Dit zijn geen requests. Zou niet eerlijk zijn, aangezien dit niet op radio wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef Moody het volgende:
Waarom andere mensen ook niet blij maken door hun request te draaien
Steeds maar weer dezelfde bagger!!
Omdat het tijdens de reclames is, als dan de reclame over is wordt de plaat afgekapt. Nee, dat is leukquote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef Moody het volgende:
Maroon 5 is onderdeel van het bandje dat draait tijdens reclame/ nieuwsquote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef Moody het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Di-rectHier kan ik zo slecht tegen..
Zo ziet Giel er ook uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef rubbereend het volgende:
Lijkt me toch knap ongemakkelijk om als DJ maar toe te moeten kijken terwijl je programma loopt
neequote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef themole het volgende:
Sluit hij nou zijn Macbook aan om muziek te kunnen draaien?
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Moeten ze maar bukken voor hun geld net als bij sommige andere beroepen
Ik zou het sowieso vervelend vinden, als die mensen die steeds op je vingers kijken terwijl je aan het werk bent (want dat is het eigenlijk natuurlijk, hun werk).quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef rubbereend het volgende:
Lijkt me toch knap ongemakkelijk om als DJ maar toe te moeten kijken terwijl je programma loopt
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
Is de Serious Request Anthem al bekend?
Huh? Ik heb dit helemaal niet getypt om 19:03?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Naat
ze zijn het wel gewend denk ik inmiddelsquote:Op donderdag 20 december 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso vervelend vinden, als die mensen die steeds op je vingers kijken terwijl je aan het werk bent (want dat is het eigenlijk natuurlijk, hun werk).
Vast weer iets met Dalet (waar alle muziek in staat), want er werd tijdelijk uit Hilversum gedraaid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |