die brievenbus heen, best veel.
Klopt, ze draaien 6/7 dagen uitsluitend verzoeknummersquote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Moody het volgende:
Het lijkt me moeilijk als je zoveel muziekverstand hebt als Gerard om elke dag dezelfde bagger te moeten draaien. Hij heeft zelf weinig in te brengen denk ik.
Nee echt nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon stiekumpjes mijn bericht/kwoot aangepast! jij!
quote:
Vanaf welk bedrag is het dan cheque-waardig?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar briefjes van ¤100 gister.
ja dat zal wel maar toch, je kunt niet even aan je kont krabben of zoquote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn het wel gewend denk ik inmiddels
eurocheque?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Blester het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag is het dan cheque-waardig?
En het daarna opeten mag ook al nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zal wel maar toch, je kunt niet even aan je kont krabben of zoOf in je neus poeren.
je gooit er een briefje in en krijgt kleingeld terugquote:Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef Blester het volgende:
[..]
Ohja? Wisselen in zo'n kleine brievenbus?
tuurlijk welquote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zal wel maar toch, je kunt niet even aan je kont krabben of zoOf in je neus poeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |