#IVHNWquote:
nee dat is toffe, hippe dancequote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is toch van die bliep bliep muziek waarbij je jezelf afvraagt of je inbelmodem aan het reïncarneren is?
Jepquote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef FZN05 het volgende:
Die tussenstand duurt nog wel even! Ik denk vanavond weer om 20.15u net als gisteren?
Ik heb er dit weekend kennis meegemaakt. Wat een sfeerdodende muziekquote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat is toffe, hippe dance
Weinig sites die het alleen voor de stats doen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef rubbereend het volgende:
die versoepeling houdt weinig in volgens mij
ladadladidaladida etcquote:
ja daaromquote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Weinig sites die het alleen voor de stats doen ja
Steve Aokiquote:
Wacht, die moet ik likenquote:
Nogmaals; fuck you!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga lion in the morning sun requesten
Had je niks te doen ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef De_Nater het volgende:
Is dit een beetje een goede inschatting, of zit ik ernaast?
[ afbeelding ]
Tijd over?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef De_Nater het volgende:
[ afbeelding ]
Van Lily Allen of GBTTZ?quote:
Mooien paint!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef De_Nater het volgende:
[ afbeelding ]
Was Do er als slaapgast?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Pakje Zware Van Nelle gerookt vannacht.
Dat is toch evident, als ik iets te doen had, zat ik niet hier en naar SR te luisteren...quote:
Moet je naar die overzichten kijken die elk uur langskomen...quote:
NOOOOOOO!!11111quote:Op donderdag 20 december 2012 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb Plage voor je aangevraagd
Wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Als ze dan toch persé Snow Patrol draaien, doe dan take back the city
Chocolatequote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat Dion Graus op links?quote:
Set the fire tot the third bar. Met Martha Wainwrightquote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
ja ook mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Set the fire tot the third bar. Met Martha Wainwright.
volgens mij zijn die tussenstanden ook maar met een korreltje zout te nemenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
trouwens die tussenstand van toen hadden ze dit jaar al binnen 4 uur ofzo
dat is dan wel weer een mooi nummerquote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Set the fire tot the third bar. Met Martha Wainwright.
Goed bezig! Voor ¤1500?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb Plage voor je aangevraagd
Ekdom bedoel je?quote:
Ben niet zo'n fan van Snow Patrolquote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat?Dit is véél beter dan de prut die ze daarna maakten...
Meh, niet mee eens. Ze zijn allebei gewoon kut geworden na hun eerste album(s).quote:
En alsnog is Snow Patrol minder kut.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Meh, niet mee eens. Ze zijn allebei gewoon kut geworden na hun eerste album(s).
Het is ook zo'n mooi meisje.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
En alsnog is Snow Patrol minder kut.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Meh, niet mee eens. Ze zijn allebei gewoon kut geworden na hun eerste album(s).
Echt een schatjequote:
Ze zijn nu undercoverquote:Op donderdag 20 december 2012 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En een tijdje geleden nog afvragen waarom er geen DJ's meer in de 3FM-reeks komen....
Ik kan me de joe momenten van Michiel nog herinneren.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En een tijdje geleden nog afvragen waarom er geen DJ's meer in de 3FM-reeks komen....
Domien is toen toch echt weggepest hier?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me de joe momenten van Michiel nog herinneren.
Michiel
Hoe sneuquote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Domien is toen toch echt weggepest hier?
Nou ja, ik geef ze groot gelijk dat ze hier niet meer komen.quote:
Roos en domien hoeven ook gewoon niet te komen, helden als michiel en gerard verwelkomen wij graag!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij had al een account op FOK! toen hij 15 was volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Domien is toen toch echt weggepest hier?
Eind tiener en twintigers denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe sneuHoe oud is iedereen hier?
Spreek alsjeblieft voor jezelf met je ge-wij.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Roos en domien hoeven ook gewoon niet te komen, helden als michiel en gerard verwelkomen wij graag!
Ja, die zullen komen als je hun collegae tot op het bot afbrand.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Roos en domien hoeven ook gewoon niet te komen, helden als michiel en gerard verwelkomen wij graag!
die hebben toch hier een account .. of hoe het ook heten mag..quote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het was retorisch bedoeldquote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eind tiener en twintigers denk ik
zeg lieverd, hou dat bekkie van je eens even dichtquote:
ja?.. grappigquote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij had al een account op FOK! toen hij 15 was volgens mij.
Ook dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spreek alsjeblieft voor jezelf met je ge-wij.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén iemand vond hem niet leuk. En dus liep iedereen er achteraan. Net als bij Krezip-haat, Miss Montreal-haat.quote:
Had ik doorquote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het was retorisch bedoeldMaar dat maakt het wel extra sneu natuurlijk
Alsof ze op twitter zachthandiger worden behandelt en daar zitten ze wel gewoon op. Ze moeten gewoon niet zo zeuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, die zullen komen als je hun collegae tot op het bot afbrand.
Zeg sneue, spreek voor jezelfquote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eén iemand vond hem niet leuk. En dus liep iedereen er achteraan. Net als bij Krezip-haat, Miss Montreal-haat.
Mwah, Krezip heb ik nooit gehaat. Miss Mondriool daarentegenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eén iemand vond hem niet leuk. En dus liep iedereen er achteraan. Net als bij Krezip-haat, Miss Montreal-haat.
Miss Montreal is ook gewoon betrekkelijk bagger. Ik zou eerder Kane-haat noemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je toch nog niet van Miss Mondriool te spreken? Vind ik al net zo sneu.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, Krezip heb ik nooit gehaat. Miss Mondriool daarentegen
quote:
Jullie zien Gerard en Michiel liever gaan dan komen?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wegpesten vindtquote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe sneuHoe oud is iedereen hier?
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je toch nog niet van Miss Mondriool te spreken? Vind ik al net zo sneu.
Behandeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Alsof ze op twitter zachthandiger worden behandelt en daar zitten ze wel gewoon op. Ze moeten gewoon niet zo zeuren.
ik zie hier een 2de pino spreken..quote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef De_Nater het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien Gerard en Michiel liever gaan dan komen?
Alleen dat tweede gedeelte was immers in de wij-vorm.
Sannequote:Op donderdag 20 december 2012 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een tweede pino? Que?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie hier een 2de pino spreken..
Nee, dat vind jij.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Miss Montreal is ook gewoon betrekkelijk bagger. Ik zou eerder Kane-haat noemen.
Niet mee eens. Domien maakt prima radio.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wegpesten vindtgeen idee wat er gebeurt is maar je mag toch best zeggen dat hij een slechte dj is
Zeker. Al is het op een gegeven moment echt erg geweest. Bestond dat hele 3FM-topic uit bashen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sanne
ook dit is trouwens generalisren, net als dat ge-wij
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Behandeld.
En die haat hier tegen Domien is gewoon dieptriest.
niet mee eens dat ik dat niet mag vinden?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet mee eens. Domien maakt prima radio.
Ben het wel met hem eensquote:
Dank!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor wie het heeft gemist. Het Pet Shop Boys-Alarm ging weer af!
dat is ook allemaal weer goedgemaaktquote:Op donderdag 20 december 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
Montreal was toch ook boos op Stenders omdat hij op een aardige manier kenbaar maakte dat hij haar muziek kut vond?
Nouja, ik bedoel meer, waarom ben ik een tweede pino?quote:
Je stelt dat het een slechte DJ is....quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet mee eens dat ik dat niet mag vinden?
Er is een verschil tussen je mening danwel kritiek uiten en domweg bashen. En dat laatste gebeurt hier veelvuldig, dat eerste maar zelden.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef De_Nater het volgende:
Dan is het kuddegedrag, wat maakt het uit? Meningen zijn er om uitgesproken te worden, zeker op een forum zoals FOK!
Maar het is toch tragisch dat je het niet kan handelen dat iemand jouw muziek niks vindt?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook allemaal weer goedgemaakt
Ja, leuk. Je snapt best dat ik dat bedoel.quote:
Je hebt wel wat met kuddegedrag?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef De_Nater het volgende:
Dan is het kuddegedrag, wat maakt het uit? Meningen zijn er om uitgesproken te worden, zeker op een forum zoals FOK!
ja dat vind ik, dat mag ik dan toch best zeggenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je stelt dat het een slechte DJ is....
Ja je mag het vinden, maar dan hoeft het toch niet zo te zijn eend...!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat vind ik, dat mag ik dan toch best zeggen
Nee, maar je doet het voorkomen alsof het door het kuddegedrag triester is. Is misschien ook zo, maar het gaat natuurlijk om de actie zelf...quote:Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt wel wat met kuddegedrag?
Ja en daarom maakt ze slechte muziek.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is toch tragisch dat je het niet kan handelen dat iemand jouw muziek niks vindt?
Slechte dj of slechte entertainer? Groot verschil.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je stelt dat het een slechte DJ is....
Als iemand slecht is...quote:Op donderdag 20 december 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
Wel jammer dat ik Patriek Lodiers nu weer zo vaak zie.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja je mag het vinden, maar dan hoeft het toch niet zo te zijn eend...!
Dat zegt toch ook niemand, als mensen een hosanna aanbid hier alles wat 3fm doet topic willen, dan maken ze toch lekker een nieuw topic aan?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja je mag het vinden, maar dan hoeft het toch niet zo te zijn eend...!
Ja, als één iemand hier Miss Montreal slecht vindt en de rest gaat daar ineens in mee, vind ik dat triester, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee, maar je doet het voorkomen alsof het door het kuddegedrag triester is. Is misschien ook zo, maar het gaat natuurlijk om de actie zelf...
ik heb altijd achter Sanne gestaanquote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, als één iemand hier Miss Montreal slecht vindt en de rest gaat daar ineens in mee, vind ik dat triester, ja.
Ik vind het een matige muzikant en door dat voorval ook nog een naar mens.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en daarom maakt ze slechte muziek.
Huh? Wie heeft het dáár nou weer overquote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand, als mensen een hosanna aanbid hier alles wat 3fm doet topic willen, dan maken ze toch lekker een nieuw topic aan?
Ja en er waren er meer. Maar op den duur bleef het gepeupel er in hangen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb altijd achter Sanne gestaan
Radio is ook een beetje entertainment, bij 3FM dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Slechte dj of slechte entertainer? Groot verschil.
3FM hyped er wel te veel denk ik al sinds haar debuut album.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, als één iemand hier Miss Montreal slecht vindt en de rest gaat daar ineens in mee, vind ik dat triester, ja.
Kijk, zo kun je het ook uitdrukken in plaats van dat gescheld en gebash.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3FM hyped er wel te veel denk ik al sinds haar debuut album.
Die man was leuk bij de Lama's, dat was het.quote:
Ja, als je iets slecht vindt, is het al snel gehypedquote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3FM hyped er wel te veel denk ik al sinds haar debuut album.
Precies het gaat hier alleen maar om entertainenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Radio is ook een beetje entertainment, bij 3FM dan.
Nee, hij was de presentator, de Lama's waren leuk. En ook niet altijdquote:Op donderdag 20 december 2012 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man was leuk bij de Lama's, dat was het.
Nu schuift hij zichzelf volgens mij allemaal opdrachtjes toe als voorzitter.
We zouden ons meer zorgen moeten maken om wat er morgen komen gaat.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat een gezeur in dit topic, manmanman
leuk dank jequote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor wie het heeft gemist. Het Pet Shop Boys-Alarm ging weer af!
Klopt, Ekdom is een showman. Dat is de rest gewoon niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Precies het gaat hier alleen maar om entertainenHeeft natuurlijk niks met iemands kwaliteiten als dj te maken. Dat kunnen ze behalve Ekdom volgens mij allemaal niet namelijk.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 20 december 2012 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, als je iets slecht vindt, is het al snel gehyped.
Ja, volgens mij wel. En verder goed gesproken.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:01 schreef Againzender het volgende:
Domien is hier niet weggepest. Kan mij wel erg goed voorstellen dat hij als jonge DJ gewoon geen zin had om het geleuter over 3FM en hemzelf nog langer aan te horen.
En zo zijn ze 1 voor 1 afgehaakt.
Michiel hield het nog het langste vol. Die kwam nog met lange posts waar hij op de kritiek inging. En dat wij wel leuk kunnen roepen dat het anders is, maar dat wij toch echt niet in Hilversum in de studio zitten.
Al heb ik het idee dat Michiel nog wel eens meeleest. Bij top #3333 kwam hij nog even hallo zeggen geloog ik?
Niets vergeleken bij 'respect'.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
Het woord hype wordt overigens best wel 'gehyped'
Ik bedoelde eigenlijk dat Ekdom allebei kan en de rest alleen een beetje de showman uithangen met wisselend succesquote:Op donderdag 20 december 2012 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, Ekdom is een showman. Dat is de rest gewoon niet.
zeik nietquote:Op donderdag 20 december 2012 18:01 schreef De_Nater het volgende:
Ja, en dan vooral zelf zeuren dat er zoveel gezeur is, nee, dat schiet lekker op
Denk je nou echt dat mensen meegaan in een bepaalde haat?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en er waren er meer. Maar op den duur bleef het gepeupel er in hangen.
Ekdom is ook niet altijd een succesquote:Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Ekdom allebei kan en de rest alleen een beetje de showman uithangen met wisselend succes
Voorspelbare reactie +1quote:
En dit ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat een gezeur in dit topic, manmanman
Claudiaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef alors het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat mensen meegaan in een bepaalde haat?Er zijn hier toch Roos haters en liefhebbers? Domien haters en gedogers? Dat kun je beide prima melden. Ik ben ook zowat de enige die Claudia fantastisch vind, nou en?
Ik heb niet het idee dat mensen hier maar meelopen omdat één iemand iets vind. Misschien is Miss Montreal ook gewoon niet zo fantastisch (dat is m.i. niet een 3fm topic ding, maar ik ken irl ook niemand die haar muziek tof vindt, net als Kane), maar dat laatste nummer van haar werd over het algemeen hier wel gewaardeerd.
Dat hier soms mensen een reactie posten in de trend van 'vind ik stiekem best leukquote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef alors het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat mensen meegaan in een bepaalde haat?Er zijn hier toch Roos haters en liefhebbers? Domien haters en gedogers? Dat kun je beide prima melden. Ik ben ook zowat de enige die Claudia fantastisch vind, nou en?
Ik heb niet het idee dat mensen hier maar meelopen omdat één iemand iets vind. Misschien is Miss Montreal ook gewoon niet zo fantastisch (dat is m.i. niet een 3fm topic ding, maar ik ken irl ook niemand die haar muziek tof vindt, net als Kane), maar dat laatste nummer van haar werd over het algemeen hier wel gewaardeerd.
Haha precies ja. Dat is best sneu.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hier soms mensen een reactie posten in de trend van 'vind ik stiekem best leuk' zegt wel wat over de sfeer soms.
Ik vind Claudia echt leuk als DJ moet ik zeggen, met die notaris enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef heloef het volgende:
Maar iets anders he, iemand was voor mij zo aardig een demo te droppen bij 3FM.
Eerste reactie: Wacht is het een allochtoon? Mooi daar zijn we altijd naar opzoek.
Tot zover het puntje positieve discriminatie.
Ik zanik over jou mening dat er gezanikt wordt over het zeikgehaltequote:Op donderdag 20 december 2012 18:05 schreef minthy het volgende:
Was er al gezanikt over het zeikgehalte hier??
Dat is hetzelfde als toegeven dat je een bepaalde 'klassieker' niet kent. Dan word je ook afgeslacht, want 'Ken je klassiekers!111'-gezeik. Heb ik dus ook al afgeleerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hier soms mensen een reactie posten in de trend van 'vind ik stiekem best leuk' zegt wel wat over de sfeer soms.
Hartelijk welkom in de Claudia-fanclub.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Claudia echt leuk als DJ moet ik zeggen, met die notaris enzo.
Ik wil ooookquote:
Als ze mij daarom aannemen dank ik de politieke correctheid op mijn blote knieetjes.quote:
Ik vond jou eergister anders ook wel een beetje intimiderendquote:Op donderdag 20 december 2012 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als toegeven dat je een bepaalde 'klassieker' niet kent. Dan word je ook afgeslacht, want 'Ken je klassiekers!111'-gezeik. Heb ik dus ook al afgeleerd.
Hehe, dat is bij vrouwen denk ik ook hoor. Succes ermee iig!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef heloef het volgende:
Eerste reactie: Wacht is het een allochtoon? Mooi daar zijn we altijd naar opzoek.
jazeker, lekker chaotisch zo op de vrijdagmiddag, heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Claudia echt leuk als DJ moet ik zeggen, met die notaris enzo.
Ze hebben na het verdwijnen van 3voor12 XL volgens mij alleen voor dat danceprogramma een allochtoon aan kunnen trekkenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze mij daarom aannemen dank ik de politieke correctheid op mijn blote knieetjes.
Boos? Ik dacht dat ie moest kotsenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
Whoa gerard loopt na een slok van zijn sap heel boos weg?
Effe kotsenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
Stop toch met het gezanik.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef miieejj het volgende:
vind het gewoon sneu dat ze hier blijven roepen dat ze niks aan vinden aan miss montreal en domien e.d ..
ja pino denkt dat ie heel wat is.. hé pino?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vond jou eergister anders ook wel een beetje intimiderend
Muggenzifterquote:Op donderdag 20 december 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zanik over jou mening dat er gezanikt wordt over het zeikgehalte
eerder vol walgingquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
Gelukkig staat 'vond' in de verleden tijd, dus ik neem aan dat het nu niet meer zo is?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vond jou eergister anders ook wel een beetje intimiderend
quote:
Ajouadquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ze hebben na het verdwijnen van 3voor12 XL volgens mij alleen voor dat danceprogramma een allochtoon aan kunnen trekken
Esjoewed!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ajouadmaar die is alweer weg, doet nu alleen tv.
Aja, nou, dan is het nu 100% autochtoon dusquote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja, meer als iemand die hier normaal gesproken niet komt (alleen met SR) en dan zo tussen de vaste kliek.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig staat 'vond' in de verleden tijd, dus ik neem aan dat het nu niet meer zo is?
En je bedoelt toen met die VBL-stroom of wanneer?
Meen je dit serieus?!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja pino denkt dat ie heel wat is.. hé pino?
Niet zeiken hé.quote:
Fijnquote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja, meer als iemand die hier normaal gesproken niet komt (alleen met SR) en dan zo tussen de vaste kliek.
Is nu wel over hoor
Ik denk dat je ook niet alles ontzettend serieus moet nemen, soms komt dat op internet niet echt over dat het niet serieus vingerwijzend bedoeld is.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als toegeven dat je een bepaalde 'klassieker' niet kent. Dan word je ook afgeslacht, want 'Ken je klassiekers!111'-gezeik. Heb ik dus ook al afgeleerd.
waarom is ie eigenlijk weg?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
ja die willen geen veranderingen, dus doen ze je negeren..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja, meer als iemand die hier normaal gesproken niet komt (alleen met SR) en dan zo tussen de vaste kliek.
Is nu wel over hoor
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef CindieY het volgende:
Ohja, boodschappen doen, verdorie
/liefdagboek /twitter
ben echt helemaal met je eens met die miss montreal en ilsedelange gaat die maar lopen slijmen zbiezo bij elke zangeres pff mag die giel beelen echt niet,quote:Op donderdag 20 december 2012 00:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En terecht... dat flikt Giel ook niet voor het eerst als het hem geen flikker boeit... net alsof hij een ander de aandacht niet gunt...
Zoals ik net al zei... dat zal ie vrijdagnacht vast niet gaan doen met Miss Montreal
Nee Gerard ging kotsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ojaquote:
Volgens mij omdat ie er geen tijd meer voor had ivm Puberruil en de Keuringsdienst van Waarde.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Gerard ging kotsen
JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja ik snap ook wel dat ze wat representatiever willen zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Aja, nou, dan is het nu 100% autochtoon dus
Sylvana Simons....quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef De_Nater het volgende:
Als ze nou een zwarte vrouw vinden, is het helemaal goed!
Ik wacht er met smart op bij dit nummer.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit die livestream te kijken maar het lijkt net alsof bijna ieder nummer halverwege wordt afgekapt
Waar had hij die gedropt? Ik wil ook een promo droppenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef heloef het volgende:
Oh, god, nee zegquote:
Waarom doe je ineens zo naar? Volgens mij post jij ook mee in het reguliere topic, toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die willen geen veranderingen, dus doen ze je negeren..
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat zou je vanmiddag al doen toch?
geen probleem, welkom!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef lennartnijverdal het volgende:
hallo Mirjam idd drukte verkeerde knopje wistniet helemaal he werkte nu wel bedakt voor U uitleg.
en bedankt voor wekom
die is best raar die sylvana simons..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oh, god, nee zeg![]()
Die vind ik altijd zo overdreven...
Wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef lennartnijverdal het volgende:
hallo Mirjam idd drukte verkeerde knopje wistniet helemaal he werkte nu wel bedakt voor U uitleg.
en bedankt voor wekom
Lol wut?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef lennartnijverdal het volgende:
en bedankt voor wekom
die was echt vet jaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
Hahahahahahahahaha
50 euro pannenkoek!!!!1!!111111
Ik vond em wel leukquote:Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
Hahahahahahahahaha
50 euro pannenkoek!!!!1!!111111
oh dan moet ik iedereen pm/dm'en .. het is altijd klagen hier, over iedereen die beweegt, en dan vooral over giel en miss montreal en andere soort mensen..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom doe je ineens zo naar? Volgens mij post jij ook mee in het reguliere topic, toch?
Er wordt helemaal niemand genegeerd en als je dat dan toch als zodanig voelt, pm/dm
Ik kan je het verhaal van hoe Ajouad DJ werd wel vertellen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ze hebben na het verdwijnen van 3voor12 XL volgens mij alleen voor dat danceprogramma een allochtoon aan kunnen trekken
Je zegt eerst dat we niet tegen veranderingen kunnen en dan noem je Giel als voorbeeld!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh dan moet ik iedereen pm/dm'en .. het is altijd klagen hier, over iedereen die beweegt, en dan vooral over giel en miss montreal en andere soort mensen..
kunnen ze toch wel op wiki vinden..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je het verhaal van hoe Ajouad DJ werd wel vertellen.
Maar eerst even eten.
Dan scheer je iedereen wel heel erg over een kam, er posten ook genoeg mensen mee die dat niet doen...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh dan moet ik iedereen pm/dm'en .. het is altijd klagen hier, over iedereen die beweegt, en dan vooral over giel en miss montreal en andere soort mensen..
Daar staat het waarschijnlijk een stuk rooskleuriger dan het is.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
kunnen ze toch wel op wiki vinden..
ja dat maakt toch niet uit hoe giel werkt.. laat 'm lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat we niet tegen veranderingen kunnen en dan noem je Giel als voorbeeld!Volgens mij wordt hij vooral gehaat, omdat hij nu na al die jaren steeds weer hetzelfde kunstje uithaald
ja laterr..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik eet vanavond Bamiieejj goreng
omg lol
Een promo? Ik heb het over een demo he.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar had hij die gedropt? Ik wil ook een promo droppen
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
giel als voorbeeld.. niemand mag 'm hier..
Oeh, ik moet ook eten. Ik wil graag dit verhaal horenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je het verhaal van hoe Ajouad DJ werd wel vertellen.
Maar eerst even eten.
ja kan heb,.. heb je dan al gekeken dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar staat het waarschijnlijk een stuk rooskleuriger dan het is.
jij mag ook niemand.. jij bent ook 1 en al klaagquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
jij mag ook niemand.. jij bent ook 1 en al klaag
Wel zo slim, mocht dat zo zijn.quote:
Het leuke is, ik ben een duo op de radio.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe, dat is bij vrouwen denk ik ook hoor. Succes ermee iig!
Giel heeft z'n irritante dingen ja. Niet mijn favoriete DJ. Maar ik haat hem niet ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja dat maakt toch niet uit hoe giel werkt.. laat 'm lekker
giel als voorbeeld.. niemand mag 'm hier..
nou .. ik lach hier me echt in stukken hierquote:Op donderdag 20 december 2012 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
vont jij dat neit een lueken woordgarpjen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |